Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2011, 16:46
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Advertentie
Oud 20-06-2011, 16:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jij was vast sneller.
Oud 20-06-2011, 16:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Relativeren. Je hebt vast grotere tieten oid .
Heb ik ook. Maar ook een dikkere kont. Ik relativeer enorm, ik haal overal hogere cijfers voor en ik heb een even dunne taille maar grotere tetten en kont waardoor ik meer zandloperfiguur heb, en ik zing beter, omdat zij helemaal niet zingt, maar zij is veel socialer en ze speelt beter piano en ze is mooier en heeft een makkelijkere maat en strakkere kont en dunnere benen en ze is langer en aardiger en
Citaat:
Verander de dingen waar je (redelijkerwijs) wat aan kan doen.

Accepteer de rest.
Ja dat veranderen daar werk ik aan. Dat accepteren, ik zie niet hoe je dat kunt doen. Je kan toch niet gewoon tegen jezelf zeggen 'dat ik al jaren onzeker ben over mijn neus, dat is nu afgelopen' en dan is het afgelopen? Als het al jaren een probleem zijn moet het wel ingewikkeld zijn.
Oud 20-06-2011, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Maar mensen die heel zelfverzekerd zijn zijn meestal heel vervelend. Zeker als het onterecht is. Bescheiden mensen zijn veel prettiger.
Ja, maar er is wel een verschil tussen zelfverzekerd zijn en arrogant zijn. Sommige dingen moet je nu eenmaal accepteren. God, als ik onzeker moest gaan doen over ieder klein dingetje dat er mis is met mijn lichaam, dan kon ik mezelf net zo goed verhangen.
Oud 20-06-2011, 16:47
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hm, ich weiß nicht.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 20-06-2011, 16:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou zelfverzekerde mensen die ik ken zijn dan vaak neerbuigend als anderen dat niet zijn. Enzo.
Oud 20-06-2011, 16:48
Verwijderd
Deze was eersterer!

Citaat:
Maar loopt dat dan wel fijn als je schoen aan de andere voet te los zit? Het lijkt mij echt vrij vervelend om twee verschillende maten schoenen aan te hebben - in dit geval zijn het je voeten die verschillen in maat, obviously, maar het komt op hetzelfde neer.
Ja hoor, dat loopt prima. Alleen moet de schoen aan m'n grootste voet gewoon goed zitten. Veel andere keus heb je niet, behalve echt twee verschillende maten kopen. Ze zien je aankomen

Citaat:
Je bent niet de eerste die het zegt!
Ik vind het écht asociaal

Citaat:
Niemand heeft toch precies even grote voeten?
Oh, dat zal best, maar het scheelt best veel bij mij, zo veel dat ik er echt rekening mee moet houden

Citaat:
Maar mensen die heel zelfverzekerd zijn zijn meestal heel vervelend. Zeker als het onterecht is. Bescheiden mensen zijn veel prettiger.
Le whut? Een beetje zelfverzekerdheid is toch fijn man, anders zit je steeds met van die velegen muurbloempjes waar alleen maar awkwardheid uit komt.
Oud 20-06-2011, 16:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, maar er is wel een verschil tussen zelfverzekerd zijn en arrogant zijn. Sommige dingen moet je nu eenmaal accepteren. God, als ik onzeker moest gaan doen over ieder klein dingetje dat er mis is met mijn lichaam, dan kon ik mezelf net zo goed verhangen.
Ik ben niet onzeker over ieder klein dingetje. Eigenlijk alleen over mijn kont en bovenbenen. Of nouja, het wisselt. Maar één ding tegelijk.
Oud 20-06-2011, 16:49
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Je kan toch niet gewoon tegen jezelf zeggen 'dat ik al jaren onzeker ben over mijn neus, dat is nu afgelopen' en dan is het afgelopen?
Jawel.
Oud 20-06-2011, 16:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Nou Fizzle, zo te horen ben je echt een untermensch. Heb je Joodse roots toevallig?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-06-2011, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet onzeker over ieder klein dingetje. Eigenlijk alleen over mijn kont en bovenbenen. Of nouja, het wisselt. Maar één ding tegelijk.
Uhuh, zoals deze post al bewijst is het IEDER KLEIN DINGETJE en je vergelijkt jezelf steeds met anderen. Nogal logisch dat je er gek van wordt.
Citaat:
Heb ik ook. Maar ook een dikkere kont. Ik relativeer enorm, ik haal overal hogere cijfers voor en ik heb een even dunne taille maar grotere tetten en kont waardoor ik meer zandloperfiguur heb, en ik zing beter, omdat zij helemaal niet zingt, maar zij is veel socialer en ze speelt beter piano en ze is mooier en heeft een makkelijkere maat en strakkere kont en dunnere benen en ze is langer en aardiger en
Oud 20-06-2011, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Nou Fizzle, zo te horen ben je echt een untermensch. Heb je Joodse roots toevallig?
Oud 20-06-2011, 16:50
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Quote van Fizzle:

