Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2003, 11:24
Kaboon
Kaboon is offline
Ik ben op zoek naar deze feature, zoals hij hier op dit forum gebruikt word.

Is dit een offciële hack of is deze geschreven door mensen van forum.scholieren.com? Is het überhaupt een hack? Mocht hij officiëel zijn, dan zou ik graag een linkje willen hebben...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2003, 11:47
bam
Avatar van bam
bam is offline
Ik geloof dat de IMG tag vervangen wordt door een URL tag, + de tekst [Afbeelding]
__________________
Ik ben nieuw
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 16:40
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
In newreply.php, boven

Code:
$pagetext = trim(preg_replace("/(\[quote])(.*)(\[\/quote])/siU", "", $pagetext));
dit toevoegen:

Code:
if (!preg_match("/smilie/i",$pagetext)) {
        $pagetext = trim(preg_replace("/(\[url.*])(\[img])(.*)(\[\/img])(\[\/url])/siU", "[ url=$3][afbeelding][/ url]", $pagetext));
        $pagetext = trim(preg_replace("/(\[img])(.*)(\[\/img])/siU", "[ url=$2][afbeelding][/ url]", $pagetext));
    }
That's it. De code vervangt de [img]-tag door een linkje naar de afbeelding, tenzij de afbeelding een smilie is.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 16:06
Kaboon
Kaboon is offline
Dank U!

[edit] Maar het is nog niet helemaal wat ik bedoel. Niet alle [img] tags moeten naar links omgezet worden. Alleen de afbeeldingen die ge-quote worden moeten omgezet worden naar een link...

Laatst gewijzigd op 03-08-2003 om 16:52.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 23:31
deathz0rz
deathz0rz is offline
Citaat:
Kaboon schreef op 03-08-2003 @ 17:06:
Dank U!

[edit] Maar het is nog niet helemaal wat ik bedoel. Niet alle [img] tags moeten naar links omgezet worden. Alleen de afbeeldingen die ge-quote worden moeten omgezet worden naar een link...
ik heb de source niet, maar dat zal he toch wel doen?
__________________
Ooit. Dan.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 09:15
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Citaat:
Kaboon schreef op 03-08-2003 @ 17:06:
Dank U!

[edit] Maar het is nog niet helemaal wat ik bedoel. Niet alle [img] tags moeten naar links omgezet worden. Alleen de afbeeldingen die ge-quote worden moeten omgezet worden naar een link...
Dat doet die code. [img]-tags omzetten zodra ze gequote worden. Daarom staat de code ook in newreply.php. Als ik om de een of andere reden alle [img]-tags zou willen omzetten zette ik hem wel in functions.php.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 14:33
Kaboon
Kaboon is offline
Mijn excuses! We hadden niet door dat vBulletin default images uit zet als je een nieuw forum aanmaakt. Daardoor werkte het niet.

*Schaamt zich diep*

Hartelijk bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29.