Oud 05-08-2004, 10:15
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 05-08-2004 @ 07:30 :
http://www.nu.nl/news.jsp?n=372958&c=14
ja bah, ik las de laatste tij dook veel dingen in de krant overmensen die verdronken in meren enzo, echt eng, maar toch snap ik het niet, ho je kan verdrinken, onder kan gaan en niet mer boven komen als je aan het zwemmen bent.
Advertentie
Oud 05-08-2004, 10:18
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
kramp, hartaanval..
__________________
look back and laugh
Oud 05-08-2004, 10:23
Verwijderd
ohja ja oke in dat geval, als het iets aan je gezondheid is waardoor je niet meer in staat bent inspaninng te leveren
Oud 05-08-2004, 10:23
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Ik stond vanmorgen om negen uur op, even lekker gedouched. Daarna de krant wat doorgebladerd, boterham met hagelslag <3 gegeten. Nu zit ik een beetje nutteloos te forummen en te msnen.
Ooooooooh en ik ben zo zenuwachtig.
Ik moet vanmiddag afrijden
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Oud 05-08-2004, 10:26
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Roxane schreef op 05-08-2004 @ 11:23 :
ohja ja oke in dat geval, als het iets aan je gezondheid is waardoor je niet meer in staat bent inspaninng te leveren
uhuh. ik vind het ook altijd vaag, meestal denk ik "je kan toch wel gewoon zwemmen" totdat ik zelf een keer kramp in mn voeten kreeg, niet meer kon zwemmen en bijna verzoop hehe, nasty
__________________
look back and laugh
Oud 05-08-2004, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 05-08-2004 @ 11:26 :
uhuh. ik vind het ook altijd vaag, meestal denk ik "je kan toch wel gewoon zwemmen" totdat ik zelf een keer kramp in mn voeten kreeg, niet meer kon zwemmen en bijna verzoop hehe, nasty
uhww ja, ja idd. Ik denk steeds dat je dan echtwel vermoeid moet zijn tot op het bot wil je jezelf niet meer boven kunnen houden, en dat lijkt me zo sterk, maar je leest in die nieuwsberichten ook nooit of die mensen wat mankeerde en dan is het net alsof iemand zomaar is verdronken.
Oud 05-08-2004, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Synonym schreef op 05-08-2004 @ 11:23 :
Ik stond vanmorgen om negen uur op, even lekker gedouched. Daarna de krant wat doorgebladerd, boterham met hagelslag <3 gegeten. Nu zit ik een beetje nutteloos te forummen en te msnen.
Ooooooooh en ik ben zo zenuwachtig.
Ik moet vanmiddag afrijden
Succes!
Oud 05-08-2004, 11:15
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik moet zometeen naar de kaakchirurg omdat mijn verstandskiezen eruit moeten en ik wil niet snif!
dus vandaag ga ik pijn lijden en daarna zielig zijn en drie dagen vla eten
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 05-08-2004, 12:16
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ow en ik heb me moeder de chacha geleerd
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 05-08-2004, 12:25
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 05-08-2004 @ 12:15 :
ik moet zometeen naar de kaakchirurg omdat mijn verstandskiezen eruit moeten en ik wil niet snif!
dus vandaag ga ik pijn lijden en daarna zielig zijn en drie dagen vla eten
haha gewoon weigeren man, ze zeiden bij mij ook ja je verstandskiezen moeten eruit blabla want anders ga je last krijgen. Nou ik heb ze dus niet eruit laten halen en nu 2 jaar later heb ik nog nooit enige last gehad van men verstandskiezen.

Maargoed succes..
Oud 05-08-2004, 12:25
Léon&
Léon& is offline
zichzelf uit de zon houden
als vanavond de zon weer weg is lekker buiten liggen chillen!
Oud 05-08-2004, 12:27
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 05-08-2004 @ 12:15 :
ik moet zometeen naar de kaakchirurg omdat mijn verstandskiezen eruit moeten en ik wil niet snif!
dus vandaag ga ik pijn lijden en daarna zielig zijn en drie dagen vla eten
Het schijnt helemaal geen pijn te doen. Althans, dat hoorde ik.