Maar als je jezelf niet strak genoeg vindt, is het dan niet beter om vaker hard te lopen dan om het te accepteren? Zolang anderen niet zeggen dat je juist veel te dun bent?
Acceptatie betekent niet dat je niet aan jezelf moet/kan werken. Dan zou het ook nogal lui of pessimistisch kunnen worden. Acceptatie is vooral dat je de situatie bekijkt zoals-ie is en daar vrede mee hebt.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 20-06-2011, 16:50
Verwijderd
Oh guise, omdat m'n fiets gejat is eah, heb ik zojuist onlaain aangifte gedaan voor de verzekering en zo. Nou is mijn vraag, however, hoe pietluttig is de verzekeringsinstantie als je niet allebei de originele sleutels nog hebt?
Oud 20-06-2011, 16:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jawel.
Dat kan ik al niet accepteren
Citaat:
Nou Fizzle, zo te horen ben je echt een untermensch. Heb je Joodse roots toevallig?

Ik ben gelukkig in een relatie met een übermensch, it will even out
Citaat:
Uhuh, zoals deze post al bewijst is het IEDER KLEIN DINGETJE en je vergelijkt jezelf steeds met anderen. Nogal logisch dat je er gek van wordt.
Mja, ik zie het.
Oud 20-06-2011, 16:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Absinthe's opa is overleden
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-06-2011, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Absinthe's opa is overleden
Aww.
Oud 20-06-2011, 16:51
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat kan ik al niet accepteren
Jawel, je wil het gewoon niet.
Ads door Google
Oud 20-06-2011, 16:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
zij is veel socialer
Dat vind ik een raar iets om jaloers op te zijn.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 20-06-2011, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Absinthe's opa is overleden
Aww, gecondoleerd Abs
Oud 20-06-2011, 16:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Acceptatie betekent niet dat je niet aan jezelf moet/kan werken. Dan zou het ook nogal lui of pessimistisch kunnen worden. Acceptatie is vooral dat je de situatie bekijkt zoals-ie is en daar vrede mee hebt.
Maarrr als je er vrede mee hebt hoef je het niet te veranderen. Toch?
Oud 20-06-2011, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Absinthe's opa is overleden
Aii.

Citaat:
Dat vind ik een raar iets om jaloers op te zijn.
Als iemand anders toch heel makkelijk met iedereen praat en vriendjes is en jij niet, is dat toch niet vreemd om jaloers op te zijn?
Oud 20-06-2011, 16:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jawel, je wil het gewoon niet.
Misschien niet. Omdat ik dan net zo dik word als mijn moeder.
Citaat:
Dat vind ik een raar iets om jaloers op te zijn.
Waarom? Ik ben behoorlijk sociaal incapabel. Ik zit al een jaar op deze school en ik heb nou bijna soort van twee vriendinnen en alleen omdat ik ook met ze samenwoon, maar de helft van de tijd ben ik totaal awkward met ze. Zij heeft elke dag andere vrienden over de vloer die hun levensverhaal aan haar voeten gooien. Zij zit even lang op die school.


