Oud 17-06-2004, 14:36
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
sommigen zijn al gebeld, anderen zijn nu aan de beurt.. Ik word morgen pas gebeld.

Meestal hebben de mensen van school iets van 2 uur om te bellen ofzo? Wat doen/deden jullie dan in die 2 uur?

Gingen jullie iets speciaals doen, of gewoon achter de computer zitten. Telefoon op een meter afstand?

Ikzelf ga denk ik een taart bakken morgen, ik ga echt niet computeren ofzo, of stilzitten.

Barst los.
Advertentie
Oud 17-06-2004, 14:37
Verwijderd
ik ben eerst de stad ingeweest, en zometeen eventjes naar de supermarkt en dan brownies bakken.
Oud 17-06-2004, 14:41
Verwijderd
ik word vanaf half 5 gebeld. ben vannochtend op mn moeders school geweest om met kinderen te werken. net ff de stad/dorp in. vanaf half 5 wilde ik een film gaan kijken, met de telefoon in mn hand.
Oud 17-06-2004, 14:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga tv kijken denk ik, heb gister ER opgenomen en die ga ik dan kijken. Ik wou ook Windkracht 10 opnemen maar dat is niet vanwege de uitspraak in de zaak van Dutroux. Ik word doodzenuwachtig van het forum. Verder heb ik vandaag lang uitgeslapen, de voorraadkast opgeruimd en zit nu te msnen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-06-2004, 14:47
the tourist
the tourist is offline
Wij kunnen binnen een periode van 3 uur worden gebeld Tussen 9 en 12 om precies te zijn. Ik moet tot 12 uur werken, dus ik werk in de tussentijd. Daarna bel ik naar huis en ga ik naar huis.

Ik wil eigenlijk liever thuis zijn, maar dan ga ik toch zo stressen, dan is werken misschien wel beter.
Oud 17-06-2004, 14:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik ben met 8 mensen een spelletje aan het spelen via msn.
wij zijn al anderhalf uur bezig blijkt nou ik op de klok kijk.
de tijd vliegt op deze manier, dus het is wel lekker zo
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-06-2004, 15:04
Nebula
Nebula is offline
Ik kan van 13.30 tot 16.30 gebeld worden. Nu zit ik dus al op de helft.
Ik ben zo nu en dan wat door het huis heen en weer aan het lopen, dan weer even forummen, dan weer even muziek luisteren... en ik ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig. Ik ben denk ik toch wel geslaagd. Om één uur kwam de buurvrouw al langs met een bos bloemen. Die denkt dus ook dat ik wel zal slagen.

Iedereen die nog lang moet wachten op de uitslag veel sterkte toegewenst!
Oud 17-06-2004, 15:07
Verwijderd


Voor de mensen met zenuwen
Oud 17-06-2004, 15:10
AliasGirl
AliasGirl is offline
Er is al iemand gebeld die moet herren. Zijn achternaam begint met een H, die van mij met een B.
We zitten in de zelfde stamklas..

Zou dit gunstig voor mij kunnen zijn?
Oud 17-06-2004, 15:10
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik was in bed tv aant kijken
viel ik in slaap haha
en nu zit ik maar spelletjes te spelen
en te zingen
Oud 17-06-2004, 15:11
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
AliasGirl schreef op 17-06-2004 @ 15:10 :
Er is al iemand gebeld die moet herren. Zijn achternaam begint met een H, die van mij met een B.
We zitten in de zelfde stamklas..

Zou dit gunstig voor mij kunnen zijn?
Ik denk dat ze het door elkaar gooien :$
lijkt mij dan.. anders kan je het geen uitrekenen zeg maar.. {wat jji nu doet } en dan heb je hoop.. en stel dat het dan niet is... :$
Oud 17-06-2004, 15:14
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
msn, forummen (op de schoolsite), cu2, kaartjes maken, dat soort dingen
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 17-06-2004, 16:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Rach-: schreef op 17-06-2004 @ 15:11 :
Ik denk dat ze het door elkaar gooien :$
lijkt mij dan.. anders kan je het geen uitrekenen zeg maar.. {wat jji nu doet } en dan heb je hoop.. en stel dat het dan niet is... :$
bij ons deden ze het op alfabetische volgorde. Maar er waren maar 2 mensen gezakt dus dat was snel gebeurd.
Ik weet alleen nog niet of er ook mensen zijn met een her.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-06-2004, 16:02
Verwijderd
ik had het plan om morgenochtend tot 12 uur in mn bed te blijven liggen, maar het zal wel tv kijken worden en zenuwachtig heen en weer lopen worden. en de kans dat ik t forum opga zit er ook wel dik in, hoewel ik daar alleen maar zenuwachtiger van wordt.

