Oud 01-02-2005, 14:22
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Vandaag Cito luisteren Duits gehad (VWO).
Het audio-onderdeel ging over meteorologie en geld (dat laatste met een piep waarbij je zelf A of B moet aanvullen) en het video-onderdeel ging over de hersenen, vooral over intelligentie.

Wat vonden jullie ervan?

Ik vond het stuk over de ozonlaag etc wel makkelijk, het stuk over geld wat moeilijker (vooral omdat er dan elke keer iemand anders aan het woord is, dan moet je eerst aan die stem wennen).

Het kijkgedeelte was apart (had ik nog nooit geoefend ofzo), op zich wel duidelijk, maar toch moeilijk, omdat je heel erg afgeleid werd door de beelden. Ze lieten een heel stukje zien over een vrouw die een taart bakte enzo, en welk deel van dr hersenen ze dan moest gebruiken bv. Dan zit je te kijken hoe die vrouw eiwit en -geel aan het scheiden is, denk je ineens 'ow ja, de vraag!'.

Verder bij het laatste onderdeel zat een fragment waar twee vragen bij waren (tegelijk beantwoorden), maar dat vond ik in dit geval geen probleem, ze waren duidelijk omstebeurt te beantwoorden tijdens het kijken.
Wel heel irritant vond ik het stuk waarbij een Engelse onderzoeker aan het woord was, daar praten ze dus gewoon in het Duits doorheen, erg moeilijk te volgen dan.

Ik denk wel dat ik een voldoende heb gehaald, maar geen idee of het een 5,5 of een 8,5 ofzo zal zijn..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2005, 14:35
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Wij hadden de 2004 toets omdat de 2005 nog niet aan was gekomen..... Als ik dat van tevoren had geweten!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 14:29
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Bij het kijkdeel moet je ook gewoon doen alsof die beelden er niet zijn en alleen maar luisteren.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 15:24
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vond vooral het audiogedeelte heel erg moeilijk, video ging iets beter

En ik had 16 fout, dat is waarschijnlijk iets tussen de 5,3 en 5,7 of zo?

En ik zat ook alleen maar te letten op hoe onhandig zij dat ei aan het doen was
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 16:06
girlsetsfire!
girlsetsfire! is offline
pfft... ik had vandaag duits (havo) en ik vond het te moeilijk.. ik heb wel 28 goed.. en waarschijnlijk ligt de norm bij 27 = 5.5
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 16:49
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Hmja ik vond m ook wel moeilijk... ik kon bij dat tweede deel m'n aandacht niet houden... maarja het onderwerp hielp ook niet echt mee .

Maargoed ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 11 fout had, dus ong een 6,3. Ben er wel blij mee
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 16:21
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Erbenda schreef op 02-02-2005 @ 16:49 :
Hmja ik vond m ook wel moeilijk... ik kon bij dat tweede deel m'n aandacht niet houden... maarja het onderwerp hielp ook niet echt mee .

Maargoed ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 11 fout had, dus ong een 6,3. Ben er wel blij mee
Vorig jaar was het met zestien fout een 5,5... Heb je dan geen zeven of zo met elf fout?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 18:34
engeltje
engeltje is offline
jullie kregen je cijfer al?? of het aantal fout??
Wij kregen te horen dat ze verplicht een week moeten wachten, wat dus neerkomt op twee weken dankzij de vakantie. En ik wil het juist zo graag weten
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 16:05
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
engeltje schreef op 03-02-2005 @ 18:34 :
jullie kregen je cijfer al?? of het aantal fout??
Wij kregen te horen dat ze verplicht een week moeten wachten, wat dus neerkomt op twee weken dankzij de vakantie. En ik wil het juist zo graag weten
Wij kregen het aantal fout en een indicatie van wat voor cijfer je dan hebt. Pas in week acht is de normering bekend
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 21:14
Verwijderd
Ik had 29 pt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Problemen met Engels
Nolita
17 11-10-2003 12:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.