Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2005, 15:49
lukas15
Avatar van lukas15
lukas15 is offline
Citaat:
Burat schreef op 24-01-2005 @ 16:04 :
whoho

ff voor lukas

ik weet dat er een leegte in mij is maar, dat ik nog een hele andere persoon ben die 2 jaar ouder is dan mij had ik zelf niet kunnen bedenken. daarmee is voor mij het begrip degefu wel voledig verklaart.
ik kan je voor zover ik weet melden dat jij er 100% naast zit dat ik n4p ben. (en ik heb geen gespleten persoonlijkheid)
en wat zou ik er aan hebben om me zelf een goed reactie te geven als ik N4poleon was.(geeft je dat een goed gevoelofzo?. men zet toch zijn/haar werk op dit forum om er reacties van anderen over te krijgen?)

en ja ik heb me oook pas gister aangemeld als lid. en ik vind het nouw eenmaal leuk om kromme dingen recht te lullen.en ook van iets wat mischien niet goed oogt omdat de schrijftechnieken niet echt goed zijntoegepast zoals spelling, gramatica, en verhaal lijn. waardoor de letterscannende leesmachines buiten de boot vallen, en niet een verhaal tot de verbeelding laten spreken. tenmiste dat is dan mijn visie op het lezen van een verhaal.

beste lukas;zou jij mij kunnen uitleggen waarom jij denkt dat ik ook n4 p ben buiten dat ik me gister heb aangemeld als lid?

is het omdat ik de eenigste ben die niet alleen kijkt naar de negatieve dingen, maar n4p vertel wat ik wel goed vind aan zijn verhaal ?

voel jij je aangevallen omdat ik het opneem voor n4p en hij ook weer voor mij?


ik ga het nu zeker opnemen voor n4p omdat, jij mijn reactie afkraakt zonder echt goed argumenten waarom ik het bij het verkeerde eind zou hebben. ik vind het ook wel weer grappig dat jij zegt dat n4p in aanval gaat terwijl jij dat nu zelf ook doet tegen mij.
enzo dus eigenlijk zegt dat ik kansloos ben. ik vind dat echt heel jammer.
whatever
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2005, 12:22
Last_Mohican
Avatar van Last_Mohican
Last_Mohican is offline
laat de forumbazen maar de IPs checken , dan zien jullie zelf wel in dat jullie t fout hebben.
__________________
maybe we are LOST HEROES
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 14:28
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ach ja, er bestaan ook nog altijd mensen die twee computers hebben.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 14:32
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Roosieh schreef op 25-01-2005 @ 15:28 :
Ach ja, er bestaan ook nog altijd mensen die twee computers hebben.
Of drie...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 14:50
lukas15
Avatar van lukas15
lukas15 is offline
Citaat:
I C U schreef op 25-01-2005 @ 15:32 :
Of drie...
Of een fiets om in de bibliotheek of op school te posten.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 15:07
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
lukas15 schreef op 25-01-2005 @ 15:50 :
Of een fiets om in de bibliotheek of op school te posten.
Dat zou betekenen dat ze een leven hebben, en dat is hier duidelijk niet het geval!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 15:13
lukas15
Avatar van lukas15
lukas15 is offline
Citaat:
I C U schreef op 25-01-2005 @ 16:07 :
Dat zou betekenen dat ze een leven hebben, en dat is hier duidelijk niet het geval!
Een dubbelleven
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 15:15
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
I C U schreef op 25-01-2005 @ 16:07 :
Dat zou betekenen dat ze een leven hebben, en dat is hier duidelijk niet het geval!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 15:29
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
lukas15 schreef op 25-01-2005 @ 16:13 :
Een dubbelleven
Dan vind ik dat ze zich maar es wat meer met dat andere leven moeten bemoeien
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 19:12
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Hetis een beetje een flame aan het worden. Kan me niet schelen wie er begon of wat dan ook, maar het is na deze post afgelopen, we gaan hier op een normale manier met elkaar om, dus dat is normale kritiek geven en kritiek van anderen ook accepteren.
In eerste instantie lijkt Burat een ander ip te hebben, dus ik ga er niet vanuit dat het dezelfde zijn. (Dat ze elkaar misschien kennen kan altijd, maar dat doet er niet toe) Daarbij, die gene kan ook gewoon allene in dit topic begonnen zijn en verder het allemaal nog even aankijken. Ik was ook geen grote poster toen ik begom hier.

@N4Poleon: Ik heb je verhaal niet gelezen, ben zo moet dat dat allemaal niet goed wil (om er dan goede kritiek op te kunnen geven) Maar ik wil wel even opmerken dat spellings en grammatika fouten heel veel af doen aan een verhaal. Het leest gewoon minder lekker en dan wordt je verhaal vanzelf minder. Het is echt wel even handig om de spellingscontrole erover te halen. Verder is het zo dat je door gramatikale fouten als lezer dingen anders leest dan hoe de schrijver ze bedoelt.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 21:05
Last_Mohican
Avatar van Last_Mohican
Last_Mohican is offline
Ja ik snap t. Ik weet wel dat grammaticafouten of typefouten irritant zijn om te lezne, maar ik had supergoed vermeld dat t hier slechts een ruwe versie betrof, met fouten en etc erin, dan vind ik t gewoon irritant als mensen dat constant blijven herhalen.
En idd, t beste is om hier gewoon ff een eind aan te maken, aan dit hele gezeik. Ok?

Btw: ieke thnx voor het opzoeken van de IPs.
__________________
maybe we are LOST HEROES
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 21:28
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
N4Poleon schreef op 25-01-2005 @ 22:05 :
Ja ik snap t. Ik weet wel dat grammaticafouten of typefouten irritant zijn om te lezne, maar ik had supergoed vermeld dat t hier slechts een ruwe versie betrof, met fouten en etc erin, dan vind ik t gewoon irritant als mensen dat constant blijven herhalen.
En idd, t beste is om hier gewoon ff een eind aan te maken, aan dit hele gezeik. Ok?
Toch is het verstandig om ook bij een ruwe versie dat soort dingen eruit te halen. Ik zou mijn ruwe getypte stukjes nooit aan iemand zomaar laten lezen omdat het werkelijk stikt van de schrijffouten. Ik zie die fouten zelf niet (lang leve de spellingscontrole), maar ik kan heel goed berijpen dat het voor andere mensen erg storend is. Als je opbouwende kritiek wil is het zoizo beter om die er even uit te halen en niet echt veel moeite mbv de spellingscontrole.

Prima, dus dan moet iedereen nu kappen met flamen tegen elkaar. Ik weet best dat er normale kritiek kan komen hier.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 15:39
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 13:14
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Enkele reis achtertuin
Tovenaar
9 19-05-2005 12:21
Verhalen & Gedichten Verhaal in Amerika
Sweetsurrender
3 24-04-2004 16:30
Verhalen & Gedichten [verhaal] Verlangen
Guinevere03
3 22-04-2004 00:13
Verhalen & Gedichten Verhaal: Droom
Verwijderd
7 12-01-2004 00:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40.