overigens vond ik dat cake bakken wel een goed plan.
Oud 17-06-2004, 16:33
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
staat nog nie op internet grr..
Oud 17-06-2004, 16:43
JantjePietje
JantjePietje is offline
Effe tussendoor slapen. Ik ben zo moe.
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Oud 17-06-2004, 16:47
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Naar de stad geweest, en toen even bij een vriend langsgeweest, en toen kwam ik thuis en ging ik maar even computeren en toen werd er binnen een half uur gebeld volgens mij
__________________
Don't worry, be happy
Oud 17-06-2004, 16:47
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ik MSN al de hele middag.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Ads door Google
Oud 17-06-2004, 16:58
ilonatje-ikke
Avatar van ilonatje-ikke
ilonatje-ikke is offline
ik word ook pas morge gebeld
maar alleen al ik zak bellen ze
dus denk da k de hele dag op msn zal zitten en hopen dat de telefoon niet gaat
en veel nagels bijten
Oud 17-06-2004, 17:14
Kazyk
Avatar van Kazyk
Kazyk is offline
Citaat:
ilonatje-ikke schreef op 17-06-2004 @ 16:58 :
ik word ook pas morge gebeld
maar alleen al ik zak bellen ze
dus denk da k de hele dag op msn zal zitten en hopen dat de telefoon niet gaat
en veel nagels bijten
Dat is echt bagger...elk telefoontje bezorgt je dan een paranoïde sprong van 20 meter de lucht in :/

Ik kan in dit uur worden gebeld...en aangezien het kiele-kiele is bij mij, is ik voor het eerst echt een beetje zenuwachtig....

Raar eigenlijk, naarmate het telefoontje in de week dichterbij komt, wordt je steeds meer onzeker, op de dag zelf wordt je wat zekerder, en nu wat in dubio :/
__________________
Vliegende Vissen Vangen Veel Airtime.
Oud 17-06-2004, 17:42
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Wij zouden tussen 3 en 4 gebeld worden vandaag als we gezakt zouden zijn. Ik ben een beetje ziek, was gister laat thuis na musical mama mia en werd dus om kwart voor 1 pas wakker vandaag. Toen lagen er 3 kaarten op de deurmat met geslaagd, gefeliciteerd terwijl ik de uitslag nog niet wist ofzo
Heb alles lekker rustig aan gedaan en om 3 uur was ik me aan het aankleden tot een uur of half 4, toen kreeg ik cadeautje van mn ma en zusje, die gingen ervanuit dat ik geslaagd zou zijn, net als ik
Werd om 2 over 3 wel gebeld door de bieb, mn ma nam op maar ze belde dus omdat mn boeken die ik besteld had binnen waren. Ook belde er nog iemand voor de ketel om een afspraak te maken, nog een vriendinnetje van mn zusje die haar kennende lang kan praten dus maar gezegt dat mn zusje er niet was en wel terug zou bellen als ze thuis was en mn tante en pa belde de laatste 10 min nog.. maar school gelukkig niet
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 17-06-2004, 17:51
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb al mn nagels afgebeten, incl velletjes eromheen en duizend rondjes gelopen op mn werk. En nog eens duizend keer gezegd dat ik niet zou slagen Toch wel geslaagd, zonder onvoldoendes.
Oud 17-06-2004, 18:39
squat
squat is offline
Hoor het morgen. Ik weet eigenlijk niet of ze ook bellen als je geslaagd bent en ik weet ook niet hoe laat ze dan bellen. Ik ben waarschijnlijk aan 't slapen of niet thuis.
Oud 17-06-2004, 18:42
shameonme
Avatar van shameonme
shameonme is offline
Dit heb ik ook al gepost
__________________
Dus...
Oud 18-06-2004, 10:34
-(HeD)-
Avatar van -(HeD)-
-(HeD)- is offline
ik kon gister tussen 16.00 en 17.00 gebeld worden, maar ik was er wel heel zeker van dat ik niet zakte dus vrijwel geen spanning

