Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2007, 18:52
Verwijderd
Gemaakt op mijn afstudeerstageplek, voor Schooltv. Afgelopen week op tv uitgezonden, nu hier af te branden
Ik ben wel benieuwd ben naar 'professioneel' commentaar. Zelf zie ik wel tal van animatiefoutjes, maar wie weet zijn er meer waar ik op gewezen kan worden?

Zie:
http://www.colincramm.com/wrk_animkindje.htm

P.S. Flash vereist
P.P.S. Let niet op de walgelijk zoete muziek.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2007, 19:08
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
heel erg zoete muziek ja
Als ik heel kritisch moet zijn zie ik wel een aantal dingen de rode kerstbal is volgens mij niet helemaal rond en als het engeltje de takken af gaat gaat ze tegen de doornen (of hoe noem je die dingen ) in.

maar verder ziet het er leuk uit
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 19:26
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ziet er tof uit, doet het denk ik wel goed bij de doelgroep van Koekeloere.
Om te muggenziften: de laatste 'scene' vind ik wat minder mooi, het schaap ziet er hier nogal plat uit en ik vind het jammer dat de ezel en Josef half zijn afgekapt. En door die silhouetten en het kleurgebruik (veel grijs, weinig aantrekkelijke kleuren) krijgt het een beetje een kille, ongezellige sfeer. Juist zo'n laatste shot mag wel een sterk beeld bevatten, want dat blijft op je netvlies hangen. Verder knap gemaakt.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 16:20
Verwijderd
Citaat:
heel erg zoete muziek ja
Als ik heel kritisch moet zijn zie ik wel een aantal dingen de rode kerstbal is volgens mij niet helemaal rond en als het engeltje de takken af gaat gaat ze tegen de doornen (of hoe noem je die dingen ) in.

maar verder ziet het er leuk uit
Hehe, nja, die engel ski't (skiet?) over het middenstuk van de tak Datvan die kerstbal kan ook wel kloppen ja, maar het is dan ook wel een beetje een cartoony bal.
Overigens wel apart dat díe dingen opvallen terwijl ik zelf nog wel ergere fouten zie

Citaat:
Ziet er tof uit, doet het denk ik wel goed bij de doelgroep van Koekeloere.
Om te muggenziften: de laatste 'scene' vind ik wat minder mooi, het schaap ziet er hier nogal plat uit en ik vind het jammer dat de ezel en Josef half zijn afgekapt. En door die silhouetten en het kleurgebruik (veel grijs, weinig aantrekkelijke kleuren) krijgt het een beetje een kille, ongezellige sfeer. Juist zo'n laatste shot mag wel een sterk beeld bevatten, want dat blijft op je netvlies hangen. Verder knap gemaakt.
Hm, het was bij die scène de bedoeling om zoveel mogelijk fel licht te krijgen, dus de omgeving kon niet te 'vibrant' zijn. Overigens heb ik er nu wel spijt van dat Jozef, Maria, ezel en os niet bewegen, en dat de silhouetten vaag grijs/zwart zijn. En ja, jammer dat de cozy sfeer niet overkomt.

Maar bedankt iig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30.