Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2005, 10:08
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Hoe zag je eruit in de brugklas?
Volgde je de mode of wilde je het wel, maar vertikte je moeder het om het voor je te kopen? Was je al true alto of nerd? Zat je de hele dag met je neus in de boeken of heb je andere spannende dingen meegemaakt... vertel!
Foto's!!!




Ts begint:
Ik zat in havo/ atheneum en ik had een hele grote bril, een beugel en lang haar. Ik droeg t-shirt's van tazmanian devil en zag er dus niet uit. Ook kreeg ik mijn eerste en mijn laatste (!) hakschoenen. Een keer kwam ik helemaal in het oranje en toen noemde iemand mij wortel
__________________
I love mittens made out of kittens
Advertentie
Oud 06-12-2005, 10:09
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Ik hen nooit in de brugklas gezeten
Oud 06-12-2005, 10:13
berlin
Avatar van berlin
berlin is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 06-12-2005 @ 11:09 :
Ik hen nooit in de brugklas gezeten
waarom zeg jij steeds HEN
Oud 06-12-2005, 10:14
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
ik was heel cool want ik was een skater, droeg grote wijde spijkerbroeken en grote t shirts van pennywise.

maar hey, er was toen ook nog geen altorage
Oud 06-12-2005, 10:14
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
berlin schreef op 06-12-2005 @ 11:13 :
waarom zeg jij steeds HEN
Citaat:
Allochthony schreef op 06-12-2005 @ 11:09 :
Ik hen nooit in de brugklas gezeten
Oud 06-12-2005, 10:15
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik zat in vwo PLUS en dat was reuze spannend. Omdat ik geen kleedgeld kreeg en weigerde te winkelen liep ik bijna elke dag in dezelfde kleding rond . Meestal betrof het een te grote groene broek en een kekke blouse of een jolig t-shirt met strepen of hokjes of ruitjes. Soms ruitjes én hokjes of streepjes met hokjes, ruitjes en streepjes. HOE DAN OOK, dat gaf niet, want ik was toch een nerd die niet anders deed dan lezen, Latijnse woordjes leren en Age of Empires spelen . Op mijn eerste schoolfeest deed ik mijn geruite blouse heel nonchalant los, wat ik erg gewaagd vond, alleen alsnog wilde alleen een heel naar meisje met me SLOWEN .
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 06-12-2005, 10:15
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
berlin schreef op 06-12-2005 @ 11:13 :
waarom zeg jij steeds HEN
Wat Nare Man zegt!

Maar nee, het is er langzaam ingeslopen door het internet, oraal gebruik ik het nooit.
Oud 06-12-2005, 10:16
Verwijderd
ik vooral bloed irritant, voor zo ver ik me kan herinneren. ik had wel elke week een ander vriendje en een grote mond maar ook een kk grote tas waar ik dan verkeerd gespelde aLtErNatIeVe teksten op zette
Oud 06-12-2005, 10:17
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
OHH, ik had een rugtas met een Dimmu Borgir-patch en een Dark Funeral-patch, maar dat was stiekem een jaar later. Ik heb het wel vier jaar volgehouden om ermee rond te lopen .
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 06-12-2005, 10:18
berlin
Avatar van berlin
berlin is offline
ik was rebels en heel de brugklas keek tegen me op toen ik ruzie kreeg met sletten uit de 2e klas.
ik deed havo atheneum en toen ik voor havo koos werd ik 4 weken lang telefonisch lastig gevallen door mn mentor'' WEET JE ZEKER DAT JE GEEN VWO WILT DOEN??????''
ik zag er echt kklelijk uit met paarse broeken, lompe adidasschoenen en strakke spijkerbroeken met onderaan een zebrabontje. ik had echt lelijk haar met van die vieze KNIPJES erin en ik luisterde naar USHER en TLC.
Oud 06-12-2005, 10:20
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
ohja ik zat bij back doo op school maar wel een klas hoger

