Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2004, 11:28
Barbara79
Barbara79 is offline
Hallo allemaal,
Ik ben een studente psychologie. Ik ben bíjna klaar met mijn studie (alleen mijn scriptie nog afmaken, au), maar heb al wel werk bij de Rutgers Nisso Groep, in Utrecht. De Rutgers Nisso Groep bestaat uit een gedeelte van wat vroeger de Rutgers Stichting was, en het vroegere Nisso (Nederlands instituut voor Sociaal Seksuologisch onderzoek).
Voor mijn werk ben ik bezig met een onderzoekje naar de bijsluiter van de (vernieuwde) morning after pil . Hierbij interviewen wij meisjes en vrouwen gedurende een half uurtje, over de inhoud van die bijsluiter. We zijn nog op zoek naar respondentes tussen de 14 en 17 jaar, liefst in Nijmegen of Utrecht. Iedereen die meedoet krijgt een cadeaubon t.w.v. €7.50. Alleen deze week (week 36) nog!
Wil je meedoen? Mail me dan even: b.vanginneken@rng.nl
groetjes,
Barbara

Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 11:32.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 14:23
Mara
Mara is offline
Crosspost
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:10
Barbara79
Barbara79 is offline
Hoi, ik begrijp je reactie niet. Wat is crosspost? groetjes Barbara
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:16
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Barbara79 schreef op 30-08-2004 @ 16:10 :
Hoi, ik begrijp je reactie niet. Wat is crosspost? groetjes Barbara
Crosspost: Plaatsen van hetzelfde bericht op meerdere deelfora tegelijk....wat dus niet de bedoeling is...
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:32
Barbara79
Barbara79 is offline
Sorry, ik heb hem er bij 'seksualiteit' afgehaald. Beter zo? Nogmaals sorry.

Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 15:36.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:29
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Hier hoortie ook niet thuis. Probeer het eens bij vraag en aanbod of contact gezocht.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 23:07
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Op Vraag en Aanbod denk ik dat er weinig reactie komt. Ik zet 'm op Lichaam en Gezondheid!

Succes met het onderzoek.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 11:46
Barbara79
Barbara79 is offline
Bedankt voor alle hulp in ieder geval, nu maar hopen dat er snel een reactie komt... groetjes
Barbara
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 07:43
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
maar...moet je dan de morning after pil geslikt hebben ofzo? of maakt t verder niet uit
ik bedoel ik heb geen ervaring met dat ding, maar ben wel 17 dus uhm..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 09:23
Barbara79
Barbara79 is offline
Hoi, nee, je hoeft 'm niet geslikt te hebben. Het gaat namelijk alleen om de bijsluiter: snapt iedereen wat er staat, of moeten we hem veranderen?
Een interview gaat als volgt: we spreken in Nijmegen / Utrecht ergens af. Dan stel ik je een aantal vragen over hoe oud je bent en waar je vandaan komt enzo (demografishe gegevens). Daarna lees je de bijsluiter (dat duurt even, want het is best een lang stuk tekst). Vervolgens stel ik je aantal vragen over de inhoud van de bijsluiter, waarbij je sommige stukken tekst weer even moet opzoeken. (Als iets niet duidelijk is ligt dat trouwens dus ook niet aan jou: de bijsluiter moet zo goed zijn, dat iedereen gewoon de antwoorden op die vragen moet kunnen vinden.) Darna ga ik je nog wat vragen stellen over wat je (meer in het algemeen) vindt van de morning after pil.
Het interview wordt opgenomen op een cassettebandje, maar je gegevens worden natuurlijk vertrouwelijk behandeld. (Dat wil zeggen: alleen ik zal weten dat jij het bent op zo'n bandje, want als de producent van de morning after pil de bandjes opvraagt, zal jouw naam daar niet (meer) opstaan.) Mail me gerust nog even als je nog meer vragen hebt.
groetjes
Barbara
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 09:28
Barbara79
Barbara79 is offline
mijn mailadres is trouwens: b.vanginneken@rng.nl op mijn werk. Alleen ben ik de komende dagen veel onderweg, omdat ik meer meiden interview, dus misschien kun je als je meer wilt weten het beste even bellen naar de Rutgers Nisso Groep (dat is dus mijn werk), tel: 030-2329806 / 030-2313431 . Je krijgt iemand van de receptie aan de telefoon, en diegene weet dan wel waar je me kunt bereiken.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 13:05
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Barbara79 schreef op 01-09-2004 @ 10:23 :
Hoi, nee, je hoeft 'm niet geslikt te hebben. Het gaat namelijk alleen om de bijsluiter: snapt iedereen wat er staat, of moeten we hem veranderen?
Een interview gaat als volgt: we spreken in Nijmegen / Utrecht ergens af. Dan stel ik je een aantal vragen over hoe oud je bent en waar je vandaan komt enzo (demografishe gegevens). Daarna lees je de bijsluiter (dat duurt even, want het is best een lang stuk tekst). Vervolgens stel ik je aantal vragen over de inhoud van de bijsluiter, waarbij je sommige stukken tekst weer even moet opzoeken. (Als iets niet duidelijk is ligt dat trouwens dus ook niet aan jou: de bijsluiter moet zo goed zijn, dat iedereen gewoon de antwoorden op die vragen moet kunnen vinden.) Darna ga ik je nog wat vragen stellen over wat je (meer in het algemeen) vindt van de morning after pil.
Het interview wordt opgenomen op een cassettebandje, maar je gegevens worden natuurlijk vertrouwelijk behandeld. (Dat wil zeggen: alleen ik zal weten dat jij het bent op zo'n bandje, want als de producent van de morning after pil de bandjes opvraagt, zal jouw naam daar niet (meer) opstaan.) Mail me gerust nog even als je nog meer vragen hebt.
groetjes
Barbara
Ok is goed
Ik spreek dan t liefst af in Utrecht, aangezien ik daar woon
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26.