Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2003, 10:45
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
Denyse schreef op 11-08-2003 @ 20:04:
Ook de angst erna, om nog meer mensen kwijt te raken
Tja das moeilijk allemaal.
Maar iedereen steunt je hier dus.
Veel succes.
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Advertentie
Oud 12-08-2003, 18:01
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
VG schreef op 12-08-2003 @ 11:40:
Ik heb gistermiddag je verhaal gelezen en wilde nu even reageren...



Bij de reactie waar je het hebt over je vader, komt het bij mij een beetje over dat hij jou en je broertje een beetje in de kou laat staan. Hij lijkt mij dat hij nu zijn verantwoordelijkheid als vader niet neemt! Misschien is het een goed idee om je vader er even op te wijzen dat jij en je broertje hem nu zeker in deze periode erg hard nodig hebben.

Hij is er voor ons als we hem nodig (dat wil zeggen als hij zijn telefoon dan ook bij heeft, wat meestal wel zo is)
Maar hij slaapt nooit thuis altijd bij zijn vriendin, hij heeft al in geen weken thuisgeslapen, vandaag dacht ik, hmm.. eigenlijk woon ik nu zo'n beetje op mezelf

MAAR IK HEB MENSEN NODIG OM ME HEEN ALS IK ALLEEN BEN WORDT IK GEK
__________________
Kleine Denise
Oud 13-08-2003, 02:22
Verwijderd
Schokkend verhaal

Gecondoleerd en natuurlijk heel veel sterkte.
Oud 13-08-2003, 09:32
Hatseflats
Hatseflats is offline
Heel erg gecondoleerd met je verlies. Het lijkt me echt vreselijk je moeder te verliezen waar je bij zit, maar ik hoop dat je ondanks dat nog wel vreugde in je leven zal kennen.

Wat ik me afvraag is waarom die dokter waar je moeder langsging als een lul gedroeg. Tenminste zo komt het op me over, en op jou ook als ik je verhaal begrijp. Hij had er geen zin in om je moeder goed te onderzoeken dus stuurde hij je moeder maar weg. Is hem ooit vertelt dat je moeder kort daarna overleden is? Wat een kwakzalver.

Maar waarschijnlijk zijn je gedachten daar niet mee bezig, wat begrijpelijk is. Heel veel sterkte !!
Oud 13-08-2003, 10:25
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 09-08-2003 @ 21:28:
de tranen springen gewoon in mijn ogen.
ja, bij mij ook

meis, hoe gaat het met je???
en met het verwerken.
ik vind dit écht heel erg voor je en niet zomaar een verhaal.
ik weet niet wat ik moet zeggen. maar ik kan er heel goed inkomen hoe beangstigend het was.. Well than, okay, ik ben niet een van mijn ouders verloren. wel heel veel andere mensen, op zo'n soort manier. en voor jou moet het nog veel erger zijn geweest. take care meiszie.... ({)(})
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-08-2003, 10:36
Poziomka
Avatar van Poziomka
Poziomka is offline
Heel veel sterkte !
__________________
If you know you're going to fail, then fail gloriously!
Oud 13-08-2003, 11:49
Verwijderd
meis, heel veel sterkte.
wat een schokkend verhaal.
ik vind het heel knap van je dat je het zo duidelijk hebt opgeschreven!
pas goed op jezelf!
knuffel!!
Oud 13-08-2003, 12:14
markeerstift
markeerstift is offline
aaah ik krijg er n brok van in mn keel.. das nie goed hoor..

ik wens je echt kei veel sterkte toe!! er zijn de laatste tijd echt TE veel jongeren die 1 van hun ouders moeten missen, ik ben echt zooo blij dat ik ze allebei nog heb!!

echt HEEL VEEL sterkte!! als je nog iemand(volges mij heb je er al duizend) nodig hebt om je verhaal kwijt te kunnen, mag je me toevoegen hoor!! stuur maar n privé berichtje, ook al wil je alleen maar ff iets kwijt..
__________________
We might as well be strangers.
Oud 13-08-2003, 21:49
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
Hatseflats schreef op 13-08-2003 @ 10:32:
Heel erg gecondoleerd met je verlies. Het lijkt me echt vreselijk je moeder te verliezen waar je bij zit, maar ik hoop dat je ondanks dat nog wel vreugde in je leven zal kennen.

