Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2015, 20:34
Thatgirl.
Thatgirl. is offline
Hoi,

Voor mijn profielwerkstuk heb ik een enquête gemaakt over superfoods.
Wij onderzoeken of superfoods echt zo gezond zijn als wordt gezegd.
De enquête is maar 12 vragen, dus je bent zo klaar.
Alvast heel erg bedankt, hieronder staat de link.

http://enquetemaken.nu/r/1vaz9
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2015, 21:16
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Leuk, heel actueel die superfoods. Ik neem aan dat jullie dat onderzoek naar de gezondheidseffecten niet doen met deze enquête, maar dat dit alleen maar is om te zien hoe de gemiddelde nederlander er over denkt?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 27-01-2015, 21:21
Verwijderd
Ingevuld! Alleen 1 ding: Bij vraag: 9. Wat denkt u dat er gezond is aan superfoods? Meerdere antwoorden mogelijk. Daar kan je maar 1 antwoord selecteren. Dus als jullie willen dat iedereen meerdere antwoorden geeft, moeten jullie dit even veranderen.

Laatst gewijzigd op 31-01-2015 om 22:29.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2015, 22:16
Thatgirl.
Thatgirl. is offline
Citaat:
Leuk, heel actueel die superfoods. Ik neem aan dat jullie dat onderzoek naar de gezondheidseffecten niet doen met deze enquête, maar dat dit alleen maar is om te zien hoe de gemiddelde nederlander er over denkt?
Klopt, met de enquête proberen we een zo goed mogelijk beeld te krijgen van de bekendheid van superfoods en hoe de gemiddelde Nederlander over superfoods denkt. Om te testen hoe gezond superfoods zijn hebben we een aantal experimenten gedaan waarbij we hebben gekeken naar de hoeveelheden van de aanwezige stoffen. En vervolgens hebben we dit vergeleken met andere producten zoals melk of sinaasappels.
Bij deze ook nog heel erg bedankt voor het invullen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2015, 22:16
Thatgirl.
Thatgirl. is offline
Citaat:
Ingevuld! Alleen 1 ding: Bij vraag: 9. Wat denkt u dat er gezond is aan superfoods? Meerdere antwoorden mogelijk. Daar kan je maar 1 antwoord selecteren. Dus als jullie willen dat iedereen meerdere antwoorden geeft, moet jullie dit even veranderen.
Bedankt voor het melden! Ik heb het gelijk aangepast.
En ook nogmaals bedankt voor het invullen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2015, 22:43
Verwijderd
Ingevuld!
Nog een opmerking: de laatste vraag was volgens mij iets van: denkt u dat superfoods duur zijn in vergelijking met andere producten?
In het tekstje daar boven staan prijzen van een aantal superfoods aangegeven: chi_nogwat-zaad: 225 gr €2.99.
Stuur je het antwoord bij de laatste vraag dan niet te veel kmdat de orijzen er gewoon boven staan?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2015, 23:11
brands
Avatar van brands
brands is offline
Citaat:
Ingevuld!
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor het melden! Ik heb het gelijk aangepast.
En ook nogmaals bedankt voor het invullen.
Ja, dat is natuurlijk niet de bedoeling, tijdens een onderzoek de antwoordmogelijkheden aanpassen
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 10:07
Thatgirl.
Thatgirl. is offline
Citaat:
Ingevuld!
Nog een opmerking: de laatste vraag was volgens mij iets van: denkt u dat superfoods duur zijn in vergelijking met andere producten?
In het tekstje daar boven staan prijzen van een aantal superfoods aangegeven: chi_nogwat-zaad: 225 gr €2.99.
Stuur je het antwoord bij de laatste vraag dan niet te veel kmdat de orijzen er gewoon boven staan?
Ja, daar zaten wij ook een beetje mee. We hebben uiteindelijk toch besloten om het zo te doen, maar we nemen het wel mee bij de verwerking van de resultaten.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 11:03
Verwijderd
Wat neem je wel mee? Hoe neem je dat wel mee?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 14:32
Thatgirl.
Thatgirl. is offline
Citaat:
Wat neem je wel mee? Hoe neem je dat wel mee?
Sorry, dat was een beetje onduidelijk.
Bij het verwerken van de antwoorden nemen we mee dat, doordat de prijzen van de superfoods boven de vraag staan, het antwoord enigszins gestuurd wordt en dat men in een andere situatie eventueel een ander antwoord zou kunnen geven. Dit gebeurt, net zoals de verwerking van de rest van de antwoorden, volledig anoniem natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 15:06
Verwijderd
Hoe neem je dat dan mee? Dat effect kun je echt niet meten met de tools die jullie voorhanden hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 17:47
Thatgirl.
Thatgirl. is offline
Citaat:
Hoe neem je dat dan mee? Dat effect kun je echt niet meten met de tools die jullie voorhanden hebben.
Door het te bespreken. We hebben helaas niet genoeg tijd om de resultaten nauwkeuriger te verwerken.We hebben slechts 80 uur om dit onderzoek te doen en de enquête is daar maar een deel van.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2015, 08:41
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Dit hoort op eten en drinken. Ik verplaats het.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54.