Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2002, 23:10
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Ik plaats hem maar hier, gaat toch eigenlijk om relaties maar dan niet om liefdesrelaties.

Ik zou met vrienden van me naar six flags gaan, met zijn 5 totaal. maar nu gingen er vriendinnen (ook klasgenoten van ons) ook naar six flags
Maar die vriendinnen gingen ook naar six flags dus, maar al de volgende dag, en wij 5 vrienden zouden de volgende dag (de dag dat die meiden naar six flags) bespreken om naar six flags te gaan! Nu hebben we onderling op msn ik en me vriend en die meiden (vriendinnen) afgesproken om morgen al te gaan. Ik heb me andere 3 vrienden gebeld om te ragen of ze meegingen, vonden we allemaal leuk alleen die drie vrienden niet zo. Die hadden geen zin om zo snel gelijk morgen te gaan die wilde wat later afspreken.
Nu vinden die 3 vrienden mij en me andere vriend en die meiden (waar hun niet echt mee omgaan) matig. Ze vinden ons matig omdat we met hun zouden gaan en afgesproken hadden en nu zijn wij 2 (ik en me vriend) zwak en laag maar ze konden mee!!! maar wilde niet

lopen ze gelijk te zeiken en te schelden
wat vinden jullie hiervan???

Hopen dat een van die 3 het lees hahaha
maar ik vind dat hun dom zijn, we hebben het gevraagd en anders weet ik het bij hun 3 dan komt er niks van terecht!! ze gaan ook uiteindelijk niet.
Ik heb voor de rest een leuke dag gehad!!

Maar hoe zou jij het vinden als je in mij voeten stond?? Ben jij dan fout of hun, zou ik graag willen weten

Laatst gewijzigd op 28-08-2002 om 23:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2002, 23:12
Chelsea
Chelsea is offline

..3?..5? wtf bedoel je
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 23:13
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Chelsea schreef:

..3?..5? wtf bedoel je
wist het zelf ook niet meer, lees het nog eens

dan antwoord ik wel als je het niet snapt
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 23:17
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
die 5 totaal zijn dus:
ik
me vriend (die toen mee is gegaan met ons)
en 3 andere vrienden (die ons matig vinden en niet mee wilden)
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 23:18
Angeles
Angeles is offline
Je zou in eerste instantie met je vrienden gaan en ik vind dat je het eerst met hun had moeten bespreken, voor je het besluit nam om de afspraak te verzetten en het met die meiden te bespreken. Als je samen naar Six Flags gaat dan moet iedereen het er toch mee eens zijn als je het wil verzetten?

Ik vind wel dat zij meteen erg overdrijven door meteen te gaan schelden, maar ik kan er wel iets van begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 23:22
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Je zou in eerste instantie met je vrienden gaan en ik vind dat je het eerst met hun had moeten bespreken, voor je het besluit nam om de afspraak te verzetten en het met die meiden te bespreken. Als je samen naar Six Flags gaat dan moet iedereen het er toch mee eens zijn als je het wil verzetten?

Ik vind wel dat zij meteen erg overdrijven door meteen te gaan schelden, maar ik kan er wel iets van begrijpen.
ja maar we hadden nog geen afspraak om te gaan en aangezien ik hun ken zal die er niet komen ook! En ze vinden ons matig omdat we uiteindelijk niet met zijn 5 zijn gegaan, maar ik en me ene vriend met die meiden. Maar ik heb ze ervoor gebeld van te voren die dag om te gaan wijzelf hadden nog niets afgesproken.
Als ze dan niet willen, ok. ben blij dat ik gegaan ben want hun gaan nu niet
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 23:26
Angeles
Angeles is offline
In dat geval zou ik me niet te druk maken, misschien wel eerst met hun overleggen, maar als er met hun nooit iets terecht komt van afspreken dan maakt het ook niet zo veel uit, ze draaien wel bij.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 23:27
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Angeles schreef:
In dat geval zou ik me niet te druk maken, misschien wel eerst met hun overleggen, maar als er met hun nooit iets terecht komt van afspreken dan maakt het ook niet zo veel uit, ze draaien wel bij.
thnx voor je reply.
Ja of ze bij draaien boeit me voorlopig niet, wil gewoon weten of ik echt fout was of niet.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 08:41
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Je zou in eerste instantie met je vrienden gaan en ik vind dat je het eerst met hun had moeten bespreken, voor je het besluit nam om de afspraak te verzetten en het met die meiden te bespreken. Als je samen naar Six Flags gaat dan moet iedereen het er toch mee eens zijn als je het wil verzetten?

