Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2003, 01:19
magicwopke
magicwopke is offline
Wij hadden (het is al weer achter de rug) de examens meestal in een gymlokaal, de tafels staan dus best wel ver uit elkaar. maar er waren mensen tussen die

- als ze naar de WC gingen op iemands blaadje keken
- Echt waar: propjes over gooiden.
- de bekende truck van een spiekbrief in de Bosatlas
- fluisterend met hun hand voor de iemand anders een som aan het uitleggen was
- na het teken van "einde zitting"snel nog even met alkaar overlegden en nog wat opschreven


?Mijn vraag aan jullie: waren er bij jouw ook creatieve fraudeurs bij?
Advertentie
Oud 24-05-2003, 09:05
@Moon
@Moon is offline
Nou, nee. Er zitten 3 docenten in de gymzaal. Dus propjes zou je echt niet kunnen gooien. En als je naar de wc wilt gaat de docent met je mee. Nou nee. k denk niet dat er echt mensen hebben gespiekt. Zou t zelf nie eens doen. Als je betrapt word gelijk een 1
Oud 24-05-2003, 09:18
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
@Moon schreef op 24-05-2003 @ 10:05:
Nou, nee. Er zitten 3 docenten in de gymzaal. Dus propjes zou je echt niet kunnen gooien. En als je naar de wc wilt gaat de docent met je mee. Nou nee. k denk niet dat er echt mensen hebben gespiekt. Zou t zelf nie eens doen. Als je betrapt word gelijk een 1
Zit jij soms bij mij op school ofzo
'k wou precies hetzelfde zeggen
Oud 24-05-2003, 09:19
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
lucy48 schreef op 24-05-2003 @ 10:18:
Zit jij soms bij mij op school ofzo
'k wou precies hetzelfde zeggen
Ohnee, je komt uit Den Haag
Oud 24-05-2003, 09:21
Iwein
Iwein is offline
Citaat:
lucy48 schreef op 24-05-2003 @ 10:19:
Ohnee, je komt uit Den Haag
eigenlijk bestaat er ook nog een wijzig knop
Oud 24-05-2003, 09:23
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
iwein schreef op 24-05-2003 @ 10:21:
eigenlijk bestaat er ook nog een wijzig knop
Jaja, maar dat duurt te lang
mn computer is vandaag een beetje traag
Ben aan het downloaden
Oud 24-05-2003, 09:24
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
Ik geloof niet dat er bij ons gespiekt kon worden of is gespiekt.....daar hebben we veels te oplettende docenten voor
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Oud 24-05-2003, 09:25
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Ik denk ook niet dat er bij ons gefraudeerd is, behalve dan door de afdelingsleider die het pakketje telkens 5 minuten te vroeg openmaakte.
In principe zou je kunnen spieken of propjesgooien bij ons, maar dan moet je wel een heel goed moment uitkiezen. Er zijn surveillanten die niet opletten, maar dan moet je wel net de goeden hebben.
Bij ons zijn er wel mensen die er bij de schoolexamens gebruik van maken denk ik, maar bij de centrale examens denk ik niet.

Laatst gewijzigd op 24-05-2003 om 10:22.
Oud 24-05-2003, 09:32
Missy_shy
Missy_shy is offline
Bij ons is eitje om af te kijken voor als je naar wc gaat en als ik even me hoofd strek zie je de antworoden van ander al...

Maar goed, ik durf dit echt niet ik heb gevraagt of tafeltjes verder uit elkaar mochten want ik werd zenuwachtig ervan was band dat ik een 1 zou krijgen als ik perongeluk opzij keek.

(ik kijk automatisch naar iemands blaadje om te kijken hoeveel diegene al is, heel stom.)
__________________
Al heel vroeg in me leven was het te laat
Oud 24-05-2003, 09:32
Blisss
Avatar van Blisss
Blisss is offline
Citaat:
@Moon schreef op 24-05-2003 @ 10:05:
Nou, nee. Er zitten 3 docenten in de gymzaal. Dus propjes zou je echt niet kunnen gooien. En als je naar de wc wilt gaat de docent met je mee. Nou nee. k denk niet dat er echt mensen hebben gespiekt. Zou t zelf nie eens doen. Als je betrapt word gelijk een 1
Bij ons ongeveer hetzelfde. Ik denk dat 90% het gewoon sowieso niet durft omdat je weet dat als je betrapt wordt je gewoon een 1 hebt. Bij een proefwerk of zo kun je dat nog een keer riskeren als je het slecht gaat maken, maar bij een examen heb je dan gewoon zo'n groot probleem, dat je beter een paar punten mis kunt lopen lijkt me. Bovendien zitten er constant 4 leraren in de gymzaal, ook achter je, en loopt er altijd wel iemand rond. Je weet dus niet of er naar je gekeken wordt op het moment dat je wilt spieken.
Oud 24-05-2003, 09:37
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Met schoolexamens wordt (werd) er wel gespiekt bij ons, ik deed het zelf ook Niet altijd, maar gewoon als ik het echt niet wist, er niemand oplette en ik een mooie mogelijkheid had om te spieken.
Met de centrale examens heeft er niemand gespiekt. Ten eerste moet je dan al héééle goede ogen hebben, de tafeltjes staan namelijk een behoorlijk eind uit elkaar en de meeste handschriften zijn op zon afstand niet leesbaar. Verder zaten er bij elk examen minstens 3 surveillanten vlak naast je (met een beetje 'mazzel' lopen ze ook nog rond ), dus propjes gooien of fluisteren ging niet. Als we naar de wc moeten loopt er iemand mee; heb je ook niks aan.
Kheb wel een keer geprobeerd of ik wat zag op het blaadje van mijn buurman (was bij Nederlands, dan heb je niks te spieken..het was ook gewoon ff kijken of ik het kon lezen), maar dat kon ik niet..hij schreef super onduidelijk
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 24-05-2003, 10:08
Verwijderd
Bij ons is dat zooooo makkelijk.....
Die surveillanten van ons (we zitten met 25 man in een lokaal) gaan rustig een boek zitten lezen oid dus als je zou willen zou je honderd briefjes in je etui kunnen hebben gestopt en ze allemaal hebben overgepend.
Nog zoiets... Zorg dat een goed iemand 30 of 60 minuten voor het eind weg is en zijn aantekeningenvel heeft meegesmokkeld. Die plakt het op de binnenkant van de deur van een WC-hokje, of voor mijn part op de plee zelf, en een wanhopig iemand gaat erachteraan en leest de antwoorden af óf neemt gewoon het hele vel mee.

Niet dat ik dat nodig heb hoor Maar 't kan wel
Oud 24-05-2003, 10:21
Pla
Pla is offline
Bij ons zou je makkelijk een briefje ofzo mee kunnen nemen.. Of op je arm schrijven of zoiets dergelijks.. Als je op een gunstige plek zit dan.. maarja.. als je betrapt wordt heb je een 1, dusik ga hetniet proberen..
__________________
duss..
Oud 24-05-2003, 10:26
alwaysgood
alwaysgood is offline
ik heb er zelf het lef er niet voor, maar tijdens biologie gister, schrok ik ervan hoe makkelijk het eigenlijk was. Als degene voor je ook meteen de meerkeuzevragen op het opgavenformulier noteert (voor controle achteraf). Aangezien we vrij kleine tafels hebben en je een flink pak papier krijgt, ligt het antwoordenblad er vaak naast, zodat je de antwoorden kan zien. (heb het niet gedaan, want als ik dan betrapt werd.........
__________________
Do or do not. There's no try
Oud 24-05-2003, 10:26
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik had besloten m´n examen eerlijk te gaan halen (of niet) dus verder dan wat formules in m´n GR bij Wiskunde ben ik niet gekomen. Ben ook een te grote schijterd want heb afgelopen 2 jaar, denk ik, alleen gespiekt in de zin van: ´dingen in je gr zetten´ dus niet heftig spieken ofzo.

