Oud 02-06-2004, 22:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Saycheese schreef op 02-06-2004 @ 22:03 :
Ik had vandaag scheikunde, en je mag het klepje van je GR dus niet mee de zaal innemen, vanwege de mogelijkheid om er spiekbriefjes in te verstoppen ofzo.
Maar ik heb een lang weekend vrij gehad en ben naar Pinkpop geweest, dus vandaag was ik niet echt aanwezig. Ik was begonnen met mijn examen, en na een minuut of tien moest ik mijn eerste berekening uitvoeren. Dus ik pak mijn GR, zie ik tot mijn grote schrik dat het klepje er nog gewoon om zit! En dat maakt geluid als je het eraf haalt, dus ik zat daar met een rood hoofd heel zachtjes dat klepje om te draaien. Gelukkig werd het niet opgemerkt door een surveillant. Ook de rest van het examen is het niet opgemerkt en toen ze alles op kwamen halen heb ik gauw de opgaven er overheen gelegd.

Alles is uiteindelijk goedgekomen, ze hebben er niets van gemerkt of ze waren overtuigd van mijn goede bedoelingen

Maar ik zat hem wel even behoorlijk te knijpen.
whaha, wat een achterlijke regel!
bij ons is dat niet; dat je je klepje niet mee mag nemen.
maar bij ons zeggen ze ook niks van etuis op tafel
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Oud 02-06-2004, 22:16
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-06-2004 @ 22:09 :
whaha, wat een achterlijke regel!
bij ons is dat niet; dat je je klepje niet mee mag nemen.
maar bij ons zeggen ze ook niks van etuis op tafel
Ja, ik vind het ook behoorlijk achterlijk, vooral omdat je je GR wel helemaal vol mag zetten met van alles en nog wat.
Maar volgens mij zijn ze bij ons op school ook niet echt streng met die regels, vooral als iemand geen 'spiekverleden' heeft. Vanochtend bij ak zat er ook een meisje die haar GR had meegenomen ipv een gewone rekenmachine (die je ook niet nodig had) en daar wer dook niets van gezegd.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Oud 02-06-2004, 22:17
Verwijderd
ik vind met klepje de GR veel fijner te gebruiken. Staat ie veel stabieler op de tafel en het typt fijner...
Oud 02-06-2004, 22:24
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 02-06-2004 @ 22:17 :
ik vind met klepje de GR veel fijner te gebruiken. Staat ie veel stabieler op de tafel en het typt fijner...
Ja, inderdaad, vind ik ook altijd. Anders lijkt het zo'n breekbaar wiebelding...

Ik kwam er op m'n Havo-examen wiskunde achter dat ik in de klep een paar formules had geschreven Welliswaar voor economie, maar toch Ik heb ze meteen uitgeveegd
Oud 02-06-2004, 23:00
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
nienie schreef op 02-06-2004 @ 19:38 :
En dit is je tweede
Heh, ik wordt op het eindexamenforum steeds op mijn spelfouten gewezen, voelen mensen zich ineens slim ofzo door de examens (examens maken de mensen betweterig )? Als je snel typt dan kan er weleens een foutje insluipen, een foutje zit in een klein hoekje laten we maar zeggen .
Oud 02-06-2004, 23:17
youneman
youneman is offline
Ik wil ook weleens bewijzen dat ik slim ben als men cijfers het tegendeel bewijzen. Jammer genoeg lukt dat slechts sporadisch (oeh wijs woord, lijk ik nu slim? Hmm nee hè? Verdorie!)
__________________
If you don't know the answer... use the force
Oud 03-06-2004, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Rochetta schreef op 02-06-2004 @ 21:41 :
Ging er bij ons eentje zn crackers smeren met eiersalade en nog een salade. Hattie 2 bakkies daar staan met zn bordje crackers
Whahaha wat triest
Oud 03-06-2004, 11:15
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
nah mensen vandaag de laatste examens dus hierna komen er geen ramp verhalen meer bij als het goed is... gelukkig maar... dus iedereen die vandaag nog moet heel veel suc6 en meld t ff of je geslaagd bent of niet
Oud 03-06-2004, 14:09
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Citaat:
Rochetta schreef:
Ben jij 2de Corrector ofzo
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 02-06-2004 @ 23:00 :
Heh, ik wordt op het eindexamenforum steeds op mijn spelfouten gewezen, voelen mensen zich ineens slim ofzo door de examens (examens maken de mensen betweterig )? Als je snel typt dan kan er weleens een foutje insluipen, een foutje zit in een klein hoekje laten we maar zeggen .
Het was maar een geintje En ik ben graag irritant door mensen te verbeteren met taalfouten.
Oud 03-06-2004, 14:10
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Wij hadden trouwens vanochtend voor het eerst dat het mobieltje van een leraar afging. Hij liep wel heel snel naar buiten en zal naderhand wel op z'n kop hebben gekregen van de directeur, die toevallig ook aan het surveilleren was toen
Oud 03-06-2004, 14:18
L1
Avatar van L1
L1 is offline
ik heb geen rampverhalen. Examens afgelopen en alles ging zo als gepland. Al had ik wel vaak meer troep naast mijn tafel liggen dan er op. Echt kleine tafeltjes met 2 boekjes en een schrijfblaadje .
__________________
No intensity, no victory
Oud 03-06-2004, 14:41
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
De enige ramp die ik meemaak vindt ook echt klokslag twaalfuur op het laatste examen plaats: ik had net grieks (heb ik overigens erg goed gemaakt), en om een of andere vreemde reden is ons op school altijd aangeleerd om vertalingen eerst met potlood te schrijven, zodat het niet zo'n zooitje wordt door gekras enzo. Nou was ik nu gelukkig wel zo snugger om gewoon ook het klad met pen te schrijven, mocht ik nou zelfs nog niet genoeg hebben aan twéé uur om te vertalen, dan was het klad tenminste met pen. Ha, en toen was er iemand die niet zo snugger was geweest... een meisje dat de hele vertaling met potlood had gedaan en het uit tijdnood niet meer kon overschrijven! Hoe stom is dat echt, ik bedoel maar, dan wordt gewoon afgekeurd en dan loopt ze 43 van de 86 punten mis, toch lastig. Gelukkig hebben wij een lieve rector die onmiddelijk alle andere leerlingen de zaal uitschopte en haar vijf minuten gaf om het over te schrijven, anders was dit rampverhaal nog rampzaliger geweest...

Verder zijn de examens erg ramploos verlopen
Oud 03-06-2004, 14:57
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Fladdergeval schreef op 03-06-2004 @ 14:41 :
De enige ramp die ik meemaak vindt ook echt klokslag twaalfuur op het laatste examen plaats: ik had net grieks (heb ik overigens erg goed gemaakt), en om een of andere vreemde reden is ons op school altijd aangeleerd om vertalingen eerst met potlood te schrijven, zodat het niet zo'n zooitje wordt door gekras enzo. Nou was ik nu gelukkig wel zo snugger om gewoon ook het klad met pen te schrijven, mocht ik nou zelfs nog niet genoeg hebben aan twéé uur om te vertalen, dan was het klad tenminste met pen. Ha, en toen was er iemand die niet zo snugger was geweest... een meisje dat de hele vertaling met potlood had gedaan en het uit tijdnood niet meer kon overschrijven! Hoe stom is dat echt, ik bedoel maar, dan wordt gewoon afgekeurd en dan loopt ze 43 van de 86 punten mis, toch lastig. Gelukkig hebben wij een lieve rector die onmiddelijk alle andere leerlingen de zaal uitschopte en haar vijf minuten gaf om het over te schrijven, anders was dit rampverhaal nog rampzaliger geweest...

Verder zijn de examens erg ramploos verlopen
die tijdslimiet werd bij ons op school ook niet altijd op de minuur nauwkeurig bijgehouden. Met gs was er eentje die om 12 uur de laatste 2 vragen nog moest maken... en de surveillant was onze leraar gs, die vroeg of wij er bezwaar tegen hadden als we nog 5 minuten bleven zitten om haar de tijd te geven het snel af te maken...
hebben we maar even gedaan
Oud 03-06-2004, 15:04
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
bij ons waren ze ook niet echt streng zoals ik soms weles hoor... gsm ging af maar ze komen em gewoon rustig halen bij die jongen .. geen probleem. ik die bij et begin uitgebreidt in me examen keek.. helemaal vergeten dat et niet mocht moest dicht laten ook geen probleem.. horloge van de meester liep 5 zogenaamt voor de tijd dus mochten zowat iedere keer eerder beginnen ..
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Oud 03-06-2004, 18:18
*Floortje*
Avatar van *Floortje*
*Floortje* is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-06-2004 @ 19:37 :
Bij ons kwam met Engels een surveillant binnen. Toen ze ons zag zitten gilde ze: 'Ooooh wat grappig! Ze zitten allemaal al helemaal netjes!'
(het is een surinaamse vrouw, dus beeld het je ook in op zo'n toon )

Toen de directeur haar duidelijk maakte dat ze stil moest doen schreeuwde ze al net zo hard "Oh ja, ik moet stil zijn hè?"

En vervolgens liep ze met haar hakken (*tik tik tik tik*) naar achterin in de zaal.

Hahahaha, lijkt me wel heel lachwekkend
__________________
*ZomerKriebels*
Oud 03-06-2004, 18:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
*Floortje* schreef op 03-06-2004 @ 18:18 :
Hahahaha, lijkt me wel heel lachwekkend
ja op zich was het dat ook wel.

bij ons zijn ze trouwens wel heel streng met de tijd... Om 8.55 moeten we klaar zitten en moeten ook alle examens zijn uitgedeeld. Dan moeten we 5 minuten stil wachten totdat het klokslag 9 uur is en dan mogen we pas beginnen.
Om klokslag 12 uur worden de examens ook opgehaald.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-06-2004, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 03-06-2004 @ 18:58 :
ja op zich was het dat ook wel.

bij ons zijn ze trouwens wel heel streng met de tijd... Om 8.55 moeten we klaar zitten en moeten ook alle examens zijn uitgedeeld. Dan moeten we 5 minuten stil wachten totdat het klokslag 9 uur is en dan mogen we pas beginnen.
Om klokslag 12 uur worden de examens ook opgehaald.
Bij een van mijn staatsexamens waren ze echt heel erg streng; wanneer het tijd was, moesten meteen alle boekjes dicht en moest iedereen gaan staan (zodat je niet ongemerkt door kon schrijven ofzo), maar dat was gelukkig maar één keer.

Op reguliere examen zeiden ze, wanneer het tijd was, altijd 'maak de zin die je nu aan het schrijven bent af en lever in' mensen die verwoed schreven, lieten ze ook nog even met rust, dat was wel aardig
Oud 03-06-2004, 19:33
Marie Jane
Avatar van Marie Jane
Marie Jane is offline
bij ons had een meisje belletjes om haar enkel (lekker dom) en toen moest ze natuurlijk naar de wc EN zat ze helemaal achter in de zaal. hoorde je dus bij iedere stap die belletjes rinkelen.
En onder een examen van mij waren ze een oud huis naast de school aan het slopen, dat was echt irritant.
En achter mij zit iemand die om de een of andere reden heel veel lawaai maakt met schrijven. En die is er morgen (met mijn laatste examen) ook weer bij. bah!
__________________
I have known women that wanted no man,Some that wanted to stay.But I never knew what happened in this world Till I met up with mary jane.
Oud 03-06-2004, 20:21
zus
Avatar van zus
zus is offline
Oh bij ons zijn ze ook niet streng met de tijd..elke keer begonnen we te laat, maar de leraren zetten dan gewoon de klok op 9 uur haha..zodat we wel genoeg tijd hadden

Heb niet echt rampen meegemaakt, wel dat de concierge met zn karretje langsliep voor drinken, laat ie ineens een plastic bekertje (leeg) naast me op de grond vallen, schrok me helemaal wezenloos en zo'n irritant mens voor me zat dr pen aan en uit te klikken..GRRR
__________________
Dare to fly!
Oud 03-06-2004, 20:45
Rochetta
Avatar van Rochetta
Rochetta is offline
Citaat:
Fladdergeval schreef op 03-06-2004 @ 14:41 :
De enige ramp die ik meemaak vindt ook echt klokslag twaalfuur op het laatste examen plaats: ik had net grieks (heb ik overigens erg goed gemaakt), en om een of andere vreemde reden is ons op school altijd aangeleerd om vertalingen eerst met potlood te schrijven, zodat het niet zo'n zooitje wordt door gekras enzo. Nou was ik nu gelukkig wel zo snugger om gewoon ook het klad met pen te schrijven, mocht ik nou zelfs nog niet genoeg hebben aan twéé uur om te vertalen, dan was het klad tenminste met pen. Ha, en toen was er iemand die niet zo snugger was geweest... een meisje dat de hele vertaling met potlood had gedaan en het uit tijdnood niet meer kon overschrijven! Hoe stom is dat echt, ik bedoel maar, dan wordt gewoon afgekeurd en dan loopt ze 43 van de 86 punten mis, toch lastig. Gelukkig hebben wij een lieve rector die onmiddelijk alle andere leerlingen de zaal uitschopte en haar vijf minuten gaf om het over te schrijven, anders was dit rampverhaal nog rampzaliger geweest...

Verder zijn de examens erg ramploos verlopen
Wat een LIEVE rector, die man verdient een grote bos bloemen en een goede fles wijn
__________________
zipper-die-zoeda, zipper-die-zee
Oud 03-06-2004, 20:49
Rochetta
Avatar van Rochetta
Rochetta is offline
Citaat:
zus schreef op 03-06-2004 @ 20:21 :
Oh bij ons zijn ze ook niet streng met de tijd..elke keer begonnen we te laat, maar de leraren zetten dan gewoon de klok op 9 uur haha..zodat we wel genoeg tijd hadden

Heb niet echt rampen meegemaakt, wel dat de concierge met zn karretje langsliep voor drinken, laat ie ineens een plastic bekertje (leeg) naast me op de grond vallen, schrok me helemaal wezenloos en zo'n irritant mens voor me zat dr pen aan en uit te klikken..GRRR
Bij ons zat er zelfs iemand aan zn pen te LIKKEN !!
__________________
zipper-die-zoeda, zipper-die-zee
Oud 03-06-2004, 20:59
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Citaat:
Rochetta schreef op 03-06-2004 @ 20:45 :
Wat een LIEVE rector, die man verdient een grote bos bloemen en een goede fles wijn
Het is het beste dat die man in zijn leven heeft gedaan volgens mij. Wel een slimme actie van hem op zich, nou verlaat ik after all de middelbare school tóch nog met het idee van och, hij kón bést aardig zijn...
Oud 04-06-2004, 09:24
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
wij begonnen meestal juist te vroeg! 5 minuten voor tijd ofzow.... en we mochten gewoon toto het einde doorgaan...(ik was altijd klaar voor t einde maar ik moest een keer wachten op mn mobiel die ik heel slim(NOT) in de examenzaal had laten liggen....) we moesten echt tot klokslag 4 uur wachten(op de dysectische....) echt irri... maar ja...
Oud 04-06-2004, 10:47
youneman
youneman is offline
Citaat:
Ietje-Irene schreef op 04-06-2004 @ 09:24 :
wij begonnen meestal juist te vroeg! 5 minuten voor tijd ofzow.... en we mochten gewoon toto het einde doorgaan...(ik was altijd klaar voor t einde maar ik moest een keer wachten op mn mobiel die ik heel slim(NOT) in de examenzaal had laten liggen....) we moesten echt tot klokslag 4 uur wachten(op de dysectische....) echt irri... maar ja...
Onze school is te braaf
__________________
If you don't know the answer... use the force
Oud 04-06-2004, 11:22
Master_Freak
Avatar van Master_Freak
Master_Freak is offline
ik versliep me bij het examen wiskunde en vergat
ook nog eens mijn rekenmachine.

Ik dus daar zitten te tellen met mijn handen.
__________________
Better to rule in hell then to serve in heaven
Oud 04-06-2004, 11:32
syneck
Avatar van syneck
syneck is offline
Citaat:
Master_Freak schreef op 04-06-2004 @ 11:22 :
ik versliep me bij het examen wiskunde en vergat
ook nog eens mijn rekenmachine.

Ik dus daar zitten te tellen met mijn handen.

__________________
You're lost little girl
Oud 04-06-2004, 11:33
Master_Freak
Avatar van Master_Freak
Master_Freak is offline
Citaat:
syneck schreef op 04-06-2004 @ 11:32 :

Je hoofd


Ik meen het hier hoor
__________________
Better to rule in hell then to serve in heaven
Oud 04-06-2004, 11:38
Di-Jet
Avatar van Di-Jet
Di-Jet is offline
Citaat:
Master_Freak schreef op 04-06-2004 @ 11:33 :
Je hoofd


Ik meen het hier hoor
houden we het wel ff netjes, aapies

en jou hoofd masterfreak trekt ook geen volle zalen
__________________
FM-OoT-SA
Oud 04-06-2004, 11:47
Rochetta
Avatar van Rochetta
Rochetta is offline
Citaat:
Fladdergeval schreef op 03-06-2004 @ 20:59 :
Het is het beste dat die man in zijn leven heeft gedaan volgens mij. Wel een slimme actie van hem op zich, nou verlaat ik after all de middelbare school tóch nog met het idee van och, hij kón bést aardig zijn...
vandaar die bos bloemen en fles wijn
__________________
zipper-die-zoeda, zipper-die-zee
Oud 04-06-2004, 12:07
Mabo
Avatar van Mabo
Mabo is offline
Citaat:
Shadina schreef op 26-05-2004 @ 20:51 :
In mijn etui zaten ook een gelukspoppetje, geluksmuntje en een concentratiesteentje.
Nou voor het vergeten van zoveel geluks-hulpmiddelen heb je er dan toch nog goed doorheen geslagen toch ?
__________________
"Een kans Een ziel Een hart om te vergeven Om door te kunnen gaan Een doel Een liefde Een reden om te leven De wereld te verslaan" [Ferry van Leeuwen]
Oud 04-06-2004, 13:04
Master_Freak
Avatar van Master_Freak
Master_Freak is offline
Citaat:
Eöl Yávëtil schreef op 04-06-2004 @ 11:38 :
houden we het wel ff netjes, aapies

en jou hoofd masterfreak trekt ook geen volle zalen
Youw hoofd is net zoals je Avatar:
Tering lelijk
__________________
Better to rule in hell then to serve in heaven
Oud 04-06-2004, 14:52
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Citaat:
Master_Freak schreef op 04-06-2004 @ 13:04 :
Youw hoofd is net zoals je Avatar:
Tering lelijk
Hee hoo, rustig even! Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen. Alsof wij er met zijn allen op uit zijn om jouw forumleven te verpesten. En hou de ziektes ook even voor je ajb.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Oud 04-06-2004, 15:58
Atje85
Atje85 is offline
Op het Stedelijk Lyceum in Enschede zijn 28 mei woordenboeken uitgedeeld bij het examen HAVO Nederlands. Hierdoor is dit examen ongeldig verklaard.
Alle 75 leerlingen die op lokatie Kottenpark dit examen hebben gemaakt moeten het examen in het tweede tijdvak opnieuw maken. Eventuele herkansingen kunnen daardoor meestal pas in het derde tijdvak gemaakt worden. Vandaag werden de leerlingen per brief geinformeerd over de fout. Bij de redactie van deze site en het LAKS zijn al verschillende klachten binnen gekomen.



Muwhaha die school is op examenjournaals te zien bij examen.nl
Oud 04-06-2004, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 04-06-2004 @ 15:58 :
Op het Stedelijk Lyceum in Enschede zijn 28 mei woordenboeken uitgedeeld bij het examen HAVO Nederlands. Hierdoor is dit examen ongeldig verklaard.
Alle 75 leerlingen die op lokatie Kottenpark dit examen hebben gemaakt moeten het examen in het tweede tijdvak opnieuw maken. Eventuele herkansingen kunnen daardoor meestal pas in het derde tijdvak gemaakt worden. Vandaag werden de leerlingen per brief geinformeerd over de fout. Bij de redactie van deze site en het LAKS zijn al verschillende klachten binnen gekomen.



Muwhaha die school is op examenjournaals te zien bij examen.nl
Wij noemden Kottenpark altijd Krottenpark (Ik zat op een andere afdeling van het Stedelijk Lyceum in Enschede).
Wel akelig dom zeg.
Oud 04-06-2004, 16:09
Atje85
Atje85 is offline
Grappig ook dat die leerlingen er zelf niks van zeggen, ik bedoel, je weet dat toch dat t niet mag?
Oud 04-06-2004, 16:14
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Mabo schreef op 04-06-2004 @ 12:07 :
Nou voor het vergeten van zoveel geluks-hulpmiddelen heb je er dan toch nog goed doorheen geslagen toch ?
Uhm.. weet eigenlijk niet echt. Heb denk ik wel voldoende om een 6 te staan.
Oud 04-06-2004, 16:19
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
haha ik heb dat net ookj gepost op het havo forum
Oud 04-06-2004, 20:43
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 04-06-2004 @ 15:58 :
Op het Stedelijk Lyceum in Enschede zijn 28 mei woordenboeken uitgedeeld bij het examen HAVO Nederlands. Hierdoor is dit examen ongeldig verklaard.
Alle 75 leerlingen die op lokatie Kottenpark dit examen hebben gemaakt moeten het examen in het tweede tijdvak opnieuw maken. Eventuele herkansingen kunnen daardoor meestal pas in het derde tijdvak gemaakt worden. Vandaag werden de leerlingen per brief geinformeerd over de fout. Bij de redactie van deze site en het LAKS zijn al verschillende klachten binnen gekomen.



