Oud 18-02-2008, 19:43
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Katje liep naakt naar de bus toe. Hoewel het eerst wat onwennig was voelde de wind wel erg fijn, vond ze. Ze genoot ervan dat ze niet langer vastzat in haar kleding en was trots en blij met wat ze had gedaan. Dit gevoel werd een stuk minder toen ze de bus in liep. Hoewel sommige jongens meteen begonnen te brullen naar haar werd het al gauw doodstil. De mensen probeerden te lezen wat er in godsnaam op haar geschreven was, maar niemand leek in staat dit naar begrijpelijk Nederlands te vertalen. Katje begreep dit een beetje verkeerd en dacht dat mensen niet snapten waarom ze daarvoor naakt liep. Dus begon ze iedereen uit te leggen dat dit zo belangrijk was en dat het zo bevrijdend was. Hoewel men haar eerst vreemd aankeek, veranderde dit toen de populairste jongen van de klas, waar Katje een beetje een crush op had, ook zijn kleding begon uit te trekken om haar te steunen. Toen was het hek van de dam en alle mensen in de bus begonnen hun kleding uit te trekken. Dit zou een dag worden om nooit te vergeten...

Flowtje zat te huilen. Ze kon niet meer stoppen. Haar borst, haar trots, was volledig aan stukken gescheurd. Ze kon het allemaal niet meer aan. Ze wilde niet meer. Ze wilde niks meer met deze vreselijke wereld te maken hebben. Eigenlijk haatte ze dieren. Ze háátte ze. Maarja, op deze manier had ze ten minste wat vriendinnen gekregen. In het begin was het nog wel vol te houden, toen deden ze alleen kleine dingetjes. Maar de laatste tijd waren de anderen steeds verder gegaan. Kleine dingetjes waren niet meer genoeg, ze moesten prostesteren! In werkelijkheid was dat een van de moeilijkste dingen voor Flowtje, want ze was ziekelijk verlegen. Ze snikte. Ze wilde niet meer doen wat anderen wilden. Ze nam op dat moment een besluit. Ze zou net als sterrenmeisje worden en haar éigen weg gaan. Dan had ze maar geen nep-vriendinnen, sterrenmeisje kon daar blijkbaar ook goed mee leven.

Diezelfde sterrenmeisje, de stinkalto-die-niet-meer-alto-was-en-nu-zelfs-lekker-rook had een identiteitscrisis. Ze wilde geliefd zijn, maar ze vond het allemaal zo raar. Ze had nu een grote roze trui aan, een kleur die ze normaal verafschuwde, en ze had strikjes in haar haar. Ze rook naar lavendelparfum en met behulp van een heggeschaar had ze zich van haar overtollige beharing kunnen ontdoen. Ze keek in de spiegel. Het zag er vreemd maar ook wel mooi uit, vond ze. Nouja, als Kazet het maar kon waarderen. Ze begon weer te glunderen. Voor hem zou ze alles doen.

Toen ze bij huize Nagorra aankwam hing er daar nogal een sombere sfeer. Ze vroeg zich af wat er aan de hand was. 'Nouja, het zal wel een duivelsvereringfeestje zijn ofzo' dacht ze 'want het waren toch wel een beetje vreemde mensen allemaal'. Ze klopte aan met de grote ijzeren ring die aan de deur zat.

EoS was druk op zoek naar Minke. Hij had het gevoel dat hij ging exploderen, dat had hij soms als hij langer dan een paar uur geen seks had, dus hij moest haar snel vinden om zich in haar te legen. Probleem was dat Minke nergens te vinden was. Alle plaatsen waar je sigaretten kon vinden ging hij af, maar nergens kon hij haar vinden. Dat niemand haar gezien had maakte het nog lastiger, want een naakt meisje zou toch te vinden moeten zijn in de stad, dacht hij bij zichzelf. Uiteindelijk hoorde hij van iemand over een meisje en een jongen die samen naakt rondliepen. Hoewel EoS geen idee had wie die jongen kon zijn, ging hij onmiddelijk naar de plek waar de man had gezegd. Daar aangekomen zag hij inderdaad een naakt meisje, maar het was niet bepaald Minke. Katje stond met haar armen in haar zij en haar benen een beetje uit elkaar stoer naar hem te kijken. 'En wat moet jij nou weer' zei ze? Eos kon daardoor haar prachtige lichaam perfect zien en hij werd zo mogelijk nog geiler...