Wat ik me afvraag is waarom die dokter waar je moeder langsging als een lul gedroeg. Tenminste zo komt het op me over, en op jou ook als ik je verhaal begrijp. Hij had er geen zin in om je moeder goed te onderzoeken dus stuurde hij je moeder maar weg. Is hem ooit vertelt dat je moeder kort daarna overleden is? Wat een kwakzalver.

Maar waarschijnlijk zijn je gedachten daar niet mee bezig, wat begrijpelijk is. Heel veel sterkte !!
DAt weet hij, en we kregen een sorry-briefje.
MAar wat hij niet weet is dat de familie bezig is met een rechzaak tegen hem.
__________________
Kleine Denise
Oud 16-08-2003, 17:14
X_C-Milian_X
X_C-Milian_X is offline
Don't Know What To Say......

Heel Veel Sterkte & Take Care.....
Oud 16-08-2003, 21:52
Verwijderd
Ik kreeg gewoon echt rillingen toen ik dit verhaal las...

Ik kan je alleen maar heel erg veel sterkte wensen met het verwerken van dit verdriet...
Oud 16-08-2003, 21:56
Verwijderd
Wat een schokkend verhaal

Sterkte
Oud 17-08-2003, 08:46
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
zo, vind echt zooo knap dat je dit durft op te schrijven en dat je dat ook kan. lijkt mij zo vreselijk moeilijk. sterkte meid.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Oud 19-08-2003, 13:40
Pieternel
Avatar van Pieternel
Pieternel is offline
Ik weet niet wat ik moet zeggen ..
Heel knap dat je je verhaal zo hebt opgeschreven ..
Heel veel sterkte ..
Oud 19-08-2003, 22:05
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
sas_andrea schreef op 17-08-2003 @ 09:46:
zo, vind echt zooo knap dat je dit durft op te schrijven en dat je dat ook kan. lijkt mij zo vreselijk moeilijk. sterkte meid.
heeft lang geduurt voor ik erover kon praten, en nog langer voordat ik het opschreef. dan is het ineens allemaal écht
__________________
Kleine Denise
Oud 20-08-2003, 17:35
lindatjuh01
lindatjuh01 is offline
kvind eg super goed dat je dat durft!!! maar tlucht op! je kan zien hoe mensen reageren!! en de meesten zullen allemaal net zo kapot zijn als het zelfde was gebeurt bij 1 van ons! ik wens je echt super veel sterkte! en probeer weer wat van je leven te maken! want dat gaat door en daar moet je wat van blijven maken!! sterkte!!! kuzz
__________________
God schiep de man en kreeg daarna een beter idee.. :D
Oud 20-08-2003, 17:47
Verwijderd
Wat verschrikkelijk om je moeder te verliezen. Vreselijk. Wel knap dat je er zo over schrijft.

Succes
Oud 29-01-2004, 08:24
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
In augustes had ik dat verhaal geschreven, het is nu Januari, over 2 weken is het weer 7 februari.
Die dag wil ik liever overslaan...

Ik mis haar nog steeds heel erg, mijn zusje begint te babbelen maar ze noemt iemand anders mama, dat doet pijn.
Ik doe een zware opleiding en als ik dan goede punten heb.. dan kan ik ze niet laten zien.
De kerst was verschrikkelijk, alhoewel ik weet dat ze wel gelachen heeft daarboven want we hadden kleine kerstboompjes bij haar graf gezet.
Ik kom er niet zo vaak, ik vind het verschrikkelijk moeilijk, voor mijn gevoel is ze niet daar maar hangt ze overal om ons heen.

Ik woon nog steeds bij mijn vader, hij is ondertussen wel vaker thuis en kookt ook, dat gaat wel beter nu. Hij zag in dat hij als vader nog meer verantwoordelijkheden had, dan ons alleen een thuis bieden.

