Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2003, 22:04
Verwijderd
Jaaaa, ik zat echt te wachten op een dodelijk "Andrew?! Where do you think your hands are going?" Of "Get your soddin' hands outa there!"

...enige leuke stukje in de aflevering... en hoe Spike keek in die kamer, dat was wel bijzonder lekker. Maar verder...
Advertentie
Oud 29-04-2003, 01:08
Verwijderd
ik ga nu 19 kijken
Oud 29-04-2003, 09:41
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
over een uurtje zou ik m moeten hebben... ik zal op andrews handen letten
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 29-04-2003, 11:02
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 29-04-2003 @ 09:41:
over een uurtje zou ik m moeten hebben... ik zal op andrews handen letten
Uurtje?!

Ik had um in 6 minuut nogwat
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-04-2003, 11:22
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
is het jullie ook opgevallen dat Sarah in sommige scenes vreselijk schor is, en ik andere gewoon praat?

het was best wel een gave ep ze gingen eindelijk tegen Buffy in en andrew leuk as ever
"steak" *doorgekrast* "stake"
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 29-04-2003, 11:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 29-04-2003 @ 11:22:
is het jullie ook opgevallen dat Sarah in sommige scenes vreselijk schor is, en ik andere gewoon praat?

het was best wel een gave ep ze gingen eindelijk tegen Buffy in en andrew leuk as ever
"steak" *doorgekrast* "stake"
]

Oh van dat steak had ik nie eens gezien LOL

Andrew ging ook break-up sex opschrijven, moest ik wel om lachen!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love

Laatst gewijzigd op 29-04-2003 om 13:22.
Oud 29-04-2003, 11:56
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 28-04-2003 @ 22:28:


btw. Faith is hot, faith rocks tha house
Duh!

En waah!! Faith + dansen = *dies*

Citaat:
x-spekkie-x schreef op 28-04-2003 @ 22:28:


and did you see Spike and Andrew? op de motor?

kijk eens goed waar Andrew zijn handen laat
Hihi Spandrew!!

Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 29-04-2003 @ 12:22:


het was best wel een gave ep ze gingen eindelijk tegen Buffy in en andrew leuk as ever
"steak" *doorgekrast* "stake"
Andrew blijft ge-wel-dig! En dat gezeik over zijn eten



Tskk... Ik irriteer me aan Buffy's gedrag. Ook in het begin toen met Xander en Willow. Ugh! Stomme bitca.
Trouwens, als de serie zo eindigt met deze Buffy, dan vind ik het behoorlijk klote...

Verder was de aflevering niet zo spannend als de vorige. Magoed, dat komt nog wel Hoop ik...

Laatst gewijzigd op 29-04-2003 om 12:35.
Oud 29-04-2003, 13:28
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
En waah!! Faith + dansen = *dies*
*ook*

Citaat:
Verder was de aflevering niet zo spannend als de vorige. Magoed, dat komt nog wel Hoop ik...
same here, maar dat met die politie agenten vond ik wel heel cool hoor de SITs kick ass
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 29-04-2003, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 29-04-2003 @ 14:28:

same here, maar dat met die politie agenten vond ik wel heel cool hoor de SITs kick ass
Idd!

Faith & Kennedy! Was wel een leuke scene....
Oud 29-04-2003, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Sookie schreef op 29-04-2003 @ 12:56:
Duh!

En waah!! Faith + dansen = *dies*


Hihi Spandrew!!



Andrew blijft ge-wel-dig! En dat gezeik over zijn eten

[afbeelding]

Tskk... Ik irriteer me aan Buffy's gedrag. Ook in het begin toen met Xander en Willow. Ugh! Stomme bitca.
Trouwens, als de serie zo eindigt met deze Buffy, dan vind ik het behoorlijk klote...

Verder was de aflevering niet zo spannend als de vorige. Magoed, dat komt nog wel Hoop ik...
Buffy irriteert je of jij ergert je aan Buffy, maar dit kan niet

En waar heb je die screencaps vandaan? O_O Ik wil screencaps van deze aflevering!
Oud 29-04-2003, 17:07
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Sookie schreef op 29-04-2003 @ 17:05:
Idd!

Faith & Kennedy! Was wel een leuke scene....
Ik had een beetje het idee dat Kennedy een beetje met Faith aan het flirten was nog iemand anders dezelfde mening?

