Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2004, 11:28
Barbara79
Barbara79 is offline
Hallo allemaal,
Ik ben een studente psychologie. Ik ben bíjna klaar met mijn studie (alleen mijn scriptie nog afmaken, au), maar heb al wel werk bij de Rutgers Nisso Groep, in Utrecht. De Rutgers Nisso Groep bestaat uit een gedeelte van wat vroeger de Rutgers Stichting was, en het vroegere Nisso (Nederlands instituut voor Sociaal Seksuologisch onderzoek).
Voor mijn werk ben ik bezig met een onderzoekje naar de bijsluiter van de (vernieuwde) morning after pil . Hierbij interviewen wij meisjes en vrouwen gedurende een half uurtje, over de inhoud van die bijsluiter. We zijn nog op zoek naar respondentes tussen de 14 en 17 jaar, liefst in Nijmegen of Utrecht. Iedereen die meedoet krijgt een cadeaubon t.w.v. €7.50. Alleen deze week (week 36) nog!
Wil je meedoen? Mail me dan even: b.vanginneken@rng.nl
groetjes,
Barbara

Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 11:32.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 14:23
Mara
Mara is offline
Crosspost
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:10
Barbara79
Barbara79 is offline
Hoi, ik begrijp je reactie niet. Wat is crosspost? groetjes Barbara
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:16
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Barbara79 schreef op 30-08-2004 @ 16:10 :
Hoi, ik begrijp je reactie niet. Wat is crosspost? groetjes Barbara
Crosspost: Plaatsen van hetzelfde bericht op meerdere deelfora tegelijk....wat dus niet de bedoeling is...
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:32
Barbara79
Barbara79 is offline
Sorry, ik heb hem er bij 'seksualiteit' afgehaald. Beter zo? Nogmaals sorry.

Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 15:36.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:29
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline