Oud 12-05-2006, 18:52
Verwijderd
Wat is het leuk om al die stunts te zien zeg Wij hebben geloof ik of woensdag of donderdag stunt. En de boodschap is veel water en schuim.

Maarja Kristaco, die stunt van jouw school was echt gaaf Net als alles met folie!
Advertentie
Oud 12-05-2006, 19:38
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 12-05-2006 @ 18:20 :
ik hoorde gister dat ze op mijn oude school iig al een halve kilometer folie hadden om vanalles mee in te pakken en dat ze met zo'n beetje alle h5 en v6 leerlingen op het grasveld achter de school gingen slapen, ben benieuwd hoe het geweest is!
Zit jij toevallig op Nehallenia?
__________________
Guitarred and feathered
Oud 12-05-2006, 20:12
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Doavid schreef op 12-05-2006 @ 19:38 :
Zit jij toevallig op Nehallenia?
Nee, ROC Zeeland, zat op CSW
Oud 12-05-2006, 21:14
Nomad
Nomad is offline
Bij ons hadden ze vandaag examenstunt.
Het thema was jungle. De hadden de gangen volgehangen met crappapier slingers enzo. Op de tweede verdieping hadden ze alle stoelen uit de klaslokalen gehaald, die in een lange rij gezet met touwen aan elkaar vast gemaakt.
En buiten op het sportveld bands die optreedde. En een heel groot watergevecht gehad
En als je s'ochtends dus kwam aanfietsen werd je ook helemaal nat gespoten. En de leraren kregen ieder een emmer water over zich heen.

Ik vond het een geslaagde dag =D
__________________
<3
Oud 13-05-2006, 13:26
Bloody_Kisses
Avatar van Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Citaat:
sissisissi schreef op 12-05-2006 @ 17:50 :
Hm ja maar als jij idd op 't Etty zit (zoals ik vermoed, want ik zit daar ook) moet je er wel even bij vertellen dat die 25 euro én voor avondeten is, én je entreekaartje voor het Gala.
Ja klopt, achteraf viel de prijs daarom ook wel mee. (zeker omdat mijn ouders met het plan kwamen te betalen )
Toch heb ik het idee dat ze meer uit het geld hadden kunnen halen dan ze uiteindelijk hebben gedaan. Want als je een schuld van 1500 euro hebt is er toch iets mis gegaan.
Maar het was erg gezellig, en had het zeker niet willen missen.
Oud 13-05-2006, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Nomad schreef op 12-05-2006 @ 21:14 :
crappapier
Oud 13-05-2006, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Doavid schreef op 12-05-2006 @ 19:38 :
Zit jij toevallig op Nehallenia?
ik wel, alleen je spelt het anders
Oud 16-05-2006, 21:42
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Renske-meiske schreef op 13-05-2006 @ 16:57 :
ik wel, alleen je spelt het anders
Dat dacht ik al Een vriendin van mij zit daar op school, vandaar.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 16-05-2006, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Kristaco schreef op 11-05-2006 @ 18:19 :
http://bullerlaan.kennemercollege.nl...lleryId=853033