Ook vind ik het jammer dat er geen aandacht meer wordt besteed aan Willow/Kennedy
__________________
<):o)
Oud 29-04-2003, 17:18
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Qimm schreef op 29-04-2003 @ 12:31:
]

Oh van dat steak had ik nie eens gezien LOL

Andrew ging ook break-up sex opschrijven, moest ik wel om lachen!
Als de plaatjes het niet doen, doe rechter muisknop, kopieer het adres, en plak het in je adresbalk

Plaatje van Andrew met steak/stake


NERF HERDER in Buffy!!!
(die allerlinkse blonde, dat is Dave, met hem ga ik uit )





Spandrew
check die handen van andrew







Kan iemand daar een filmpje van maken? Spike en Andrew op de motor, en andrew die zijn hand omhoog en omlaag doet (in Spike's err kruis ).
__________________
<):o)
Oud 29-04-2003, 17:59
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-04-2003 @ 17:07:
Ik had een beetje het idee dat Kennedy een beetje met Faith aan het flirten was nog iemand anders dezelfde mening?

Ook vind ik het jammer dat er geen aandacht meer wordt besteed aan Willow/Kennedy
Jah ik zag Kennedy al wat proberen bij Faith Hehe geil sletje (Kennedy dus he)

*duikt weg voor de rotte tomaten van kennedy-fans*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-04-2003, 18:31
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-04-2003 @ 18:07:
Ik had een beetje het idee dat Kennedy een beetje met Faith aan het flirten was nog iemand anders dezelfde mening?
ja! precies! *shipt faith met zo'n beetje iedereen inmiddels*
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 29-04-2003, 19:33
shaya
Avatar van shaya
shaya is offline
even tussen alles door. ut schijnt dat Xander erg zielig verwond is. iets (wat weet ik nog nie) heeft geprobeert zijn ogen uit te steken. kwam niet verder dan 1 oog.
__________________
zodra kikker tikkel wordt, dan weet dat ut fout zit
Oud 29-04-2003, 20:15
Verwijderd
Citaat:
shaya schreef op 29-04-2003 @ 20:33:
even tussen alles door. ut schijnt dat Xander erg zielig verwond is. iets (wat weet ik nog nie) heeft geprobeert zijn ogen uit te steken. kwam niet verder dan 1 oog.
spuit 11
Oud 30-04-2003, 05:06
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
eej, dit is toch het spoilertopic, daar hoort het toch in?

Je hebt helaas geen spoilercodes... dus dat betekent de achtergrond is donker en de tekst is donker, zodat je er over heen moet met je muis om het te kunnen lezen...

Iig, degene die Xander's oog uitsteekt is Caleb (die dominee) in ep 7x18 "Dirty Girls"
__________________
<):o)
Oud 30-04-2003, 08:55
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 30-04-2003 @ 05:06:

Iig, degene die Xander's oog uitsteekt is Caleb (die dominee) in ep 7x18 "Dirty Girls"
Jah en das heel siewug! *snif*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-04-2003, 09:11
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Qimm schreef op 30-04-2003 @ 09:55:
Jah en das heel siewug! *snif*
ik heb mijn hoofd weggedraaid toen het gebeurde.. en toen lieten ze het gister bij de 'previously on buffy the vampire slayer'- zien...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 30-04-2003, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 30-04-2003 @ 10:11:
ik heb mijn hoofd weggedraaid toen het gebeurde.. en toen lieten ze het gister bij de 'previously on buffy the vampire slayer'- zien...
Heheheh, das dan jammer Mja. Ik vond het ook een kutstuk. Ik zat achter de computer met koptelefoon op, want mijn broertje keek tv, maar ik zat echt constant "Nee!.." "Gatvergatver!" "Niet dooeeen!" "Xandeeeeer!" Dus hij zal alsnog wel veel last van mij hebben gehad
Oud 30-04-2003, 20:20
shaya
Avatar van shaya
shaya is offline
Citaat:
spuit 11
Citaat:
eej, dit is toch het spoilertopic, daar hoort het toch in? Je hebt helaas geen spoilercodes... dus dat betekent de achtergrond is donker en de tekst is donker, zodat je er over heen moet met je muis om het te kunnen lezen...
zal ik me dan maar gewoon stil houden en jullie lekker met rust laten, als ik het dan toch niet goed doe (iets wat niemand hier dan schijnt het te doen)
__________________
zodra kikker tikkel wordt, dan weet dat ut fout zit
Oud 01-05-2003, 11:47
Verwijderd
trouwens, ik besefte me laatst, dat ik nog nooit maar dan ook nooit regen herinner te hebben gezien in buffy???
Oud 01-05-2003, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 01-05-2003 @ 12:47:
trouwens, ik besefte me laatst, dat ik nog nooit maar dan ook nooit regen herinner te hebben gezien in buffy???
Buffy vs. Darcula
Lies My Parents Told Me
Oud 01-05-2003, 12:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
shaya schreef op 30-04-2003 @ 20:20:
zal ik me dan maar gewoon stil houden en jullie lekker met rust laten, als ik het dan toch niet goed doe (iets wat niemand hier dan schijnt het te doen)
hap hap hap

