Oud 11-11-2018, 23:29
Verwijderd
Ben ik de enige die niet begrijpt waarom het ''alles'' bestaat en ben ik de enige die zich afvraagt of er nog iets anders is dan het ''alles''?
Er gaan ook allemaal theorieen door mijn hoofd: Zit ik nu eigenlijk in de hel? Word alles bestuurd door iemand? Ben ik de enige met een bewustzijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2018, 23:33
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Omg, dit is zo interessant.
Zal ik jullie eens iets vertellen wat ik een paar keer heb meegemaakt? Geloof me.... als je dat hoort dan ga je echt twijfelen of er niet veeeeeel meer is dan wat wij eigenlijk zien.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Omg, dit is zo interessant.
Zal ik jullie eens iets vertellen wat ik een paar keer heb meegemaakt? Geloof me.... als je dat hoort dan ga je echt twijfelen of er niet veeeeeel meer is dan wat wij eigenlijk zien.
Vertel
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 23:45
Verwijderd
Nee niemand snapt dit, er is ook nooit onderzoek naar gedaan.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Nee niemand snapt dit, er is ook nooit onderzoek naar gedaan.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 23:57
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Vertel
Oke, jullie zullen dit waarschijnlijk niet geloven. Maar ik ga het jullie toch vertellen.
Ik heb wel eens gehad dat ik midden in de nacht wakker werd. En slaperig mijn ogen open deed. En opkeek naar een mannelijke gedaante in mijn kamer. En ik SCHROK fucking erg.....en opeens was die gedaante weg. En ik was helemaal klaar wakker. Ik heb toen vlug het licht aangedaan. En die heb ik de rest van de nacht aan gelaten.


Ik heb ook wel eens gehad dat een mannelijke gedaante tegen mij leek te praten. Maar ja...uiteraard schrok ik mij natuurlijk weer helemaal kapot. Het is heel eng als je zomaar iemand in je kamer hebt zitten namelijk.

En een keer toen ik bij mijn tante logeerde had ik ook zoiets meegemaakt. Toen keek ik laat in de avond TV (mijn tante was al naar boven gegaan) maar ik wou nog niet slapen dus zat nog op de bank en keer naar de televisie. Maar op een gegeven moment vielen mij ogen toch dicht. En ik hoorde vaag gelach in mijn hoofd. Ik deed mijn ogen open en ik keek recht tegen een gedaante aan (vrouwelijk dit keer maar ik kon niet echt een gezicht zien). Het duurde maak een paar seconde maar ik schrok wel zo freaking erg.
Ik heb die gedaante ook helemaal niet aan horen lopen ofzo. Dus daardoor schrok ik echt super erg omdat het zomaar voor mij stond.
En na ongeveer 1 seconde was het weer weg. Maar ik had bijna een hartaanval van de schrik.

Maar goed....ik had ongeveer een jaar last van dit soort vreemde dingen. Daarna was het klaar en toen zag ik dit soort dingen niet meer. Het was dus ff een periode. Maar ik vond het toch wel vrij eng.
Ik kon in die periode vaak heel moeilijk in slaap komen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 00:06
Verwijderd
tl;dr:

Citaat:
hoiikbeneengaaaans!!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 00:12
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Jammer dat er niet serieus op gereageerd kan worden. Treurig.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 00:15
Verwijderd
Bespreek het maar met je therapeut, niet met ons.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Oke, jullie zullen dit waarschijnlijk niet geloven. Maar ik ga het jullie toch vertellen.
Ik heb wel eens gehad dat ik midden in de nacht wakker werd. En slaperig mijn ogen open deed. En opkeek naar een mannelijke gedaante in mijn kamer. En ik SCHROK fucking erg.....en opeens was die gedaante weg. En ik was helemaal klaar wakker. Ik heb toen vlug het licht aangedaan. En die heb ik de rest van de nacht aan gelaten.


Ik heb ook wel eens gehad dat een mannelijke gedaante tegen mij leek te praten. Maar ja...uiteraard schrok ik mij natuurlijk weer helemaal kapot. Het is heel eng als je zomaar iemand in je kamer hebt zitten namelijk.

En een keer toen ik bij mijn tante logeerde had ik ook zoiets meegemaakt. Toen keek ik laat in de avond TV (mijn tante was al naar boven gegaan) maar ik wou nog niet slapen dus zat nog op de bank en keer naar de televisie. Maar op een gegeven moment vielen mij ogen toch dicht. En ik hoorde vaag gelach in mijn hoofd. Ik deed mijn ogen open en ik keek recht tegen een gedaante aan (vrouwelijk dit keer maar ik kon niet echt een gezicht zien). Het duurde maak een paar seconde maar ik schrok wel zo freaking erg.
Ik heb die gedaante ook helemaal niet aan horen lopen ofzo. Dus daardoor schrok ik echt super erg omdat het zomaar voor mij stond.
En na ongeveer 1 seconde was het weer weg. Maar ik had bijna een hartaanval van de schrik.

