Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2017, 20:54
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:

Het is opzich een boekverfilming.
Ja klopt, dat las ik in eerdere comments, maar dat wist ik dus niet..
Advertentie
Oud 24-07-2017, 22:02
Verwijderd
Staande gehouden vanwege 17mph te hard. Mee naar het bureau. 200 dollar aftikken. Oops.
Oud 25-07-2017, 12:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Do not want.
Hier begon het te regenen toen we van het vliegveld naar de bus liepen

En van 33 naar 16 graden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-07-2017, 12:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Oh en bussen tussen Dieren en Zutphen en Apeldoorn en Zutphen. Handig vanaf Eindhoven ook
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-07-2017, 15:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ben het verbouwen bij de buren nu wel een beetje zat. Al de hele dag boorgeluiden
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 25-07-2017, 16:01
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik het heien ook ik heb een punt bereikt waarbij ik echt alleen maar de hele dag knallende koppijn heb en verdomd weinig productiefs uit Mn vingers krijg.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 25-07-2017, 16:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik het heien ook ik heb een punt bereikt waarbij ik echt alleen maar de hele dag knallende koppijn heb en verdomd weinig productiefs uit Mn vingers krijg.
Bij mijn buren zijn ze nu het 60 jaar oude metalen balkon-hek aan het wegzagen(?) terwijl andere mensen binnen andere dingen doen die herrie maken. Er kwam vandaag iemand voor problemen met mijn gasmeter, en er wordt zo nog een pakje bezorgd dus ik kon ook niet echt ergens heen vandaag En deze mensen klussen gerust door tot 19.00 of 20.00uur.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 25-07-2017, 16:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik het heien ook ik heb een punt bereikt waarbij ik echt alleen maar de hele dag knallende koppijn heb en verdomd weinig productiefs uit Mn vingers krijg.
Ik las laatst dat er een tekort is aan heipalen en toen moest ik aan jou denken
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-07-2017, 16:59
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Bij mijn buren zijn ze nu het 60 jaar oude metalen balkon-hek aan het wegzagen(?) terwijl andere mensen binnen andere dingen doen die herrie maken. Er kwam vandaag iemand voor problemen met mijn gasmeter, en er wordt zo nog een pakje bezorgd dus ik kon ook niet echt ergens heen vandaag En deze mensen klussen gerust door tot 19.00 of 20.00uur.
Na 7 mag je daar best een beetje over klagen helemaal als ze om 7 in de morgen ook al beginnen, en al weken bezig zijn.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 25-07-2017, 17:00
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik las laatst dat er een tekort is aan heipalen en toen moest ik aan jou denken
Alle palen gaan hier in Grunn de grond in
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 25-07-2017, 17:02
Verwijderd
Zoef ga je laat naar bed? Ik vlieg on elf uur jullie tijd.
Oud 25-07-2017, 17:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Na 7 mag je daar best een beetje over klagen helemaal als ze om 7 in de morgen ook al beginnen, en al weken bezig zijn.
Ze zijn niet elke dag bezig, maar vooral heel willekeurig, dan weer een paar dagen wel en dan weer niet. Ik wilde vandaag een hoop dingen in huis doen en daar wilde ik graag rust en stilte bij, maar na een paar dagen stilte waarop ik weinig thuis was, was het vandaag weer volop herrie... Gelukkig ga ik bijna op vakantie!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 25-07-2017, 17:06
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Zoef ga je laat naar bed? Ik vlieg on elf uur jullie tijd.
Errrrr geen idee. Ergens tussen 00.00 en 1.00 is het ritme momenteel!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 25-07-2017, 17:07
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ze zijn niet elke dag bezig, maar vooral heel willekeurig, dan weer een paar dagen wel en dan weer niet. Ik wilde vandaag een hoop dingen in huis doen en daar wilde ik graag rust en stilte bij, maar na een paar dagen stilte waarop ik weinig thuis was, was het vandaag weer volop herrie... Gelukkig ga ik bijna op vakantie!
Bahbah. Ik ben volgende week gelukkig ook een weekje weg
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 25-07-2017, 22:14
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Je mag best hier komen genieten van de stilte, inclusief Juno d'r dochter op het moment.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 26-07-2017, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Errrrr geen idee. Ergens tussen 00.00 en 1.00 is het ritme momenteel!
Ik kan niet appen want heb ervoor gekozen om de iPad aan te slingeren.

