Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2003, 22:59
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Vandaag had ik het met een klasgenoot over het vieren van je verjaardag. Zelf besteed ik er nooit zo veel aandacht aan. Meestal alleen wat met mijn vaste vrienden doen. Video-tje kijken, bbq'en, pretpark....zoiets dergelijks.
Maar ja, hij probeert er altijd wel alles uit te halen wat er in zit . De laatste 3 jaar heeft ie steeds een dj geregeld bij hem thuis, en dan vrienden en familie uitnodigen, en zijn voetbal team enzow. Echt honderden euro's kwijt aan drank en dingetjes.

dus is de vraag; Hoe vier jij je verjaardag?
geef je altijd een groot feest, nodig je alleen een paar vrienden uit, laat je alleen je familie komen en dan vind je het wel weer best, of doe je er echt helemaal niks mee.
En hoeveel geld besteed je daar dan allemaal aan?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2003, 23:03
Verwijderd
Ik ben net jarig geweest en heb het klein gehouden..
We zijn met wat vrienden uit eten geweest..

Binnenkort met een groepje naar Six Flags, maar dat is meer voor de gezelligheid en niet echt voor mijn verjaardag...Maar toch weer ter ere van mijn verjaardag..(volg je het nog )
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 23:06
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
zegmaar gewoon niet... meestal komen op de dag zelf de standaard mensen over de vloer (opa/oma's/paar kennissen van ouders die mij al vanaf het begin kennen etc.) en het weekend daarna geef ik eens een extra rondje ofzo... thats it
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 23:15
Rapido
Rapido is offline
Mijn opa's en oma's komen meestal gewoon op m'n verjaardag zelf, en ook nog wat kennisen en zo. Verder komt er meestal geen familie. Daarvoor is m'n familie veel te groot! Als je bij alle neefjes en nichtjes en ooms en tantes op visite moet, heb je gewoon een weektaak!

Een paar dagen later nodig ik dan m'n vrienden uit en dan gaan we een kampvuur houden op het strand. Ik woon op 200 meter afstand van de rivier de Waal, dus dan gooit m'n vader daar een stel pallets (of hoe schrijf je dat) neer, en die steken we dan aan. Stokbrood erbij, salades, drinken, worstjes... Heerlijk. We hebben zelfs een keer met een hele groep gezwommen in de Waal (kben in augustus jarig ). Maarruhm... Tis altijd heel gezellig hoor! (en dan schenken we nog niet eens alcohol )
__________________
It's better to be right than popular
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 06:35
Verwijderd
M'n oma komt en een vriendin van m'n moeder (soms met kind(eren)) en dat is het dan wel. Of er vrienden komen ligt er aan of ik ze uitnodig. Afgelopen keer kwam er ook veel familie van m'n vriend (we vierden het samen). We hebben toen ook redelijk wat vrienden uitgenodigt, de meesten waren zijn vrienden. Hoeveel geld ik er aan uitgeef...ik zou het niet weten, taart, wat bier, fris, chips, nootjes enz. en dat is het dan wel. Ik houd er sowieso niet zo van, m'n vriend wil zijn verjaardag graag vieren...en omdat we toch vlak bij elkaar jarig zijn, vieren we het dan maar samen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 06:36
Thomas
Thomas is offline
Ik vier mijn verjaardag altijd zeer sobertjes, want ik vind het niet echt een dag om helemaal uit je dak te gaan. Meestal nodig ik wat vrienden uit, familie komt meestal ook en soms gaan we wel stoer dingen doen zoals Paintballen oid.

Uiteraard is er altijd de nodige drank in het spel.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 10:35
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Meestal niet. Ik doe er iig geen moeite voor,
als vrienden me een cadeautje ed willen geven
is dat heel lief, en hou ik het ook niet tegen,
maar 'k organiseer geen groots feest oid.
Hoeft voor mij niet zo.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 11:03
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
ik denk er over dit jaar te gaan bowlen met wat vrienden. lekker fout, daar hou ik van.

bovendien zijn die schoenen hip.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 11:05
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Mijn broertje was gisteren jarig.. We hebben alleen visite ontvangen, en verder niets. Gebeurt wel vaker, ook bij mij.

Meestal vieren we het wel met vrienden erbij ook nog een keer, maar dan niet thuis. (Bij ons is een lanparty van 12.00 uur de ene dag tot 12.00 de andere dag altijd nog het beste alternatief gebleken. )
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 11:10
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Niet.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 12:48
Verwijderd
ik moet em nog maar es vieren ja
dat gebeurt meestal in de vorm van gezellig lullen onder het genot van een biertje/ander drinken
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 14:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Een dag komt de familie en een andere dag doe ik iets met mijn vrienden. Die andere dag kan vaak een avond zijn, gaan we gewoon lekker op stap
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 14:15
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik vier het morgen een beetje... heb alleen mn beste vrienden uitgenodigd. Eerst wat BBQ'en enzo. En als het koud wordt naar binnen een videobandje kijken denk. ik zorg gewoon voor vlees / stokbrood / salade en voor savond nog wat snacks ofzo en drank.
that's it.