Toen sterrenmeisje weg liep van het huis van Kazet voelde ze zich verward. Haar lieve Kazet, de perfecte jongen, haar droom, haar zoete kersje... was dood! Hoe kon dat nou?! Spontaan voelde ze weer een emo-bui opkomen. Ze wist niet wat ze nou moest. Waarom moest alles wat ze liefhad haar toch ontnomen worden?! Ze haatte de wereld. Ze haatte iedereen. Ze wilde dood. Niemand zou haar zo kunnen bevredigen als Kazet dat kon, dat bestond gewoon niet. Ze begon te huilen. Ze bleef uren huilen tot ze ineens een arm om haar heen voelde. Een onbekende jongen begon haar te troosten...

Ondertussen lag Coolkast nog steeds in coma. Dit weerhield Martino er niet van de meest vreemde seksuele experimenten met hem uit te voeren. Telkens sneakte hij Coolkasts kamer binnen na het bezoekuur en leefde zich volledig uit. Heerlijk vond hij dat. En Coolkast leek het ook wel te waarderen, want telkens begon hij te glimlachen. Toen Martino die avond zijn beroemde achterlangs-kurkentrekker deed bij Coolkast vroeg die ineens of Martino niet ietsjes meer naar links kon gaan. Martino was verbijsterd. Hoe kon iemand zijn specialiteit niet perfect vinden?! Daarna drong pas tot hem door dat Coolkast gepraat had. Martino keek hem aan. 'Oh.. damn..' zei Coolkast 'Ik had me stil moeten houden.' Martino kon alleen maar 'waa..waa...waarom?' uitbrengen. 'Nou' vertelde Coolkast, 'zo ging je ten minste eens goed je gang, zonder verlegen te zijn of na te denken wat ik wilde, dus genoot ik veel meer. Daar wilde ik wel even in coma voor spelen, hoor'...


1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje
4) ***ailá*** (dorpeling)
5) Fantôme (heks)
6) zoemzoem
7) Neko* (weerwolf)
8) Lisaaah (cupido)
9) AllureV
10) LL (verrader)
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x (dorpeling/geliefde)
14) Topdrop (jager)
15) Uice (dorpeling)
16) Pippeloen (wolfsbane)
17) Kazet Nagorra (weerwolf)
18) Stefenootje (dorpeling/geliefde)
19) Sherco (dorpeling)
20) Daboman (tovenaar)
21) Coolkast
22) Krynn (weerwolf)

Blauw = opgehangen
Paars = gestorven door liefdesverdriet
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door de jager

De laatste eenzame wolf is er wederom niet in geslaagd om iemand op te eten. De situatie begint kritiek te worden voor hem / haar, want alle bondgenoten zijn dood en het opeten van onschuldige dorpelingetjes is alweer mislukt. De beurt is echter aan de dorpelingen. Zullen zij er morgen in slagen om dit spel met een gigantische voorsprong te winnen, of hangen zij weer eens een van hun eigen soort op? Ze kunnen deze beslissing maken tot morgen 20.30u.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Advertentie
Oud 18-02-2008, 19:45
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nou, of de tovenaar is erg goed bezig, of de wolf vergeet te stemmen. In ieder geval weer goed nieuws voor ons!
__________________
you're not my demographic
Oud 18-02-2008, 19:47
Verwijderd


ik ben benieuwd wie de wolf probeert te eten.
Ik denk wel dat het spel spoedig ten einde zal gaan
Oud 18-02-2008, 19:49
Verwijderd
OMG, DP, gefrustreerde seksmaniak.
Oud 18-02-2008, 20:22
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Alweer geen dode gevallen.
Die tovenaar is echt God of zo

Maar nu even serieus. We kunnen het nu afmaken, dus het word tijd om de kaarten maar op tafel te gooien.
Ik weet zeker dat AllureV ziener is adv deze posts, maar dat wilde ik nog niet zeggen om de wolf niet in de kaart te spelen. Maar nu zijn wij aan de beurt dus met een beetje geluk krijgt hij of zij niet meer de kans om nog wat met deze informatie te doen
Citaat:
Ik vind zoemzoem niet verdacht omdat Krynn zoemzoem vorige hangronde verdacht heeft proberen te maken en dan wel op zodanige wijze dat ik niet denk dat zoemzoem een wolf is (ook een moeilijke zin).

En verder vind ik Eye of Sauron en sterrenmeisje niet verdacht (ook al wilde ze Krynn in eerste instantie niet ophangen), maar dat is puur gevoelsmatig.

En de rest vind ik dus allemaal wel verdacht.
Citaat:
Ik denk dat Kazet Nagorra in ieder geval wolf is, omdat hij bij zijn verdenkingen weinig theorieën post, eigenlijk überhaupt weinig post waardoor hij verdacht zou kunnen lijken. Wat Krynn zei over haar wolvenzusjes lijkt me een misleidende uitspraak.

