Oud 01-02-2019, 15:39
Pinguin99
Pinguin99 is offline
Hi, ik heb nu al sinds de zomervakantie op verschillende dating apps gezeten zoals okcupid, badoo, Tinder maar sowieso krijg ik niet veel likes dus hierdoor vraag ik mij nog meer af wat ik fout doe. Maar ik wordt over een maand 20 en heb dus nog steeds nog nooit een relatie gehad. Begint dit nu niet erg raar te worden? Hebben jullie nog enig idee wat ik hier tegen kan doen? Misschien nog wat andere datings sites? Hoewel die ratings apps volgensmij ook niet werken voor mij😞
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2019, 15:56
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
op de meeste datingapps kijk je naar het uiterlijk... En niet naar het belangrijkste, het innerlijk.
Ga je weleens uit? Naar de kroeg ofzo? Dat kan al heel erg helpen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2019, 17:25
Pinguin99
Pinguin99 is offline
Ik ga eigenlijk nooit uit naar of naar een kroeg. Het gedeelte van mijn vrienden dat dichtbij woont gaat namelijk ook nooit of bijna nooit en degene die wel gaan wonen ver weg. Bij bij in het dorp zitten ook alleen cafés met oude mannen er in sowieso is er geen zak te doen waar ik woon.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2019, 17:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe presenteer jij jezelf naar anderen toe? In het dagelijks leven, en in deze datingapps?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-02-2019, 19:44
Pinguin99
Pinguin99 is offline
Citaat:
Hoe presenteer jij jezelf naar anderen toe? In het dagelijks leven, en in deze datingapps?
Hoe bedoel je dit?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2019, 19:57
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Presenteer je jezelf als een leuk persoon, of doe je negatief over jezelf?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2019, 19:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe bedoel je dit?
Citaat:
Presenteer je jezelf als een leuk persoon, of doe je negatief over jezelf?
Dit ja. Hoe zou je jezelf bijvoorbeeld omschrijven?

Wat zet je neer over jezelf op je profiel op zo'n datingsite?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-02-2019, 20:25
Pinguin99
Pinguin99 is offline
Meestal loop ik wel vrolijk rond. Mijn vrienden zeggen wel vaak dat ik een droogkloot ben 😂. Of dat goed is weet ik niet. Op een datings app zet ik meestal wat dingen die ik leuk vind films, muziek en sport bijvoorbeeld en meer eigenlijk niet omdat ik nooit weet wat ik daar neer zou moeten zetten.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2019, 21:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Meestal loop ik wel vrolijk rond. Mijn vrienden zeggen wel vaak dat ik een droogkloot ben 😂. Of dat goed is weet ik niet. Op een datings app zet ik meestal wat dingen die ik leuk vind films, muziek en sport bijvoorbeeld en meer eigenlijk niet omdat ik nooit weet wat ik daar neer zou moeten zetten.
Jij bent toch veel meer dan een droogkloot? Waar ben je nu echt enthousiast over? Wat raakt jou echt? Films en muziek zijn vrij oppervlakkig en soms ook heel algemeen...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-02-2019, 21:49
Verwijderd
Datingapps zijn nu eenmaal ook erg oppervlakkig en algemeen.

Zijn je foto's interessant? Dus zonder filters? Lijkt je op je foto's?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2019, 23:38
Pinguin99
Pinguin99 is offline
Ja wat Ik enthousiast over ben is denk ik reizen. Maar iedereen houd toch van op vakantie gaan? Voor de rest krijg je dan toch weer films en series zoals game of thrones en lord of the Rings.
Of de foto's interessant zijn weet ik niet ik heb gewoon 1 foto in het grijs 1 zonder 1 op afstand en 1 met een snapfilter.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2019, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Of de foto's interessant zijn weet ik niet ik heb gewoon 1 foto in het grijs 1 zonder 1 op afstand en 1 met een snapfilter.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2019, 23:46
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Snapfilter zou ik vervangen door een leuke foto zonder filter
Met citaat reageren
Oud 02-02-2019, 00:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja wat Ik enthousiast over ben is denk ik reizen. Maar iedereen houd toch van op vakantie gaan? Voor de rest krijg je dan toch weer films en series zoals game of thrones en lord of the Rings.
Of de foto's interessant zijn weet ik niet ik heb gewoon 1 foto in het grijs 1 zonder 1 op afstand en 1 met een snapfilter.
Als dat je passie is, vertel daar over. Dat jij ergens enthousiast over bent maakt jou voor anderen interessanter, en geeft raakvlak als die ander die interesse deelt.

