Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2017, 15:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oh en de vakantie is gepland. Voor het eerst. normaal gaan we gewoon rijden en zien we wel waar we uitkomen, maar we hebben nu een tent met alle bijbehorende shit in Italië gehuurd. Was goedkoper dan met onze eigen spullen gaan, en nu kunnen we onze eigen duikspullen meenemen in de auto. ik duik tegenwoordig! En het is toch wel erg fijn om je eigen goede spullen mee te kunnen nemen.
Kikaaaaa!!!! Werk je nou nog steeds bij die stageplek waar ze allemaal shit voor je wilde aanpassen enzo?
En hoe gaat het inmiddels met je gezondheid? Is kamperen niet zwaar?
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 03-08-2017, 17:31
Verwijderd
[QUOTE=Kikaa*;34382723]Hoi Penolopepop! Hoe gaat het? Geniet je van je vakantie? [/QOUTE]


Ja, morgen is het alweer de laatste dag. Dagje Rotterdam, want daar komen we toch langs en dan door naar huis.

Zondag moet ik weer werken Ik heb maar 6 dagen vrij gehad. Maar dat is mijn eigen schuld.


Hoe gaat het met jou?
Oud 03-08-2017, 20:09
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Kikaaaaa!!!! Werk je nou nog steeds bij die stageplek waar ze allemaal shit voor je wilde aanpassen enzo?
En hoe gaat het inmiddels met je gezondheid? Is kamperen niet zwaar?
Ja! Ben er in februari begonnen en het bevalt heel erg goed en ik word ook goed gewaardeerd daar! heel erg fijn om te merken, want mijn angst is altijd geweest dat ik nooit stage kon lopen/kon werken!

Met mijn gezondheid gaat het nog steeds hetzelfde. Ik heb inmiddels medicatie (wietolie, omg, nou ja yet ging in de eerste instantie wel via yet ziekenhuis!) waar het beter mee gaat. Niet zo dat ik alles kan en momenteel lig ik ook op bed en kan ik niet meer lopen maar ik mag zeker niet klagen. Verder gaat het gewoon met enorme ups en downs, maar lijk ik ook steeds meer neurologische klachten te krijgen en dat is fucked up. Aan de andere kant... Ik houd mijn stage vol, heb het naar mijn zin, heb een "normaal" leven en dat doet me heel erg goed dus met vlagen vind ik het heel erg goed gaan! Stiekem denk ik soms dat ik dit nooit had kunnen dromen en het perspectief lijkt nu ook wel dat ik echt kan gaan werken enzo.

Kamperen vind ik heel erg leuk en is niet per se zwaar. Ik wil wel een grote tent waar ik rechtop in kan staan, want anders houd ik het niet vol en mijn vriend moet misschien wat meer doen, maar ik vind kamperen het allerbeste wat er is.

Hoe is het met jou? En werk? En die jongen?
Oud 03-08-2017, 20:11
Kikaa*
Kikaa* is offline
[QUOTE=Penolopepop;34383116]
Citaat:
Hoi Penolopepop! Hoe gaat het? Geniet je van je vakantie? [/QOUTE]


Ja, morgen is het alweer de laatste dag. Dagje Rotterdam, want daar komen we toch langs en dan door naar huis.

Zondag moet ik weer werken Ik heb maar 6 dagen vrij gehad. Maar dat is mijn eigen schuld.


Hoe gaat het met jou?

Leuk leuk! en dan snel weer aan het werk... Wat doe je nu voor werk? En ik las ergens dat je Nu logopedie studeert? Wat tof man! Waar doe je dat?

En en de update staat hierboven!
Oud 03-08-2017, 20:12
Kikaa*
Kikaa* is offline
Oh ja en verder Heb ik tegenwoordig een soort kastje met elektrodes waarmee ik mijn pijn kan verminderen. Echt wow, zo fijn. En dat maakt dat ik dingen ook langer vol kan houden. Stiekem gaat het dus echt een stuk beter dan ooit, al dan niet met aanpassingen
Oud 03-08-2017, 20:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hoeveel dagen per week ben je nu stage gaan lopen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-08-2017, 20:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En je moet er zelf iets van maken in het leven en als je daarvoor aanpassingen/hulpmiddelen nodig hebt om het aangenamer te hebben dan is dat toch prima.