Ik maak me hier nu vast heel verdacht mee, maar dat moet dan maar.
Zij was de eerste die met kazet kwam, omdat ze zijn functie heeft opgevraagd. Kazet was wolf.
Ze zegt verder dat zoemzoem, sterrenmeisje en ikzelf onschuldig zijn. Ik weet van mezelf dat ik geen wolf ben, en omdat ze ook gelijk had met Kazet geloof ik ook dat sterrenmeisje en zoemzoem ook geen wolf zijn.
Vallen er dus al vier mensen af.
Blijven over: Martino, Katje, Flowtje en Coolkast. Eén van hen moet de wolf zijn.

Verder heeft Coolkast dit gepost, vlak nadat AllureV aan kwam met haar verdachtmaking richting Kazet.
Citaat:
Ik begin te twijfelen.
als zoemzoem geen wolf is hebben we denk ik een grote fout gemaakt door de tovenaar ziener op te hangen. Ze is denk ik een special
Mij lijkt allureV door de post hier boven een goede ziener. Als ze ziener is weet ze waarschijnlijk dat zoemzoem geen wolf is...
of ze probeert over te komen als ziener.
Ik heb nog niet gestemt, maar ik denk dat ik naar kazet ga, want ik geloof dat allureV ons op het goede pad helpt.

offtopic: wow, dit is volgens mij de eerste echte theorie die ik post
AllureV was toen nog de enige die op Kazet zou gaan stemmen. Ik geloof dus niet dat Coolkast wolf is, want als hij aan had gegeven dat ie op AllureV ging stemmen dan was de meute schapen hem ongetwijfeld gevolgd.
Dus we kunnen met vrij grote zekerheid Coolkast ook van het verdachtenlijstje afstrepen.

Blijven over: Martino, Flowtje en Katje. Nu wordt het iets lastiger.
AllureV heeft ook nog dit gezegd:
Citaat:
Wat Krynn zei over haar wolvenzusjes lijkt me een misleidende uitspraak.
we weten dat er sowieso geen sprake is van zusjes, want Kazet bleek wolf te zijn. Ik neig de volgende ronde naar Martino, omdat de enige man van de drie verdachten is. Als hij onschuldig blijkt dan is er nog geen man overboord en dan hangen we de ronde erna Flowtje of Katje op.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 18-02-2008, 20:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nou, dat lijkt me dus geen goed idee. Je baseert je stem op wat vage verdenkingen. Ben je bijvoorbeeld vergeten dat jij ook een man bent? En dan nog heb ik er twijfels over dat de overgebleven wolf perse een man moet zijn. Maar ik weet wel wie ik opeens ontzettend verdacht vind.
__________________
you're not my demographic
Oud 18-02-2008, 20:36
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik heb er ook twijfels over dat de overgebleven wolf perse een man moet zijn, dat geef ik ook toe in mijn post. Maar ikzelf en Coolkast zijn om een andere reden niet verdacht, wat ik ook aangeef. Waar jij echter volledig aan voorbij lijkt te gaan. Dat je mijn sluitende argumenten negeert en je volledig richt op dat laatste stukje maakt je in mijn ogen wel verdachter.
De wolf moet Flowtje, Katje of jijzelf zijn. Als we jou morgen ophangen en je blijkt onschuldig te zijn, pech gehad dan, dan hangen we daarna Flowtje en Katje op.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 18-02-2008, 20:48
Verwijderd
klopt.
ik ga ook voor marty
Oud 18-02-2008, 22:33
Verwijderd
yeah. go tovenaar. alweer

ik denk dat eos gelijk heeft. aan de hand van alle informatie die we hebben, vind ik Martino misschien niet de beste gok, maar we gaan er maar voor denk ik
Oud 18-02-2008, 22:35
Verwijderd
"Ze had nu een grote roze trui aan, een kleur die ze normaal verafschuwde"
Oud 18-02-2008, 23:05
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Weer niemand opgegeten. Ik neem aan dat de wolf een paar ronden achter elkaar dezelfde persoon heeft geprobeerd op te eten.

Ik wacht nog even af of AllureV nog met nieuwe info komt, ze heeft immers weer een nieuwe functie mogen opvragen, anders ga ik mee met EoS om op Martino te stemmen.
__________________
Wark!
Oud 18-02-2008, 23:13
Verwijderd
mag ze eigenlijk nog wel posten, dan bedoel ik de dingen van:

Ik denk dat coolkast een goede wolf kan zijn, omdat hij zijn meningen niet zegt. (dit is een voorbeeld hé! )

mag dat?
Oud 18-02-2008, 23:14
Verwijderd
ze mag mensen gericht verdacht maken iig
Oud 18-02-2008, 23:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nou.
__________________
you're not my demographic
Oud 19-02-2008, 08:31
Verwijderd
De uitslag en het verhaal komen vanavond later.
Oud 19-02-2008, 09:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
De ziener mag niet expliciet vermelden wie wat is. Hij / zij mag wel verdacht maken enzo.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 19-02-2008, 10:38
Lethe
Lethe is offline
De tovenaar is echt geniaal.

