Oud 04-06-2004, 08:23
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Energie schreef op 03-06-2004 @ 17:47 :
je hebt energie teveel
hoezo?


Iig, het feestje was wel geslaagd. De vmbo groep had bier en wij niet maar wij hadden vuur. Dus gingen we maar onderhandelen en uiteindelijk gingen we ook maar bij elkaar zitten. En toen ging het regenen.
Maar er komt nog een betere herhaling van 3 mensen die examenfeest willen geven en 1 jarige, en een week eerder nog een verjaardagsfeest.
__________________
Don't worry, be happy
Advertentie
Oud 04-06-2004, 09:46
youneman
youneman is offline
Whoohoo gister feest was echt feeeet
Jammer dat vanochtend een mannetje van de hypotheek het huis om 10 uur kwam bekijken Agjah eindelijk het "Het-is-eindelijk-voorbij" gevoel
__________________
If you don't know the answer... use the force
Oud 04-06-2004, 11:30
Verwijderd
Citaat:
youneman schreef op 04-06-2004 @ 10:46 :
Whoohoo gister feest was echt feeeet
Jammer dat vanochtend een mannetje van de hypotheek het huis om 10 uur kwam bekijken Agjah eindelijk het "Het-is-eindelijk-voorbij" gevoel
was idd een goed feest
Oud 04-06-2004, 11:50
Li
Avatar van Li
Li is offline
Vanavond examenfeest op school.

Daarna heeeeeeel veel parties bij vrienden afstruinen
Oud 04-06-2004, 13:32
luckylenie
Avatar van luckylenie
luckylenie is offline
wij gaan met alle meiden ,uit de vmbo tl gl 4e, kamperen
En ik hou een tuinfeestje (met warm en koud buffet) alleen niet voor de hele klas
alleen met me familie zit de hele tuin al vol.
__________________
als ik zin heb in huiswerk kruip ik stil in een hoekje en wacht tot dit nare gevoel weer weg is
Oud 04-06-2004, 14:42
Verwijderd
ik ga zelf een feestje geven,en ik ga veel examenfeestjes aflopen.
kortom: over iets meer dan een week verkeer ik iets van 2 weken in een constante staat van onnuchterheid
Oud 04-06-2004, 15:59
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik heb nu in totaal 9 feesten gepland staan, en ik denk dat ik ze bijna allemaal af ga lopen. De feesten van mijn vrienden zijn nooit echt 'heftig' -wat niet wil zeggen dat het niet gezellig is!-waardoor het allemaal ook goed vol te houden zal zijn denk ik.
Heb er in ieder geval wel zin in om veel leuke dingen te doen!

Wat ik zelf wil doen: het liefst natuurlijk een bbq, maar dan moet het wel mooi weer zijn... Verder vier ik het op de dag waarop kwartfinale EK is waar Nederland inkomt als ze tweede in de poule worden, dus waarschijnlijk is de vraag om voetbal te kijken zó groot dat ik daar wel aan zal toegeven
__________________
Home is where the heart is...
Oud 04-06-2004, 16:45
MDevil
MDevil is offline
Gister kwalitatief mijn achtertuin in de fik gezet. Tja, al die lesbrieven eco en die gigantische boeken M&O branden nogal lang en HARD.



(wel ff hopen dat ik geen her hoef te doen)
__________________
Waarom?
Oud 04-06-2004, 18:51
Lord Alvilon
Avatar van Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
Precies 1.5 uur na men laatse examen (wiskunde B12) wasik alweer aangeschoten

Hele avond Doorgegaan!


Ik heb niet egt veel feesjes gepland staan, kzie ut allemaal wel aankomen
__________________
piggymoo.com
Oud 04-06-2004, 22:12
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
MDevil schreef op 04-06-2004 @ 17:45 :
Gister kwalitatief mijn achtertuin in de fik gezet. Tja, al die lesbrieven eco en die gigantische boeken M&O branden nogal lang en HARD.

[afbeelding]

(wel ff hopen dat ik geen her hoef te doen)
Hoop ik ook voor je.