Delta is echt lief vergeleken met KLM.
Oud 26-07-2017, 07:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Gisteren zijn ze tot zeker 20.00u bezig geweest en vandaag zijn er weer hoor, klokslag 8.00u... Heb gisteren wel even staan praten met de man die namens de huisbaas de verbouwing regelt (de mensen die aan het werk zijn zijn van Oost-Europese komaf en communiceren vooral in gebrekkig Engels en een taal die ik niet kan plaatsen) en toen mocht ik ook even binnen kijken wat ze veranderd hadden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 26-07-2017, 10:24
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Gewoon kurwa roepen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 26-07-2017, 15:06
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Je mag best hier komen genieten van de stilte, inclusief Juno d'r dochter op het moment.
Ooooh wat lief aangeboden ik moet alleen zaterdag manlief en de hele inboedel op transport naar denemarken zetten en maandag naar Wacken.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 26-07-2017, 15:38
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Gristus zoefje, het is echt bijna zo ver.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 26-07-2017, 16:02
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Joooaaah alhoewel, ik ga zelf wel pas in september.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 26-07-2017, 17:18
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ooooh wat lief aangeboden ik moet alleen zaterdag manlief en de hele inboedel op transport naar denemarken zetten en maandag naar Wacken.
Klinkt als een hoop werk, succes!
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 26-07-2017, 18:27
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ooooh wat lief aangeboden ik moet alleen zaterdag manlief en de hele inboedel op transport naar denemarken zetten en maandag naar Wacken.
Denemarken is echt zooo gaaf! Ga je permanent?
Oud 26-07-2017, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Denemarken is echt zooo gaaf! Ga je permanent?
Denemarken is gewoon Nederland. Er is echt op leegheid van het land na praktisch geen verschil.
Oud 26-07-2017, 18:39
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Denemarken is gewoon Nederland. Er is echt op leegheid van het land na praktisch geen verschil.
Toen ik er was vond ik de mensen zoveel relaxter, heerlijk dat het wat rustiger was overal en daarnaast hebben ze van die kleine dingen die gewoon leuk zijn (zoals de OV-kaart waarmee je met meerdere mensen kunt inchecken zonder gedoe). Maar het lijkt voor de rest inderdaad veel op Nederland.
Oud 26-07-2017, 18:47
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Het zal in DK vast geen culture-shock opleveren, idd. Scando's lijken me sowieso wel vrij chill, maar mss is dat ook wel omdat Nederlanders de Amerikanen van Europa zijn.
Succes iig met het verhuizen. Lijkt me wel een zware klus. Pfoe.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-07-2017, 18:50
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
En speaking of pfoe: Ik ben nu al wekenlang doodmoe. Wordt steeds wakker, heb rare dromen, krampige benen...En dan ben ik overdag zo doodmoe dat ik in slaap pleur op m'n bank. De enige keer dat ik goed heb geslapen de afgelopen maand was toen ik wat Hollandsch groenvoer achter de longen had.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-07-2017, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Toen ik er was vond ik de mensen zoveel relaxter,
Het is letterlijk samen met de Noren en de Zweden de enige cultuur in Europa die op Nederland lijkt. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. In de steden is er exact dezelfde gejaagdheid en "geen tijd hebben" als bij ons ook.

Citaat:
heerlijk dat het wat rustiger was overal en daarnaast hebben ze van die kleine dingen die gewoon leuk zijn (zoals de OV-kaart waarmee je met meerdere mensen kunt inchecken zonder gedoe). Maar het lijkt voor de rest inderdaad veel op Nederland.
Als je aan een Deen vraagt wat ze van de Rejsekort vinden dan krijg je standaard hetzelfde antwoord als wat je van een Nederlander krijgt over de OV Chipkaart.
Oud 26-07-2017, 19:07
Verwijderd
Citaat:
En speaking of pfoe: Ik ben nu al wekenlang doodmoe. Wordt steeds wakker, heb rare dromen, krampige benen...En dan ben ik overdag zo doodmoe dat ik in slaap pleur op m'n bank. De enige keer dat ik goed heb geslapen de afgelopen maand was toen ik wat Hollandsch groenvoer achter de longen had.
Zomerdipje!
Oud 26-07-2017, 19:10
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Zomerdipje!
Nou, das voor het eerst dan. Ik ken 'dipjes' en dan slaap ik gewoon heel veel. Nu slaap ik juist heel slecht en steeds maar heel kort.
Rusteloze benen zijn echt een motherfucker.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-07-2017, 19:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Klinkt ook wel als een virus waar ik ook al een tijdje last van heb.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-07-2017, 19:12
Verwijderd
Ik heb ooit gelezen dat RLS verband kan houden met een verkeerde dopaminespiegel. Dat alleen kan ook dips veroorzaken.
Oud 26-07-2017, 19:21
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ga de huisarts maar es bellen dan.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-07-2017, 19:37
Verwijderd
Of ff de poederexpress bellen en snuiven als een malle. Hoppa.
Oud 26-07-2017, 19:55
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Of ff de poederexpress bellen en snuiven als een malle. Hoppa.
Lijkt me niet zo verstandig. https://nl.wikipedia.org/wiki/Serotoninesyndroom
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-07-2017, 20:01
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Nou, das voor het eerst dan. Ik ken 'dipjes' en dan slaap ik gewoon heel veel. Nu slaap ik juist heel slecht en steeds maar heel kort.
Rusteloze benen zijn echt een motherfucker.
Hoi!

ik begin maar weer eens over magnesium. Want hoera daarvoor. is misschien het proberen waard?