Op dit moment vind ik Martino, Katje en Flowtje verdacht. Coolkast niet meer, om de reden die Eye of Sauron noemt.
Martino heeft in het spel erg weinig gepost. Aan het begin dus omdat hij weg was, maar later ook niet bijster veel. Misschien zou een wolf om niet verdacht te lijken juist meer berichten plaatsen.
Ik was er eerst van overtuigd dat Katje een goede functie heeft, maar nu weet ik het niet meer. Ze vond zoemzoem verdacht en Kazet Nagorra niet, hoewel dat misschien niet zoveel zegt, want er waren er meer die dat vonden. Als Katje wolf is, speelt ze het in ieder geval heel goed.
En Flowtje.. tsja. Daar weet ik het gewoon echt niet van. Ik kan niks uit haar posts opmaken.

Persoonlijk neig ik het meest naar Katje, maar als jullie op Martino stemmen ga ik daarin mee.
__________________
Nice
Oud 19-02-2008, 14:38
Verwijderd
Ik ga toch denk ik voor martino.
Lijstje:

Martino87
coolkast
Oud 19-02-2008, 14:43
Lethe
Lethe is offline
Martino87
coolkast

Katje
AllureV
__________________
Nice
Oud 19-02-2008, 14:52
Verwijderd
ik ga met AllureV (eindelijk heb ik je nick een keer goed geschreven ) mee voor Katje. Martin heeft meer gepost dan zij zag ik, en verder weet ik het ook niet

Martino87
coolkast

Katje
Allure V
sterrenmeisje
Oud 19-02-2008, 15:00
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Als AllureV voor Katje gaat dan ga ik daar uiteraard in mee, hoewel ik het idee krijg dat ze de functie van Coolkast heeft opgevraagd en niet die Martino, Flowtje of Katje.

Martino87
coolkast

Katje
Allure V
sterrenmeisje
Eye of Sauron
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 19-02-2008, 15:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De ziener mag niet expliciet vermelden wie wat is. Hij / zij mag wel verdacht maken enzo.
Dat hebben in het verleden meerdere zieners wel gedaan om de laatste wolf bekend te maken. De enige reden waarom de ziener het niet zou kunnen doen, is natuurlijk dat hij of zij gelijk wordt opgegeten, maar als de laatste wolf wordt opgehangen, is dat dus niet van toepassing.
Ik vind EoS zijn theorie daarom ook niet steekhoudend, want als de ziener echt weet wie de laatste wolf is, kan hij of zij het deze ronde gerust bekend maken. Tot nu toe is dat nog niet gedaan, de beoogde ziener (volgens EoS) is AllureV, en uit haar posts kan ik nu niet echt opmaken dat zij zeker weet wie de laatste wolf is.
Mijn stem gaat voorlopig naar EoS.

Martino87
coolkast

Katje
AllureV
sterrenmeisje
Eye of Sauron

Eye of Sauron
Martino87
__________________
you're not my demographic
Oud 19-02-2008, 15:13
Verwijderd
eos zegt juist dat de ziener ws niet weet wie de laatste wolf is. áls allureV de ziener is, pleit ze iedereen behalve jou, Katje en Flowtje vrij. die functies moet ze dus blijkbaar nog opvragen. dat vind ik zelf op zich best geloofwaardig. ik snap dus ook niet waarom je voor eos zou gaan om op te stemmen, en bijvoorbeeld niet voor katje. vooral omdat dat laatste je eigen overlevingskansen iig zou vergroten. of heb je zoiets van: ik weiger voor katje te gaan, dus dan maar voor eos.
Oud 19-02-2008, 15:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Persoonlijk vind ik Katje op dit moment niet echt verdacht. Dus dan lijkt het me ook raar om op haar te stemmen.
__________________
you're not my demographic
Oud 19-02-2008, 15:33
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat hebben in het verleden meerdere zieners wel gedaan om de laatste wolf bekend te maken. De enige reden waarom de ziener het niet zou kunnen doen, is natuurlijk dat hij of zij gelijk wordt opgegeten, maar als de laatste wolf wordt opgehangen, is dat dus niet van toepassing.
En dat is dus précies de reden dat het niet meer mag
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 19-02-2008, 15:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh, sinds wanneer is dat dan verboden? De vorige keer dat ik het aankaartte, werd er door de spelleiding nogal laconiek op gereageerd.
__________________
you're not my demographic
Oud 19-02-2008, 15:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
N.a.v. het vorige spel waarbij iedereen liep te zeiken over het weggeven van functies hebben we besloten dat het niet mocht. Sowieso was het al niet echt de bedoeling, geloof ik, maar goed, nu is het gewoon verboden.