Liever een 1 halen omdat ik het gewoon niet weet/kan dan door spieken. Bovendien, als je betrapt wordt, dan is dat ook slecht voor je reputatie en die wil ik graag op peil houden met zicht op examens nakijken

Dus nee, niet gespiekt. Niemand, volgens mij, op mijn school. Kregen we geen kans voor...
__________________
a.k.a. Roze Lila
Oud 24-05-2003, 10:43
phmpruim
phmpruim is offline
ik weet niet of er gespiekt is bij ons. Door mij in elk geval niet, dat was gewoon onmogelijk. Maar bij Na en Sk had je vanalles in de GR kunnen zetten, daar werd niet op gelet. Briefjes in woordenboeken ging niet, want die moest je 2 dagen van te voren inleveren en die gingen ze steekproefsgewijs controleren. En dan zul je zeker net zien dat ze jou pakken als je er een briefje in stopt. (overigens: ik begrijp nog steeds niet wat voor briefje ik in mijn woordenboek Engels had kunnen stoppen).

Met naar de WC gaan kun je wel spieken. De docenten gaan namelijk niet mee het hokje in, dus daar kun je kijken. Moet je wel zorgen dat je papier geen geluid maakt, want anders valt het weer op. Maar je kunt het bijvoorbeeld ook op je been schrijven.

Tip voor meisjes: doe een rok aan en schrijf een spiekbriefje op je been. Dan kun je zelf kijken, en een leraar zal nooit kunnen controleren of er echt iets op staat. Want er is geen leraar die gaat vragen of die onder je rok mag kijken!
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 24-05-2003, 11:00
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
bij ons gingen mensen naar de wc, lieten daar wat antwoorden achter, de volgende die naar de wc ging, schreef dat over op zn hand
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 24-05-2003, 12:50
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Bij ons bij CE niets gezien, tijdens schoolexamens werd er wel gespiekt, soms ook best opvallend.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Ads door Google
Oud 24-05-2003, 14:07
stickybandit
stickybandit is offline
Heb alle belangrijke dingen voor AK in bosatlas gezet! kwamen ze die controleren gelukkig hebben ze niks gevonden! (was ook een oude halfblinde vent van 75)
Oud 24-05-2003, 15:10
Verwijderd
Moeilijk te spieken; overal veel oppassers daarnaast binas, de atlas kreeg je van school dus dat was ook geen optie om te spieken.
Bij iemand naast je afkijken kon je wel doen; maar ik durf(de) dat echt niet hoor veel te bang gepakt te worden dan ben je echt goed de lul...
Oud 24-05-2003, 16:11
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
wij kregen met ak een bosatlas van school
gewoon omgewisseld natuurlijk
Oud 24-05-2003, 16:12
smacks
smacks is offline
Citaat:
@Moon schreef op 24-05-2003 @ 10:05:
Nou, nee. Er zitten 3 docenten in de gymzaal. Dus propjes zou je echt niet kunnen gooien. En als je naar de wc wilt gaat de docent met je mee. Nou nee. k denk niet dat er echt mensen hebben gespiekt. Zou t zelf nie eens doen. Als je betrapt word gelijk een 1
ja idem dito....
__________________
the greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return!
Oud 24-05-2003, 16:24
~Chyca~
Avatar van ~Chyca~
~Chyca~ is offline
Bij ons heeft volgens mij niemand gespiekt (maar dat weet je toch nooit zeker).
Maar bij aardrijkskunde kregen we een atlas van de school, dus je kon niet je eigen spiekbrief in je atlas doen.
En bij ons zaten de leraren voorin de gymzaal, maar ook achter in en aan de zijkant. Dan wordt het erg moeilijk om te spieken, want je weet niet wie jouw allemaal in de gaten houden.
Oud 24-05-2003, 16:46
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Daar heb ik mijn GR voor
Etui's moeten van tafel, dus geen briefjes daarin. We zitten zeker 1,5 meter uit elkaar, op die afstant is niet veel te lezen.
Binas was wel nog een mooit gelegenheid, mochten we zelf menemen en aan het begin werd er gevraagt of er onregelmatigheden instonden, maar niet in gekeken. Woordenboeken werden ook niet gecontroleert.
Het meeste werd er via wc gaan gespiekt, als er langs te tafels werd gelopen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 24-05-2003, 16:58
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
ja in mn GR heb ik van alles staan... Wordt toch niet gecontroleert...
__________________
Lief zijn!
Advertentie
Oud 24-05-2003, 16:59
Kreeziee85
Avatar van Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Dat vind ik dan allemaal heel erg slecht georganiseerd. Dat vind ik eigenlijk heeeeeelemaal niet eerlijk. Bij ons op school, waren er zoiezo 3-4 leerkrachten erbij. Je mocht niets lenen vanmekaar, geen atlas, geen rekenmachine geen woordeboek en noem maar op. Je mocht paar pennen tekenpotlood enz hebben. Maar geen etui. Je woordenboek enz werden dus WEL gecontroleerd. En als je naar de wc moest, ging er dus wel een leerkracht met je mee...
Oud 24-05-2003, 17:06
stickybandit
stickybandit is offline
Citaat:
Multilot schreef op 24-05-2003 @ 17:58:
ja in mn GR heb ik van alles staan... Wordt toch niet gecontroleert...
je mag ook in je GR zetten wat je wilt, is gewoon legaal. Daarom mag je hem bij economie enzo ook niet gebruiken
Oud 24-05-2003, 18:23
xx
xx is offline
ik heb wel een beetje gespiekt, wij zaten met havo en vwo in een gymlokaal en het was heel druk en toen hadden ze economie uitgedeeld aan ons (havo) en toen heb ik met een vriendin die naast me zat even over de eerste vraag zitten overleggen, want het was toen heel rumoerig en op dat moment was er nog maar 1 surveillant en die was bezig vwo uit te delen dus die had niks in de gaten.