Ik vind wel dat zij meteen erg overdrijven door meteen te gaan schelden, maar ik kan er wel iets van begrijpen.
Precies, kan me best voorstellen dat ze boos zijn. je had het gewoon eerst moeten overleggen. Wel zo netjes. Ik zou het ook niet pikken ook al mag ik dan alsnog mee...tis gewoon geen stijl.
Maar als het je niet boeit of ze bijdraaien wat voor vrienden zijn het dan?
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 08:42
pienie
wat een moeilijkheden allemaal over een dagje pretpark?!...

als ik jou was zou ik me niet eens druk maken of je nu fout of niet fout was, geniet gewoon!!! je leeft, en in de toekomst zal je je al genoeg druk moeten maken!...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 08:53
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Mystique schreef:


Precies, kan me best voorstellen dat ze boos zijn. je had het gewoon eerst moeten overleggen. Wel zo netjes. Ik zou het ook niet pikken ook al mag ik dan alsnog mee...tis gewoon geen stijl.
Maar als het je niet boeit of ze bijdraaien wat voor vrienden zijn het dan?
dat vraag ik me ook weleens af
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 16:25
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
tja ik weet niet hoor.. maar ik zou het ook niet echt tof vinden.. Jullie spreken af om een keer met zn 5e naar Six flags te gaan.. en dan komen jij en die vriend van je ineens ermee aanzetten dat je gelijk de dag erna al wilt gaan met die meiden.. .. tja beetje kortdag misschien? en nog goed kans dat jullie vrienden misschien niet konden die dag.. Ik vind het een beetje klinken alsof jullie gewoon perse met die meiden mee wilden, omdat het nou eenmaal meiden waren..

Tja en jullie zouden met die vrienden afspreken, maar jij en je vriend hadden dus gewoon al geregeld dat jullie die dag zouden gaan en jullie vrienden konden of mee gaan of niet mee gaan.. Tja dat vind ik niet echt bepaald iets afspreken met zn vijven..
Ja ik zou dat dus ook best wel matig vinden van jullie ja..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 18:39
Verwijderd
Hmz.. je spreekt met zn 5en af om naar Six Flags te gaan, vervolgens komt er een eventuele datum, en vraag je of 3 van hen op die datum willen.. dan willen ze niet, aangezien je hebt afgesproken met zn 5en te gaan, prik je dan toch een andere datum waarop iedereen wil?

Dus ja.. ik snap dat zij het matig vinden en vind het eerlijk gezegd ook verkeerd. Je vraagt ze dan wel mee, maar juist omdat er nog geen datum is geprikt ga je toch op een datum die iedereen wil? Dat is toch het hele idee van samen gaan? En niet wij gaan dan zie maar of jullie meegaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Wat vinden jullie hiervan?
Verwijderd
106 17-09-2005 22:06
Lifestyle wat vinden jullie hiervan....????
lorrdof
30 31-03-2004 23:09
Liefde & Relatie Wat vinden jullie hiervan?
Some
7 24-07-2003 08:27
Lifestyle wat vinden jullie hiervan?
Aguy
12 05-07-2003 18:50
Seksualiteit Meiden wat vinden jullie van gebeft worden?
Some
103 03-06-2003 09:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wat vinden jullie ervan dat Nederland POLITIEK INCORRECT is?
Nieuwe Nationale Partij
89 21-01-2002 21:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.