in de eerste zag ik er niet boeiend uit. Heel gewoon ! Spijkerbroek, t-shirt, trui, gympen en haar in een staart
tja
__________________
Pardon my French
Oud 06-12-2005, 10:21
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
ik had wel ranzige spice girls schoenen, zodat ik langer leek
__________________
Pardon my French
Oud 06-12-2005, 10:23
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
ZerO schreef op 06-12-2005 @ 11:20 :
ohja ik zat bij back doo op school maar wel een klas hoger
JA
Oud 06-12-2005, 10:24
Verwijderd
Hmm.. in mijn eerste jaar wilde ik vooral niet opvallen. Spijkerbroek met rechte pijpen, t-shirt en trui of vest.
Tweedejaar wilde ik vooral anders zijn en kwamen de spijkerbroeken met wijduitlopende pijpen met bloemen erop, shirts met bijdehandte teksten erop enzoweder. Plus een ondergekladdered rugzak natuurlijk.
Oud 06-12-2005, 10:38
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Toen had ik nog een compleet gebrek aan goed smaak.
Meestal droeg ik een jeansbroek, een hemd en een trui. Of een polobloesje. Ik had zelfs een groene jeansbroek! En ik herinner me nog een trui met Donald Duck erop. Pfff.

Hoe ik mijn haar had, weet ik niet meer precies. Waarschijnlijk heel erg doorsnee, maar toch met een kilo gel erin, zodat het nog lelijker werd. Aan haarlak heb ik me waarschijnlijk ook wel eens gewaagd, want dan werd mijn haar nog harder. Jammer dat ik daarvan geen foto's meer heb (hier dan).
__________________
Let's fantasize a revolution
Oud 06-12-2005, 11:06
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
in de brugklas was ik echt een nerd want ik maakte altijd mijn huiswerk en ik droeg coltruien ik was dus een regelrechte mislukking en in de twee werd ik stoer
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 06-12-2005, 11:11
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik had per ongeluk airwalks gekocht en toen toen werd ik ingedeeld in alto... en ik keeg aan het einde van dat jaar dreads en toen tja... toen helemaal.

Verder droeg ik altijd rokken en cure t-shirts , dat vond ik toen heel stoer en ik had een capuchontrui met never trust a hippie erop en die droeg ik overal en altijd..... maar eigenlijk was ik best

Verder was ik heel lief en haalde ik altijd tienen en negens terwijl ik geen reet deed, want ik kon geen huiswerk maken natuurlijk want ik moest the cure luisteren en placebo enzo en na school ging ik altijd de stad in en aan de boulevard hangen en stoer zijn, maar ik was heel verlegen, dus ik zat gewoon stil te zijn bij stoere mensen.
Oud 06-12-2005, 11:27
Verwijderd
ik was 11 en mini en kinderlijk, en iedereen dacht dat ik de dochter van de lerares latijn was en dat vond ik niet leuk. ik zat op een heel erge kakschool en ik was ook wel een kakkindje, maar niet zo'n brallerige want daar was ik veel te klein voor. toen bleef ik zitten en de tweede keer eerste was heel erg leuk.
Ads door Google
Oud 06-12-2005, 11:45
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Toen had ik 'spikes' vet stoer haarkapsel natuurlijk, met stukken zwart ( ) en ik had net de skater kleding gespot, dus ik droeg belachelijke broeken (geen overseaz broeken gelukkig) + te grote t-shirts eeeen uhm, oja ik had wel lompe fila klompen want skateschoenen kon ik nog niet vinden. In deze tijd luisterde ik natuurlijk nog wel het zeer gewaardeerde Limp Bizkit & co.
__________________
the plastics

Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 11:48.
Oud 06-12-2005, 11:45
Maharani
Maharani is offline
Ik was een stuud en de stilste van de klas. Ik droeg kleren van Mexx, Esprit, Coolcat, Cars, Tark en Chipie. En ik luisterde naar Aaliyah, destiny's Child enzo.

