Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2004, 14:11
Verwijderd
Ik heb een laptop die best wel wat heeft gekost. Omdat ie met Visa is betaald, is ie 180 dagen na aankoop voor €750 verzekerd. Hij kost echter het dubbele, dus ik wil mijn laptop verzekeren, zeker na dat half jaar, want dan is ie helemaal niet meer verzekerd.


Heb je net een nieuwe laptop of desktop aangeschaft? Voor de prijs van een patatje mét per maand kun je jezelf voor een behoorlijke financiële kater behoeden. Loop geen onnodige risico's en verzeker je dure aankoop met de ABN AMRO PC Verzekering.

* desktop thuis verzekerd tegen schade en diefstal
* laptop wereldwijd verzekerd tegen schade, diefstal én verlies
* zeer lage maandelijkse premie

Laptop of desktop
De ABN AMRO PC Verzekering kan zowel voor een laptop als desktop afgesloten worden. Je laptop is wereldwijd verzekerd tegen diefstal, schade én verlies. Flauwvallen op je laptop door alle tentamenstress of diefstal in de trein vallen ook onder de dekking. Je desktop is thuis verzekerd tegen diefstal en schade, dus óók als je een kop koffie over het toetsenbord gooit.

Voor de prijs van een patatje
De PC Verzekering is erg voordelig. Voor een laptop van EUR 1000,- bedraagt de premie per maand EUR 2,50, voor een desktop van hetzelfde bedrag zelfs maar EUR 1,50. Je hoeft er dus maar één patatje mét per maand minder voor te eten.


Dit komt van de site van www.abnamro.nl en dit leek mij erg handig. Alleen het probleem is dat ik geen rekening bij ABN AMRO heb en dat moet wel. Dus mijn vraag: weet iemand een andere, ongeveer zo dure laptopverzekering? Als ik op Google zoek krijg ik alleen maar obscure internetsites waar ik niet echt op zit te wachten.

Ik zoek dus echt een specifieke pc verzekering, en als die er verder niet is, kan ik waarschijnlijk wel een kostbaarhedenverzekering afsluiten, maar die is veel duurder, vandaar.
Mijn laptop is overigens wel in de inboedel meeverzekerd, maar als ik in de trein zit met het ding, en hij wordt gejat, wordt ik niet zo blij. Vandaar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2004, 15:26
Verwijderd
Ik ga ook zoiets nemen. Ik denk bij de abn-amro (voordeel is dat het ook een jaar later nog kan, mijn laptop is bijna 1 jaar oud) . Bij mij is het zelfde verhaal. Mijn laptop is gewoon ongelofelijk duur en ik gebruik hem vrij veel.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 16:07
Verwijderd
ik heb er gisteren een gekocht, mijn moeder geeft hem op als inboedel..en omdat de laptop toch zeker de komende 2 jaar het huis niet zal verlaten is dat voor mij iig prima
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 18:02
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Misschien heb je wat aan een kostbaarhedenverzekering? Dat kan waarschijnlijk bij de verzekering waar je ook een inboedelverzekering hebt. Is dat wat? Even rondkijken, bij Interpolis kost het 20,40 euro per 1000 euro per jaar (maar dan moet je daar hoogstwaarschijnlijk wel een inboedelverzekering bij afsluiten). Dat ding is dan als het goed is ook verzekerd tegen vallen, diefstal, enz.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:57
Verwijderd
Ik heb een inboedelverzekering bij interpolis, maar is die 20 euro per jaar?
Dan kan het wel, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 12:30
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 04-09-2004 @ 12:57 :
Ik heb een inboedelverzekering bij interpolis, maar is die 20 euro per jaar?
Dan kan het wel, denk ik.
ja, per jaar per 1000 euro (en er komt nog 4 euro bij en nog 7%)

kijk maar ff op de site interpolis.nl
http://www.interpolis.nl/product/won...baar/index.asp
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 19:27
Verwijderd
Ik heb mijn laptop verzekerd via een inboedelverzekering, het eerste jaar kostte dat geloof ik 25 euro.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:46
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 04-09-2004 @ 20:27 :
Ik heb mijn laptop verzekerd via een inboedelverzekering, het eerste jaar kostte dat geloof ik 25 euro.
Dan is hij niet voor diefstal op straat en vallen enzo verzekerd als het goed is (of iig niet voor veel dingen die je juist wel wil bij het verzekeren van een laptop), dat is wel zo met een kostbaarhedenverzekering.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 12:35
Verwijderd
Het is alleen tegen diefstal en brand. De kans daar op is wel erg klein thuis. Ik ga denk ik toch voor de verzekering van de abn amro. Het grootste risico loop je met een laptop toch op vallen en/of dat er eten/drinken overheen gaat.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 19:23
lithuania
Avatar van lithuania
lithuania is offline
via www.mahe.nl kan je ook laptops verzekeren als het goed is, weet alleen niet precies hoe dat daar werkt ik ben er zelf nml ook nog mee bezig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Laptop kapot ( verzekering )
Taito997
12 10-06-2014 17:37
Werk, Geld & Recht Verzekeringen, wat wel en wat niet?
Bloem
16 17-06-2009 20:40
Werk, Geld & Recht Rondkomen Randstad
decc
53 17-03-2008 14:48
Werk, Geld & Recht wat moet er gebeuren als je uit huis gaat?
snoopy
15 04-12-2006 21:39
Werk, Geld & Recht Op kamers
Shadina
98 01-10-2006 16:06
Software & Hardware [laptop] Welke van de 2?
Lars
18 13-06-2006 16:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05.