Ik kan wel werken maar niet met chloor, niet in de vrieskamer, geen reagentia afwegen 's ochtends vroeg en nog van dat soort dingen maar hey ik werk wel en ik heb het naar mijn zin.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-08-2017, 20:22
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Hoeveel dagen per week ben je nu stage gaan lopen?
28 uur. Vier dagen van 7 uur, waarvan één dag thuis. Dus dat is best flink, maar ik merk ook dat vier dagen daar aanwezig iets teveel van het goede is. dus hopen dat ik hier kan blijven werken inclusief één dag thuis werken!
Oud 03-08-2017, 20:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh dat is toch best prima!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-08-2017, 20:25
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ja, ook echt wel een urenaantal waar ik volgend jaar mee kan gaan solliciteren, dus dat is wel fijn! En als ik dan ook meer vakantiedagen heb en af en toe bij kan tanken is Het helemaal prima.
Oud 03-08-2017, 20:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik werk nu 32 uur, heb een contract voor 31 uur, zo bouw ik nog wat extra vrije dagen op, zoiets kan je ook nog proberen als je gaat werken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-08-2017, 20:29
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ja ik kijk wel even. hoop gewoon dat ik hier kan blijven en dan is onderhandelen voor mijn gevoel veel makkelijker. Ik zie het volgend jaar wel!
Oud 03-08-2017, 20:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, dat is zeker makkelijker. Dan weten ze wat ze aan je hebben en zijn ze wel sneller geneigd om wat dingetjes aan te passen. Was bij mij ook toen ik ziek werd en ging reďntegreren. Minder dan acht uur per dag werken kan bij ons eigenlijk niet maar als ik zou stranden op bijvoorbeeld zeven, wou mijn teamleider daar ook nog wel over nadenken als ik dan wel kon blijven.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-08-2017, 20:35
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
In oktober een weekje naar Wenen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 03-08-2017, 20:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
In oktober een weekje naar Wenen.
Oud 03-08-2017, 21:04
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Heb je nog tips? (Eventueel ook voor Bratislava, want daar wil ik ook nog een dagje naartoe.)
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 03-08-2017, 21:06
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben superblij voor je, Kikaa!

Met mij is alles nog best wel hetzelfde. Ik werk iets meer omdat ik ben gestopt met m'n studie, maar voor de rest is't de same-old.
__________________
Who's this jabroni?

Laatst gewijzigd op 03-08-2017 om 21:24.
Oud 03-08-2017, 22:35
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Heb je nog tips? (Eventueel ook voor Bratislava, want daar wil ik ook nog een dagje naartoe.)
Koekje naamzoek.
Ik ben niet nuchter genoeg om iets aan te raden.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-08-2017, 22:40
Verwijderd
[QUOTE=Kikaa*;34383197]
Citaat:


Leuk leuk! en dan snel weer aan het werk... Wat doe je nu voor werk? En ik las ergens dat je Nu logopedie studeert? Wat tof man! Waar doe je dat?

En en de update staat hierboven!
Begeleider in een instelling voor verstandelijk en lichamelijk gehandicapten. Het is heel leuk, want ik heb de senioren met gedrag van de eeuwige peuter pubertijd.

In Heerlen op Zuyd. Ik ga dit jaar beginnen met de studie. Toch spannend naar het HBO gaan. Het is best een pittige opleiding als ik mijn boeken bekijk.

Ik vind de stage die je doet gaaf. Het aantal stage uren is netjes Hoeveel kans heb je op een baan daar?
Oud 04-08-2017, 02:01
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
What happened?
Festival dixies zijn gewoon kksmerig.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 04-08-2017, 02:08
Verwijderd
Citaat:
Festival dixies zijn gewoon kksmerig.
Toen ik met n vriend van mij in Italie was. Dixie in n park en hij moest pissen. Alle wanden waren ondergesmeerd met stront. Ik zou n boom hebben gepakt.
Oud 04-08-2017, 03:12
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik ben superblij voor je, Kikaa!

Met mij is alles nog best wel hetzelfde. Ik werk iets meer omdat ik ben gestopt met m'n studie, maar voor de rest is't de same-old.
Oei, dat moet een moeilijke beslissing geweest zijn. Werk je nog steeds in Leiden? Ik kom daar dus nooit meer door stage, dus ik heb niet meer echt de kans gehad om langs te gaan.
Oud 04-08-2017, 03:17
Kikaa*
Kikaa* is offline
[QUOTE=Penolopepop;34383317]
Citaat:

Begeleider in een instelling voor verstandelijk en lichamelijk gehandicapten. Het is heel leuk, want ik heb de senioren met gedrag van de eeuwige peuter pubertijd.