Ik heb vandaag alleen nog maar ruzie gemaakt en de trut uitgehangen.
Oud 05-08-2004, 12:28
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Gisteren midden in de nacht nog weggevlucht naar een vriend. Daarmee op café gegaan tussen allemaal Jamaicanen die constant ons gesprek verstoorden door ons (slechte) mopjes te vertellen. Heel veel herinneringen opgehaald aan K. die dood is maar ook vreemde nieuwe dingen over hem. Was eng.
Dan met m'n zatte botten naar huis gefietst, alwaar ik mijn huissleutel in het huis van de buren stak. Die bleef vastzitten en ik begon te piepen van miserie. Gelukkig kwam er toen een vriendelijke vreemde die hem er kon uittrekken. Kusjes aan vriendelijke vreemde!
Vandaag ben ik al 3 keer opgestaan en telkens opnieuw in slaap gevallen, ik hoop dat ik wakker blijf vandaag, want moet nog gaan picnicen met vriendjes en daarna vietnamees gaan eten met ex. Dat wordt weer vreetdag en dat klinkt ok.
Oud 05-08-2004, 12:33
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 05-08-2004 @ 13:28 :
Gisteren midden in de nacht nog weggevlucht naar een vriend. Daarmee op café gegaan tussen allemaal Jamaicanen die constant ons gesprek verstoorden door ons (slechte) mopjes te vertellen. Heel veel herinneringen opgehaald aan K. die dood is maar ook vreemde nieuwe dingen over hem. Was eng.
Dan met m'n zatte botten naar huis gefietst, alwaar ik mijn huissleutel in het huis van de buren stak. Die bleef vastzitten en ik begon te piepen van miserie. Gelukkig kwam er toen een vriendelijke vreemde die hem er kon uittrekken. Kusjes aan vriendelijke vreemde!
Vandaag ben ik al 3 keer opgestaan en telkens opnieuw in slaap gevallen, ik hoop dat ik wakker blijf vandaag, want moet nog gaan picnicen met vriendjes en daarna vietnamees gaan eten met ex. Dat wordt weer vreetdag en dat klinkt ok.
''op café gegaan''

Cool dialect hebben die Belgen altijd
Oud 05-08-2004, 12:46
Verwijderd
Vanmorgen wakker gemaakt door mn vader, omdat een paar vriendinnen van me voor de deur stonden. Of ik over een kwartier meeging naar de stad. Nou euhhh nee dus
Daarna gedouched en geinternet en we gaan zo Brother Bear kijken en daarna moet ik weer naar mn schoonmaakbaantje jeuj.
Oud 05-08-2004, 13:19
sorry
sorry is offline
ik heb met mijn broer ruzie gemaakt. en nu heeft hij pijn en ik niet
Oud 05-08-2004, 13:42
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
hoi ik heb ook ruzie gemaakt en wel met een Postbankservicelijnvrouw omdat die trol me niet kon vertellen waarom mn spaargeld na 3 weken nog steeds niet is overgeboekt naar mn nieuwe Raborekening...Waarom ging ik ookalweer weg bij de postbank
Toen mn bij-de-rabo-werkende-zus opgebeld en die heeft ook nog een keer naar die mevrouw gebeld maar dat heeft niet geholpen want '' ze kan hier echt geen precieze informatie over geven''
ruzie met mn ouders omdat ik ging eisen dat ze me meer geld mee moeten geven voor op vakantie aangezien ik zelf dus nix heb en toen kwam ik tot bezinning omdat ze natuurlijk ook al 1200 euro voor Mexico voor me hebben betaald, een beetje aso van me.

toen ging ik naar de harsmevrouw in Harskamp en heb ik mn bikinilijn laten harsen.Het deed dus helemaal geen pijn en mn vriendin ging mn hand dus voor nix vasthouden en toen zei ik op den duur: bah lisette laat me los je hebt natte handen , want ze was volgens mij n beetje zenuwachtig.
Toen ging ik een yoghurt ijsje eten en toen ging ik naar huis

Daarnet heb ik mn koffer ingepast en hij zit veeeeels te vol en volgens mij moet ik er strax op gaan zitten anders past ie niet dicht

oh en morgenochtend om 9uur ga ik naar Italie op vakantie..
Oud 05-08-2004, 15:21
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
vanmorgen gewerkt, vanmiddag beetje geinternet en ff boodschappen gedaan want mn ouders komen weer es niet thuis, en zometeen weer werken
Oud 05-08-2004, 15:57
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Ik ben gezakt

Maar morgen ga ik op vakantie
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Oud 05-08-2004, 15:58
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Rogue schreef op 05-08-2004 @ 13:27 :
Het schijnt helemaal geen pijn te doen. Althans, dat hoorde ik.

