Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2007, 13:54
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
oh, je moet wel tegen kritiek kunnen als je erom vraagt
Nou vraagt ze daar nergens om. Daar is het simple art voor.

Dat manga onorigineel is, is wel oud nieuws. Maar dat wil niet zeggen dat het makkelijk te tekenen is, als je ziet wat voor baggerwerkjes je soms tegenkomt. Dan vind ik deze nog best goed gelukt. En ik vind de kleuren leuk, omdat ze zo zacht eruit zien. Ik vind het alleen jammer dat de binnenkant van de mond van het grote meisje helemaal wit is, dat ziet er zo leeg uit.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2007, 16:49
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Ik had het over de manga style... ò.o

En zeker kan ik tegen kritiek, daar heb ik juist wat aan. Maar ik vind het gewoon bagger dat iemand zegt: zoek een andere tekenstyle want manga tekenen is niet meer origineel...sorry??
Als hij/zij nou iets gezegt had zoals Rooster (gebruik meer stoffen) dan accepteer ik dat zeker. Dat zie ik dan als iets waar ik de volgende keer op moet gaan letten.
En iets als: 'Je ziet het niet in kranten etc.' Moet ik daarvoor een andere style gaan kiezen??
je ziet maar wat je met kritiek doet maar als je verder wilt met tekenen stop dan met manga.
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 17:37
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
Ik had het over de manga style... ò.o
Om verder te mierenneuken: Manga is niets anders dan een japans woord voor comic/cartoon, dus in principe zijn de DD en de Tina ook manga. Net als dat Totally Spies een anime is.



En maxwell:
Citaat:
Ik teken gewoon omdat ik het leuk vindt, ik ben niet van plan om kunstenares of zoiets te gaan worden, nee niks voor mij x.x
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 20:00
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
nja als ze het voor dr lol doet moet ze er niet zo op ingaan
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 21:42
Wenomic
Wenomic is offline
Simple art is zo heerlijk om te tekenen. Het is alleen moeilijk te bepalen wanneer iets simpel is vind ik. Ik zet mijn meeste dingen hier neer omdat ik niet een nieuw topic voor 1 klein ding wil openen.

2 nieuwe tekeningetjes



Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 22:48
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Geweldig Wenomic. De onderste doet me op de een of andere manier denken aan Freakazoid.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Ik had het over de manga style... ò.o

En zeker kan ik tegen kritiek, daar heb ik juist wat aan. Maar ik vind het gewoon bagger dat iemand zegt: zoek een andere tekenstyle want manga tekenen is niet meer origineel...sorry??
Als hij/zij nou iets gezegt had zoals Rooster (gebruik meer stoffen) dan accepteer ik dat zeker. Dat zie ik dan als iets waar ik de volgende keer op moet gaan letten.
En iets als: 'Je ziet het niet in kranten etc.' Moet ik daarvoor een andere style gaan kiezen??
Kind, je kunt er vanuit gaan dat de meeste mensen hier meer anime gezien hebben en manga gelezen dan jij uberhaupt van naam kent Op de gemiddelde middelbare school kennen mensen het misschien niet en is jouw simplistische 'uitleg' nuttig (en vreselijk herkenbaar voor Morgan-age-16 ), maar niet op het internet en al helemaal niet op een Artistiekforum.

Verder is het behoorlijk goed voor iemand van 15.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 13:21
iidar.orp
Avatar van iidar.orp
iidar.orp is offline
SUPS.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 18:47
Wenomic
Wenomic is offline
Geweldig Wenomic. De onderste doet me op de een of andere manier denken aan Freakazoid.

Dank je. Ken geen Freakazoid? Zal het eens opzoeken dan

Hier de gekleurde





Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 22:11
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline

Freakazoid

die 2e is mooi met de kleuren
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 15:32
Wenomic
Wenomic is offline
Zie zo 1,2,3 niet de gelijkenis maar ok
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Nou vraagt ze daar nergens om. Daar is het simple art voor.
Nah, misschien niet letterlijk. Maar je weet dat er mensen naar gaan kijken en erop reageren.