In Heerlen op Zuyd. Ik ga dit jaar beginnen met de studie. Toch spannend naar het HBO gaan. Het is best een pittige opleiding als ik mijn boeken bekijk.

Ik vind de stage die je doet gaaf. Het aantal stage uren is netjes Hoeveel kans heb je op een baan daar?
Klinkt leuk! En je studie komt vast wel goed als je goed werkt, alles bijhoudt en je het leuk vindt. Toen ik mijn studieboeken kreeg schrok ik ook en ik ben nu ook bijna afgestudeerd. duurt dit ook vier jaar? En weet je al een beetje welke kant je op wil?

Al mijn collega's willen mij houden. Er is één collega die verstand heeft van analyse apparaat x en bijna met pensioen gaat en die heeft geen tijd meer om apparaat x goed te onderhouden waardoor apparaat X nu een ondergeschoven kindje is terwijl dat niet de bedoeling is. Hij heeft een paar maanden geleden gevraagd of ik dat over wil nemen. Een paar weekjes geleden heb ik een interne meerdaagse cursus gehad om mijn kennis erover te verbreden en ik doe nu zoveel mogelijk (nog wel met hulp en toezicht) het onderhoud en probleem oplossen. Hij wil aan het einde van mijn stage naar de baas toe om te zeggen dat ik nu moet blijven. Mijn begeleidster het zelfde en wil mijn opdracht ietwat verbreden waardoor ik ook serieus klantcontact heb en meer kennis op doe over betaalde detectiedingen. Dus het ligt er straks aan of er geld is om mij te houden en of de baas het wil, denk ik. Dus spannend, maar ik acht de kans wel aanwezig mits er geld is.
Oud 04-08-2017, 06:33
Verwijderd
[QUOTE=Kikaa*;34383446]
Citaat:

Klinkt leuk! En je studie komt vast wel goed als je goed werkt, alles bijhoudt en je het leuk vindt. Toen ik mijn studieboeken kreeg schrok ik ook en ik ben nu ook bijna afgestudeerd. duurt dit ook vier jaar? En weet je al een beetje welke kant je op wil?

Al mijn collega's willen mij houden. Er is één collega die verstand heeft van analyse apparaat x en bijna met pensioen gaat en die heeft geen tijd meer om apparaat x goed te onderhouden waardoor apparaat X nu een ondergeschoven kindje is terwijl dat niet de bedoeling is. Hij heeft een paar maanden geleden gevraagd of ik dat over wil nemen. Een paar weekjes geleden heb ik een interne meerdaagse cursus gehad om mijn kennis erover te verbreden en ik doe nu zoveel mogelijk (nog wel met hulp en toezicht) het onderhoud en probleem oplossen. Hij wil aan het einde van mijn stage naar de baas toe om te zeggen dat ik nu moet blijven. Mijn begeleidster het zelfde en wil mijn opdracht ietwat verbreden waardoor ik ook serieus klantcontact heb en meer kennis op doe over betaalde detectiedingen. Dus het ligt er straks aan of er geld is om mij te houden en of de baas het wil, denk ik. Dus spannend, maar ik acht de kans wel aanwezig mits er geld is.
Dat is echt super Ze doen zo te lezen ook erg hun best om jou bij cursussen te betrekken die je ook nodig hebt binnen het bedrijf. Hoelang ben je nog met je studie bezig tot je afgestudeerd bent?

Ja, logopedie duurt ook 4 jaar. Ik heb praktisch al twee stageplekken aangeboden gekregen vanuit mijn huidige en vorige werkgever. Echt fijn.
Mijn voorkeur gaat uit naar mensen met een NAH, verstandelijk gehandicapten en toch de autisten. Maar ouderen vind ik ook prima. Kinderen heb ik niet zo veel mee. Maar helaas is het eerste jaar daar op gebaseerd. Want daar zit de meeste basis in.
Oud 04-08-2017, 07:47
Kikaa*
Kikaa* is offline
[QUOTE=Penolopepop;34383449]
Citaat:

Dat is echt super Ze doen zo te lezen ook erg hun best om jou bij cursussen te betrekken die je ook nodig hebt binnen het bedrijf. Hoelang ben je nog met je studie bezig tot je afgestudeerd bent?