Maar goed....ik had ongeveer een jaar last van dit soort vreemde dingen. Daarna was het klaar en toen zag ik dit soort dingen niet meer. Het was dus ff een periode. Maar ik vond het toch wel vrij eng.
Ik kon in die periode vaak heel moeilijk in slaap komen.
Ik snap dat het eng is en er zijn meer mensen die dit hebben gehad lees ik wel eens. Ze weten dus niet of het in je hoofd zit of dat het echt is want er kan niet echt onderzoek naar gedaan worden
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 07:49
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Ik snap dat het eng is en er zijn meer mensen die dit hebben gehad lees ik wel eens. Ze weten dus niet of het in je hoofd zit of dat het echt is want er kan niet echt onderzoek naar gedaan worden
Dat is inderdaad wel jammer. Maar weetje wat zo vreemd was. Dit was maar een kleine periode in mijn leven dat ik hier last van had. Daarna was het over. En ik heb er tot nu toe geen last meer van gehad.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dat het eng is en er zijn meer mensen die dit hebben gehad lees ik wel eens. Ze weten dus niet of het in je hoofd zit of dat het echt is want er kan niet echt onderzoek naar gedaan worden
..Really?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 09:23
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ben ik de enige die niet begrijpt waarom het ''alles'' bestaat en ben ik de enige die zich afvraagt of er nog iets anders is dan het ''alles''?
Er gaan ook allemaal theorieen door mijn hoofd: Zit ik nu eigenlijk in de hel? Word alles bestuurd door iemand? Ben ik de enige met een bewustzijn?
Heb ik ook hoor en ik zou je vragen haarfijn uitleggen.

Zit ik nu eigenlijk in hel?: Nee, hel is een verzonnen plaats. Maar mensen geloven dat dankzij religie.

Word alles bestuurd door iemand?: Nee.

Ben ik de enige met bewustzijn?: Nee, we hebben allemaal bewustzijn. We zijn geen robots.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 10:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ben ik de enige met bewustzijn?: Nee, we hebben allemaal bewustzijn. We zijn geen robots.
Ben ik het niet mee eens. Het zou best kunnen dat er gewoon 1 groot brein zit aan een machine die alle mensen op aarde bestuurd, maar dat dit gewoon een heel grote droom is van iedereen bij elkaar.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 11:10
Verwijderd
Dat is iets anders.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Dat is iets anders.
Die sukkel beschrijft toch spoken/geesten/entiteiten? En het ging toch over onderzoek naar het bestaan daar van?

Ach fuck al deze kleutershit ook, tijdverspilling.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 12:08
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Ik ben een bot versie 3.8
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 14:02
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik snap dat het eng is en er zijn meer mensen die dit hebben gehad lees ik wel eens. Ze weten dus niet of het in je hoofd zit of dat het echt is want er kan niet echt onderzoek naar gedaan worden
Het zit in hun hoofd.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-11-2018, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Die sukkel beschrijft toch spoken/geesten/entiteiten? En het ging toch over onderzoek naar het bestaan daar van?

Ach fuck al deze kleutershit ook, tijdverspilling.
Jij snapt dit niet Tuna.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 18:18
Verwijderd
Dat zie je verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Heb ik ook hoor en ik zou je vragen haarfijn uitleggen.

Zit ik nu eigenlijk in hel?: Nee, hel is een verzonnen plaats. Maar mensen geloven dat dankzij religie.

Word alles bestuurd door iemand?: Nee.