Je doet niets fout, maar dit is het spoiler topic hier MOET alles verteld worden wat je weet
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 01-05-2003, 12:46
Verwijderd
Oh
Anya gaat dood...
Oud 01-05-2003, 12:54
Verwijderd
Citaat:
LeBitch schreef op 01-05-2003 @ 13:46:
Oh
Anya gaat dood...
Hoe kom je daaaar nou weer bij? Volgens de een gaat SPike dood, volgens de ander Andrew, en nou Anya weer? *zucht*
Oud 01-05-2003, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 01-05-2003 @ 13:54:
Hoe kom je daaaar nou weer bij? Volgens de een gaat SPike dood, volgens de ander Andrew, en nou Anya weer? *zucht*
Ik las het hier ergens in dit topic en op www.buffyworld.com ben ik wezen kijken en daar staat het bij de spoilers van de laatste aflevering
Oud 01-05-2003, 13:21
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Spike gaat niet dood, Spike gaat naar Angel.

Anya gaat dood, want Emma Caulfield wil de serie uit, die ging sowieso al weg voordat bekend was dat s7 het laatste seizoen was
__________________
<):o)
Oud 03-05-2003, 16:54
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
PROMO filmpje van Touched 7x20

wow, die ep moet ik zieien

Link: http://media.smgvbest.com/showphoto.php?photo=5983
__________________
<):o)
Oud 05-05-2003, 04:28
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat je ziet op het promo filmpje voor Touched, 7x20.

***
SPOILERS DUS
***


Promo op het mooie muziekje van Michelle Branch, Goodbye to you...

Eerst zie je Faith met Principal Wood die een beetje sex hebben...

En dan How would you spend your last moments on earth?

Dan zie je Spike, Buffy aanraken in der gezicht...

Dan zie je Xander op de grond rollebollen met een onherkenbaar meisje, ik denk een van de potentials.

Weer Faith en Principal Wood samen in bed.

Dan Willow en Kennedy samen in bed....sooo sweet

En dan zegt Spike tussendoor: A hundred plus years, and there is only one thing I've ever been sure of: I love you
Buffy zegt: Are you just told/hold me?

En dan ligt Buffy bij Spike in zijn armen...zoooo lievig


Ik was zoo geschokt toen ik deze promo zag...maar ook *kwijl*....allemaal romantiek....maja, en Dawn dan? (ik hoop niet dat het Dawn is, in Xander's armen!!!).


***
END SPOILERS


^^ heb ik even afgekeken uit een andere topic...wil je echter spoilers plaatsen, doe dat dan in [ color = gold ]
__________________
<):o)
Oud 05-05-2003, 08:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 05-05-2003 @ 04:28:
Wat je ziet op het promo filmpje voor Touched, 7x20.

***
SPOILERS DUS
***

***
END SPOILERS


^^ heb ik even afgekeken uit een andere topic...wil je echter spoilers plaatsen, doe dat dan in [ color = gold ]
Maar dit IS toch het Spoiler topic? Spoilers horen hier thuis!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-05-2003, 10:56
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Qimm schreef op 05-05-2003 @ 09:11:
Maar dit IS toch het Spoiler topic? Spoilers horen hier thuis!
idd, ik snap het ook niet helemaal *lol* maar volgens mij zijn er mensen die al wel met de afleveringen helemaal bij zijn, dus die kennen vergeleken bij de mensen die het gewoon op tv kijken al heel veel spoilers.. beetje vreemd allemaal.. maar dat geeft niks...