gewoon paar potjes warcraft III doen en dan is het voorbij

maar wel telefoon met nr melding erbij en ophangen als er hufters bellen
__________________
www.relentlessassault.com // Gemert Based Thrash Metal
Advertentie
Oud 18-06-2004, 10:41
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Gister zouden we tussen 2 uur en 4 uur gebeld worden, dus ik twee uur maar begonnen met msn-en zodat de tijd wat sneller ging. Ging nog geen 10 minuten later de telefoon (en mijn achternaam begint met een o dus ik schrok). Ze waren eerder begonnen met bellen , gelijk weer van msn af, iedereen bellen, vlag buitenhangen en even gillen.
Oud 18-06-2004, 10:44
Verwijderd
ik word vandaag tussen 13.30 en 15.30 gebeld
maar ik ben nu al wakker vd zenuwen ondanks het feit dat ik er erg goed voosrte en dus wel heel hard mijn "best" heb moeten doen wil ik niet slagen.
ik gade komende uren invulling geven met msn/bellen etc
Oud 18-06-2004, 10:55
Verwijderd
IK kan tussen 10 en 11 gebeld worden, nog 5 minuten dus!!! Ben wel geslaagd denk ik, heb het hele uur gemsnd!
Oud 18-06-2004, 10:58
Cæles
Avatar van Cæles
Cæles is offline
Ik lag nog in bed....en ja ik werd gebeld vanmorgen om 10 over 9
__________________
Lame...
Oud 18-06-2004, 11:26
wissie
wissie is offline
Ik kon gebeld worden tussen 4 en 5 gister, en ik heb As the world turns gekeken om afleiding te zoeken
Oud 18-06-2004, 11:32
justlikeme!
justlikeme! is offline
aaaaaaaah ik kan nog een half uur telefoon krijgen ...

en om 5 over elf werd ik gebeld door een leraar van mijn zus... wat een stelletje knurften zijn het toch ook...

maar goed... hoopvol....
__________________
kben niet gek maar een vliegtuig :P
Oud 18-06-2004, 11:43
ironflower
ironflower is offline
Ik kon van 1 tot 2 gebeld worden. En alleen als je gezakt was of een her.
Ik wist dat ik niet kon zakken, maar zou wel evt een her kunnen hebben.

Ik was die ochtend terug gekomen van vakantie dus ik heb in die tijd alles verteld wat we hebben gedaan.

Van te voren had ik gezegd dat ik per kwartier wel minder zenuwachtig zou worden.
Dus op een gegeven moment zegt mn moeder, nou nog maar een kwartiertje.
Waarop ik antwoord dat ik nog steeds dezelfde spanning heb..

En ik had het net een paar seconde gezegd, en de telefoon ging.
Zag meteen dat het het nummer van school was..
We schrokken ons thuis echt dood!!

Was het mn mentor om te zeggen dat ik wel geslaagd was, en dat ze nu toch maar belde..