(En nee, niet iedereen houdt per definitie van op vakantie gaan. En reizen is ook niet altijd hetzelfde als op vakantie gaan )
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-02-2019, 00:02
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Maar iedereen houd toch van op vakantie gaan?
ik niet... Ik vind het veel fijner om thuis te blijven, in een bekende omgeving
Je zei eerder dat je ook interesse hebt in spot. Heb je daar een team waar je fan van bent?
Welke vorm van muziek vind je leuk?
Ook dat zijn leuke gespreksonderwerpen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2019, 08:33
Pinguin99
Pinguin99 is offline
Oké dan zal ik die met snapchat filter wel weg halen. Ik bedoelde niet echt naar sport kijken ben niet echt fan van een team. Ik bedoelde sport die ik leuk vind om te doen. Dat heb ik er al wel opgezet en van wat voor muziek ik hou staat er ook al op. Blijkbaar werken die dingen toch niet 😞.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2019, 11:25
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Welke sporten vind je leuk? Zit je bij een vereniging of doe je het gewoon "op straat"?
Ben je naar concerten geweest? Heb je überhaupt artiesten genoemd?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2019, 12:09
Verwijderd
Op die datingapps zitten nu eenmaal veel mensen die ook gewoon op zoek zijn naar een snelle date/scharrel en niet naar een relatie. Kan het zijn dat je wat wanhopig overkomt? Je bent wel echt gefocust op een relatie namelijk.

Je weet pas of je een relatie met iemand wil als je die persoon een paar keer in het echt gezien hebt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-02-2019, 23:56
Pinguin99
Pinguin99 is offline
Ja ik heb wat artiesten genoemd zoals dua lipa, avicci en op een vereniging zit ik niet. Een sport die ik altijd wel leuk vind is schaatsen helaas is de schaats baan begin vorige maand dicht gesloten en is er buiten (bijna)nooit ijs.
Ik heb geen idee of ik wanhopig over kom hoe zouden ze dat moeten zien te? Dat je pas een relatie begint met iemand als je het gezien hebt kan ik ook nog wel snappen. De mensen die ik wel eens op straat zie of op werk zijn tot nu toe nog steeds leuker geweest dan de mensen waarmee ik op die app heb gepraat. Helaas heeft bijna iedereen die ik een relatie.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2019, 12:30
Verwijderd
Ja het is via een app, dus eigenlijk niet "echt". IRL voel je meteen een klik of niet, en zie je veel meer van een persoon in één keer. Op de app heb je dat niet.

Je kan onbewust heel gretig overkomen via de app in dingen die je zegt of hoe je IRL bent.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2019, 22:37
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
dating apps hebben bij mij nooit gewerkt. naar feestjes enzo gaan wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Werkende mensen ASSEMBLE! #35
WolterB
500 13-02-2019 21:08
Liefde & Relatie Nog geen vriendin
Pinguin99
4 25-03-2017 18:35
Seksualiteit Rare fetisj, wie heeft dit nog meer.
legoboy167
11 25-07-2013 16:50
Verhalen & Gedichten [Verhaal] (voorlopig nog titelloos)
WolterB
4 20-01-2006 13:43
Liefde & Relatie Nog altijd alleen ... hulp nodig!
ally
43 27-02-2004 19:29
Verhalen & Gedichten Verhaal van een vriend - nog geen titel
Caelis
35 29-07-2003 16:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.