*download promo*

edit: na promo >> zoo lief.. ik word toch geen spuffy fan? en kennedy/willow ik wil weten wie dat met xander is... kent iemand een sit met krullen? en faith/wood: wtf? heb ik iets gemist?
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.

Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 11:05.
Oud 05-05-2003, 11:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 05-05-2003 @ 10:56:
idd, ik snap het ook niet helemaal *lol* maar volgens mij zijn er mensen die al wel met de afleveringen helemaal bij zijn, dus die kennen vergeleken bij de mensen die het gewoon op tv kijken al heel veel spoilers.. beetje vreemd allemaal.. maar dat geeft niks...

*download promo*

edit: na promo >> zoo lief.. ik word toch geen spuffy fan? en kennedy/willow ik wil weten wie dat met xander is... kent iemand een sit met krullen? en faith/wood: wtf? heb ik iets gemist?
Ik dacht eigenlijk dat het Xander met Anya was Hmm ik kijk um nog wel een keer Ik was denk ik te geschokt door Faith/Wood. Ik had meteen al iets van... hmmmm DAT zou ook nog wel es wat gepassioneerds kunnen worden
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-05-2003, 12:02
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik deed het in spoiler kleur, omdat dit een spoiler is voor een ep die nog nergens is uitgezonden...

je kunt hier praten t/m de ep die in Amerika op tv is geweest... maar toekomstige spoilers (bv over de finale) die willen sommige mensen helemaal nog niet weten (ik dus ), dus die doe ik wel met spoilerspace, wel zo eerlijk.

snappie?
__________________
<):o)
Oud 05-05-2003, 12:44
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 05-05-2003 @ 13:02:
Ik deed het in spoiler kleur, omdat dit een spoiler is voor een ep die nog nergens is uitgezonden...

je kunt hier praten t/m de ep die in Amerika op tv is geweest... maar toekomstige spoilers (bv over de finale) die willen sommige mensen helemaal nog niet weten (ik dus ), dus die doe ik wel met spoilerspace, wel zo eerlijk.

snappie?
Neenee, dit is het spoiler topic zelfs mbt de nog komende afleveringen van seizoen 7, speciaal opgestart zodat we kunnen debatteren over wat er gaat komen enzo...
Oud 05-05-2003, 12:47
Verwijderd
*kijkt spoiler* Oooooooi. En het is idd Anya die daar met Xander ligt. Dun en met blond-achtige krullen, kan niet missen
Oud 05-05-2003, 14:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-05-2003 @ 12:47:
*kijkt spoiler* Oooooooi. En het is idd Anya die daar met Xander ligt. Dun en met blond-achtige krullen, kan niet missen
YAY! ik had gelijk *danst*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-05-2003, 16:41
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het lijkt mij niet Anya... het truitje lijkt mij veelste bloot voor haar... der haarkleur is niet echt Anya blond, maar meer grijsblond...

Dawn heeft dacht ik donkerder haar.... al hoewel het wel Dawn's figuur lijkt, zo dun, niet echt Anya's figuur...

Mja, ik denk dat het een van de potentials is

EDIT

Ik lees net op Spoiler Slayer dat het dit was:

Faith and Wood have sex Likely
So do Willow\Kennedy and Xander\Anya Likely
Buffy and Spike do not have sex Likely

En aangezien Faith en Wood al sex hebben in de promo...zal het dus wel Anya zijn...

I was wrong, you were right
__________________
<):o)

Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 16:45.
Oud 05-05-2003, 18:02
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 05-05-2003 @ 16:41:
Het lijkt mij niet Anya... het truitje lijkt mij veelste bloot voor haar... der haarkleur is niet echt Anya blond, maar meer grijsblond...

Dawn heeft dacht ik donkerder haar.... al hoewel het wel Dawn's figuur lijkt, zo dun, niet echt Anya's figuur...

Mja, ik denk dat het een van de potentials is

EDIT

Ik lees net op Spoiler Slayer dat het dit was:

Faith and Wood have sex Likely
So do Willow\Kennedy and Xander\Anya Likely
Buffy and Spike do not have sex Likely

En aangezien Faith en Wood al sex hebben in de promo...zal het dus wel Anya zijn...