Ik heb vandaag alleen nog maar ruzie gemaakt en de trut uitgehangen.
de ingreep zelf niet nee, inderdaad, maar die verdovingen en de napijn zijn echt niet lachen ofzow.

maja na alles ben ik nog ff gaan winkelen en nu zit ik uitgeput thuis en ga ik zo lekker televisie kijken met de ventilator op mij mij mIJ!
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 05-08-2004, 16:07
Verwijderd
Ik heb geslapen tot half 3 en toen vlug gedoucht en aangekleed en weer als een verslaafde achter de pc . En nu ga ik me even opmaken
Oud 05-08-2004, 16:07
Die Happy
Avatar van Die Happy
Die Happy is offline
werken...en daarna lui zijn en achter de computer hangen
__________________
Hold you own, Know your name and go your own way
Oud 05-08-2004, 16:08
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Nutteloze dag.
Vanmorgen was ik al om half 7 wakker. Ik had heeeeel veel honger, maar heb me eerst aangekleed, toen gegeten en toen moest ik m'n moeder helpen afwassen (kwart over 8 ).
Daarna ging ik, inclusief heel veel ongesteldheidsbuikpijn, met 2 vriendinnen en een vader en een zusje in een hete auto met broken airco naar Maastricht om de ene vrindin haar kamer in te richten. Eerst nog even creperend naar de Ikea, wel kussentje, waslijntje en klok voor mezelf gekocht. Ellende allom want de kamer was niet af (ze zou er 1 aug al in moeten kunnen), geen plinten, bobbelige vloerbedekking, geen stopcontacten, slordig geschilderd en een muur die eruit zou, waardoor ze nu nauwelijks licht heeft in de kamer.
Omdat de deur niet op slot kon hebben we alle spullen maar weer meegenomen.
Nu ben ik weer thuis.
Oud 05-08-2004, 17:03
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Ok.

Rond half 8 wakker geworden.

Tv gekeken, daarna een film, toen weer tv.

Naar beneden gegaan, wat gegeten, gedoucht, aangekleed.

Gefietst naar ons nieuwe huis.

Terug naar het oude.

Naar mijn oma gegaan. Lekker buiten gezeten.

Naar huis gegaan, nu ben ik aan het forummen, en dalijk lekker eten!

Zeer nuttige dag toch weer .
Oud 05-08-2004, 17:12
Verwijderd
gezwommen en een nieuwe broek gekocht.
Oud 05-08-2004, 17:37
Léon&
Léon& is offline
Citaat:
Léon& schreef op 05-08-2004 @ 13:25 :
zichzelf uit de zon houden
als vanavond de zon weer weg is lekker buiten liggen chillen!
ben vanmiddag nog wezen fitnessen
Oud 05-08-2004, 17:38
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Oud 05-08-2004, 17:42
Léon&
Léon& is offline
Citaat:
Otis schreef op 05-08-2004 @ 18:38 :
veel plezier in italy jij!
<- vertrekt pas 1 sept op vakans
Oud 05-08-2004, 18:17
Verwijderd
@ otis: naar welke (ongetwijfeld hippe,iets anders verwachten we natuurlijk niet van jou) plaats ga je in italie?(a)