Wel een goed idee.. trouwens
__________________
I'll find you.
Oud 05-06-2004, 01:48
DHJ
Avatar van DHJ
DHJ is offline
Ja en al die sjit. word up to everybody
__________________
Van alle mensen die niets te zeggen hebben, zijn degenen die dat zwijgend doen verreweg de aangenaamste
Oud 06-06-2004, 10:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
MDevil schreef op 04-06-2004 @ 17:45 :
Gister kwalitatief mijn achtertuin in de fik gezet. Tja, al die lesbrieven eco en die gigantische boeken M&O branden nogal lang en HARD.

[afbeelding]

(wel ff hopen dat ik geen her hoef te doen)
Hehe, wij hebben dat van de 1e t/m de 3e gedaan.
Elke keer aan het eind van het schooljaar was er bij een jongen thuis een feest waar ook massale boekverbranding was.
Vooral je mapinhoud en werkboeken enzo. Dat was echt geweldig

En ik ben gister helemaal uit m'n dak gegaan. Eerste feest en het was super. Iedereen gevierd dat we klaar zijn (ook al is het nog niet officieel). Telkens als je moe was dacht je even aan het feit dat je niet meer naar school hoefde en daar gingen we weer de dansvloer op
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 06-06-2004, 11:12
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
MDevil schreef op 04-06-2004 @ 17:45 :
Gister kwalitatief mijn achtertuin in de fik gezet. Tja, al die lesbrieven eco en die gigantische boeken M&O branden nogal lang en HARD.

[afbeelding]

(wel ff hopen dat ik geen her hoef te doen)
Dat zijn zelfgekochte boeken, neem ik aan?

Ik ben donderdag met een paar mensen naar de bioscoop gegaan ter ere van het einde van de examens. Ruim 20 mensen hadden een uitnodiging gekregen, maar er wilden er maar 5 Verder heeft er maar 1 iemand een feest georganiseerd, maar ik denk ook niet dat daar veel mensen komen Dat is pas na de uitslag trouwens. Wel jammer dat er niemand iets organiseert, maar ja.
Oud 06-06-2004, 11:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 06-06-2004 @ 12:12 :
Dat zijn zelfgekochte boeken, neem ik aan?

Ik ben donderdag met een paar mensen naar de bioscoop gegaan ter ere van het einde van de examens. Ruim 20 mensen hadden een uitnodiging gekregen, maar er wilden er maar 5 Verder heeft er maar 1 iemand een feest georganiseerd, maar ik denk ook niet dat daar veel mensen komen Dat is pas na de uitslag trouwens. Wel jammer dat er niemand iets organiseert, maar ja.
misschien komen er nog uitnodigingen na de uitslag?
Bij ons zijn er best wel veel mensen die twijfelen of ze geslaagd zijn en zij gaan dus allemaal pas feestjes plannen zodra ze zekerheid hebben.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 06-06-2004, 14:38
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ritueel (werk)boeken verbranden is zoo mooi.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 06-06-2004, 15:07
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Vrijdag naar de bios geweest en gelijk uitgegaan, woensdag staat het eindexamenfeest gepland (gegeven in een disco in het centrum, met alcohol en tot 3 uur ), en vrijdag naar Praag. Dat wordt dus het hele weekend feesten in Praag. En daarna zie ik het wel weer.
Oud 06-06-2004, 15:12
youneman
youneman is offline
Donderdag feest in cafe, vrijdag feest in kantine, gister feest in discotheek... vandaag slaapgebrek
__________________
If you don't know the answer... use the force
Oud 13-06-2004, 19:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
jaaaa, de uitnodigingen komen binnen!
donderdagavond feest, vrijdag feest (2 nog wel), zaterdag feest, de woensdag erop feest...
en de uitslag is nog niet eens geweest
Heb d'r helemaal zin in!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-06-2004, 19:35
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik geef zelf een feest, samen met Anja
de uitnodigingen zijn verstuurd... maar het kan pas vrij laat, das wel jammer... maar nog wel voor de diploma-uitreiking
we hebben nu 30 mensjes gevraagd en gezegd dat ze aanhang ed mee mogen nemen. xxx
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-06-2004, 07:24
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Ik ga geen feest geven alleen maar blij wezen en daar blijft het bij
__________________
Ik fluit jou eruit!!
Oud 15-06-2004, 12:49
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
ik slaag niet, maar ga wel alle feestjes af.