Voorderest weten we t nu wel hea.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 18:06
Verwijderd
hahaha op een of andere wazige manier zie ik ook zeker de vergelijking met freakazoid, geniale toon trouwens
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 21:38
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline

uil.


Killer brei oma voor de schapenfan die naast me zat.


Generaal nogwat...


Misschien een nieuwe ava?


Duiveltje


Tommy Cooper achtig iets


Mr. Zippo


lol
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Makkelijk is om te tekenen??
Dat ligt toch echt aan welke niveau je tekent hoor...
Bloemen tekenen is echt makkelijk hoor...1 cirkel in het midden en eromheen 5 bollen en je hebt er een..Makkelijk..right?
Zo'n bloemetje noem ik niveau nul.
Bij manga is dat ook zo. Beginners teken wat na, of proberen wat zelf wat totaal geen anatomie kent, waarbij de ogen ramp op de verkeerde plaatsen staan, waarbij het hele gezicht een piramide is enz. Dat noem ik ook niveau nul.
Weetje dat manga tekenen helemaal zo makkelijk nog niet is??
Pokemon..dat is toch makkelijk na te tekenen??
Je hebt gelijk, Pokemon is ook een manga/anime style..maar wel het niveau van een peuter/kleuter..als je begrijpt wat ik bedoel..Hiermee kraak ik Pokemon niet af, ik kijk er zelf soms ook naar..
Maar wat ik zeggen wil is dat manga echt niet zo makkelijk te tekenen is, het ligt gewoon aan op welke style je tekent, of je op de anatomie let enz., net als bij een realistische tekening/tekening met een andere style.

Maarja, waarschijnlijk hebben jullie alleen tekeningen van beginnende-'manga'-tekenaars gezien waarbij jullie geen goede indruk van hebben gekregen, het is gewoon wat iedereen mooi vind en hoe iemand tekent.
Maar het is gewoon dat ik de argumenten die jullie noemen niet accepteer, als ik het zo kan zeggen.
Waarschijnlijk kennen jullie alleen Pokemon en Digimon en dat nieuwe..Bobobobobobo dinges van jetix en hebben jullie nooit een manga style gezien die een veeeel hogere niveau heeft, daar kunnen jullie natuurlijk niks aan doen....
Anjah...wat ik zeggen wilt: onderschat de manga-style niet..That's it...
Waarschijnlijk kennen jullie alleen Pokemon en Digimon en dat ...

meeste mensen kennen denk ik ook wel

DBZ
naruto
bleach
death note

en das andere poep
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 17:01
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]
uil.

[afbeelding]
Killer brei oma voor de schapenfan die naast me zat.

[afbeelding]
Generaal nogwat...

[afbeelding]
Misschien een nieuwe ava?

[afbeelding]
Duiveltje

[afbeelding]
Tommy Cooper achtig iets

[afbeelding]
Mr. Zippo

[afbeelding]
lol
Kijk, dat vind ik nou een stuk leuker dan die pinguin
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 17:14
Verwijderd
Voor CGTalk's Daily Sketch forum, een speedpaintje (55 min.)...Thema: "Orange Knight".

Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 22:25
Wenomic
Wenomic is offline
55 minuten is wel veel
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 04:36
Verwijderd
Citaat:
55 minuten is wel veel
Viel me nog vies tegen...Van vaag idee tot ingekleurde tekening duurde toch langer dan ik dacht. En met tijdsdruk erbij....
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 11:41
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline

Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 20:11
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
schilderij voor vaderdag. heb er niet al die maanden over gedaan maar kwam er gewoon niet zo vaak aan toe. denk dat er in totaal zo'n 6 uur werk in zit, dat is erg veel voor mijn doen.
erg crappy foto's, als ik es fatsoenlijke foto's heb open ik wel een apart topic misschien. Tips, trucs, opmerkingen en aanmerkingen kan ik altijd gebruiken want met name mensen schilderen is en blijft een van mijn zwaktes

Oja, het is een zeemeermin want dat wilde mijn vader graag



__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 20:40
Verwijderd
In de detail-foto is de structuur en het, sja, detail dus, beter te zien.

