Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2015, 10:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe bewaren jullie je kruiden? Wij hebben thuis één plank helemaal vol met zakjes, potjes en bakjes maar dat vind ik niet erg handig. Wanneer je iets nodig hebt kan je het niet vinden en als je iets pakt krijg je een lawine van zakjes over je heen.

Dus ik zoek inspiratie om dat netjes en handig op te bergen!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2015, 10:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik bewaar potjes en zakjes in van die witte bakjes van de Chinees omdat er toch vaak iets vanaf komt en je dan niet gelijk je kast hoeft te soppen. Je kan het makkelijk pakken en even zoeken. Bij mij staan ze in het keukenkastje. Ik heb ook potjes van Ikea waar je zakjes in kan legen en daar plak ik een sticker op het deksel met wat erin zit.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2015, 15:22
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb bakjes (kunststof van de Xenos) in de kast staan met daarin zakjes en kleine potjes. Grotere potten staan apart op een plankje.
En dingen als bakpoeder en zakjes vanillesuiker passen precies in een boterkuipje.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2015, 16:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vader heeft voor mij twee houten kistjes getimmerd die precies op elkaar passen. In de ene staan allerlei kruidenpotjes. Grotere zakjes kruiden leeg ik in glazen potjes van bijvoorbeeld saladekaas en ik schrijf op de deksel wat erin zit. In dat kistje liggen ook pakjes bouillonblokjes enzo. In het andere kistje zitten bakbenodigdheden.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2015, 16:29
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb een la waar alle potjes en zakjes inliggen. Bakpoeder en vanillesuiker en dat soort zakjes liggen netjes in de 'bakkast'
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 09-01-2015, 20:33
Verwijderd
Ik heb een kastje vol met alleen maar kruiden. Ik ben ook nog op zoek naar een handigere manier van opbergen, ik heb nogal wat kruiden en koop veel grote potten (200 gr) bij de toko. Het is op dit moment ook een hel om de goede kruiden te vinden.Ik heb geen idee hoe ik het handige op zou kunnen bergen en ben eigenlijk te lui om te kijken of het op een andere manier handiger kan. Ook een teken dat ik me nog niet genoeg erger () anders had ik er wel iets aan gedaan.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2015, 05:48
Verwijderd
Ik heb een la vol potjes en ik heb labels op de bovenkant geplakt zodat ik meteen kan zien wat het allemaal is. Als ik kruiden koop in een zakje, doe ik die meestal over in een potje.

Met citaat reageren
Oud 30-01-2015, 18:42
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
http://www.culy.nl/inspiratie/10-han...n-van-kruiden/

Ik heb het zelf zoals Sarah, alleen dan allemaal in dezelfde potjes en dan bovenop een labeltje gemaakt.
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2015, 20:22
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Je hebt van die speciale kruidenrekjes waar je een hoop kruiden kwijt kunt en sommige mensen hangen ze aan de muur of de binnenkant van een kastdeur.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2015, 20:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Inmiddels is onze kast al weer ietsje netter
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31.