Oud 19-10-2011, 17:35
Verwijderd
Hoi,

Op dit moment heb ik wel een baantje, maar dit is niet echt een super baantje. Je kunt er niet elke dag terecht in de vakantie en dat is natuurlijk niet echt ideaal voor een scholier.

Ik had bedacht dat ik, ik ben dan 16 en ik zit op dit moment in 3vwo, dat ik misschien op een (Nederlandstalige) camping in de zomervakantie kan werken. Ik weet dat dit kan, weet ik heb weleens gehoord van mensen die dat hebben gedaan.

Maar ik kan geen informatie hierover op internet vinden Kan iemand mij helpen? Met voorkeur een camping in Frankrijk.

Alvast bedankt, Wout

Laatst gewijzigd op 19-10-2011 om 23:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2011, 21:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn broertje heeft voor een stage wel eens gewerkt op een camping in Italie, dat was toen via Eurocamp. Ik zou sowieso eens kijken op de websites van dat soort organisaties, ook Vacan Soleil kan je proberen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 14:47
Verwijderd
Bedenk wel dat je daar niet heel rijk van wordt. Je krijgt er dan wel weer een gratis vakantie voor
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 21:44
Smit
Smit is offline
Ik heb dit zelf de afgelopen zomers gedaan, en voor de meeste bedrijven moet je 18 zijn. Je verdient zoals Sarah zei inderdaad niet erg veel, maar je krijgt er super veel voor terug. Mooi land, mooi weer, je maakt nieuwe vrienden. Je verdient meestal rond de 6-700 per maand, je vlucht wordt vergoed en je krijgt een grote tent (stahoogte)om in te slapen (wel gewoon een tent met apparte binnententen, 2 persoons bed, keukentje, etc)

Bedrijven waar je dit werk kan doen: Eurocamp, Selectcamp, Al Fresco, Happy Camp, Keycamp, Canvas Holidays, etc
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 22:11
Verwijderd
Dankjewel voor de reacties. Ik zal even kijken op de sites en als ik niet terecht kan dit jaar, misschien wel dat jaar daarna!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 10:40
MariaMaria
Avatar van MariaMaria
MariaMaria is offline
Zelf heb ik ooit voor een entertainmentorganisatie gewerkt in Spanje. Ik weet dat ze ook actief zijn op campings in Nederland, maar ook in het buitenland. Misschien is het wel een idee. Check Cosmo-Entertainment.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Campingwerk in het buitenland
Aragorn
6 27-10-2010 09:10
De Kantine Waarom Nederland een strontland is.
Allocht00n
12 28-03-2010 03:03
Werk, Geld & Recht in het buitenland werken!
Verwijderd
9 21-04-2004 12:25
Werk, Geld & Recht Vakantiewerk in het buitenland
Verwijderd
2 17-09-2003 11:10
Werk, Geld & Recht Werken ( met kinderen) op een camping in het buitenland..
ZHAzha
2 07-04-2003 23:41
De Kantine Wat is het leukste baantje dat je ooit gehad heb?
tijgje
27 23-09-2002 22:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.