voor de rest was er geen mogelijkheid toe, ik heb ook niemand gezien die dat deed

xx
Oud 24-05-2003, 18:55
vluchtgedrag
vluchtgedrag is offline
Citaat:
xx schreef op 24-05-2003 @ 19:23:

voor de rest was er geen mogelijkheid toe, ik heb ook niemand gezien die dat deed

het is ook niet de bedoeling dat je het ziet...
Oud 24-05-2003, 20:05
stampertjuh
Avatar van stampertjuh
stampertjuh is offline
je kan tog ook gewoon een spiekbrief in je zak doen,
en dan naar de wc gaan, de leraar loopt wel mee, maar
hij gaat niet mee het hokje in!(hoop ik voor je)
dus kanje dan gewoondie brief pakken en ff snel lezen~
Oud 24-05-2003, 20:33
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Er was een meisje in m'n klas (enorme trut, ooowwww... ik-haat-haar-ik-haat-haar-ik-haat-haar...) die van te voren zat te bluffen dat ze een inlegkruisje met biologiedingen (dat hadden we toen) erop geschreven in haar onderbroek had, en dat ze "toch niet bang was", ze is tijdens het examen geen één keer naar de wc geweest......
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 24-05-2003, 20:38
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 24-05-2003 @ 21:33:
Er was een meisje in m'n klas (enorme trut, ooowwww... ik-haat-haar-ik-haat-haar-ik-haat-haar...) die van te voren zat te bluffen dat ze een inlegkruisje met biologiedingen (dat hadden we toen) erop geschreven in haar onderbroek had, en dat ze "toch niet bang was", ze is tijdens het examen geen één keer naar de wc geweest......
Mijn vriend heeft zoiets dus gedaan bij zijn eindexamen; een briefje in z'n onderbroek met allemaal dingetjes erop, hij ging dan dus echt tig keer naar de wc (iedereen dacht altijd dat hij heel zenuwachtig ofzo was) echt stóm! Toen hij dat vertelde - of eigenlijk hoorde ik dat van een vriend van hem - was ik écht kwaad!! Echt zó laf gewoon... Bah... Maar ja, dat is nu 10 jaar geleden dus mja... het zeuren niet meer waard