EN ik had timberlands
Oud 06-12-2005, 12:18
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 06-12-2005 @ 11:23 :
JA
en we zaten altijd bij de verwarming in de pauze vooral in de winter en iedereen was een beetje bang voor ons
__________________
Pardon my French
Oud 06-12-2005, 12:21
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik weet het niet meer zo goed maar als ik me niet vergis kreeg ik toen mijn eerste paar skateschoenen en dat waren British Knights. En ik moet ongeveer toen mijn greenday-periode gehad hebben, of misschien was dat een jaar later.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 06-12-2005, 12:24
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
in de derde werd ik alto maar dat telt niet want het gaat over de brugklas
__________________
Pardon my French
Oud 06-12-2005, 12:24
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
ZerO schreef op 06-12-2005 @ 13:18 :
en we zaten altijd bij de verwarming in de pauze vooral in de winter en iedereen was een beetje bang voor ons
wat natuurlijk ook logisch was
Oud 06-12-2005, 12:25
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Ik was 11, Havo-VWO, had blond haar uit een potje, droeg truien van salty dog en lompe schoenen die mn vader voor me had uitgezocht, van die degelijke met spekzolen En ik had zelf een enorme oranje rugzak uitgezocht want daar kon zo lekker veel in.
Verder had ik ruzie met de 2 grootste Sjanen van de school en ben ik een keer gepootjehaakt dus lag ik languit in een volle gang met die mooie rugzak bovenop me <3
Oh ja we deden ook wedstrijdje Wie-de-meeste-10en-haalde en ik stond bovenaan \m/
__________________
Antsy in my pantsy.
Advertentie
Oud 06-12-2005, 12:32
Verwijderd
Brugklas. Toen werd ik gepest. En terecht.
Ik zat in een Havo/Vwo brugklas. Meestal gaan er ongeveer 5 mensen uit zo'n klas naar Vwo2. Bij mij in de klas gingen er 5 naar de Havo en de rest naar het Vwo. Ik was een van de Havo-klanten en daardoor werd ik voor dom aangezien. Verder wist ik nog niet wat deodorant was en probeerde ik bij een stel ondermensen te horen.
Tweede was ongeveer hetzelfde, toen kwam ik als outcast van mijn klas bij een pauzegroepje te staan die bestond uit outcasts van tweede klassers. Daar ken ik ons aller Eresh'kigål van. Ik vond hem toen een kneus want hij had een old school boekentas bij zich voor zijn schoolspullen en een rugzak voor zijn broodtrommel.
Oud 06-12-2005, 12:38
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Ufke schreef op 06-12-2005 @ 13:32 :
Ik vond hem toen een kneus want hij had een old school boekentas bij zich voor zijn schoolspullen en een rugzak voor zijn broodtrommel.
<3

Ik hoorde ook bij de kneuzen want die konden allemaal niet gymen net als ik. En ik had ook nog 5 beugels. En samen met de kneuzen gingen we kkwijven wijsmaken dat één van onze kneuzen het achternichtje was van Howie van de Backstreet Boys en dat werkte ook nog
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 06-12-2005, 12:48
Mindfields
Mindfields is offline
Ik was een true'e alto en heb 5 maanden verkering gehad in de eerste. Wij hadden geen brugklas; gewoon gymnasium, dus de eerste heette dat.
Ik bleef bijna zitten ook en had vet veel vrienden, die bijna allemaal van school zijn gegaan door blijven zitten oid.