Ja, logopedie duurt ook 4 jaar. Ik heb praktisch al twee stageplekken aangeboden gekregen vanuit mijn huidige en vorige werkgever. Echt fijn.
Mijn voorkeur gaat uit naar mensen met een NAH, verstandelijk gehandicapten en toch de autisten. Maar ouderen vind ik ook prima. Kinderen heb ik niet zo veel mee. Maar helaas is het eerste jaar daar op gebaseerd. Want daar zit de meeste basis in.
Ja en dat is een goed teken. En het is ook een goed teken dat iedereen me zoveel mogelijk wil leren met de mededeling erbij: ''dan is het aantrekkelijker om je hier te houden''. Dus ik hoop heel erg dat ik écht kan blijven en dat er geld is enzo. Ik heb als voordeel dat die ene man met pensioen gaat en ik in theorie een gedeelte van hem over kan nemen. Moet ik nog wel bijleren natuurlijk, maar ik ben op de goede weg. Ik zie het wel! En anders is het een goede basis voor de toekomst.

Ik loop nog stage tot 1 april en rond die tijd zal ook mijn verdediging van mijn scriptie zijn. Mijn stage (met bijbehorende scriptie) is het enige dat ik nog moet doen. Tentamens etc heb ik allemaal al gehaald (gelukkig!) dus ik zal rond april/mei afgestudeerd zijn. Want ik ga er vanuit dat ik mijn stage gewoon ga halen.

Ah je hebt bij een studie altijd dingen die je minder vindt. Wel erg leuk hoor, logopedie! En wie weet ga je straks toch ineens een kant op waar je van te voren niet bij stil gestaan had.
Oud 04-08-2017, 09:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik probeer op het moment echt zo min mogelijk aan thuis/ studie/ komend jaar te denken. Echt even in het hier en nu leven is een goede training voor me.