Voor mijn gevoel heb ik het nog steeds niet verwerkt, dat zal nog een hele tijd duren. Zoals sommige van jullie weten heb ik een relatie met mijn buurjongen die ook zijn ouders is verloren.
Hij heeft dat zo op zijn manier verwerkt en vind het ook moeilijk om erover te praten. Toch helpt hij mij en ik hem, want soms hebben we het erover en vertellen we elkaar dingetjes over onze moeders.
Misschien zou ik er meer over moeten praten.. misschien had ik dat aanbod moeten aannemen om naar een psycholoog te gaan.
Maar ik denk dat het me wel gaat lukken op mijn manier
Ik mis haar verschrikkelijk en zal haar altijd bij me dragen, soms betrap ik me erop dat ik sommige gewoontes van haar heb overgenomen, stiekem vind ik dat wel leuk
__________________
Kleine Denise
Oud 29-01-2004, 10:38
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Fijn dat je vooruitgang boekt. Ik denk niet dat het raar is dat het allemaal nog zo pijnlijk voor je is. Het zal altijd pijn blijven doen, maar op een gegeven moment kun je die pijn een plekje geven en kun je weer lachen als je aan je moeder denkt. Om alle leuke dingen die jullie samen wel hebben gehad.

Heel veel sterkte verder, je komt er wel
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 29-01-2004, 10:54
Debje
Avatar van Debje
Debje is offline
ik heb je op msn toegevoegd als je dat goed vind...met mij kun je altijd praten als je dat wilt...
__________________
I'm f*cking serious!
Oud 29-01-2004, 10:59
Verwijderd
Heel veel sterkte meiske!
Oud 29-01-2004, 13:54
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Bedankt
__________________
Kleine Denise
Oud 29-01-2004, 14:56
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Voor jou 7 feb, voor mij 10 feb en dan is het 2 jaar dat mamma stierf...

Heel veel sterke.
Missen gaat nooit over, steeds als iets kut gaat komt t weer boven. Maar ik zie wel heel veel dingen bij mezelf die mamma ook zo deed

Ik denk dat het wel goed is om te praten met een buurjongen, het scheelt denk ik al heel veel als je iemand hebt die je vertrouwt met wie je er wel over zou willen praten.
Verwerken is niet een verplichting, ik denk eigenlijk dat je dat zou moeten doen wanneer je dat wilt, zelf geloof ik er niet zo in om naar een psycholoog te stappen. Meer een het komt wel en als het komt doe ik het zelf wel.

Heel veel sterkte meis !
Oud 29-01-2004, 15:04
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik zag de titel van dit topic en het kwam me heel erg bekend voor..
Bijna een jaar geleden heb ik dit ook gelezen geloof ik..

Ik kan me voorstellen dat die tijd heel moeilijk geweest moet zijn voor je!
In mei ontdekte mijn moeder borstkanker bij zichzelf en ik ben toen ook echt bang geweest.. ik moet er niet aan denken mijn moeder te verliezen

En jouw moeder was nog wel zo jong..
Ik wil je ook nu nog veel sterkte wensen
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Oud 29-01-2004, 18:21
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Ik lees je verhaal nu voor het eerst en het komt allemaal wel een beetje bekend voor, zelf heb ik 12 jaar geleden mijn vader verloren. Wat anderen ook al hebben gezegd klopt, het gemis zal niet overgaan en soms dan voel je het erger dan normaal. Ik raad je aan er zoveel mogelijk over te praten met iemand, bijvoorbeeld je vriend, zelf heb ik het altijd weggestopt. Ik kan er nu, na bijna 13 jaar nog altijd niet goed over praten. Ik wens je heel veel succes op 7 februari, ik ben bang dat je het dan heel moeilijk krijgt. Nogmaals succes,

Mederiacvm
Oud 29-01-2004, 21:40
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
jeetje... ik lees het nu pas, en heb niet alle reactie's gelezen maar goed..