I was wrong, you were right
*grijnst zelfgenoegzaam* Ik dacht al.. maar omdat iedereen ineens zat van... hee Xander met een potential had ik iets van.. nou ja, dan zal ik het wel verkeerd hebben gezien ofzo...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 06-05-2003, 14:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik heb 20 gezien errug cool!!!

Ieh... erg Matrix actie aan het eind met Buffy en Caleb, lesbian sex, onderdanige Wood...

*squeal*

http://www.buffy.nu
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 06-05-2003, 14:33
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
gezien
het was idd Anya, met Xander
Willow/Kennedy en Spike/Buffy: lief

the first in de vorm van wijlen burgemeester wilkins kwam even met Faith praten, hij noemde haar Firecracker hoe goed (voor de mensen die zich Enemies (toch?) niet meer herinneren, zo noemde Faith dr moeder haar altijd).

Andrew: leuk als altijd

Ik blijf Faith en Kennedy nog steeds leuk vinden bij elkaar

vonden jullie dat gevecht tussen Caleb en Buffy ook zo matrixy af en toe? helemaal die eerste klap van Caleb

hoe kwamen ze erbij dat Sisqo die Caleb had moeten spelen? dat zou wel heel vreemd geweest zijn..

en wat een spannend einde toch weer
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 06-05-2003, 14:34
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-05-2003 @ 15:33:
ik heb 20 gezien errug cool!!!

Ieh... erg Matrix actie aan het eind met Buffy en Caleb, lesbian sex, onderdanige Wood...

*squeal*

http://www.buffy.nu
haha, anders reageerden wij even tegelijk
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 06-05-2003, 14:35
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 06-05-2003 @ 14:34:
haha, anders reageerden wij even tegelijk
whahaha
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 06-05-2003, 15:53
Verwijderd
*download deze versie nou ook maar* Ok, die gaan we kijken vanavond
Oud 06-05-2003, 17:04
Verwijderd
Ok - waar hebben jullie het vandaan dat Spike naar Angel zou gaan? Ergens bevestigd? Spoiler sites? Mag ik links?
Oud 06-05-2003, 18:02
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
geen idee.. ik heb het hier gelezen en op shippers united, maar ik heb geen idee waar het vandaan komt. zou je ff op buffy.nu moeten zoeken
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 07-05-2003, 13:10
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
zooo, vanavond een buffy marathon kijken

net ep 16 gezien (voor de tweede keer) storyteller...

en dan strax 17,18,19 en 20 achter elkaar, woei our mini buffy thon
__________________
<):o)
Oud 12-05-2003, 14:55
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
21 isser -> www.buffy.nu

[edit]
forget what i said... de aflevering doet het niet *huil*
[/edit]
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love

Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 15:02.
Oud 12-05-2003, 16:18
Verwijderd
Bij mij wel, en WOW. Byebye, Caleb! *grijns*

En en en - ik had net besloten dat Angel de pot op kon (terwijl ik toch Buffy/Angel shipper ben), en dan duikt die rotzak op om meteen te gaan flikflooien - TERWIJL SPIKE DAT ZIET. Awwwwww!!
*begrijpt het helemaal als Spike nu big bad wordt*

Enne - Caleb en the First MERGE? Hoe? Wat? Waar? *volgt nie*
Oud 12-05-2003, 17:00
phoebe369
phoebe369 is offline
Bij mij doet buffy.nu het ook niet...... Vind het niet zo erg, heb toch geen zin om Buffy/Angel geflirt te zien, ik ben helemaal Angel/Cordy.

ik vind Willow/Kennedy btw echt leuk samen....Toen Tara dood ging had ik iets van; Will moet voor altijd alleen blijven...Maar toen kwam Kennedy. En die scenes in Touched met hun 2....Wow.....
__________________
Fred: You know what they say about payback? I'm the bitch...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Buffy Topic #6
Blubje
183 14-07-2006 20:15
Films, TV & Radio The O.C. - SPOILERS topic
x-spekkie-x
14 17-12-2004 16:52
Films, TV & Radio Buffy seizoen 7 SPOILER topic [deel 2]
x-spekkie-x
73 27-07-2003 08:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39.