Ik spiek dus niet... In de eerste wel gedaan, maar niet omdat ik anders zou blijven zitten ofzo, maar omdat ik een tien wilde Vooral wanneer iemand iets vroeg aan de leraar snel iets vragen aan een vriendinnetje enzo... dat ging echt wel goed toen, maar ik heb het toch niet meer gedaan... je hebt er alleen jezelf mee...
'Oh ja, ik heb een tien, maar die dingen daar wist ik eigenlijk niet en oh ja, die ook niet...' lekker gevoel bij die tien dan

Laatst gewijzigd op 24-05-2003 om 20:40.
Oud 24-05-2003, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Kreeziee85 schreef op 24-05-2003 @ 17:59:
Dat vind ik dan allemaal heel erg slecht georganiseerd. Dat vind ik eigenlijk heeeeeelemaal niet eerlijk. Bij ons op school, waren er zoiezo 3-4 leerkrachten erbij. Je mocht niets lenen vanmekaar, geen atlas, geen rekenmachine geen woordeboek en noem maar op. Je mocht paar pennen tekenpotlood enz hebben. Maar geen etui. Je woordenboek enz werden dus WEL gecontroleerd. En als je naar de wc moest, ging er dus wel een leerkracht met je mee...

Ja, ik begrijp wel wat je bedoeld. Vind ik ook oneerlijk!! maar ja! that's life! UNFAIR! maar ja zowieso kan je op de wc altijd spieken!!! ook al loop er een leraar mee! alsof ze in 't wchokje zelf zitten. maar ik vind wel dat de omstandigheden om te spieken echt supperrrrrrrr slecht moeten zijn. door oplettende surveillanten enzo...
Oud 25-05-2003, 00:26
Verwijderd
ik zat gvd met een gigantische broodtrommel op tafel met servetjes erin, had MAKKELIJK gekund, of klein papiertje onder je hand

nie gedaan trouwens
Oud 25-05-2003, 01:07
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
ik had al mijn antwoorden van een meerkeuze tekst op de binnenkant van de wcdeur geschreven, mijn pen in de wc achtergelaten, en de rest van de klas heeft het op zijn hand overgenomen, en dan op zijn blaadje geschreven simpel zat
__________________
hieperdepiepp!
Oud 25-05-2003, 01:12
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef op 25-05-2003 @ 02:07:
ik had al mijn antwoorden van een meerkeuze tekst op de binnenkant van de wcdeur geschreven, mijn pen in de wc achtergelaten, en de rest van de klas heeft het op zijn hand overgenomen, en dan op zijn blaadje geschreven simpel zat

gingen er zoveel mensen uit je klas dan naar de wc / was dat niet opvallend?
Ads door Google
Oud 25-05-2003, 01:59
LostProphetX
Avatar van LostProphetX
LostProphetX is offline
De hele zooi teruglezen in je GR, valt dat ook onder spieken?
__________________
T h e F a k e S o u n d O f P r o g r e s s
Oud 25-05-2003, 03:23
JJzD
JJzD is offline
tip:
speiken betrapt worden is een F van fraude
daarmee valt geen gemiddelde te berekenen dus je hele vak word ongeldig
en als je vakkenpakket niet compleet is heb je geen diploma.

Kortom je hebt niet gewoon een 1 je bent gelijk gezakt voor je examen
__________________
-|-
Oud 25-05-2003, 03:26
rockyj
Avatar van rockyj
rockyj is offline
Ik zat achter iemand met slechte ogen. Ze had dan ook een vergrootte versie en ze schreef best groot. Had weinig moeite dus met spieken
Is alleen jammer dat ik weinig vertrouwen in haar had, waardoor ik maar op mezelf vertrouwde
__________________
Tsja, ik had natuurlijk ook wat anders kunnen typen
Oud 26-05-2003, 07:38
o_0
o_0 is offline
bij ons zijn er 5 leraren in de gymzaal.. 1 voorin..2 aan de zijkanten & 2 waar je alles in leverd..
en de tafels staan ver van elkaar af..dus tsjah mooi kloot'n..
maar..het is wel zo dat wanneer de blaadjes worden uitgedeeld, iedereen snel 't boekje open doet en snel antw doorgeeft..
__________________
enzo
Oud 26-05-2003, 07:42
Knoop
Knoop is offline
bij ons zitten er wel 4 of 5 surveilanten dus je kan ff niet zomaar spieken