Citaat:
Absinthe's opa is overleden
Dat is treurig. Ben jij bij haar? Gecondoleerd.
Oud 20-06-2011, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Maarrr als je er vrede mee hebt hoef je het niet te veranderen. Toch?
Ben je nou opzettelijk moeilijk aan het doen?
Oud 20-06-2011, 16:54
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Misschien niet. Omdat ik dan net zo dik word als mijn moeder.
Wat hebben whinen en aanstellen nu weer te maken met dik worden?
Advertentie
Oud 20-06-2011, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Ben je nou opzettelijk moeilijk aan het doen?
V-lid thang, sugar.
Oud 20-06-2011, 16:55
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Maarrr als je er vrede mee hebt hoef je het niet te veranderen. Toch?
Nee. Maar als jij denkt dat hardlopen je acceptatie brengt kom je er toch weer bij. :vaag:
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 20-06-2011, 16:55
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ben je nou opzettelijk moeilijk aan het doen?
Hoor wie het zegt!
Oud 20-06-2011, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Hoor wie het zegt!
Oh shuddap, heb ik ooit over zoiets doms lopen zeuren?
Oud 20-06-2011, 16:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee. Maar als jij denkt dat hardlopen je acceptatie brengt kom je er toch weer bij. :vaag:
Misschien moet ik mezelf dat aanpraten
Oud 20-06-2011, 16:57
Verwijderd
Even repost hoor @ Fizzle.

Citaat:
Zoals ik al zei: accepteren wat niet te veranderen is en je concentreren op je goede kanten. En bedenken dat het niet om jou draait, dat iedereen /care heeft en dat je dus mag stuntelen tot je een ons weegt, dat de ander vaak nog onzekerder is dan jij, dat je er niks mee op schiet te twijfelen aan jezelf (tenzij je te arrogant wordt en reëel moet leren zijn) en dat het leven niet eerlijk is.
Citaat:
Ehhhehehhehe. Zelfverzekerdheid en bescheidenheid sluiten elkaar anders helemaal niet uit. Jij hebt het over arrogantie geloof ik. Als ik mezelf als voorbeeld mag nemen: ik ben op veel gebieden zelfverzekerd, maar ook zeker bescheiden, in elk geval voor Nederlandse begrippen.
Zo en nu ga ik fijn noedels maken.
Oud 20-06-2011, 16:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh shuddap, heb ik ooit over zoiets doms lopen zeuren?
Nou, als je er zelf mee zit vind je het natuurlijk niet dom, en als je er steeds aan moet denken en het dan uitspreekt is het voor jou niet zeuren omdat het belangrijk is.
Oud 20-06-2011, 16:58
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat is treurig. Ben jij bij haar? Gecondoleerd.
Nope, @ work zoals een fulltime belastingbetaler betaamd.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-06-2011, 16:58
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh shuddap, heb ik ooit over zoiets doms lopen zeuren?
Hoe moet ik dat weten, ik houd niet bij waar jij in je leven allemaal over gezeurd hebt.
Oud 20-06-2011, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Nou, als je er zelf mee zit vind je het natuurlijk niet dom, en als je er steeds aan moet denken en het dan uitspreekt is het voor jou niet zeuren omdat het belangrijk is.
Ik zet alleen mijn vraagtekens bij jouw motivaties.
Oud 20-06-2011, 16:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Even repost hoor @ Fizzle.




Zo en nu ga ik fijn noedels maken.
Ja ik snap wel dat je gelijk hebt enzo maar jij hebt ook wel makkelijk praten. En ik snap niet hoe ik niet onzeker zou moeten zijn omdat dat niet rationeel is.
Smakelijk eten
Ads door Google
Oud 20-06-2011, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Hoe moet ik dat weten, ik houd niet bij waar jij in je leven allemaal over gezeurd hebt.
Pfft, dan moet je dat ook niet insinueren.
Oud 20-06-2011, 16:59
Verwijderd
Maar ehm, niemand ervaring met gestolen fietsen, aangifte, verzekering en niet alle originele sleutels nog hebben? Dat gewauwel over onzekerheid en V-lidness is ook maar saai *ongeduldig*
Oud 20-06-2011, 17:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Waarom? Ik ben behoorlijk sociaal incapabel. Ik zit al een jaar op deze school en ik heb nou bijna soort van twee vriendinnen en alleen omdat ik ook met ze samenwoon, maar de helft van de tijd ben ik totaal awkward met ze. Zij heeft elke dag andere vrienden over de vloer die hun levensverhaal aan haar voeten gooien. Zij zit even lang op die school.
Ik ben ook weleens heel sociaal geweest, maar dat bracht me meestal tot de conclusie dat de feestjes waarvoor je uitgenodigd wordt stom zijn en de mensen die je ontmoet niet interessant. Als je sociaal bent, kom je in contact met sociale mensen, en sociale mensen zijn vervelend.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 20-06-2011, 17:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nope, @ work zoals een fulltime belastingbetaler betaamd.
Kan ik mooi op de kosten van de staat studeren