Edit; maar misschien denken de volgende SL'ers wel heel anders over.

Edit 2; Laten we dit na het spel bespreken, er is bijna geen ruimte meer.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 19-02-2008, 15:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh ok. Dat wist ik niet.

Mag ik dan vragen wat de sanctie is op het bekendmaken van een functie?
__________________
you're not my demographic
Oud 19-02-2008, 15:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jongens, alsjeblieft, dit kost heel veel ruimte. En er kunnen nog maar 22 posts in. (Missy naamzoek? )

Je mag niet je eigen functie geven, officiëel, maar we kunnen je daarin moeilijk tegenhouden. Daar komt nog bij dat je daarin niet persé geloofd hoeft te worden en dat dat het spel niet voor anderen verpest.

Terwijl als je ziener bent je het spel voor die anderen verpest én je geloofwaardig bent, ómdat je ziener bent.

En sancties.. geen idee. Misschien een keer niet meedoen of whatever. Heb ik geen concreet antwoord op.

En nu stoppen alsjeblieft.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 19-02-2008, 16:49
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Dat hebben in het verleden meerdere zieners wel gedaan om de laatste wolf bekend te maken. De enige reden waarom de ziener het niet zou kunnen doen, is natuurlijk dat hij of zij gelijk wordt opgegeten, maar als de laatste wolf wordt opgehangen, is dat dus niet van toepassing.
Ik vind EoS zijn theorie daarom ook niet steekhoudend, want als de ziener echt weet wie de laatste wolf is, kan hij of zij het deze ronde gerust bekend maken. Tot nu toe is dat nog niet gedaan, de beoogde ziener (volgens EoS) is AllureV, en uit haar posts kan ik nu niet echt opmaken dat zij zeker weet wie de laatste wolf is.
Mijn stem gaat voorlopig naar EoS.
Martino wil op mij stemmen, hoewel ik de wolf eigenlijk niet kán zijn. Waarom probeert hij zo krampachtig mijn redenatie onderuit te halen? De enige die daar baat bij zou hebben is de weerwolf. Als hij dorpeling was dan zou hij voor Flowtje of Katje zijn gegaan.
Daarom denk ik dat Martino de wolf is. Ik ga dus op Martino stemmen.

Martino87
coolkast
Eye of Sauron

Katje
AllureV
sterrenmeisje

Eye of Sauron
Martino87
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 19-02-2008, 17:05
Verwijderd
Martino87
coolkast
Eye of Sauron
Katje

Katje
AllureV
sterrenmeisje

Eye of Sauron
Martino87

Uiteraard stem ik dan ook op Martino, hopelijk kan ik dan nog mijn (onschuldige ) ass redden
Oud 19-02-2008, 17:35
Lethe
Lethe is offline
Hm, jammer. Zoals het er nu voor staat zal het wel gelijkspel worden. Ik heb al op Katje gestemd en kan dus niet meer wijzigen. Dat had ik overigens ook liever niet gedaan als het wel kon.
__________________
Nice
Oud 19-02-2008, 17:36
Verwijderd
Flowtje en Zoemzoem moeten nog stemmen?
Oud 19-02-2008, 17:47
Lethe
Lethe is offline
True.
__________________
Nice
Oud 19-02-2008, 17:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martino wil op mij stemmen, hoewel ik de wolf eigenlijk niet kán zijn. Waarom probeert hij zo krampachtig mijn redenatie onderuit te halen? De enige die daar baat bij zou hebben is de weerwolf. Als hij dorpeling was dan zou hij voor Flowtje of Katje zijn gegaan.
Daarom denk ik dat Martino de wolf is. Ik ga dus op Martino stemmen.
De reden dat jij jezelf niet verdenkt is dat je claimt dorpeling te zijn, en omdat AllureV je niet verdenkt. Sterke redenatie.
Maar als je zo graag op mij stemt, doe het vooral. Dan duurt het spel alleen maar langer.

Ik twijfel... Aangezien het in mijn nadeel zou zijn om mijn voorkeur op EoS te houden, wil ik voor Katje gaan, maar dat vergroot de kans op gelijkspel aanzienlijk.
Ik wacht nog maar even.
__________________
you're not my demographic
Oud 19-02-2008, 18:03
Lethe
Lethe is offline
Als Katje wolf is stemt ze niet en als jij ook op haar stemt staat het 3-2. Geen gelijkspel dus.
__________________
Nice
Oud 19-02-2008, 18:05
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Dan wordt het maar Katje, maar ik vind Martino's beredenaties een beetje vreemd.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 19-02-2008, 18:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Waarom stem je dan op Katje, als je vindt dat ik rare dingen zeg?
__________________
you're not my demographic
Oud 19-02-2008, 18:07
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Jouw verdenkingen van EoS ?
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 19-02-2008, 18:08
Lethe
Lethe is offline
Ik vind het ook raar dat Martino EoS verdenkt.
__________________
Nice
Oud 19-02-2008, 18:09
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
He, dat stond er net nog niet toch?
Ik stem op Katje, omdat ik met AllureV meega en zij gaat voor Katje en als sterrenmeisje dat ook doet, dan is het al 3 voor haar.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 19-02-2008, 18:14
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Stemmen mogen toch gewijzigd worden? Ik vind de redenatie van EoS namelijk wel logisch klinken, maar uiteraard ga ik ook gewoon met AllureV mee.