En het hoofd ziet er wel goed uit. De staart weet ik niet echt, het oogt een beetje platjes.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 20:50
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dat komt helaas echt door die kutfoto ( wie gaat er dan ook 's avonds met een zwakke batterij fotograferen) , in het echt zie je veel meer diepte en schubben. kleurstellingen zijn op het doek ook veel meer gematigd en hebben een grauwe zeezweem, komt ook al niet goed over, evenals de gelaagdheid van het haar. en de compositie valt eigenlijk ook al niet echt te beoordelen hahaha
ze heeft wel een uiterst verneukt oor, daar blijf ik echt mee vechten.

stom eigenlijk dat ik dit met van die slechte foto's post morgen even nieuwe knippen
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 20:57
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
die arm loopt zo recht dat hij een soort rubber knackje lijkt.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 21:00
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
klopt, dat is wederom ietwat vertekend ( die rare knak naar links net boven de elleboog wtf) maar hij loopt erg recht. misschien dat ik dat nog ga veranderen want zo heeft ze wel erg vette bovenarmen. haar dikke reet alleen is al wel wulps genoeg.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 21:09
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
klopt, dat is wederom ietwat vertekend ( die rare knak naar links net boven de elleboog wtf) maar hij loopt erg recht. misschien dat ik dat nog ga veranderen want zo heeft ze wel erg vette bovenarmen. haar dikke reet alleen is al wel wulps genoeg.
ik bedoel juist dat de bovenarm van de schouder tot de elleboog even dik is, en dat er niks van een ronding te zien is, wat een normale arm wel heeft.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 21:17
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja dat bedoel ik ook juist, daardoor lijkt hij heel vet, dat ga ik dus veranderen. oor wellicht ook, en de elleboog verduidelijken want nu lijkt haar onderarm te kort, terwijl hij in een hoek naar haar lichaam gaat. bovenarm gaat dus naar buite als het ware, maar dat is niet duidelijk genoeg.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 21:21
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
ja dat bedoel ik ook juist, daardoor lijkt hij heel vet, dat ga ik dus veranderen. oor wellicht ook, en de elleboog verduidelijken want nu lijkt haar onderarm te kort, terwijl hij in een hoek naar haar lichaam gaat. bovenarm gaat dus naar buite als het ware, maar dat is niet duidelijk genoeg.
oki ik las niet goed.
en ik zou ook een ronding op de boobie doen, want dat is altijd iets ingedeukt aan de bovenkant.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 21:26
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
idd, de sleutelbeenderen moeten ook meer aanwezig zijn, die zie je ook niet.
en eigenlijk kan ik net zo goed overnieuw beginnen euhhhh
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 21:35
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
idd, de sleutelbeenderen moeten ook meer aanwezig zijn, die zie je ook niet.
en eigenlijk kan ik net zo goed overnieuw beginnen euhhhh
nee joh lekker smeren, bij de boobie gewoon meer donker erbij en het is olieverf toch?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 21:42
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja ik kan er nog wel een paar dagen aan klooien, dat is zeker zo
en ach vergeleken met het werk dat ik er voor heb gemaakt is dit al wel weer een beetje beter, er zullen altijd minpunten blijven natuurlijk.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 21:44
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
ja ik kan er nog wel een paar dagen aan klooien, dat is zeker zo
en ach vergeleken met het werk dat ik er voor heb gemaakt is dit al wel weer een beetje beter, er zullen altijd minpunten blijven natuurlijk.
heel goed gmum hou die positieve vibe
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 21:49
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha aight, bedankt voor de tips
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 04:19
Verwijderd
@ Tonsillitis:
Op de detailfoto vind ik het haar er mooi uitzien.
Verder lijken de benen me te lang/dik, en heb ik het idee dat de lichtvlek op de linkerhelft van het gezicht (voor de toeschouwer) er niet hoort te zitten of in ieder geval minder aanwezig moet zijn, maar dat kan aan mij liggen. Wel goed gedaan verder
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 10:46
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
het zijn geen benen maar een vissenstaart 't is wel een dikke vissenstaart maar dat vond ik eigenlijk wel mooi, een soort jurk ofzo.
bedoel je de lichtvlek op de wang en kin? die had ik al wat verdoezeld na de foto, hij was in het echt wel subtieler maar nog niet subtiel genoeg. danke voor je tips