Ben ik de enige met bewustzijn?: Nee, we hebben allemaal bewustzijn. We zijn geen robots.
Hoe is alles ontstaan dan? Er moet wel iemand zijn die dit alles gemaakt heeft, het kan niet zomaar op ploppen
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 20:22
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Hoe is alles ontstaan dan? Er moet wel iemand zijn die dit alles gemaakt heeft, het kan niet zomaar op ploppen
Jij gaat er dus van uit dat alles wat is ontstaan door middel van een of ander wezen tot stand is gekomen. Dat is slechts een mogelijkheid, geen noodzakelijkheid. Dingen ontstaan overigens niet zomaar. Ze ontstaan altijd als gevolg van een of andere wetmatigheid.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 21:25
Verwijderd
Iedereen weet dat het antwoord op alles 42 is.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Jij gaat er dus van uit dat alles wat is ontstaan door middel van een of ander wezen tot stand is gekomen. Dat is slechts een mogelijkheid, geen noodzakelijkheid. Dingen ontstaan overigens niet zomaar. Ze ontstaan altijd als gevolg van een of andere wetmatigheid.
Haha grappig, wat was er eerst, het kip of het ei
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 22:17
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Haha grappig, wat was er eerst, het kip of het ei
het kip, maar wie heeft het kip gemaakt dan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2018, 22:31
Verwijderd
Citaat:
het kip, maar wie heeft het kip gemaakt dan
Gordon Ramsay
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 22:39
Verwijderd
Het ei! https://wetenschap.infonu.nl/diverse...of-het-ei.html
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 23:12
Kerstmann
Kerstmann is offline
Citaat:
Bespreek het maar met je therapeut, niet met ons.
Wat is je probleem? Doe Maar niet zo bijdehand omdat dit anoniem is. En "ons"? spreek voor je zelf. Zo'n forum als dit is voor dit soort dingen bedoeld, dus stil maar weer he.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 05:27
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dat het eng is en er zijn meer mensen die dit hebben gehad lees ik wel eens. Ze weten dus niet of het in je hoofd zit of dat het echt is want er kan niet echt onderzoek naar gedaan worden
Ze weten zeker wel dat dit in je hoofd zit, hell zelfs voor bijna dood ervaringen met licht aan het einde van de tunnel is een logische verklaring voor.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 21:12
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Oke, jullie zullen dit waarschijnlijk niet geloven. Maar ik ga het jullie toch vertellen.
Ik heb wel eens gehad dat ik midden in de nacht wakker werd. En slaperig mijn ogen open deed. En opkeek naar een mannelijke gedaante in mijn kamer. En ik SCHROK fucking erg.....en opeens was die gedaante weg. En ik was helemaal klaar wakker. Ik heb toen vlug het licht aangedaan. En die heb ik de rest van de nacht aan gelaten.


Ik heb ook wel eens gehad dat een mannelijke gedaante tegen mij leek te praten. Maar ja...uiteraard schrok ik mij natuurlijk weer helemaal kapot. Het is heel eng als je zomaar iemand in je kamer hebt zitten namelijk.

En een keer toen ik bij mijn tante logeerde had ik ook zoiets meegemaakt. Toen keek ik laat in de avond TV (mijn tante was al naar boven gegaan) maar ik wou nog niet slapen dus zat nog op de bank en keer naar de televisie. Maar op een gegeven moment vielen mij ogen toch dicht. En ik hoorde vaag gelach in mijn hoofd. Ik deed mijn ogen open en ik keek recht tegen een gedaante aan (vrouwelijk dit keer maar ik kon niet echt een gezicht zien). Het duurde maak een paar seconde maar ik schrok wel zo freaking erg.
Ik heb die gedaante ook helemaal niet aan horen lopen ofzo. Dus daardoor schrok ik echt super erg omdat het zomaar voor mij stond.
En na ongeveer 1 seconde was het weer weg. Maar ik had bijna een hartaanval van de schrik.

Maar goed....ik had ongeveer een jaar last van dit soort vreemde dingen. Daarna was het klaar en toen zag ik dit soort dingen niet meer. Het was dus ff een periode. Maar ik vond het toch wel vrij eng.
Ik kon in die periode vaak heel moeilijk in slaap komen.
Dat heet een hallucinatie, had je maar minder paddo’s moeten gebruiken
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Dat heet een hallucinatie, had je maar minder paddo’s moeten gebruiken
Wie weet is het wel een hallicunatie (die heb ik ook wel eens gehad bij een slaapverlamming), die kun je krijgen bij vermoeidheid of andere dingen. Maar het kan ook daadwerkelijk echt zijn, als je het nog nooit heb meegemaakt of als je er geen bewijs van hebt dat het niet bestaat kun je dit soort dingen niet zeggen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 21:44
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Dat heet een hallucinatie, had je maar minder paddo’s moeten gebruiken
Ik gebruik geen drugs.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 21:45
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Wie weet is het wel een hallicunatie (die heb ik ook wel eens gehad bij een slaapverlamming), die kun je krijgen bij vermoeidheid of andere dingen. Maar het kan ook daadwerkelijk echt zijn, als je het nog nooit heb meegemaakt of als je er geen bewijs van hebt dat het niet bestaat kun je dit soort dingen niet zeggen.
Dit inderdaad.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie geloof, hoop, liefde
Gerlinda
126 12-05-2009 07:32
Liefde & Relatie Lovesongs
Verwijderd
124 09-10-2005 20:54
Verhalen & Gedichten [Lees!]Verhaaltje
Zut Alors!
9 14-03-2005 16:56
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Mijn muze
Verwijderd
0 14-11-2004 18:03
Verhalen & Gedichten Brieven
Raakvlak
10 04-03-2004 23:31
De Kantine Wat staat er onder jouw CTRL-V?
Tandpasta
499 28-11-2003 23:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18.