@ rockaholic: daar houd je nog wel een week ofzo last van,die van mij zijn er een maand geleden uitgehaald en ook bij mij was de behandeling am sich niet erg,de napijnen des te erger,gewoon goed en consequent die rotzooi slikken die je erbij gehad hebt,dan heb je niet zoveel last

ik heb vandaag vooral in het zonnetje gelegen,tevens heb ik een beetje hardgelopen,waar ik vlug mee opeghouen ben aangezien het toch een beetje TE warm daarvoor was,toenet heb ik ook nog een uurtje gewerkt,maar omdat het niet druk en wel heel erg warm was ben ik gegaan.daarna nog even gedoucht en nu ben ik aan het bedenken of ik nog zin heb om naar de stad te gaan vanavond.
Oud 05-08-2004, 18:20
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 05-08-2004 @ 19:17 :
@ otis: naar welke (ongetwijfeld hippe,iets anders verwachten we natuurlijk niet van jou) plaats ga je in italie?(a)

geniepig krengetje
iedereen mag weten dat ik naar Rimini ga, daar waar de zee bruin is en de boulevard wit ziet van de Engelsen.
Daar waar ''dragostea din tei'' het volkslied is.
Oud 05-08-2004, 18:22
BlueSkyraider
Avatar van BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Gestudeerd

en fora's afgeschuimd + nog wat andere kleine troep
__________________
^^Is a DeviantArt'er... | Liefde is een kriebel in de buik waar je niet aan kunt krabben.
Oud 05-08-2004, 18:24
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Forum onder gespamt enzo, en mezelf nuttig gemaakt bij de Albert Heijn. Zeik mensen daar
Oud 05-08-2004, 18:27
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
eindelijk weer wezen werken en trainen.

Nadertijd lekker naar een naarbij gelegen meer/strand waar ik lekker heb liggen zonnen en zwemmen.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 05-08-2004, 18:41
Verwijderd
Lang geslapen en gechilld, naar de AH gegaan, film gekeken met mn zusje, naar het Vondelpark gegaan, daar bertbart en Hermione gemeet en nu ben ik weer thuis.
Oud 05-08-2004, 19:22
Verwijderd
Vandaag heb ik gewinkeld in Rotterdam, en het was fijn!

Nieuwe (heule coole grote) zonnebril, a la de gemiddelde vrouw in Cannes ! (vèt!) gekauft, en 'k ben dr bijzonder blij mede
Oud 05-08-2004, 21:45
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
tijdens mn werk vanavond kwam er een jongen aan de kassa tegenover mij die een ID-kaart had waar Stefan op stond terwijl iedereen zei: Hee Gerben dit en dit en dit.. Jaja. Volgende keer even aanspreken
Oud 05-08-2004, 22:06
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 05-08-2004 @ 19:17 :
en nu ben ik aan het bedenken of ik nog zin heb om naar de stad te gaan vanavond.
niet dus,net beetje ruzie gehad met de persoon met wie ik zou gaan
Oud 05-08-2004, 22:17
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
uitgeslapen, werd om 12 uur wakker gebeld door een vriendin (mobiel vergeten uit te zetten ), in mn eentje de stad in op zoek naar een broek, door de hitte geen zin meer in zoeken (vind het sowieso saai om in mn eentje te winkelen), uiteindelijk thuisgekomen met een rok ipv een broek, gitaargespeeld en nu zit ik achter de pc met wijn en toastjes met brie
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 05-08-2004, 22:41
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Ik stond veel te vroeg op en toen heb ik de hele dag gewerkt. Om 6 uur was ik vrij en kreeg ik pas door hoe heet het eigenlijk was buiten. Toen heb ik gegeten en gebeld met mn chicks. Een of andere suffe film gekeken en nu ga ik naar bed lezen in mijn boek gossip girl.
__________________
All in the name of white trash
Oud 05-08-2004, 22:45
frozenfountain
frozenfountain is offline
Vandag stond ik vroeg op en heb ik met m'n ouders en zusje alle meubelboulevards rondom Amsterdam afgereden om een nieuwe bank te zoeken. En we hebben er eindelijk eentje gevonden bij Villa Arena, 5 minuutjes hiervandaan.
En daarna heb ik het huis schoongemaakt en meegeholpen met de tuin en de auto.
Nu ben ik moe!
Oud 06-08-2004, 00:38
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 05-08-2004 @ 19:20 :
geniepig krengetje
iedereen mag weten dat ik naar Rimini ga, daar waar de zee bruin is en de boulevard wit ziet van de Engelsen.
Daar waar ''dragostea din tei'' het volkslied is.
en ze zit in de bus en op de camping met een groep vrienden van mij

