Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2004, 01:28
djunk88
Avatar van djunk88
djunk88 is offline
Wat vind jij van drugs dealen.
oke doe het zelf niet maar een vriend wel hij is ook net 16 maar hij verdient goud geld.
__________________
hardcore never dies :[
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2004, 02:01
Verwijderd
Dat vind ik heel dom. Voor een vriend een keer een paar gram meenemen kan nog wel, maar commercieel dealen lijkt me heel gevaarlijk. In het begin misschien niet, maar je raakt er steeds meer in verstrengeld, dat wereldje.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 02:08
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
dat vind ik ook
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 06:14
Verwijderd
en ik ook.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 07:28
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
tsja.. als je in Rotterdam kijkt waar jongens van 18 a 19 jaar in auto's van een ton rijden.. doen ze het niet verkeerd! Maar ja.. een keerzijde van het beroep is dat men wel altijd 'achterom' moet blijven kijken
__________________
Hetzij zo...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 08:49
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Hartstikke leuk een auto van een ton als je 18 bent hoor, maar iedere achterlijke idioot die jou in zo'n auto ziet rijden weet natuurlijk waar dat geld vandaan komt. Was het dan wit en geniet er later van
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 10:23
Verwijderd
kans·loos (bn.)
1 geen kans hebbend

pau·per (de ~ (m.), ~s)
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 11:08
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Een drugsdealer is iemand die van geld kan genieten dat hij verdient door drugs aan mensen te verkopen die daar in veel gevallen onderdoor gaan en daarin hun familie in meenemen. En de mensen die de drugs gebruiken moeten daar vaak voor stelen en veroorzaken overlast. Zo zag ik er pas 1 op een damesfiets met 2 kinderzitjes. En dan hebben we het nog niet over de werkomstandigheden van de mensen die die drugs verbouwen, enz...

Maar niet all dikke auto's over 1 kam scheren, er zitten ook huizenmelkers en foute koppelbazen bij
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 12:08
Dannemann
Dannemann is offline
Tuig
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Dannemann schreef op 18-08-2004 @ 13:08 :
Tuig
Van de richel
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 12:56
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-08-2004 @ 13:10 :
Van de richel
Rapalje!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 13:27
Verwijderd
Schorremorrie
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 13:28
Verwijderd
Lieden die opgroeien voor galg ende rad.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 13:51
rainfairy
Avatar van rainfairy
rainfairy is offline
het neemt risico's met zich mee...verdient wel goud geld...maar ik vind het niet eerlijk verdienen...aan andere kant moet je op een of andere manier aan je geld komen....ik weet niet precies wat ik er van vind...
__________________
The rain falls down on me...I'm the Rainfairy....
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 14:07
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
djunk88 schreef op 18-08-2004 @ 02:28 :
Wat vind jij van drugs dealen.
oke doe het zelf niet maar een vriend wel hij is ook net 16 maar hij verdient goud geld.
Gast, afgaande om je posts vind ik je werkelijk een zielige stakker die niks in z'n leven heeft dan gabbermuziek, een scooter en drugsgebruik.

En dit is niet bedoeld om op te happen, dit is serieus bedoeld.
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 14:11
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
iamcj schreef op 18-08-2004 @ 12:08 :
Een drugsdealer is iemand die van geld kan genieten dat hij verdient door drugs aan mensen te verkopen die daar in veel gevallen onderdoor gaan en daarin hun familie in meenemen. En de mensen die de drugs gebruiken moeten daar vaak voor stelen en veroorzaken overlast.
joh, die mensen kiezen er zelf voor dat ze het wille kope, jij verkoopt het alleen. k werk bij de scapino, als iemand een schoen koopt waardoor zn pote naar de klote gaan deert dat mij echt niet hoor.. zijn probleem.. hetzelfde als hier, zij kopen het, vanaf daar is het hun verantwoordelijkheid.