Dus ik wacht nog even of er nog geswitched wordt van stem, en anders stem ik ook op Katje.
__________________
Wark!
Oud 19-02-2008, 19:05
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Hmm nou twijfel ik zo ontzettend...
Aan de ene kant zou ik gewoon met AllureV mee moeten gaan.
Maar andere kant.. alles aan Martino schreeuwt gewoon 'WOLF!!!'
Ik ga toch gewoon voor Martino. Soms moet je gewoon je gut volgen, en mijn gut zegt dat Martino een grote harige weerwolf is en dat Allure de vorige ronde de functie van Coolkast heeft opgevraagd, en dus zelf eigenlijk ook niet weet wie van beide nou de wolf is.
En bovendien maakt het toch niet zoveel meer uit, het is gewoon één ronde uitstel van het onvermijdelijke.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 19-02-2008, 19:15
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nu weet ik het zelf ook niet meer. Ik verdenk Katje en EoS het meest, maar zoemzoem en flowtje ook. Als ik EoS stem, en er zit een wolf bij de Katje-stemmers, dan is het alsnog gelijkspel. Ik kan op Katje stemmen zodat het zeker weten geen gelijkspel wordt (als iedereen eerlijk is), maar als Katje dan geen wolf blijkt te zijn, dan maak ik mezelf alleen maar verdacht.

Ik ga toch maar voor Katje dan maar.

Martino87
coolkast
Eye of Sauron
Katje

Katje
AllureV
sterrenmeisje
zoemzoem
Flowtje
Martino87
__________________
you're not my demographic
Oud 19-02-2008, 19:15
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik heb op Katje gestemd.
__________________
Wark!
Oud 19-02-2008, 19:39
Verwijderd
dan gaat katje er maar aan... ik heb op martino gestemd en doe dat volgende ronde weer!
Oud 19-02-2008, 21:56
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
AllureV was al een week continu stoned en dronken geweest en ze kreeg wel zin in een feestje. Ze wilde het gelukzalige gevoel dat ze uit al die verdovende middelen haalde, eens delen met haar ex-bedgenoten. Hoewel ze toch ooit zo gestructureerd was geweest, het kostte haar nu verschrikkelijk veel moeite om überhaupt de telefoonnummers van de sekspartners in kwestie te vinden. Ze belde aan bij haar buurvrouw, Missy, die een zeer consequent beleid voerde over haar telefoonklapper. Helaas bleek Missy een paar dagen het dorp uit te zijn. AllureV dacht aan Top-2sik-Drop, die altijd de manager van de motorshop was geweest. Zíjn winkel was gestructureerd en hij wist alle telefoonnummers van alle bewoners van het dorp uit zijn hoofd, vooral die van de vrouwen. AllureV treurde bij de gedachte dat deze heerlijke man er niet meer was. Als hij vertelde, hing hij altijd aan zijn sikken, net als elke vrouw overigens. Uit wanhoop ging ze maar tot de goden bidden (ze had zich inmiddels tot allerlei geloven bekeerd, vooral om rustig te worden) en ze vroeg op een teken van TopDrop. En verdraaid! Die kreeg ze één! Op haar kin voelde ze plots haar groeien, en toen ze in de spiegel keek, stond, in sikken, op haar kin geschreven: “Hee lekker ding, kijk maar in de bovenste la van je grijze kastje. Kusjes van TopDrop”. AllureV dankte de goden, maakte een vreugdebuikdansje met haar zwierende rokken en ging eens rondbellen. De haartjes op haar kin liet ze staan; overbeharing paste immers goed bij haar nieuwe leefstijl.