"Bij een groot en langdurig tekort aan magnesium kan er sprake zijn van hartkloppingen, spasmen, spijsverteringsproblemen, een spastische darm, chronische vermoeidheid, angst, postnatale depressie, overgevoeligheid, astmatische klachten en allergieën, depressiviteit, slapeloosheid en versnelde botontkalking bij vrouwen na de overgang."
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 26-07-2017, 20:02
Verwijderd
Fake news!
Oud 26-07-2017, 20:30
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Hoi!

ik begin maar weer eens over magnesium. Want hoera daarvoor. is misschien het proberen waard?

"Bij een groot en langdurig tekort aan magnesium kan er sprake zijn van hartkloppingen, spasmen, spijsverteringsproblemen, een spastische darm, chronische vermoeidheid, angst, postnatale depressie, overgevoeligheid, astmatische klachten en allergieën, depressiviteit, slapeloosheid en versnelde botontkalking bij vrouwen na de overgang."
Zou dat bij een bloedtest niet duidelijk moeten worden dan? Heb een aantal maanden terug bloed laten prikken en behalve wat lage vitamine D was daar niks aan te zien. Een langdurig probleem kan t dus niet zijn.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-07-2017, 20:31
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Fake news!
Okee. Dan begin ik ook gewoon weer aan m'n migraine pillen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-07-2017, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Zou dat bij een bloedtest niet duidelijk moeten worden dan? Heb een aantal maanden terug bloed laten prikken en behalve wat lage vitamine D was daar niks aan te zien. Een langdurig probleem kan t dus niet zijn.
Dat ligt er aan of ze daar op testen. Ze kunnen ongeveer duizendmiljoen dingen testen in je bloed, maar als ze niet toevallig datgene bekijken waar het tekort zit, heb je pech en weet je nog niks.
Oud 26-07-2017, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Okee. Dan begin ik ook gewoon weer aan m'n migraine pillen.
Welke had je?
Oud 26-07-2017, 21:01
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Welke had je?
Sumatriptan.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-07-2017, 21:05
Verwijderd
Ja, nee, voor migraine zou ik liever de migraine ondergaan denk ik.
Oud 27-07-2017, 08:52
Verwijderd
Citaat:
mss is dat ook wel omdat Nederlanders de Amerikanen van Europa zijn.
In welk opzicht bedoel je dit? Ik weet niet of ik het er mee eens ben alhoewel ik bepaalde dingen weer wel zie (kledingkeuze op kantoor sowieso al is Amerika daar nog dramatischer in)
Oud 27-07-2017, 09:10
Verwijderd
Muziek en TV ook
Oud 27-07-2017, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Het zal in DK vast geen culture-shock opleveren, idd. Scando's lijken me sowieso wel vrij chill, maar mss is dat ook wel omdat Nederlanders de Amerikanen van Europa zijn.
Succes iig met het verhuizen. Lijkt me wel een zware klus. Pfoe.
Denen kleden zich beter dan de Nederlanders maar net als Ertur ben ik erg benieuwd wat je bedoelt met "Amerikanen van Europa", aangezien wij nogal onbeschoft zijn en Amerikanen ronduit het tegenovergestelde, gemiddeld gezien. Wij krijgen hier maar een hele kleine subset van Amerikanen te zien eah, de Amerikanen in Amerika zijn écht heel anders.
Oud 27-07-2017, 09:23
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Die zeggen al 'excuse me' als ze naast je komen zitten in de metro.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 27-07-2017, 09:28
Verwijderd
Enige land waar mensen consequent een gesprek met je aanknopen aan de bar, ook al kennen ze je niet. Zelfs in NYC.
Oud 27-07-2017, 09:30
Verwijderd
De manier waarop ze vertellen dat ze het niet met je eens zijn is ook heerlijk omslachtig ingekleed door nuanceringen. Nog niet zo erg als Engeland, waar je met Nederlandse mindset niet eens doorhebt dat iemand zegt dat je poep praat "what an interesting point of view!" maar wel echt extreem voorafgegaan door aardige woorden.

Überhaupt als iemand in een vergadering wat zegt eerst verontschuldigen en dan vragen of zij/hij iets mag zeggen (en vervolgens zonder antwoord af te wachten beginnen te praten).

Maar dit soort dingen zijn vaak ook in het begin van de vergadering, zodra het wat verhitter wordt gooien Amerikanen ook gewoon er uit wat ze denken in mijn ervaring
Oud 27-07-2017, 09:59
Verwijderd
Klopt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11.