tuurlijk brengt dit beroep risico's met zich mee, maar dat doet f1 coureur ook.. je zal wel altijd achterom moete kijke maar hebje dat er voor over.. k wel.. denk k.. voor 10 jaartjes ofzow..
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 14:33
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 18-08-2004 @ 15:11 :
joh, die mensen kiezen er zelf voor dat ze het wille kope, jij verkoopt het alleen. k werk bij de scapino, als iemand een schoen koopt waardoor zn pote naar de klote gaan deert dat mij echt niet hoor.. zijn probleem.. hetzelfde als hier, zij kopen het, vanaf daar is het hun verantwoordelijkheid.

tuurlijk brengt dit beroep risico's met zich mee, maar dat doet f1 coureur ook.. je zal wel altijd achterom moete kijke maar hebje dat er voor over.. k wel.. denk k.. voor 10 jaartjes ofzow..
Gelukkig denken er nog meer mensen op zo'n manier over de dingen na, anders hadden we geen drugs in wereld natuurlijk.

Ik kan iemand geen schoenen verkopen waarvan ik weet dat ze slecht zijn, maar ja, wie ben ik...
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 15:26
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
iamcj schreef op 18-08-2004 @ 15:33 :
maar ja, wie ben ik...
jezelf, mss iets te eerlijk want je kan wel heel eerlijk tegen mensen zijn alleen zijn ze dat ook tegen jou??
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-08-2004, 15:39
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 18-08-2004 @ 16:26 :
jezelf, mss iets te eerlijk want je kan wel heel eerlijk tegen mensen zijn alleen zijn ze dat ook tegen jou??
Weet ik niet, maar het wordt wel gerespecteerd. Iedereen liegt wel eens, ik lieg ook vaak een beetje om iemand in de maling te nemen. Maar ik zal nooit bewust iemand benadelen, omdat ik dat zelf ook niet leuk zou vinden. Waarom zou ik dan iemand anders dat gevoel geven als ik dat kan voorkomen.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 17:46
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
iamcj schreef op 18-08-2004 @ 16:39 :
Weet ik niet, maar het wordt wel gerespecteerd. Iedereen liegt wel eens, ik lieg ook vaak een beetje om iemand in de maling te nemen. Maar ik zal nooit bewust iemand benadelen, omdat ik dat zelf ook niet leuk zou vinden. Waarom zou ik dan iemand anders dat gevoel geven als ik dat kan voorkomen.
je neemt et allemaal denk k iets te serieus, alles komt goed en als het niet goed komt gaat het fout..
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 19:19
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
perseus schreef op 18-08-2004 @ 03:01 :
Dat vind ik heel dom.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 20:32
Sithan
Sithan is offline
Uitermate kortzichtig...
Leuk voor nu wat geld verdienen, maar je zult zeer waarschijnlijk je 40ste niet halen en anders achter een dichte deur je dagen moeten doorbrengen...want men blijft meer willen, wil meer verdienen, totdat...
Tis de omgekeerde verslaving, ik lees vrij weinig over gepensioneerde drugsdealers...enkel omgebrachte
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 21:04
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Heel erg dom. Doet hij zeker bij gebrek aan andere mogelijkheden.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 21:05
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Hmm, ik ruik hier een toekomstige case.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 05:46
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 18-08-2004 @ 18:46 :
je neemt et allemaal denk k iets te serieus, alles komt goed en als het niet goed komt gaat het fout..
Wacht maar tot je 24 bent
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2004, 21:45
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Als wij allemaal:"joepie, wat een goed idee" roepen, ga je het dan doen?
Zo kom je namelijk echt over en het is heel triest
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 11:05
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
lijkt nu heel wat, maar als je straks vast zit in dat web word het moeilijk om eruit te klimmen...