Mijn dorm-groep is trouwens enorm uitdagend. Een van de meiden laat haar telefoon nog geen seconde los en een van de andere meiden is enorm brutaal. Als ze ergens geen zin in heeft doet ze niet mee en degene waarmee ik de dorm-group leidt heeft de hoop al opgegeven met haar. Ik heb al wat gesprekken een op een met haar gehad en dan merk je wel dat ze eigenlijk gewoon een hele toffe meid is, maar dat zit wel heel diep van binnen...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-08-2017, 12:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn conducteur noemde ons nu allemaal al "beste reizigers".
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-08-2017, 12:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dus uiteraard ben ik nu beledigd, want IK BEN TOCH EEN DAME
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-08-2017, 12:44
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Dus uiteraard ben ik nu beledigd, want IK BEN TOCH EEN DAME
Oh? Ben je niet een mannelijke variant dan?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 04-08-2017, 12:49
Verwijderd
Citaat:
IK BEN TOCH EEN DAME
HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAAa
Oud 04-08-2017, 16:43
Verwijderd
Home sweet home.
Mijn hond is helemaal gek geworden van enthousiasme
Oud 04-08-2017, 17:04
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb een vrijdagavond vrij en ik had leuke dingen op de planning staan, dus natuurlijk gaat m'n hoofd weer dwarsliggen door er een migraine tegenaan te gooien.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-08-2017, 21:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ben heel erg ongesteld hier op kamp Heb er in tijden niet zo'n last van gehad, maar nu ik dagen van 8.00-22.30 draai ligt mijn lijf heel erg dwars
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-08-2017, 21:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat een stomme timing
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-08-2017, 22:52
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik ga morgen naar een concert van Garbage en ik voel me zo oud, want dat zijn best wel jeugdhelden maar niemand van mijn jongere collega's heeft zelfs maar van ze gehoord
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 04-08-2017, 23:03
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ben heel erg ongesteld hier op kamp Heb er in tijden niet zo'n last van gehad, maar nu ik dagen van 8.00-22.30 draai ligt mijn lijf heel erg dwars
Ja, maar zie het positief: Dan ben je iig niet ongesteld als je boi er is.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-08-2017, 23:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, maar zie het positief: Dan ben je iig niet ongesteld als je boi er is.
True, al heb ik dan wel ritme genoeg om m'n pil te nemen (of helpt hij me herinneren), door alle drukte nu ben ik domweg een paar dagen op rij vergeten m'n pil te slikken. Ik had net voor vertrek al een stopweek zodat ik nu twee strips kon doorslikken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-08-2017, 23:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAAa
Godver
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-08-2017, 07:51
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik ga morgen naar een concert van Garbage en ik voel me zo oud, want dat zijn best wel jeugdhelden maar niemand van mijn jongere collega's heeft zelfs maar van ze gehoord
Ik ben jaloers!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 05-08-2017, 08:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Heb je nog tips? (Eventueel ook voor Bratislava, want daar wil ik ook nog een dagje naartoe.)
Ga natuurlijk in het 1e bezirk kijken. Mijn lievelings bezirk is het 7e overigens. Daar kun je ook het beste uit eten, mocht je dat willen. Als je goed en tot laat uit wilt, moet je naar de Fledermaus gaan in het eerste, dat is een oude hoerentent, vaak vintage muziek enzo, beetje Moulin rouge achtig, of naar Titanic, een vrijwel onvindbare hiphopkelder in het 6e.
Mocht je met oude mensen willen feesten dan moet je naar het Jenseits, ook in het 6e.
Schönbrunn heeft prachtige tuinen voor als het mooi weer is. Als het nog mooier weer is en je wilt skeeleren of picknick doen moet je naar de Donauinsel.
Favoriten (het tiende) is een arbeiderswijk en je hoeft er echt voor niets heen.
Mocht je een beetje uit de stad willen dan kun je in richting gaan van het 19e, dat is een villawijk en als je ver genoeg doorgaat kom je op de Kahlenberg. Daar kun je in een heel leuk café koffie drinken en de hele stad zien. Er is daar ook een bos.
Oud 05-08-2017, 08:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De flixbus naar Bratislava kost maar €5 en duurt een uurtje dus dat is het waard. Ik vond Bratislava niet zo bijzonder. Het heeft wel wat leuke steegjes.
Oud 05-08-2017, 12:19
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik ga morgen naar een concert van Garbage en ik voel me zo oud, want dat zijn best wel jeugdhelden maar niemand van mijn jongere collega's heeft zelfs maar van ze gehoord
Shirley.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 05-08-2017, 18:06
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ga natuurlijk in het 1e bezirk kijken. Mijn lievelings bezirk is het 7e overigens. Daar kun je ook het beste uit eten, mocht je dat willen. Als je goed en tot laat uit wilt, moet je naar de Fledermaus gaan in het eerste, dat is een oude hoerentent, vaak vintage muziek enzo, beetje Moulin rouge achtig, of naar Titanic, een vrijwel onvindbare hiphopkelder in het 6e.
Mocht je met oude mensen willen feesten dan moet je naar het Jenseits, ook in het 6e.
Schönbrunn heeft prachtige tuinen voor als het mooi weer is. Als het nog mooier weer is en je wilt skeeleren of picknick doen moet je naar de Donauinsel.
Favoriten (het tiende) is een arbeiderswijk en je hoeft er echt voor niets heen.
Mocht je een beetje uit de stad willen dan kun je in richting gaan van het 19e, dat is een villawijk en als je ver genoeg doorgaat kom je op de Kahlenberg. Daar kun je in een heel leuk café koffie drinken en de hele stad zien. Er is daar ook een bos.
Dankjewel, daar kan ik zeker wat mee!

Citaat:
De flixbus naar Bratislava kost maar €5 en duurt een uurtje dus dat is het waard. Ik vond Bratislava niet zo bijzonder. Het heeft wel wat leuke steegjes.
Ik denk dat ik de trein pak.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 05-08-2017, 19:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey Penelope, hoe was het in zuid Holland? Leuke dingen gedaan/gezien?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-08-2017, 23:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dankjewel, daar kan ik zeker wat mee!



Ik denk dat ik de trein pak.
Veel duurder en duurt even lang maar je moet het zelf weten uiteraard!
Oud 06-08-2017, 04:20
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ooooh mijn timing is dit weekend echt perfect ohne ende. Elke massive regenbui vangt aan als ik net Mn tent ingekropen ben
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 06-08-2017, 11:07
Verwijderd
Jij zoef de haast die shit gewoon ff.
Oud 06-08-2017, 11:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij zaten met vijftien man in een stacaravan toen het ineens begon te hozen tijdens de barbecue
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-08-2017, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Wij zaten met vijftien man in een stacaravan toen het ineens begon te hozen tijdens de barbecue
Ja zat ín een stacaravan. Tijdens een BBQ. En toen begon het te hozen en dan is het hozen

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA
Oud 06-08-2017, 11:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik vraag me af hoe hard ik stink.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.