ik was/ben dr echt helemaal stil van... en zit hier half te janken... wat onwijs erg..

ik heb ff niks zinnigs te zeggen... take care! en heel veel sterkte..

xx mir
Oud 29-01-2004, 21:57
Verwijderd
heb geen woorden..

succes met alles.
Oud 29-01-2004, 22:01
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 10-08-2003 @ 10:41:
en hartinfarct is wel pijnlijk (mijn vader kan erover meepraten)
ik quote mijn vader: "alsof je in brand staat"
haar moeder had gewoon 'geluk' dat ze in rem-slaap was
ik hoop echt voor de moeder dat ze niks gevoeld heeft
ja, dus was het pijnloos voor haar moeder...zei ik toch?
Oud 29-01-2004, 23:25
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik weet niet zo goed wat ik moet toevoegen aan de posts die hier al staan. Vorig jaar, toen je dit topic begon heb ik het ook gelezen, en ook een post gedaan. Met dit stukje wil ik even zeggen dat ik het goed vind dat je al zoveel vooruitgang geboekt hebt. Ik hoop echt dat je er steeds beter mee om kunt gaan. Vergeten zal je je moeder nooit, maar dat is denk ik ook helemaal niet erg. En zoals je zelf al zei, als ze vanaf boven kijkt, zal ze vast heel trots zijn op jou, en hoe je nu in het leven staat.

Succes met het verdere verwerken en succes op je (moeilijke) opleiding!

*Knuffel*
Oud 30-01-2004, 10:27
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Bedankt voor jullie reacties allemaal....
__________________
Kleine Denise
Oud 30-01-2004, 10:53
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jeetje wat een verhaal goed dat je t van je afschrijft is niet niks allemaal! veel sterkte!
Oud 30-01-2004, 10:59
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
good luck
__________________
Dromendief
Oud 30-01-2004, 11:07
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Fijn dat je nu uiteindelijk toch je verhaal kwijt kon. Veel helpen zal het niet, maar het is altijd goed.
Heel erg veel sterkte en ik hoop dat je veel steun krijgt van de mensen om je heen.
__________________
Bob.
Oud 30-01-2004, 11:08
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 30-01-2004 @ 11:59:
good luck
__________________
Bob.
Oud 30-01-2004, 11:41
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 30-01-2004 @ 11:59:
good luck
wat?
__________________
Kleine Denise
Oud 30-01-2004, 12:25
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Denyse schreef op 30-01-2004 @ 12:41:
wat?
Veel succes.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 30-01-2004, 12:54
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
'Geluk' of 'succes' wens je iemand niet toe als haar moeder is overleden. Dat heet dan 'sterkte'.
__________________
Bob.
Oud 30-01-2004, 13:30
Debje
Avatar van Debje
Debje is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 30-01-2004 @ 13:54:
'Geluk' of 'succes' wens je iemand niet toe als haar moeder is overleden. Dat heet dan 'sterkte'.
klopt als een bus.
__________________
I'm f*cking serious!
Oud 30-01-2004, 13:43
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
In augustus heb ik dit topic ook gelezen... ik vond het toen heel erg, vooral omdat ik van een aantal mensen weet hoe het is. een vriendin van mij heeft bijna 4 jaar geleden haar moeder verloren, ze heeft het er niet zo vaak over, en alhoewel ik weet dat het heel moeilijk voor haar is, denk ik er ook niet zo heel veel aan, waar ik me toch schuldig over voel. dan vertel ik dat ik ruzie heb gehad met mijn moeder, terwijl zij er helemaal geen meer heeft... dan voel ik me soms echt een trut, mja
__________________
I am..
Oud 30-01-2004, 13:56
Verwijderd
*haleluja*

wat moet dat erg voor je zijn... woorden schieten tekort..

gecondoleerd en sterkte ermee beste meid..

ik kan me niet indenken mn moeder te verliezen op zon jonge leeftijd... vreselijk..

maar je schrijft het op! en dat is al een hele grote stap!

echt heel erg veel sterkte toegewenst

innige knuffel,

relaxxamann
Oud 30-01-2004, 14:31
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 30-01-2004 @ 13:54:
'Geluk' of 'succes' wens je iemand niet toe als haar moeder is overleden. Dat heet dan 'sterkte'.
Ik denk niet dat het aan jou is om te bepalen wat andere mensen mogen zeggen om hun steun te betuigen. Als ze het goed bedoelt en Denyse een hart onder de riem wil steken door haar succes te wensen (ik vind doorgaan met je leven na zo'n klap wel degelijk een vorm van succes), dan is de boodschap toch duidelijk?

