Oud 18-08-2003, 12:35
AngelEyez
Avatar van AngelEyez
AngelEyez is offline
hey, ik moet weer werk hebben dus ik wou ff op internet zoeken maar altijd aan het begin moet je echt op functies zoeken enzo waar je voor hebt geleerd maar ik heb geen opleidingen alleen mavo. M'n vraag is weet iemand hoe ik op het internet vacatures moet zoeken waar je niet voor geleerd hoeft te hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2003, 16:45
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
je kunt ook thuiswerk doen



gewoon zoeken op google naar vacatures
geheid dat je een paar tegen komt
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 19:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
kdenk dat je meer succes hebt als je in krantjes naar advertenties zoekt of gewoon bij bedrijven langs gaat.

de werkgevers op internet zetten vaak hun advertentie op 't net omdat ze juist speciaal zoeken naar mensen met een bepaald diploma. Die vind je niet overal en dus zetten ze het op internet. Baantjes waarvoor je geen opleiding nodig hebt zijn voor veel mensen toegankelijk en dus zijn zulke sites niet nodig. Dan is het puur zoeken naar iemand in de buurt.
Dus kijk eens naar de advertenties in plaatselijke krantjes of ga bij bedrijven zelf langs.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 19:27
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Met mavo zou ik het proberen bij de plaatselijke winkels, maar daar willen ze vaak ook vanaf havo.

Ik zou gewoon lekker naar school gaan als ik jouw was. Ook al lijkt het je nu niet leuk. Heel je leven voor een paar euro per uur in een winkel wordt je ook niet vrolijker van.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 21:57
Drizzt
Drizzt is offline
www.c1000.nl
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 17:37
Verwijderd
Citaat:
iamcj schreef op 18-08-2003 @ 19:27:
Met mavo zou ik het proberen bij de plaatselijke winkels, maar daar willen ze vaak ook vanaf havo.
Ja, hoe lame eigenlijk. Je moet tegenwoordig al HAVO hebben om achter de kassa te kunnen zitten, terwijl dat werk echt zo stom is dat een half zwakzinnige met een IQ van 75 het nog zou kunnen (eventueel wel na een training met een stelsel van straffen en belonen )
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 21:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
iamcj schreef op 18-08-2003 @ 19:27:
Met mavo zou ik het proberen bij de plaatselijke winkels, maar daar willen ze vaak ook vanaf havo.

Ik zou gewoon lekker naar school gaan als ik jouw was. Ook al lijkt het je nu niet leuk. Heel je leven voor een paar euro per uur in een winkel wordt je ook niet vrolijker van.
volgens mij valt dat wel mee.
ik ken heel veel mensen van mijn leeftijd die een vbo/mavo/vmbo diploma hebben en achter de kassa zitten.
daar heb je geen havo voor nodig hoor.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 22:15
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-08-2003 @ 17:37:
Ja, hoe lame eigenlijk. Je moet tegenwoordig al HAVO hebben om achter de kassa te kunnen zitten, terwijl dat werk echt zo stom is dat een half zwakzinnige met een IQ van 75 het nog zou kunnen (eventueel wel na een training met een stelsel van straffen en belonen )
Niet lullig bedoeld inderdaad maar voor kassawerk hebje niet HAVO nodig. Ken genoeg mensne bij ons in de winkel die dat langena niet hebben
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 23:42
Verwijderd
Zonder diploma kan je dat ook gewoon doen hoor.
Je moet alleen wel een beetje kunnen rekenen (geld terug geven).
Alhoewel er ook sommigen zijn die dat niet eens kunnen.

Die kijken wat de kassa aangeeft en pleuren het dan voor je neer.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 09:48
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
chielsen schreef op 19-08-2003 @ 23:42:
Zonder diploma kan je dat ook gewoon doen hoor.
Je moet alleen wel een beetje kunnen rekenen (geld terug geven).
Alhoewel er ook sommigen zijn die dat niet eens kunnen.

Die kijken wat de kassa aangeeft en pleuren het dan voor je neer.
We doenniet moeilijk aschetr de kassa hoor wil je het uitgeteld hebben kan je het krijgen anders krijge je de kleinste muntjes gewoon in je hand. Ik draai niet voor me lol kassa, had gewoon op me eigen afddeling moeten blijven en je moeten laten stikken als je in de rij tot het middenpad staat Maar nee hoor ikke wou toen het me werd gevraagd wel kassa leren (voro noodgevallen) Nooit moeten doen dus . En dan ga ik het niet voor je uittellen van 4,95 met 5 cent maakt 5 en dan 5 maakt 10. Ik moet een rij weg werken jah
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37.