Oud 16-06-2004, 14:38
miekevis
miekevis is offline
wie heeft er een eindejaarsbal ? en wie gaat er ook degelijk naartoe ?

Wij organiseren dat wel.. maar mijn school kennende gaat het saai zijn... en bijna niemand van mijn vrienden gaat !

langs de ene kant wil ik er niet heen, omdat het 10 euro weggegooid is omdat ik het programma van de avond absoluut saai vind, maar langs de andere kant .... ik heb altijd al naar een bal gewillen !

Wat doe jij aan bij je diploma-uitreiking ?

gewone kleren, sjieke kleren , ...
Ik weet het nog niet ..

xxx
__________________
to love or not to love .... TO LOVE MY BABYBOO
Advertentie
Oud 16-06-2004, 15:22
Verwijderd
wij hebben wel een eindexamenfeest. maandag. maar geen bal oid. gewoon als een schoolfeest. maar ik ga niet. haat die schoolfeesten. en op de diplomauitreiking doei kgewoon iets aan, wati k die dag aan heb. lekker boeiend ook
Oud 16-06-2004, 15:35
Liana
Avatar van Liana
Liana is offline
Vanavond is mijn examenfeest! Vind het wel jammer dat wij geen bal hebben, want de meeste examenfeesten hebben een raar thema - en die van mij is geen uitzondering! Maar goed, het wordt even goed gezellig want er komen heel veel examenleerlingen. (En ik ben om 0.00 jarig.. )

Oh en ik weet nog niet wat ik aan doe, als ik ben geslaagd, naar de diploma uitreiking. Misschien netjes of gewoon wat leuks..
__________________
» What on earth am I meant to do, in this crowded place there is only you.. «
Oud 16-06-2004, 16:41
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Wij hebben altijd een heel sjiek gala de dag voor de eindexamenuitslag, vanavond dus!

Iedereen komt ook heel netjes gekleed, de kledingverhuurzaak draait rond deze tijd altijd overuren
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Oud 16-06-2004, 16:51
*tangled*
*tangled* is offline
Wij hebben afgelopen zaterdag een galabal gehad was super tof in van die mooie kleren iedereen op een mooie locatie..
__________________
I'm just fighting temptation..
Oud 16-06-2004, 18:13
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Wij hebben dit jaar voor het eerste eindexamenfeest in een discotheek in het centrum van Rotterdam gehad. Met alcohol en introduce. Het enige minpuntje was dat ik om 4 uur nog 15 km moest gaan fietsen .
Oud 16-06-2004, 20:22
Dynamico
Avatar van Dynamico
Dynamico is offline
Er komt een gala, maar dan ben ik op vakantie.
__________________
't Kan verkeren.
Oud 17-06-2004, 15:39
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Onze school organiseert het gala voor de examens aan omdat je zo het examensfeertje nog niet hebt en al helemaal niet het 'ik ben gezakt, ik ben niet in de stemming dus ik ga niet'-effect.
Ik vind het wel een goed iets, dat we het ervoor doen. Zo is het voor iedereen een feest.
__________________
I like to say what I want to say
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Blink 182
The Pirate
80 15-08-2003 14:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15.