Dat is net zoiets als dat je 'gecondoleerd' hoort te zeggen. Ik doe dat nooit, omdat ik het een betekenisloos en kil woord vind geworden. Misschien zeg ik niet altijd precies het goede volgens de 'regels', maar ik meen het wél.

Waarom zou je een nabestaande (zeker na een tijdje) geen geluk mogen toewensen? Ook al is haar moeder overleden, ik hoop toch dat ze verder een gelukkig leven kan leiden. Als ik dat meen, mag ik haar dat toch toewensen?

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom ik zo in de verdediging schiet, maar het irriteert me gewoon dat je denkt dat je voor anderen mag bepalen wat je 'hoort te zeggen'. Je 'hoort' iets oprechts te zeggen, maar dat is wat mij betreft ook de enige regel.

Denyse, ik wens je natuurlijk alsnog veel sterkte toe maar ook geluk. Het moet vreselijk zijn om je moeder te verliezen en ik kan me niet voorstellen wat je het afgelopen jaar hebt doorgemaakt en nog steeds doormaakt. Toch hoop ik dat je de kracht vindt om op een goede manier met je verdriet om te gaan (dit maak ik ook al een beetje op uit je laatste stukje) en het een plekje te geven in je leven dat doorgaat.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 30-01-2004, 15:23
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
stout! schreef op 30-01-2004 @ 15:31:
Ik denk niet dat het aan jou is om te bepalen wat andere mensen mogen zeggen om hun steun te betuigen. Als ze het goed bedoelt en Denyse een hart onder de riem wil steken door haar succes te wensen (ik vind doorgaan met je leven na zo'n klap wel degelijk een vorm van succes), dan is de boodschap toch duidelijk?

Dat is net zoiets als dat je 'gecondoleerd' hoort te zeggen. Ik doe dat nooit, omdat ik het een betekenisloos en kil woord vind geworden. Misschien zeg ik niet altijd precies het goede volgens de 'regels', maar ik meen het wél.

Waarom zou je een nabestaande (zeker na een tijdje) geen geluk mogen toewensen? Ook al is haar moeder overleden, ik hoop toch dat ze verder een gelukkig leven kan leiden. Als ik dat meen, mag ik haar dat toch toewensen?

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom ik zo in de verdediging schiet, maar het irriteert me gewoon dat je denkt dat je voor anderen mag bepalen wat je 'hoort te zeggen'. Je 'hoort' iets oprechts te zeggen, maar dat is wat mij betreft ook de enige regel.

Denyse, ik wens je natuurlijk alsnog veel sterkte toe maar ook geluk. Het moet vreselijk zijn om je moeder te verliezen en ik kan me niet voorstellen wat je het afgelopen jaar hebt doorgemaakt en nog steeds doormaakt. Toch hoop ik dat je de kracht vindt om op een goede manier met je verdriet om te gaan (dit maak ik ook al een beetje op uit je laatste stukje) en het een plekje te geven in je leven dat doorgaat.
Het kwam er bij haar gewoon erg lullig uit. Zo van 'ach, ik zie een triest topic staan en ik zeg ook eens wat'.
__________________
Bob.
Oud 30-01-2004, 15:28
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ach laten we hier niet moeiljk over gaan doen.. laten we hopen dat het toch steunbetuigend bedoeld was.. en anders dan hierbij laten... iedereen zegt t op zijn manier...
Oud 30-01-2004, 15:51
mrs me
Avatar van mrs me
mrs me is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 30-01-2004 @ 16:28:
ach laten we hier niet moeiljk over gaan doen.. laten we hopen dat het toch steunbetuigend bedoeld was.. en anders dan hierbij laten... iedereen zegt t op zijn manier...
vind ik ook