__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster

Laatst gewijzigd op 15-09-2007 om 11:31. Reden: andere foto's
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 12:32
Changing Face
Changing Face is offline


snel dingetje op school, voor het thema laat je meevoeren
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 13:13
Verwijderd
Citaat:
het zijn geen benen maar een vissenstaart 't is wel een dikke vissenstaart maar dat vond ik eigenlijk wel mooi, een soort jurk ofzo.
bedoel je de lichtvlek op de wang en kin? die had ik al wat verdoezeld na de foto, hij was in het echt wel subtieler maar nog niet subtiel genoeg. danke voor je tips

[afbeelding]

[afbeelding]
knap hoor!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 20:53
Verwijderd
@ Tonsillitis: Oh eh ja ik had wel gezien dat het een staart was hoor, ik lette ff niet goed op. Ik had het inderdaad over de lichtvlek op de wang/kin. En nogmaals, het geheel vind ik er goed uitzien.

Laatst gewijzigd op 15-09-2007 om 20:53. Reden: quoten lukt niet?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 20:57
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline

Het is niet zo'n mooie foto, maar mijn camera lag dan ook bij mijn moeder dus ik had alleen een telefoon. Achja, ik heb er ook niet echt lang aan gewerkt, het was meer een soort huiswerk ontwijken.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 17:57
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ja godverdomme nu hebben we het wel weer gehad met die pinguins!

@tonsillitis: gaaf, ik vind het gezicht, de haren en het breken van het licht in het water erg goed gelukt. Wat betreft met de arm ben ik het met dolly zeemeermin eens, de bovenarm loopt erg recht, vooral de linkerkant vanuit toeschouwersperspectief. Ook is voor mijn gevoel de bovenarm wat te lang en de onderarm wat te kort. De hand is weer goed.

En het valt me op dat je buiten het gezicht vrij vage contouren hebt, wat wel een gaaf waterig effect heeft, maar ik zou toch op sommige plaatsen iets duidelijkere contouren maken, een beetje er in varieren.

Het gezicht en de haren vind ik echt knap.

Hij doet me overigens veel denken aan een schets die ik ooit had gemaakt van een meisje op de bodem van een meer.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 18:29
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 18:48
Verwijderd
Erg lief, Euryalo
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 19:54
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:

@tonsillitis: gaaf, ik vind het gezicht, de haren en het breken van het licht in het water erg goed gelukt. Wat betreft met de arm ben ik het met dolly zeemeermin eens, de bovenarm loopt erg recht, vooral de linkerkant vanuit toeschouwersperspectief. Ook is voor mijn gevoel de bovenarm wat te lang en de onderarm wat te kort. De hand is weer goed.

En het valt me op dat je buiten het gezicht vrij vage contouren hebt, wat wel een gaaf waterig effect heeft, maar ik zou toch op sommige plaatsen iets duidelijkere contouren maken, een beetje er in varieren.

Het gezicht en de haren vind ik echt knap.