Forummers die op dezelfde school zitten/zaten:
wliethof
sasjeliefff
almighty (ja die met herby had ja)
Metallinos
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 06-12-2005, 12:53
merels
Avatar van merels
merels is offline
Ik was het meisje dat het meest naar de conrector werd gestuurd. Ik was erg druk maar dan alleen in combinatie met een vriendin (toen onze wegen scheidden na een hele lange tijd halverwege de derde sprongen mijn cijfers omhoog), toch mocht ik naar het gymnasium want dat wilde ik graag. Ik had kleedgeld en droeg redelijk stomme kleren maar wel anders dan de rest, maar niet echt alto. Ik was trouwens dertien toen ik in de brugklas zat. Ohja ik ging met vijf vriendinnetjes blowen achter de school, maar uiteindelijk had ik een minihijsje genomen omdat ik het niet zo heel tof vond. IIG, een van mijn domme koevriendinnetjes heeft dit toen allemaal opgeschreven, en aangezien haar moeder de grootste roddeltante vh dorp is belde zij als allereerst MIJN ouders op om het grote nieuws te vertellen. Terwijl ik het amper tot niet had gedaan als enige . Dus toen voelde ik mij genaaid, al helemaal omdat achteraf niet eens alle ouders gebeld waren. Ik was dan ook de enige met ouders die het blowen afkeurden leek het wel.
Ik heb trouwens in de brugklas wel een erg leuk schoolfeest gehad. Ik keek ook op tegen alle grote alto´s en mensen met dreads, maarja wie niet.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 06-12-2005, 12:53
Verwijderd
Ik was 1.40 hoog. Zwart kort haar. Wenkbrauwpiercing. Veel te grote slipknot ty-shirts ( XXL ) Veel te grote broeken. Heel veel eyeliner.
Oud 06-12-2005, 13:00
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik had lang haar in de eerste klas en had volgens mij net mn eerste Metallica cd gekocht. Voor de rest kocht natuurlijk mijn moeder mn kleren. Verder was ik een luie Havist zonder VWO ambities. Verder had ik een zeer ontoffe bril want lenzen vond ik maar niks. Ik werd eigenlijk niet gepest behalve door een marrokaan ooit en toen was ik hem ooit beu en toen pakte ik m bij zn kraag en dreigde ik dat ik zn kop eraf ging stampen als ie me nog een keer zat te irriteren; en sindstoen zei ie "hoi" tegen mij. Zo werkt dat dus met integratie.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-12-2005, 13:04
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Ik was een klein mormel van amper 3 turven hoog. Voordeel was wel dat iedereen me schattig vond. Verder had ik een grote mond, en was ik niet zo heel bewust bezig met mode, dat kwam pas later, hoewel ik er wel leuk uitzag dankzij H&M. Ik haalde redelijk hoge cijfers, maar was zeker geen nerd. Ik zat wel op een gymnasium, maar geen Vossius- of Barlaeus-allure. Verder luisterde ik naar foute 90's pop <3

Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 13:09.
Oud 06-12-2005, 13:08
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik deed VWO en iedereen vond mij een weirdo, want ik hield van Monty Python en Oasis, en naar hun mening wist ik teveel over muziek omdat ik de Boomtown Rats en Bill Hailey kon.
Verder droeg ik vooral jongenskleren, want meisjes dingen vond ik stom. Dus mij zag je alleen in veels te grote spijker of legerbroeken en wijde t-shirts met 'grappige' printjes.
En ik had heeeel erg lang haar wat ik heel rommelig in 1 of 2 staartjes deed, met hele foute felgekleurde elastiekjes.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-12-2005, 13:36
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Toen deed ik nog gymnasium en op het begin moest ik erg wennen en haalde ik lage cijfers maar vanaf het tweede rapport ging ik m'n best doen en haalde ik hoge cijfers. Ik zag er niet uit, had een beugel en volgens mij droeg ik gewone spijkerbroeken en zelfs joggingbroeken . Ik praatte toen al teveel wat nooit meer goedgekomen is, de rest overigens wel.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 06-12-2005, 14:06
Quay
Quay is offline
Ik zat in havo/ atheneum en ik pwnde en werd van school getrapt.
Oud 06-12-2005, 14:19
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik was zo'n kreng dat met de vierdejaars omging omdat haar eigen klas te "stom" was.
ik was samen met n ander meisje en jongen de enige hippie (later "metal/gothic") op school en we vonden onszelf heel cool. ik zag er op zich wel schattig uit, vooral in t begin. met wijde pijplapjesbroeken (wijde pijpen zag je toen nog nergens) en van die indiase tunieken met spiegeltjes erop enzo en all stars. en ik moest en zou een neuspiercing dus die had ik stiekem laten schieten bij zo'n punkwinkeltje. ik luisterde naar the doors en jimi hendrix en led zeppelin (nu nog steeds) dus mijn smaak was best cool eigenlijk .
ik werd gepest omdat ik de enige kleinerd was die er zo raar uit zag en ik zat op een asoschool met alleen maar duindorpers dus ik ben er wel door gehard maar dat was mn eigen schuld ik koos er zelf voor
oja ik blowde ook stiekem met n vriendje en ik was redelijk goed op school (havo), t ging me toen nog wel makkelijk af
__________________
bonnie and clyde
Ads door Google
Oud 06-12-2005, 14:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Uhm ik deed havo/vwo en was op zich geen nerd maar ik vond niet dat ik er normaal uit zag Ik had een beugel, gelukkig wel net lenzen en mijn haar zat raar en pluizig. Verder was ik ook 1 van de langste en voelde ik me heel slungelig. Gelukkig zag ik het jaar daarop er al wat beter uit.