vandaag lang gewerkt, naar huis, naar dirk, smoken, nu thuis en bier drinken, zo sjoint roken
Oud 06-08-2004, 00:56
Verwijderd
Ik heb met bertbart gemeet, eerst bij de Schreierstoren op het terras gezeten, toen goodies gekocht bij AH en naar het Vondelpark gegaan, alwaar we in de rozentuin geile nichten hebben gespot, nouja, niet-geile nichten. En bart droeg alleen een onderbroekie . Toen hebben we Ridder en Otis gebeld en dat was leuk. !am mE kwam nog, dat was gezellie, en toen ben ik naar mijn moeder gegaan, uit eten geweest met de fam en nu ben ik net klaar met een 3 uur durend telefoongesprek met mijn gecompliceerde zielsverwant.
Oud 06-08-2004, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 06-08-2004 @ 01:38 :
en ze zit in de bus en op de camping met een groep vrienden van mij

vandaag lang gewerkt, naar huis, naar dirk, smoken, nu thuis en bier drinken, zo sjoint roken
OMG,die arme Otis,overgeleverd aan het punktuig

vandaag om 3 uur wakker geworden ,net ontbeten en gedoucht,lekker boeiend en vanavond de stad onveilig maken
Oud 06-08-2004, 14:54
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 06-08-2004 @ 15:52 :
OMG,die arme Otis,overgeleverd aan het punktuig

vandaag om 3 uur wakker geworden ,net ontbeten en gedoucht,lekker boeiend en vanavond de stad onveilig maken
nope, mijn vrienden zijn nietr enkel punx hoor, dit is een groep van skaters e.d.
Oud 06-08-2004, 14:56
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 06-08-2004 @ 15:52 :
OMG,die arme Otis,overgeleverd aan het uitschot waar lepra mee omgaat
Oud 06-08-2004, 15:00
Hagel
Hagel is offline
Om 9 uur opgestaan en naar de sportschool gegaan met een vriendin, enorm lekker gesport. Weer naar huis gegaan en gedouched, beetje gemsn'ed en daarna mijn kamer gaan opruimen, alles helemaal schoongemaakt en gelijk even de indeling veranderd. Weer gaan douchen maar de de douche was vies dus die ben ik eerst gaan schoonmaken. Daarna boodschappen gedaan en naar huis gefietst en nu zit ik een beetje muziek te downloaden.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 06-08-2004, 15:24
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 06-08-2004 @ 15:56 :
hahaha lol lach me dood
Oud 06-08-2004, 15:35
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Terug gekomen van vakantie vanochtend vroeg, me ontheemd gevoeld. Wil weer terug.
Geslapen want ik had 2 nachten doorgehaald+ een dag in Londen geweest en dat is erg vermoeiend(maar wel leuk!).
Net gedoucht en zo even de stad in, fotos wegbrengen, dan naar mn vader en zusje om bij hen te eten en bij te kletsen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 06-08-2004, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 06-08-2004 @ 16:24 :
hahaha lol lach me dood
uit deze reactie kan ik 2 dingen opmaken:
- er zit een sarcastische ondertoon onder en je vind er geen fuck aan
- je bent zo stoned als een visstisck (tot zover die stoned kunnen zijn dan) en lacht om alles
Oud 06-08-2004, 15:56
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 06-08-2004 @ 16:35 :
uit deze reactie kan ik 2 dingen opmaken:
- er zit een sarcastische ondertoon onder en je vind er geen fuck aan
- je bent zo stoned als een visstisck (tot zover die stoned kunnen zijn dan) en lacht om alles
nou, ik ben nu onderhand wel stoned maar toen ik dat daar strax postte nog niet. ik vond het wel grappig hoe je mijn vrienden afzeek, want daar zijn vrienden per slot van rekening voor

ontopisch:
zit nu met roel te smoken in de zon op mn balkon(dat rijmt jaha)
lekker theo maassen en dikke ska luisteren
zo komen de papoea en mike en die blijven ook nog eten en vanavond ga ik denk ik best heen ghehe
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.