ik heb er al 10 binnen
in 2weken tijd, dus dat wordt druk.
Oud 20-06-2004, 11:32
Ze
Ze is offline
Ik ga zelf ook een feestje organiseren, met zn zevenen om precies te zijn. We pakken het redelijk groots aan, we verwachten ongeveer 150 mensen. Hebben jullie nog tips qua organisatie?
__________________
Lopen tot de zon komt ...
Oud 20-06-2004, 13:11
jannuhthapannuh
Avatar van jannuhthapannuh
jannuhthapannuh is offline
Citaat:
brugmansia schreef op 03-06-2004 @ 21:52 :

Een feest op het strand lijkt me heel geschikt idd. Maar het gaat daar nog druk worden, want ik geloof dat heel mn klas dat gaat doen. Het is natuurlijk ook een erg fijne plaats. Het strand.
Mits we niet ( zoals wel eerder) weggestuurd worden door The Police, met hun gezeik over Het Kampvuur. Poewee. Erg gevaarlijke omgeving ook, allemaal zand en water enzo.
Jaa op het strand een feest is wel erg geniaal. Lijkt me echt leuk.. jammer dat er bij ons geen strand in de buurt is

Vrijdag na de uitslag van het examen een feestje gehad bij iemand thuis met een groot huis+ tuin.. was erg gezellig!!
Ik hou sowieso meer van zo'n feestjes dan discobezoekjes..
__________________
In the water where I center my emotions all the world can pass me by
Oud 21-06-2004, 13:20
Verwijderd
Ik heb alvast een pak gehaald voor het galafeest. Is wel apart zeg, als je er nog nooit één hebt aangehad
Oud 21-06-2004, 21:10
[TDC]Victorious
Avatar van [TDC]Victorious
[TDC]Victorious is offline
Mijn moeder (IB-opleiding), me zus (atheneum) en ik (havo) hebben alle drie ons diploma gehaald en nu gaan we een heel groot tuinfeest houden voor een stuk of 100 man
__________________
>> www.thedutchcommanders.tk <<
Oud 22-06-2004, 14:12
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
De dag na het examen ben ik 10 dagen naar Lloret de mar gegaan met 7 vriendinnen..dus hebben we eerst daar flink gefeest

toen ik thuiskwam bijgeslapen, donderdag de uitslag..feest bij mij thuis gehad..daarna de stad in gegaan..
vrijdag een feest gehad
zaterdag een feest gehad
zondag 2 feesten gehad
vanavond een feest
morgen 2 feesten
vrijdag diploma uitreiking...

drukteeee..maar wel leuk
Oud 25-06-2004, 09:24
enigszins
Avatar van enigszins
enigszins is offline
Gisteren had ik mn laatste schoolfeest en zaterdag geef ik mijn eigen geslaagd (en verjaardags) feest! De dag dus waarop Nederland moet voetballen, dus is er gezorgd voor een groot scherm waarnaar we dus met zo'n 80 man kunnen kijken! Heb er zin in! (En natuurlijk hopen dat Nederland gaat winnen!) Verder heb ik tot nu toe 3 feesten gemist in verband met vakantie en een kamp, maar ik heb nog 3 feesten te gaan, en wie weet komen er nog uitnodigingen binnen...
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine o==========<()BWPPPPPWWABBBWBSAAI #1015
Verwijderd
500 21-06-2010 15:00
De Kantine Sa en Ay saaiden saai, Sa saaide en Ay aaide #1009
Verwijderd
500 16-06-2010 20:37
Eindexamens 2005 Examenfeestje
Elmoo
12 21-06-2005 17:21
Lifestyle Wat voor een nuttige dingen heb jij vandaag gedaan??
Hagel
500 20-07-2004 18:36
Muziek vergunning voor spelen op tuinfeest????
b-z
8 12-06-2003 11:20
De Kantine Wat is het eerste wat je gaat doen.......
Mr.Oizo
51 13-06-2002 16:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.