Muwhaha die school is op examenjournaals te zien bij examen.nl
wat mag niet woordenboeken uitdelen??? Bij ons stond er een ddos met woordenboeken voor als je het vergeten was... duzzz... en bij wiskunde enzow zijn er ook rekenmachines enzow te krijgen... dus....(ik hoop nu dat mijn examens niet ongeldig worden verklaard...)
Oud 04-06-2004, 20:48
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
Ietje-Irene schreef op 04-06-2004 @ 20:43 :
wat mag niet woordenboeken uitdelen??? Bij ons stond er een ddos met woordenboeken voor als je het vergeten was... duzzz... en bij wiskunde enzow zijn er ook rekenmachines enzow te krijgen... dus....(ik hoop nu dat mijn examens niet ongeldig worden verklaard...)
bij nederlands mogen er geen woordenboeken gebruikt worden, bij engels/frans/duits en alle andere talen wél....

Maar die school had dus ten onrechte woordenboeken uitgedeelt
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Oud 04-06-2004, 20:55
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
welk niveau is dat???bij vmbo mag t wel volgens mij...
Oud 04-06-2004, 22:52
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
Ietje-Irene schreef op 04-06-2004 @ 20:55 :
welk niveau is dat???bij vmbo mag t wel volgens mij...
ik heb et over havo en vwo

ik heb geeeeen idee over t vmbo
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Oud 05-06-2004, 09:52
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
ja bij ons mag het wel gelukkig... niet dat ik er veel aan gehad heb maar ok...
Oud 05-06-2004, 14:27
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
ik heb alleen een keertje een personeelsadvertentie gemaakt voor nederlands, met potlood, en toen was ik me gum vergeten, dus nu ziet het er heeel slordig uit. En ik ben heeeeeeel verkouden, en ik was me zakdoekjes vergeten... heel irritant, verder laten bij elk examen wel 50 mensen hun bekertjes vallen..
En er was een meisje die had een dubbele pagina overgeslagen..
niet echt hele spannende rampverhalen dus..
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Oud 07-06-2004, 11:51
snackwaus
Avatar van snackwaus
snackwaus is offline

haha we zaten met alle B klassen in de kantine
haha
en toen ging de mobiel af van een vriendin van mij
zo rood heb ik niemand nog nooit gezien
__________________
RoerbakEI RoerbakEi Heroine dealen op de kinderboerderij
Oud 07-06-2004, 11:59
snackwaus
Avatar van snackwaus
snackwaus is offline
Citaat:
snackwaus schreef op 07-06-2004 @ 11:51 :

zo rood heb ik niemand nog nooit gezien
hooow foute zin

Zo rood heb ik nog nooit iemand gezien
__________________
RoerbakEI RoerbakEi Heroine dealen op de kinderboerderij
Oud 07-06-2004, 17:30
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
youneman schreef op 04-06-2004 @ 10:47 :
Onze school is te braaf
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 08-06-2004, 19:43
Verwijderd
m'n broertje kreeg net een brief van school waar in stond dat er was ingebroken bij hem op school en er een kluis met enkele examens gestolen is goed bezig daar op school... Ik hoop voor m'n broertje dat ie geen examen in het tweede tijdvak hoeft te doen.
Oud 09-06-2004, 12:29
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 08-06-2004 @ 19:43 :
m'n broertje kreeg net een brief van school waar in stond dat er was ingebroken bij hem op school en er een kluis met enkele examens gestolen is goed bezig daar op school... Ik hoop voor m'n broertje dat ie geen examen in het tweede tijdvak hoeft te doen.
lekker dan
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 09-06-2004, 12:29
youneman
youneman is offline
Same for men zusje.
Welke lul breekt er nu in en jat een kluis met daarin "een beperkt aantal examens". Bah...
__________________
If you don't know the answer... use the force
Oud 09-06-2004, 13:09
Atje85
Atje85 is offline
Waarom zou je sowieso examens stelen?


Bij ons op school ook, 3 jaar geleden ofzo, ingebroken, maar ze kregen de kluis niet open
En de volgende dag bleek dus dat die kluis zo beschadigd was dat ie niet eens meer normaal openging Toen moest er zo een heel speciaal apparaat aan te pas komen
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16
Verwijderd
500 24-09-2012 20:22
De Kantine roken niet in horeca verboden
boer
92 06-01-2004 15:27
Eindexamens 2003 Examennachtmerries en rampverhalen
stout!
65 03-06-2003 17:27
Eindexamens 2003 Examen stelt nix voor
Leemer
38 14-05-2003 11:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zucht, de NS...
Rabbi Daniel
17 11-03-2002 21:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.