@ Denyse: wow, hier word ik stil van...
ik vind het echt heel knap hoe je hier mee omgaat. Dat je hier je verhaal zo durft neer te zetten... Echt goed!

heel veel sterkte gewenst!
__________________
we can be hero's...just for one day...
Oud 30-01-2004, 17:12
Verwijderd
Toen ik het verhaal een aantal maanden geleden las was ik best geschokt. zo pakkend en vooral mooi beschreven, en dat over zo'n grote emotionele gebeurtenis.

ik weet niet waarom ik toen niet heb gereageerd.

Maar ik wil je nu wel heel veel sterkte wensen met de nadering van 7 februari.

Dukko.
Oud 30-01-2004, 17:44
fractuur
fractuur is offline
Meid, wat een verhaal!!! Wat erg dat je dit mee hebt moeten maken.. Ik wens jou en je zusje in ieder geval ontzettend veel sterkte toe de komende jaren. Take care!

Fleur
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 31-01-2004, 15:51
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Volgende week is het 7 Februari, en ik weet echt nog niet wat ik die dag wil of ga doen.
Ik heb in ieder geval vrij van mijn werk want dat gaat dan gewoon niet.
Ik zou graag die dag ook met mijn zusje doorbrengen, en ik weet ookd at de rest van de familie me graag wil zien enzo.
Maar ik vind het allemaal nogal moeilijk.. ik weet het niet
__________________
Kleine Denise
Oud 31-01-2004, 17:12
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Lijkt me echt rot om zoiets mee te maken, knap dat je erover geschreven hebt.
Heel veel sterkte nog!
Oud 31-01-2004, 18:56
Debje
Avatar van Debje
Debje is offline
Citaat:
Denyse schreef op 31-01-2004 @ 16:51:
Volgende week is het 7 Februari, en ik weet echt nog niet wat ik die dag wil of ga doen.
Ik heb in ieder geval vrij van mijn werk want dat gaat dan gewoon niet.
Ik zou graag die dag ook met mijn zusje doorbrengen, en ik weet ookd at de rest van de familie me graag wil zien enzo.
Maar ik vind het allemaal nogal moeilijk.. ik weet het niet
Hey, ik ben Debby van msn..
Ik zou met mijn familie bij een van jullie thuis afspreken..
Ook met je zusje erbij denk ik..
Dan kun je altijd steun zoeken bij elkaar als het niet goed gaat..
En misschien ook proberen aan mooie dingen te denken..
Je hebt een vriend als ik het goed heb, je kunt bij hem ook steun zoeken..
__________________
I'm f*cking serious!
Oud 01-02-2004, 09:50
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
Debje schreef op 31-01-2004 @ 19:56:
Hey, ik ben Debby van msn..
Ik zou met mijn familie bij een van jullie thuis afspreken..
Ook met je zusje erbij denk ik..
Dan kun je altijd steun zoeken bij elkaar als het niet goed gaat..
En misschien ook proberen aan mooie dingen te denken..
Je hebt een vriend als ik het goed heb, je kunt bij hem ook steun zoeken..
Ik denk dat het ook ziets word,d at hebben we ook gedaan meth aar verjaardag, ik heb idd een vriend, wie een grote steun is omdat hij ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt
__________________
Kleine Denise
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie mijn familie en ik...
ilse
8 23-02-2004 12:34
Algemene schoolzaken mijn familie en ik...
ilse
7 21-02-2004 22:54
Verhalen & Gedichten [verhaal] Julia
wisdom
3 30-09-2002 14:48
ARTistiek [oud onzin verhaal] Het Verhaal
DarkCat
3 16-08-2002 17:58
ARTistiek Eerste hoofdstukken van wat een boek moet worden
Poziomka
2 16-07-2002 17:31
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.