Citaat:
Ik zet alleen mijn vraagtekens bij jouw motivaties.
Maar volgensmij denk jij dat ik de mooiste van de wereld wil zijn of het beste in alles ofzo. Maar dat valt wel mee. En ik vergelijk me ook niet met iedereen, maar met haar op veel vlakken erg.
Oud 20-06-2011, 17:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Absinthe's opa is overleden
Gecondoleerd, Absinthe.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 20-06-2011, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Maar ehm, niemand ervaring met gestolen fietsen, aangifte, verzekering en niet alle originele sleutels nog hebben? *ongeduldig*
Nou, bij mij was er geen probleem toen ik één originele sleutel en een nagemaakte had. Zolang je maar wel kunt aantonen dat je één van de sleutels regelmatig hebt gebruikt (dat kunnen ze aan de krasjes zien, of zo), omdat ze er anders van uitgaan dat je de fiets gewoon hebt weggegeven (inclusief sleutel) en fraude aan het plegen bent.
Oud 20-06-2011, 17:01
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Maar ehm, niemand ervaring met gestolen fietsen, aangifte, verzekering en niet alle originele sleutels nog hebben? Dat gewauwel over onzekerheid en V-lidness is ook maar saai *ongeduldig*
Mijn fiets is nog nooit gestolen.
Oud 20-06-2011, 17:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben ook weleens heel sociaal geweest, maar dat bracht me meestal tot de conclusie dat de feestjes waarvoor je uitgenodigd wordt stom zijn en de mensen die je ontmoet niet interessant. Als je sociaal bent, kom je in contact met sociale mensen, en sociale mensen zijn vervelend.
Nou het zijn voornamelijk rare autisten die bij haar over de vloer komen Maar ik kan met die mensen waar zij mee omgaat, dus niet goed omgaan. Maar met andere mensen ook niet dus ja :/
Oud 20-06-2011, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Nou, bij mij was er geen probleem toen ik één originele sleutel en een nagemaakte had. Zolang je maar wel kunt aantonen dat je één van de sleutels regelmatig hebt gebruikt (dat kunnen ze aan de krasjes zien, of zo), omdat ze er anders van uitgaan dat je de fiets gewoon hebt weggegeven (inclusief sleutel) en fraude aan het plegen bent.
Nou ik heb er nooit eentje bij laten maken, maar de ene originele díe ik nog heb is veelvuldig gebruikt. Hm. Moet ik er op voorhand melding van maken of is dat slapende honden wakker maken?
Oud 20-06-2011, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Mijn fiets is nog nooit gestolen.
Héb je überhaupt een fiets dan? Zelfs in Didamsco worden ze gejat bij de vleet, BLIJKBAAR
Oud 20-06-2011, 17:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar ehm, niemand ervaring met gestolen fietsen, aangifte, verzekering en niet alle originele sleutels nog hebben? Dat gewauwel over onzekerheid en V-lidness is ook maar saai *ongeduldig*
Mijn fiets is gestolen maar ik had hem niet op slot staan en de reservesleutel zat in mijn portomonnee die ook die maand gestolen was. Heb het niet eens geprobeerd aan te geven
Oud 20-06-2011, 17:03
Verwijderd
Maandag is altijd een goede werkdag. Lekker veel low hanging fruit.
Oud 20-06-2011, 17:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou ik heb er nooit eentje bij laten maken, maar de ene originele díe ik nog heb is veelvuldig gebruikt. Hm. Moet ik er op voorhand melding van maken of is dat slapende honden wakker maken?
Nou laat een sleutel bijmaken dus?
Oud 20-06-2011, 17:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou het zijn voornamelijk rare autisten die bij haar over de vloer komen Maar ik kan met die mensen waar zij mee omgaat, dus niet goed omgaan. Maar met andere mensen ook niet dus ja :/
Met helemaal niemand? Ik heb een beetje het idee dat je als je gewoon jezelf bent, je meestal vanzelf de sociale omgeving krijgt die je nodig hebt. Ik had vroeger best veel vrienden, nu wat minder; omdat op den duur blijkt dat sommige mensen niet echt de moeite waard zijn om veel tijd in te steken.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51.