maar...vrijdag lag er wel eentje van te slapen!! Dus in feite had t miss wel gekunt
Oud 26-05-2003, 11:53
bellaisabella
Avatar van bellaisabella
bellaisabella is offline
Ik heb morgen m'n laatste examen, muziek havo c&m en ik moet nog gaan leren, maar nu ik weet hoe makkelijk ik kan afkijken ga ik gewoon alle begrippen op m'n been schrijven en dan naar de wc. Sjonge, ik heb al zoveel kansen gehad, idd ook die broodtrommel, die heb ik het hele examen op m'n tafel gehad en ik had ook makkelijk van alles op m'n hand geschreven. De enige reden dat ik het niet gedaan heb, is omdat ze niet zoals bij SE's begrippen enzo vragen, stampwerk dus, maar meer algemene kennis en inzicht en dat kun je toch niet op een spiekbrief definieren... Maar morgen bij muziek moeten we volgens mij wel begrippen kennen en dan ga ik dus wel op m'n been schrijven. Valt niet op, ben nl. geen een examen nog naar de wc geweest... Maar toch raar van mezelf, ik heb namelijk nog nooit een SE gemaakt zonder te spieken, schreef altijd polsen helemaal vol, en nu ben ik toch beetje een bange hond...
Oud 26-05-2003, 14:39
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Tijdens de SE's heb ik best veel gespiekt. Ik zou het in principe ook wel durven tijdens het CSE, idd gewoon briefje in je ondergoed, of ergens in de wc iets verstoppen, aangezien er niemand meegaat naar de wc. Maar ik heb zoiets van, je eindexamen moet je toch op eigen kracht kunnen doen. Wel ga ik morgen bij wiskunde de GR vol zetten
__________________
Terug in NL!
Oud 27-05-2003, 15:09
Knoop
Knoop is offline
maar de GRM vol heeft toch iedereen? De GRM volzetten is wat vroeger de spiekbrief in je ondergoed was!
Oud 27-05-2003, 16:31
Krez
Avatar van Krez
Krez is offline
ik kijk altijd af en nog nooit betrapt

macht der gewoonte

maar meer om het te controleren dan dat ik alles zomaar overneem. Bij biologie kwam het me wel heeeel goed van pas een zes ofzo heb ik...
__________________
*BURP* wat zei je?
Oud 02-06-2003, 19:35
!SuperCalimero!
!SuperCalimero! is offline
alleen bij M&O had ik wat formules op mn hand geschreven. Was achteraf niet nodig geweest want de formules die je nodig had kreeg je erbij...
Oud 02-06-2003, 22:15
Verwijderd
ik heb niet echt gespiekt, tenzij de GR raadplegen ook onder spieken valt.
het kon overigens best achteraf gezien, de surveillanten letten soms totaal niet op
Oud 02-06-2003, 23:55
js0-
js0- is offline
ik heb voor het eerst in 2 jaar niet gespiekt..
Oud 03-06-2003, 08:50
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
ik heb bij mijn examen niet gespiekt. Niet eens aan gedacht dat dat ook nog kon.

Ik heb nog wel een beetje eigenwaarde.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 03-06-2003, 16:20
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
jongens gingen naar de wc en hadden spiekbriefje op hun lul geplakt echt waar!!! konden ze naar de pisbakken gaan en konden ze naar beneden kijken
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken spiektips en smoesjes! handig
Couscousje
4 30-10-2017 06:59
Algemene schoolzaken Hoe zou jij spieken op een toets?
Cherry Springs
96 13-12-2005 15:44
De Kantine smoesjes en spiektips! erg handig!
Couscousje
36 08-09-2003 18:22
Algemene schoolzaken agendateksten
gangstah_girl
0 06-07-2002 18:59
Algemene schoolzaken Versier la agenda!
Mik-mother
14 30-06-2002 06:45
Algemene schoolzaken Een band met docenten is dat zo raar
kleinedraak
16 16-01-2002 11:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.