Ow en mn kleding was ongelofelijk standaard. Niet raar of kinderachtig, maar gewoon standaard Ook absoluut niet mooi ofzo
Oud 06-12-2005, 14:39
Snuitermans
Snuitermans is offline
Brugklasdisco, <3!
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 06-12-2005, 14:39
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
nouja dat was vorig jaar ik kreeg een beugel en ik was vrij normaal maar ik voelde me te goed voor de jongens in de klas en nu nog steeds want ze zijn kinderachtig
en ik vond de brugklas ook niet makkelijk, maar het lukte wel maar op het eind zou ik eigenlijk een niveau lager doen maar ik kon het toch wel. maar ik had niet echt 1 groepje, kon het met de meeste wel goed vinden. maar ging wel het meest eom met een paar maar niet een bepaald groepje. Ik ging/ga trouwens ook vooral om met mensen van ong. een halfjaar ouder.
ohja en ik heb 3 vriendinnetjes gehad en de langste was 3 maanden.



Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 14:47.
Oud 06-12-2005, 14:46
Verwijderd
In de brugklas was ik geen popie jopie ofzo maar had altijd zo'n grote bek dat iedereen toch tegen me opkeek/bang van me was ik luisterde green day, dog eat dog en rage against the machine en liep in wijde broeken en skate en bandshirts. ik had ruzie met iedereen die me niet aanstond en dat heeft een keer tot een dikke vechtpartij geleid. in de zomervakantie van de brugklas naar de tweede nam ik mijn eerste hanekam en die was lelijk als de nacht hehe
Oud 06-12-2005, 14:47
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Heel vaak trainingsbroek/t-shirt/sportschoenen en toen had ik geloof ik ook nog een oorbel

Niet veel veranderd sindsdien
Oud 06-12-2005, 14:59
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
nog maar twee jaar geleden.

ik was iig destijds een skater of alto; ik had drie overzeas broeken en shirts van de large in een medium maat maar liefst. o, en tot de helft van de brugklas het ik een lange middenscheiding. en ik was geliefd bij sommigen. en ik deed alsof ik kon skateboarden. en en ik luisterde naar bands zoals nirvana, avril lavigne en sum 41.

__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Oud 06-12-2005, 15:01
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 06-12-2005 @ 15:39 :
Ik ging/ga trouwens ook vooral om met mensen van ong. een halfjaar ouder.
Een wereld van verschil
Oud 06-12-2005, 15:04
Gary X
Avatar van Gary X
Gary X is offline
ik was skater en ik dronk rebels elk weekend
__________________
"I can get more women than a passenger train can hold." - Jimmie Rodgers
Oud 06-12-2005, 15:16
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 06-12-2005 @ 16:01 :
Een wereld van verschil
dat bedoel ik
Oud 06-12-2005, 15:17
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
het kan wel degelijk schelen trouwens.
Oud 06-12-2005, 15:17
Verwijderd
mijn broeken en shirts waren ziekelijk groot
Oud 06-12-2005, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 06-12-2005 @ 16:17 :
het kan wel degelijk schelen trouwens.
dat heeft dan niks met dat halve jaartje te maken
Oud 06-12-2005, 15:21
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 06-12-2005 @ 16:19 :
dat heeft dan niks met dat halve jaartje te maken
Nee oke
Oud 06-12-2005, 15:23
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
ik was rebels en had een rare smaak...
ik droeg wonder woman en gsus kleding en ik luisterde anouk en mobb deep...en ik had een bontjas en dr martens...en paars en roze haar...
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Overstap groep 8 naar brugklas
inge711
1 04-03-2015 19:31
Algemene schoolzaken helemaal alleen naar brugklas
pieper1
9 02-09-2012 09:04
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] Verhoudingen (BRUGKLAS)
WiskundeProb
10 11-10-2009 13:45
De Kantine Naar de brugklas
nivava
29 13-11-2004 14:12
Algemene schoolzaken Herinneringen aan de brugklas
Nyawa
92 14-10-2004 11:15
Algemene schoolzaken Steeds minder brugklassen in Nederland
Verwijderd
42 19-10-2003 20:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50.