-xxx-
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 14:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Familie komt meestal gewoon op de zondag het dichtste bij m'n verjaardag in de buurt.. De buren en een paar andere kennissen komen op de middag zelf. Een paar goede vrienden komen 's avonds ff wat drinken, taart eten en beetje kletsen.

Meestal geef ik rond de zomer nog een feest met een andere vriendin, dan vieren we onze verjaardagen voor alle vrienden en klasgenoten

woow wat lijkt dit veel zeg, t valt normaal eigenlijk wel mee
__________________
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 14:47
*LL*
Avatar van *LL*
*LL* is offline
kword bijna 16 en dat word een heel groot feest want dan is het de laatste schooldag voor mij en 's avonds schoolfeest......waar ik dan alcohol mag drinken!! en een week daarna op voor mijn exame
__________________
~Alles komt goed!~
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 16:48
BBEM
BBEM is offline
niet, ik vind het eigenlijk geen rede om iets te vieren.
vaak krijg ik een cadeau van me ouders maar verder doe ik er geen hol aan
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 17:08
Yolcu
Yolcu is offline
Niet. Ik hou niet van verjaardagen en ik vind niet dat ik moet vieren dat ik geboren ben. Dr komt geen familie langs, hoogstens m'n moeder.. Ik trakteer wel op m'n werk, dat vind ik dan weer wel leuk.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 17:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb nog nooit echt een verjaardagsfeest gehad. Ik zit altijd gewoon thuis en dan komt een deel van m'n familie langs (opa's, oma's, tantes) en die praten dan voornamelijk met m'n ouders waardoor ik er maar een beetje bijzit en 's avonds gaan ze weg en is er weer een verjaardag voorbij... Over een maand word ik 18 en ik wil nu es een keer iets leuks doen. Misschien kan ik een feest geven met 2 vrienden van me die een dag voor en na mij jarig zijn. lijkt me wel gezellig.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-05-2003, 18:45
Kreeziee85
Avatar van Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Nou, ik ben maar één keer per jaar jarig, dus geef ik een groot feest!! Al mijn vriendinnen komen dan, van school ook, mensen van modellenbureau waar ik nog contact mee heb, de vriend(inn)en van mijn 2lingsbroertje enz. Dan ga ik met mijn tweelingsbroertje en de rest naar rotterdam waar mijn grootouders wonen, die hebben een te gek huis!! BIG HOUSE!! regelen dus wel een DJ, moet er bij, en feeeeeeeeesten maar!!
Paar jaar terug gingen we zwemmen, maar dat vind ik toch minder als een echt feest.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 18:46
Kreeziee85
Avatar van Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Owja, familie enz komen meestal de volgende weekend. Geld enz regelt mijn grootvader.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 21:49
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik haat verjaardagen, dus als het even kan: niet.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 22:38
Verwijderd
Het allerliefst zoals een doodnormale dag. Ik hou niet van de aandacht die ik dan speciaal krijg, ben ik het anders niet waard dan vraag ik me altijd af.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 00:00
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Kreeziee85 schreef op 29-05-2003 @ 19:46:
Geld enz regelt mijn grootvader.
Ohwww, ben jij er zo één!! ........nee joh, grapje
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 09:13
Pla
Pla is offline
Ik nodig een paar vrienden uit.. Bij mij gaan we een beetje zitten ouwehoeren en drankjes drinken.. En daarna uit..
Dus geen bigparty, meer gezellig samen zijn
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 09:21
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Kreeziee85 schreef op 29-05-2003 @ 19:45:
Nou, ik ben maar één keer per jaar jarig,
Goh echt? Ik dacht dat iedereen 2x per jaar jarig was..
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2003, 09:27
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik vierde het elk jaar met wat vrienden, maar omdat ik dit jaar heel erg boos op ze was heb ik het niet met vrienden gevierd.
Ik heb het dan ook gewoon met familie gevierd, en dr was nog best veel familie langsgekomen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 09:31
10.45
Avatar van 10.45
10.45 is offline
Ik vier het vanavond voor kennissen/familie (verplicht) en morgen voor vrienden (vrijwillig). Met m'n vrienden is het leuker, omdat ik niet de hele avond kunstmatig hoef te lachen.
__________________
Neen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 13:16
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
MarTjuH schreef op 30-05-2003 @ 10:31:
Met m'n vrienden is het leuker, omdat ik niet de hele avond kunstmatig hoef te lachen.
Klinkt bekend
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 14:08
miro
Avatar van miro
miro is offline
Bij mij komen er altijd wat vrienden langs, verder nog wat familie. Lekker bij mij thuis in de tuin of binnen relaxed wat kletsen taart vreten, drinken tja dat is t eigenlijk wel. Ik vind t zelf altijd wel gezellig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Je verjaardag vieren.
Missy
34 25-10-2010 12:11
De Kantine Vraagstellers! Nummer vijf.
Verwijderd
500 07-07-2010 16:46
De Kantine vraag maar raak nummer 5
Hernuel Fan
500 17-03-2009 10:51
Lifestyle Verjaardag vieren
Solid
54 18-02-2006 13:45
De Kantine Hoe vier jij je verjaardag?
Nasischijf
74 31-05-2004 14:06
De Kantine Ga jij iets met je verjaardag doen?
dyfelena
48 07-09-2003 14:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10.