Oud 09-03-2020, 03:11
Veraxxxx
Veraxxxx is offline
Hey hoe reageren de meeste meiden in de club eigenlijk op de openingszin “hey, ik heb het gevoel dat ik je ergens van ken, maar ik weet niet meer zo goed waarvan.” En hoe willen jongens eigenlijk dat een meid reageert hierop (waardoor ze deze meid wel zien zitten)?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2020, 09:07
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Laat me raden: Tijdens het uitgaan heb je dit topic geschreven omdat je dit net hebt meegemaakt?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2020, 12:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dit topic past beter op L&R!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2020, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Laat me raden: Tijdens het uitgaan heb je dit topic geschreven omdat je dit net hebt meegemaakt?
Maakt dat uit? Ik vind het wel een interessante vraag.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2020, 15:33
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Maakt dat uit? Ik vind het wel een interessante vraag.
niet per se. Ik maakte die vraag tav het tijdstip van de OP
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2020, 17:50
Verwijderd
Citaat:
niet per se. Ik maakte die vraag tav het tijdstip van de OP
In dat geval: Het is hier geen onzin, als je niets te zeggen hebt, zeg dan niets.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2020, 19:19
Verwijderd
Hahaha wat een leuke vraag. Bij mij hangt het denk ik echt van de persoon en of ik die persoon leuk/interessant/geil vind.

Maar meestal maak ik altijd een praatje trouwens, openingszinnen interesseren me niet zo. Je kan met mij eigenlijk wel op alle manieren een gesprekje beginnen. Ik zou dus niet echt specifiek op de vraag zelf reageren. Maar goed, ik praat ook terug als iemand niet leuk vind ofzo, en je merkt aan mij snel genoeg of ik wel of geen interesse heb.
Ik word best vaak benaderd tijdens het uitgaan oid, en vaak is dat iemand die me heel leuk vind qua uitstraling/persoon (niet perse amoureus) ofzo, of iemand die me echt echt echt leuk vind. Overigens hoor ik wel vaker dat ik een bekend gezicht heb. Dus ja geen idee eigenlijk?

Laatst gewijzigd op 09-03-2020 om 19:24.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2020, 19:47
Veraxxxx
Veraxxxx is offline
Citaat:
niet per se. Ik maakte die vraag tav het tijdstip van de OP
Oh haha nee ik was wakker omdat ik niet kon slapen van de sindskort opgelopen tinnitus
Met citaat reageren
Oud 09-03-2020, 19:47
Veraxxxx
Veraxxxx is offline
Citaat:
Hahaha wat een leuke vraag. Bij mij hangt het denk ik echt van de persoon en of ik die persoon leuk/interessant/geil vind.

Maar meestal maak ik altijd een praatje trouwens, openingszinnen interesseren me niet zo. Je kan met mij eigenlijk wel op alle manieren een gesprekje beginnen. Ik zou dus niet echt specifiek op de vraag zelf reageren. Maar goed, ik praat ook terug als iemand niet leuk vind ofzo, en je merkt aan mij snel genoeg of ik wel of geen interesse heb.
Ik word best vaak benaderd tijdens het uitgaan oid, en vaak is dat iemand die me heel leuk vind qua uitstraling/persoon (niet perse amoureus) ofzo, of iemand die me echt echt echt leuk vind. Overigens hoor ik wel vaker dat ik een bekend gezicht heb. Dus ja geen idee eigenlijk?
Ah dank voor je reactie!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2020, 19:48
Veraxxxx
Veraxxxx is offline
Citaat:
Maakt dat uit? Ik vind het wel een interessante vraag.
Thanks haha!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2020, 19:48
Veraxxxx
Veraxxxx is offline
Citaat:
Dit topic past beter op L&R!
Wat is L&R?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2020, 19:49
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Wat is L&R?
de naam van het subforum waar het nu op staat: Liefde & Relatie
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2020, 00:27
Verwijderd
Ik vind openingszinnen erg interessant. Ik heb zelf het idee dat ik er superslecht in ben en daarom overdrijf ik altijd maximaal en zo belachelijk mogelijk met veel knipogen en dat is vrij vaak succesvol
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Openingszinnen..
bracelance
59 29-11-2004 17:51
Liefde & Relatie Laat hier openingszinnen beoordelen!
Soulflame
104 10-11-2002 07:03
Liefde & Relatie leuke openingszinnen
charly not
11 09-09-2002 15:26
Liefde & Relatie Mijn openingszin was blijkbaar erg slecht.
makaken
69 08-03-2002 13:51
Liefde & Relatie openingszin voor bij jongens!
Luus'87
11 07-03-2002 22:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09.