Martino was woedend, na wat zijn Coolkastje hem allemaal had opgebiecht, met zijn zaadvragende oogjes. Hij had hem bedrogen! En hoeveel hij ook van hem hield, voor Martino was daarmee de kous af. Hij sloeg Coolkast nog een extra zes maanden het ziekenhuis in – deze keer kwam Coolkast wél echt in een coma terecht – en verliet snikkend de intensive care. Hij liep recht in de armen van een aantrekkelijke man met blonde krulletjes en mooie ogen. Deze tandarts zou Martino’s tandsteen, verdriet én zaad van hem kunnen afnemen. Daar tegenover stond dat de tandarts zijn oorsmeer weer bij Martino kwijt kon. Beide mannen waren erg gelukkig met elkaar.
En toen Coolkast na zes maanden wakker werd, stond er een prachtige verpleegster naast zijn bed, waarmee hij alle truukjes uithaalden die Martino hem geleerd had. Waren ze toch nog érgens goed voor geweest...

EoS stond nog steeds voor een spiernaakte Katje. Hij voelde alle geilheid door zijn lichaam koken en als een magneet sprong hij op Katje af en hij likte haar over haar hele beschreven lichaam. Op zijn tong kwamen de letters in spiegelbeeld te staan en eindelijk kon iedere voorbijganger lezen wat Katje hen precies te melden had. Dit was de eerste teleurstelling voor EoS; Katje was helemaal niet geil, ze wilde gewoon weer één of ander statement maken voor dieren, domme linkse doos. Teleurstelling nummer twee kwam een tikje harder aan. Katje ramde haar borsten vol tegen EoS hoofd aan, zodat het hem begon te duizelen, met de boodschap ‘Dit is vlees en ik ben een dier, en van dieren heb je af te blijven!’ Hierna liep ze, zonder nog een leesbare letter op haar lijf, maar nog altijd poedelnaakt, de straat uit.
EoS stond perplex. Hij besloot zijn zoektocht naar Minke dan maar weer voort te zetten, want eigenlijk was zij ook veel lekkerder, leuker, mooier, intelligenter en vooral veel liever. Hij zou eens bij Zoemzoem langs gaan, dat was één van de weinigen in het dorp waar Minke nog geen seks mee had gehad, grote kans dus dat ze daar nu zou zitten. Maar onderweg stuitte hij op iets dat hem níet bepaald goed uitkwam; Vlindertje. Hij kende haar maar al te goed. In de tijd dat ze een relatie hadden ging EoS vreemd. Wel vijf keer. Per dag! Vlindertjes ogen spoten vuur en na enige overwegingen van haar kant vloog ze hem aan, vergetend dat EoS stukken langer en sterker was dan zij. Met één eenvoudige armbeweging mikte hij haar tegen een lantaarnpaal, en ze brak haar nek. Vlindertje was op slag dood. Het deerde EoS niet.
Hij belde aan bij Zoemzoem. Het duurde even, want Zoemzoems val van de trap had al haar armen en benen gebroken en uiteindelijk had ze met haar tanden de deur open gekregen. Toen EoS zag wat haar was overkomen, en ook nog eens begreep dat het voor een deel Vlindertjes schuld was geweest, aarzelde hij geen minuut. Hij stuurde Zoemzoem mét het dode lichaam van Vlindertje naar het ziekenhuis, en enkele uren later liep Zoemzoem met tweedehands ledematen van Vlinder weer vrolijk door het dorp.

Flowtjes haat jegens haar hond, en eigenlijk alle dieren, begon angstaanjagende vormen aan te nemen vanaf het moment dat ze de hond weer tegen het lijf liep. In een reflex greep ze eerst naar overgebleven borst, voordat hij die er ook nog af zou bijten, maar dat gebeurde gelukkig niet. Vervolgens raakte Flowtje in een blinde paniek, zoals eigenlijk alleen Stefenootje zou begrijpen en met de dichtstbijzijnde deegroller mepte ze de hond aan gort. ‘Katje en Zoemzoem zouden me nu eens moeten zien!’ gierde ze uit. Er bleef niets van het beest over, maar Flowtje voelde zich als herboren na deze belevenis. Ze besloot, gewapend met haar nieuwe beste vriend de deegroller, op pad te gaan en meer beesten van kant te maken.

Sterrenmeisjes roze trui was weer pikzwart, nu ze haar sjieke eyeliner van L’oréal Paris van haar ogen af had gejankt. De troostende arm van de onbekende deed haar goed, maar toen ze opkeek, zag ze nu niet de meest voor de hand liggende verschijning. Naast haar stond een man in een Pinopak. Het was Dark Phoenix, maar dat wist Sterrenmeisje natuurlijk niet. Sterrenmeisje wilde hem eerst van zich afduwen, maar plots bedacht ze dat ze dat Pinopak helemaal zo gek nog niet vond. Als ze zelf zou geloven dat ín dat pak Kazet Nagorra zat, zou deze vreemde vogel haar nog heel gelukkig kunnen maken. En Pino was zo lelijk, als ze haar zwarte kleren weer zou aantrekken, haar gezicht weer zou onderschilderen met goedkope make-up en haar stroopwafelkut weer met rust zou laten, zou hem dat niet uitmaken. Ze nam de Pino mee naar huis. Dark Phoenix was na al het geweld in het dorp nu ook wel eens toe aan een goede wip, bovendien was zijn zusje drukknoopje weer spoorloos verdwenen, dus kon hij een nieuw zusje/seksmaatje wel gebruiken. Hij had in zijn Pinopak een heel handig klepje gemaakt waar hij zijn zielementje met een zwieper uit haalde. Sterrenmeisje en Pino hadden seks tot ze geel zagen en ze waren dolgelukkig…