dat is dan een link van onze stunt
Kijk, dat is tenminste leuk!
Oud 20-05-2006, 22:20
DanseMacabre
Avatar van DanseMacabre
DanseMacabre is offline
Bij mij op school hebben ze ik-weet-niet-hoeveel zand gestort voor de schoolpoort, die ze uit hebben moeten graven. Gelukkig was ik niet op school, heb wel de filmpjes gezien.
Oud 20-05-2006, 22:48
Verwijderd
piraten was het thema dus. Was wel erg leuk, begon al met de standaard waterballonen en watergevechten op het schoolplein. Daarna heb ik met een paar door de school gelopen met smink om de leraren te voorzien van littekens en ooglapjes. Ondertussen was er een pacours uitgezet waarop het spel zonder grenzen tussen leraren en leerlingen gespeeld werd.
buikschuifbaan was aanwezig en 's middags nog een bbq gehad.
Al met al was het wel leuk
Oud 22-05-2006, 17:52
dafzzz
dafzzz is offline
bij ons mochten ze dit jaar geen examenstunt doen. ze zeiden dat het zo was omdat er net iemand overleden was, maar volgens ons kwam het omdat het vorig jaar beetje uit de hand gelopen was. een paar van die ***gasten hadden een paar dure tegels van het schoolplein kapotgegooid, en daar waren ze niet zo blij mee...
hopelijk kan die van ons wel doorgaan volgend jaar..
Oud 23-05-2006, 11:26
nigga 4 life
Avatar van nigga 4 life
nigga 4 life is offline
eeeh swa me matties en ik hadden de ride van de conrector gepimpt
__________________
ik ben ook jouw PIMP
Oud 24-05-2006, 20:25
adoruler
adoruler is offline
bij ons stuntfeest hadden ze een neger feest gehouden en daar had niemand zin in want het kost 40 euro om in de disko te koemen en dan kreeg je alleen maar neger muziek. En stuntfeest was er niet want het geld was op door dat kut feest dus heb ik met een paar vrienden eieren gekocht en op het wnkelpleintjes naar winkelende mensen eieren gaan gooien . We hebbe wel gezorgd om naar mensen te gooien die van onze school zijn of van de scholen dicht bij. Maar toen ha diemand de politie gebeld dus zijn we gevlucht . En toen gingen we maar bruggers uit de les halen want vorige jaren mog dat maar dit jaar eigenlijk niet maar niet iedereen wis dat. en hebben ze in de sdloot gegooid met z'n alle dus alle examenkandidaten en op dat feest waren maar 20 mensen hahahahhahahahahahahahahhahahaha
Oud 10-06-2006, 09:18
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
2 jaar geleden was onze examenstunt. Traditioneel staan de examenleerlingen tijdens het 1e uur klaar met waterpistolen en zelfs hele prullenbakken vol met water om iedereen nat te gooien die probeert binnen te komen. Was altijd wel grappig, zo hebben de niet-examenleerlingen ook nog een beetje lol. In ons jaar hadden ze het omgedraaid De niet-examenleerlingen hadden 's middags vrij en wij stonden bij de fietsenstalling klaar met onze liters en liters water om iedereen nat te gooien die naar huis wilde

Verder was er 's middags een soort van quiz, de eindexamenleerlingen tegen de leraren. Was ook erg leuk. Mooie kans om ze voor gek te zetten, helaas werden wij ook in sommige onderdelen voor gek gezet
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 11-06-2006, 18:06
Kataya
Kataya is offline
Bij ons wilden de eindexamenklassen alle stoelen uit de school halen omdat ze zogenaamd afgekeurd waren ofzo. Overal hadden ze bordjes opgehangen met 'stoelen niet goed' enzo. Maar het stomme was dat die bordjes er wel hingen, maar dat de stoelen nog gewoon in de lokalen stonden! Was hun plan op het laatste moment afgekeurd....een paar gastjes uit v6 hebben toen uit wraak alle prullenbakken en vuilcontainers van de school op het plein leeggegooid....echt té smerig. Kregen ze nog gelazer met de politie mee ook. H5 had een soort leraren-voor-schut-zet-show, dat was dan wel weer leuk. Leraren die de vogeltjes dans en de kabouterplopdans moesten doen enzo. De meeste leraren zich vrolijk voor schut lieten zetten , terwijl sommigen zich (soms zelfs met hun leerlingen, die hebben dus alles gemist) hadden opgesloten in hun lokaal......triest hoor. En dan 's avonds feest in een afgehuurd café, thema jaren 60/70/80.

Maar goed, volgend jaar zijn wij aan de beurt
Oud 11-06-2006, 18:11
Verwijderd
Elk jaar denken de niet examen-klassen weer dat zij het beter gaan doen maar meestal lukt het niet
Oud 11-06-2006, 19:21
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 11-06-2006 @ 18:11 :
Elk jaar denken de niet examen-klassen weer dat zij het beter gaan doen maar meestal lukt het niet
indeed
__________________
Guitarred and feathered
Oud 20-06-2006, 16:20
jansepansekever
Avatar van jansepansekever
jansepansekever is offline
ik wil ook een examenstunt
__________________
Zoals ik altijd zeg. Gelijkhebbend en wel.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2006 examenstunt
fenn
4 13-04-2006 20:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.