begin er niet aan...
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 12:02
Verwijderd
Het is schokkend om te zien dat mensen het argument 'je komt er moeilijk uit' of 'je moet altijd over je schouder kijken' gebruiken om er niet in te gaan. Wat denken jullie van het morele aspect? De meeste mensen hier lijken niet echt een geweten te hebben. Goor, zedenloos tuig zijn jullie.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 12:12
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Vind jij het wel een goede baan dan?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 12:34
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-08-2004 @ 13:02 :
Het is schokkend om te zien dat mensen het argument 'je komt er moeilijk uit' of 'je moet altijd over je schouder kijken' gebruiken om er niet in te gaan. Wat denken jullie van het morele aspect? De meeste mensen hier lijken niet echt een geweten te hebben. Goor, zedenloos tuig zijn jullie.
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 14:03
Verwijderd
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 25-08-2004 @ 13:34 :
Ga me nou niet vertellen dat jij drugsdealers geen tuig vindt.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 14:11
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-08-2004 @ 13:02 :
Het is schokkend om te zien dat mensen het argument 'je komt er moeilijk uit' of 'je moet altijd over je schouder kijken' gebruiken om er niet in te gaan. Wat denken jullie van het morele aspect? De meeste mensen hier lijken niet echt een geweten te hebben. Goor, zedenloos tuig zijn jullie.
What's new?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 15:04
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Pff wat een gezeur allemaal

Oke je bent 16 en je rookt wel is een joint ofzow. Je vrienden doen dit ook en proberen bij coffeeshops wiet te halen.

Dan kan jij ineens via via aan wiet komen, je verkoopt dit aan je vrienden. Ze zouden het anders toch wel (proberen) te kopen, dus moraal vind ik niet dat je erg fout bezig bent. Het gevaar valt ook wel mee, je vrienden gaan je immers niet verraden. Het grote probleem van dealen is dat je snel 'bekend' wordt. Je groep klanten zal snel groeien en daarmee dus ook de pakkans.

Dealen doe je met mate ( n )
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 15:19
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Iemand moet het doen...
__________________
looking for new ways to get lost
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef op 25-08-2004 @ 16:19 :
Iemand moet het doen...
Ja, je hebt helemaal gelijk. Moordenaar is eigenlijk ook best wel een nobel beroep want anders zouden politieagenten geen werk hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 17:10
JantjePietje
JantjePietje is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-08-2004 @ 17:14 :
Ja, je hebt helemaal gelijk. Moordenaar is eigenlijk ook best wel een nobel beroep want anders zouden politieagenten geen werk hebben.
Je hebt ook huurmoordenaars die geen vrouwen, kinderen en voorvechters van de democratie vermoorden. Op zich wel nobel.
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-08-2004, 20:40
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
drugs dealen is kansloos, zielig, en je helpt er andere mensen mee naar de vernieling. een absolute nono, en ik zou je in je gezicht uitlachen als je het deed. behalve als je een pistool bij hebt ofzo natuurlijk.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 13:17
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Een kennis van mij werd om 4.00 's nachts op Lowlands voor een dealer in cocaine aangezien.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 13:17
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Citaat:
Alex schreef op 18-08-2004 @ 13:56 :
Rapalje!
Rapaille......
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 25-08-2004 @ 13:02 :
Het is schokkend om te zien dat mensen het argument 'je komt er moeilijk uit' of 'je moet altijd over je schouder kijken' gebruiken om er niet in te gaan. Wat denken jullie van het morele aspect? De meeste mensen hier lijken niet echt een geweten te hebben. Goor, zedenloos tuig zijn jullie.
Je bent niet echt in een relativerende bui, wel?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 17:47
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
perseus schreef op 27-08-2004 @ 17:42 :
Je bent niet echt in een relativerende bui, wel?
nare man en relativeren
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 11:52
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-08-2004 @ 13:02 :
Het is schokkend om te zien dat mensen het argument 'je komt er moeilijk uit' of 'je moet altijd over je schouder kijken' gebruiken om er niet in te gaan. Wat denken jullie van het morele aspect? De meeste mensen hier lijken niet echt een geweten te hebben. Goor, zedenloos tuig zijn jullie.
Gelijk heb je, Drugs is sowiezo al een . Maar dan ga je ook nog eens dealen .
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 27-08-2004 @ 18:47 :
nare man en relativeren
Dat ik in zo ongeveer alle politieke en levensbeschouwelijke kwesties lijnrecht tegenover jou sta wil niet zeggen dat ik niet kan relativeren. Ik doe het zelfs aan één stuk door. Anders zou het ook onmogelijk zijn om nog op jouw posts te reageren, want die zijn werkelijk om te huilen zo slecht.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 21:03
Paulo Nuñez
Avatar van Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Citaat:
iamcj schreef op 18-08-2004 @ 12:08 :
Een drugsdealer is iemand die van geld kan genieten dat hij verdient door drugs aan mensen te verkopen die daar in veel gevallen onderdoor gaan en daarin hun familie in meenemen. En de mensen die de drugs gebruiken moeten daar vaak voor stelen en veroorzaken overlast. Zo zag ik er pas 1 op een damesfiets met 2 kinderzitjes. En dan hebben we het nog niet over de werkomstandigheden van de mensen die die drugs verbouwen, enz...