Minke had, ook nog altijd naakt, (maar gezien het Minke was, was dat niet heel wonderlijk) Katje en kornuiten vanaf een afstandje bekeken. Ze vond het maar niets, dat al die mannen en vrouwen om dat naakte paraderende wijf heen hingen. Ze moesten naar háár kijken, zíj had hier de mooie borsten! Ze stormde op de menigte af, maar er was niemand die haar aandacht gaf. Iedereen had haar tenslotte al eens gehad, dus daar zat geen verrassing meer aan. Minke voelde zich intens verdrietig, en blind van woede vloog ze haar rivale aan. Een naakte bitchfight was het gevolg. Alle mannen stonden watertandend toe te kijken en alle vrouwen moedigden Katje en Minke aan. Na een half uur won Minke de strijd. Katje was gewurgd en naar de hondenhemel vertrokken.
Haar lichaam werd opgezet en geglazuurd en, gefinancierd door de Partij voor de Dieren, als monument in het midden van het dorp geplaatst. Katje had gestreden voor de dieren, en was tenonder gegaan in de strijd met het grootste beest dat het dorp kende; Minke.

En ’s avonds was het feest bij AllureV! Het zou een week duren, en er zouden een boel nieuwe kindertjes uit voort komen, om de sterfgevallen van de afgelopen dagen eens goed te compenseren. En iedereen zong en iedereen was blij!
En ja, er waren veel doden gevallen in het dorp, maar Stefenootje leeft voort in Flowtje en Lucky Luciano in Martino met zijn gespleten tong, Kazet zit voor altijd in Sterrenmeisjes hart, TopDrop prijkt nog mooi in de sik van AllureV en verder draagt Minke al het zaad van de overige (ex-)bewoners.


1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje (weerwolf
4) ***ailá*** (dorpeling)
5) Fantôme (heks)
6) zoemzoem
7) Neko* (weerwolf)
8) Lisaaah (cupido)
9) AllureV
10) LL (verrader)
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x (dorpeling/geliefde)
14) Topdrop (jager)
15) Uice (dorpeling)
16) Pippeloen (wolfsbane)
17) Kazet Nagorra (weerwolf)
18) Stefenootje (dorpeling/geliefde)
19) Sherco (dorpeling)
20) Daboman (tovenaar)
21) Coolkast
22) Krynn (weerwolf)

Blauw = opgehangen
Paars = gestorven door liefdesverdriet
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door de jager
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 19-02-2008, 21:56
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Lieve mensen, dit was weerwolfspel 44, met:


Aila


AllureV


Coolkast


Daboman, als Veldwachter Dabo


Eye of Sauron


Fantome


Flowtje


Juice, als Terror Juice


Katje


Krynn


Kazet Nagorra


Lisaaah, als Lis A.


Lucky Luciano


Martino


Neko


Pippeloen, als Mama Pip


Sherco


Spekkie


Stefenootje


Sterrenmeisje, als Stinkalto


TopDrop, als 2-sik


Zoemzoem

En gastrollen van Dark Phoenix, drukknoopje en Minke

Met dank aan:
-Stroopwafels
-Partij voor de dieren
-Pim Fortuijn
-ER
-Spekkies
-Terror Jaap uit de Gouden Kooi
-L’oréal Paris
-Jean-Paul Sartre
-De hond van de buren
-God
-MTV
-BMG Records
-Dr Dre
-Mama
-Papa
-All my friends and fans

En natuurlijk jullie!
Bedankt! Daaag
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 19-02-2008, 21:59
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline


Lieve Spelleider, wil je ook de functies van de overgebleven leden posten?
__________________
you're not my demographic
Oud 19-02-2008, 22:00
Verwijderd
Woooooow.

Ik wil even vertellen dat ik het spel leuk vond en de spelleiders En de verhalen en
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine weerwolfspel #46 the after party
Verwijderd
266 22-04-2008 23:32
De Kantine Het weerwolfspel #45 deel2
TopDrop
410 25-03-2008 20:20
De Kantine Het weerwolfspel #45
Lethe
500 14-03-2008 01:38
De Kantine weerwolfspel #46
Eye of Sauron
35 18-02-2008 17:46
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50.