Jeez, ik hem me echt nog nooit zo geschrokken!
Mijn vader sprong meteen op van zn stoel en mn moeder, volgens mij sloeg dr hart een keer over..
Wel paar tranen gelaten toen het bleek dat ik dus gewoon geslaagd was.
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Oud 18-06-2004, 11:43
squat
squat is offline
Ik werd om 9 uur wakker gebeld maar dat was niemand. Toen verder gaan slapen tot 11 en ik ben niet wakker geworden dus ik neem aan dat ik geslaagd ben.
Oud 18-06-2004, 13:20
Verwijderd
Ik was gaan Risken met 2 vrienden van me bij één van hen. M'n zusje en ik zouden namelijk ongeveer tegelijk gebeld worden, dus had geen zin om thuis te zitten
Oud 18-06-2004, 17:02
ikke22
ikke22 is offline
ik was met me moeder spelletjes aan het doen. Best wel saai maarja je moet toch wat he! Ik was 4 keer gebeld tussendoor dus schrok ik me steeds helemaal dood! Maar gelukkig ben ik wel ruim geslaagd!
Oud 18-06-2004, 19:07
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
ironflower schreef op 18-06-2004 @ 11:43 :
verhaal
Ja, bij mij was dat dus ook zo. Ze zouden alleen bellen als je een her hebt of gezakt bent, maar mijn mentor belde iedereen gewoon. Ik had al een vaag vermoeden dat hij dat zou gaan doen en omdat mijn moeder vaak wordt gebeld door haar werk, ben ik zelf ook maar gaan werken zodat ik niet de hele tijd de telefoon zou hoeven horen rinkelen. Mijn moeder schrok ook erg toen ze mijn mentor aan de telefoon kreeg. Inmiddels ging bij mijn werk ook de hele tijd de telefoon, dus schrok ik ook steeds. Mijn moeder belde toen ze gehoord had dat ik geslaagd was naar mijn werk. Ik dacht dat ze alleen zou bellen als ik gezakt was of een her had, dus ik schrok weer. Maar gelukkig ben ik gewoon geslaagd
Ads door Google
Oud 18-06-2004, 19:15
Kuzco
Avatar van Kuzco
Kuzco is offline
Ik was maar gewoon tv gaan kijken... viel achteraf nog best mee.
__________________
"I'm not listening!"
Oud 18-06-2004, 23:23
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
ik was met zowat iedereen uit mijn klas tegelijk aan het msn'n
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 19-06-2004, 18:16
Verwijderd
Ik had een cd aangezet die tot 1 uur zou duren (ik zou tussen 12 en 1 gebeld worden als het slecht nieuws zou zijn). Om 12 uur heb ik mezelf geinstalleerd in een lekkere stoel met een leesboek en een zak winegums. Mijn moeder zou opnemen hadden we afgesproken, ivm mensen die voor andere dingen zouden kunnen bellen.
Ik had de normeringen al wel gezien en wist wel dat ik goed zat, maar voelde wel iets van zenuwen. Ik nam me voor om tot 12.15 zenuwachtig te mogen zijn, daarna zou ik geslaagd zijn. Om 12.14 de telefoon... Mijn moeder was net in de garage, ik toch maar opnemen, en jawel, mijn mentor. De pauze tussen haar naam en 'proficiat' was erg, erg lang.

Ze had besloten om toch maar iedereen te bellen...
Oud 19-06-2004, 19:20
Slettelina *
Slettelina * is offline
Ik ben de hele dag niet thuisgeweest Ik ben met me moeder op haar werk gaan lunchen. Daarna met me beste vriend in de stad afgesproken. En zijn we ergens gaan zitten met nog meer leuke mensen. Om half vijf kon je naar school voor de cijfers enzo. Ben rond kwart over drie alvast richting school gegaan. Toen kwam ik binnen was er nog niemand van de leerlingen. Ik kwam me geschiedenis leraar tegen en ik was echt heel erg zenuwachtig en toen had hij al stiekum verklapt dat ik geslaagd was. Ik mocht het nog aan niemand vertellen. Ik rende de school uit want er zaten al mensen op het schoolplein en schreeuwde keihard dat ik geslaagd was Ik kon smiddags gebeld worden maar had gewoon besloten dat ik niet alleen thuis wou zitten. Dit heeft allemaal prima geholpen
__________________
New York City, Dance or die
Oud 19-06-2004, 19:48
Verwijderd
Kaartjes geschreven en een tv-serie gekeken.
Oud 19-06-2004, 20:02
jewel4life
jewel4life is offline
Ben de stad in gegaan met een paar mensjes, anders tog geen flikker te doen... Had ook geen zin om thuis te zitten bij de telefoon.......
__________________
its a shame there's no one 2 blame for all the pain that life brings!
Oud 23-06-2004, 01:51
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Bij ons werd er op alfabet gebeld, dus ik was een van de eersten, want mijn achternaam begint met een B.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Afscheidsbrief Jean-Jeaques
Sasjeliefff
0 26-01-2006 18:15
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 12:00
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 07:11
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 14:50
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Coma (drama)
Anne
13 11-11-2002 13:22
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 14:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20.