Oud 30-09-2016, 20:51
rietjeex
rietjeex is offline
Ik weet niet waar ik dit neer moet zetten.

Ik heb bij mijn vader een hamster, vrijdag (een week geleden) is ze waarschijnlijk ontsnapt toen ik haar voerbakje bijvulde. Vervolgens kan ik haar net niet vinden in haar kooi, een uur later hebben we haar onder de kledingkast van mijn zusje gevonden. Daar hebben we haar onder weg gekregen door planken eronder te leggen waardoor ze steeds minder ruimte had en er wel onder weg moest. Nu zit ze al een half uur in de hoek van haar kooi ogen gericht op de kooi en lijkt het alsof ze snel ademt en gestresst is. Ik weet niet wat ik moet doen, ik wil naar de dierenarts maar dat wil mijn vader niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2016, 20:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Past beter op Flora & Fauna!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2016, 20:59
rietjeex
rietjeex is offline
Thanx sorry wist niet waar ik m moest plaatsen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2016, 20:13
rietjeex
rietjeex is offline
UPDATE,

Vandaag weer bij mn vader geweest, zondag toen ik weg ging zat ze nog in de kooi, vanmiddag niet meer. We zijn er achter dat ze uit de kooi kan via het deurtje. Maar nu is het probleem dat de kat en de hamster boven los liepen. De kat was per ongeluk naar boven geglipt. Dat wisten we niet. Maar nu kunnen we geen spoor vinden van de hamster. Maar onze kat eet vogels enzo altijd op en laat de botten enzo liggen. Maar ook dat is niet te vinden, ook geen bloedsporen van een doodgemaakte hamster. Alleen een hoopje kattenharen (zijn te lang voor hamster en verkeerde kleur) mijn vader heeft me terug naar mn moeder gestuurd en is dus verder gaan zoeken (liep in de weg en ben in paniek) maar we kunnen dr mergens vinden. Wat kan ik t best doen? Of waar kan ze nog zitten?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2016, 20:56
Edeltraud
Avatar van Edeltraud
Edeltraud is offline
ik zou het proberen met een muizeval te zetten met een stukje wortel. Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 05-11-2016, 15:10
Verwijderd
Er zit echt maar heel weinig bloed in een hamster. Mijn katten likken het bloed trouwens op.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Mals Argensaains vleesch #1531
Trimm Trabb
500 18-10-2011 14:23
De Kantine Saaienstein en de griebelige groten #1432
Mc Kauw
500 26-06-2011 12:44
Flora & Fauna losbrekende hamsters
Mariekje*
23 09-12-2006 20:56
Flora & Fauna hoe...?
Morgan le Fay
19 08-08-2005 23:04
Flora & Fauna Haat jij dieren ook?
Verwijderd
46 13-02-2003 12:11
Verhalen & Gedichten Ondergang van de mens
kanariehenk
1 01-02-2002 13:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.