Hij doet me overigens veel denken aan een schets die ik ooit had gemaakt van een meisje op de bodem van een meer.

die contouren vallen heel erg mee, die rotsen bijvoorbeeld zie je rechts nauwelijks op de foto en de linkerrots is veel bruiner/geler op doek. dus dit is imo niet te beoordelen vanaf de foto. maar daar ging dit schilderij ook niet om, de achtergrond is namelijk bewust heel ondergeschikt gelaten aan de zeemeermin. ik ben veel beter in landschappen dan mensen, maar dat betekent niet dat ik die dan ook elk schilderij een hoofdrol geef. wat bedoel je precies met waterig effect? want dat heb ik er helemaal niet in verwerkt.

en ja die armen, I know. vandaag heb ik er op gelet in de klas en rechte armen komen wel voor. gewoon armen met weinig bespiering. ik heb zelf ook tamelijk rechte bovenarmen.

en je zou het gezicht maar vooral het haar eens in het echt moeten zien die foto doet echt afbreuk aan het geheel. dus bij deze nodig ik je uit.

edit: hij lijkt te lang ja, die bovenarm, maar ik had al eerder gepost dat dat aan de houding van de arm ligt. ik weet niet precies waar, moet je zelf maar even zoeken/lezen.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 20:06
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Uitnodiging aanvaard.

Ik doelde trouwens niet op de achtergrond, maar op het onderlijf van de zeemeermin. De randen zijn daar veel minder scherp afgetekend dan het gezicht en de haren. Dat bedoelde ik met waterig effect, het ziet er zegmaar een beetje troebel uit, en dat vind ik gaaf, maar ik zou de contouren op een paar plaatsen ook wat scherper maken. Maar echt, die haren. <3
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 20:45
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
mmm nee dat vind ik niet vet, dat laat ik zo. zo wordt de aandacht teveel naar andere punten getrokken, ik heb heel dat schilderij geschilderd met de bedoeling het lijf vaag te houden en het accent op het hoofd te leggen. net als bij een spiegelreflexcamera zeg maar.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 20:48
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
overigens is de armband wel weer scherp, de hand ook redelijk. maar die softfocus op de rest van het lichaam vind ik goed zo ik heb veel meer andere aandachtspunten op dit moment.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 16:44
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Ja godverdomme nu hebben we het wel weer gehad met die pinguins!
Ja jeetje, ik kan er toch niets aan doen dat Rooster alleen pinguins tekent.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 17:35
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vind het wel een lieve pinguin eigenlijk veel leuker dan dat chagrijnige beest.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 19:22
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Citaat:
vind het wel een lieve pinguin eigenlijk veel leuker dan dat chagrijnige beest.
Dankje.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 10:43
Verwijderd
Citaat:
en ja die armen, I know. vandaag heb ik er op gelet in de klas en rechte armen komen wel voor. gewoon armen met weinig bespiering. ik heb zelf ook tamelijk rechte bovenarmen.

en je zou het gezicht maar vooral het haar eens in het echt moeten zien die foto doet echt afbreuk aan het geheel. dus bij deze nodig ik je uit.

edit: hij lijkt te lang ja, die bovenarm, maar ik had al eerder gepost dat dat aan de houding van de arm ligt. ik weet niet precies waar, moet je zelf maar even zoeken/lezen.
Hij is ook niet te weinig gespierd of heeft te weinig et (ik geloof dat je ergens zei dat ze dikke armen had, maar dat vind ik helemáál niet. Dit is dun), het is meer dat zelfs als je relatief weinig aftekening hebt, de boel toch niet uit zulke rechte lijnen bestaat. Vanaf de schouder tot zeg maar 1/3e naar beneden loopt een spier die je eigenlijk altijd iets ziet. Zelfde geldt voor de biceps. Het opperarmbeen is niet eens recht. En per houding verandert het natuurlijk allemaal subtiel.

*zoekt plaatjes*




Dit is wel een man, maar die spieren zie je bij vrouwen ook altijd wel. (Of je moet héél dikke armen hebben, natuurlijk).

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Schrappen Simple Art-topic
Cherry Springs
21 08-11-2008 03:26
ARTistiek Rode Panda Art.
Verwijderd
9 14-10-2008 17:39
ARTistiek Simple art-topic
Verwijderd
500 24-05-2007 15:52
ARTistiek [discussietopic] Eigen topic's?
Verwijderd
5 11-05-2006 13:13
ARTistiek Nieuwe regels Knutselwerk, Simple Art en Fototopic
Verwijderd
11 13-03-2006 10:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.