Maar niet all dikke auto's over 1 kam scheren, er zitten ook huizenmelkers en foute koppelbazen bij

praat niet zo simpel!!!!!!!! AUB als hun het niet doen heb je zo een ander die het aan verstrekt!!!!!! je weet wel het aanbod word afgestemd op de vraag nou en de vraag is er en blijft er geloof me. Trouwens rijke mensen zorgen er ook voor dat andere er onderdoor gaan of nooit echt succesvol zullen of kunnen worden .....

DE 1 ZIJN DOOD is DE ANDER ZIJN BROOD onthoud dat
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 23:09
$omeone
$omeone is offline
kansloos
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Paulo Nuñez schreef op 28-08-2004 @ 22:03 :
praat niet zo simpel!!!!!!!!

(...)
Nota bene wat er achteraan kwam.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:51
Methuus
Avatar van Methuus
Methuus is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-08-2004 @ 13:08 :
Dat ik in zo ongeveer alle politieke en levensbeschouwelijke kwesties lijnrecht tegenover jou sta wil niet zeggen dat ik niet kan relativeren. Ik doe het zelfs aan één stuk door. Anders zou het ook onmogelijk zijn om nog op jouw posts te reageren, want die zijn werkelijk om te huilen zo slecht.





Het schorremorrie. Opsluiten die handel.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:39
athousanddreams
athousanddreams is offline
Prachtig beroep, tonnen met geld verdienen omdat iets toevallig verboden is, en je helpt ook nog drugs (waar in mijn ogen niks mis mee is) de wereld in, dat er mensen tussen zitten die eraan onderdoor gaan is hun eigen schuld, tenzij jij expres rotzooi gaat verkopen...
Maarja je moet de stress ervoor over hebben (of er ongevoelig voor zijn, maar dat lijkt me een beetje een negatieve uitwerking hebben)
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 21:17
Dannemann
Dannemann is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-08-2004 @ 13:08 :
Dat ik in zo ongeveer alle politieke en levensbeschouwelijke kwesties lijnrecht tegenover jou sta wil niet zeggen dat ik niet kan relativeren. Ik doe het zelfs aan één stuk door. Anders zou het ook onmogelijk zijn om nog op jouw posts te reageren, want die zijn werkelijk om te huilen zo slecht.
Zolang je daardoor maar niet gaat denken dat die posts van jou daardoor opeens goed worden.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Dannemann schreef op 29-08-2004 @ 22:17 :
Zolang je daardoor maar niet gaat denken dat die posts van jou daardoor opeens goed worden.
Jij bent het ergens niet mee eens =/= dat is een slechte post
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Drugs dealen!!!!!
RickSanchez
6 10-01-2017 15:57
Drugs & Alcohol drugdealers moeten van school?
xmoix
56 29-03-2004 16:05
Drugs & Alcohol coke en neusbotje
IloveTECHNO
113 21-10-2003 18:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Patriots terugtrekken uit Turkije?
Insane Juggalo
169 28-03-2003 18:40
Liefde & Relatie mn vriend is een drugsdealer...
love_my_dushi
35 24-05-2002 17:29
De Kantine Wat doen al die allochtonen toch...
beuk
161 22-04-2002 21:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32.