Oud 07-02-2016, 01:57
RVB
RVB is offline
hey,

Ik ben een jongen van 14 jaar en ik denk al een tijdje dat ik bi ben, ik voel mij dus aangetrokken door meisjes en jongens

Het zit zo, ik ben een jongen van het 2e middelbaar en ik heb een crush op een jongen in het 6e middelbaar. Mijn crush heft een squad met allemaal nog vrienden waarvan er 2 nog kleine crushes van mij zijn, maar dat doet er niet toe. Ik heb een vriendin die ik al heel lang ken en een vriendin bij mij in de klas die allebei zijn toegelaten in de squad. Ze skypen zelfs met mijn crush. Natuurlijk wil ik dit ook. Hoe zorg ik dat ik (positief) opval bij hem? graag tips ofzo.

Ik vind het zo frustrerend, want waarschijnlijk vindt hij mij niet eens leuk of raar, want in de gangen op school sta ik ook altijd bij die meisjes (zij hebben ook crushes die in de squad zitten) en die kijken hun altijd heel hard aan als ze voorbij komen gewandeld en ze gaan echt staan waar dat DS (De Squad) is en ik sta er altijd zo bij en het is gwn awkward want wat moeten hun van mij denken? Dat ik hun ook steeds check (doe ik eigenlijk wel maar stiekem hihih). Die moeten mij toch raar vinden? ik weet het gwn allemaal niet.

Laatst gewijzigd op 08-02-2016 om 01:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2016, 01:43
RVB
RVB is offline
ik zou graag tips krijgen hoe ik meer (positief) opval bij hem (en de squad).
kan iemand mij advies geven?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2016, 23:40
bartus
bartus is offline
ik denk niet dat je dit moet gaan proberen. de kans dat hij ook (gedeeltelijk) op jongens valt zal zeer klein zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2016, 21:40
RVB
RVB is offline
Citaat:
ik denk niet dat je dit moet gaan proberen. de kans dat hij ook (gedeeltelijk) op jongens valt zal zeer klein zijn.
ja, maar gewoon opvallen, dat hij me opmerkt (positief) en dat hij denkt ''ay die lijkt leuk". want hij praat echt op school tegen mijn vriendin(nen) en ik wil gwn dat hij mij ook aankijkt, naar me lacht, high five geeft en hey zegt als ik voorbij loop.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2016, 23:22
Lolmaya16
Lolmaya16 is offline
Praat dan met hem? Lijkt mij het beste plan. Laat "per ongeluk" je boeken vallen als ie precies voor je staat. Misschien gaat je helpen met je boeken en dan. En dan bedank je hem en stel je je voor. ( doe ik ook bij jongens 😂❤️)Met hem praten is je enige optie. Gwn doen.

Veel suc6❤️👍
Met citaat reageren
Oud 02-03-2016, 11:13
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Toen ik in de 3e klas van de middelbare school zat, was ik super verliefd op een meisje uit de 6e klas. Ik kende haar en haar vriendinnen verder helemaal niet. Ik ben toen gewoon een keer in de pauze spontaan tegen ze gaan praten en grapjes gaan maken. Ze vonden mij wel schattig, maar zeiden dat ik te jong voor ze was. Wel vroegen ze vanaf toen vaak of ik bij ze kwam zitten in de kantine. Aangezien een relatie er niet inzat was dat het hoogst haalbare, dus dat was wel een fijne tijd. Aan het einde van het schooljaar gingen zij van school af en heb ik haar uit mijn hoofd gezet.

Bij meiden is op die leeftijd vaak het probleem dat ze geen jongere jongens willen (zeker niet veel jonger). Maar misschien is dat in de gayscene anders. Oja, was hij eigenlijk wel gay? Geen idee of je hier iets aan hebt, maar ik dacht ik deel het ff...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 01:17
RVB
RVB is offline
hi

ik ben 14 jaar (ik zit in het 2e middelbaar) en bij mij in het 6e jaar zitten mijn bae's, maar er is 1 bae die er toch bovenuit springt maar ik heb jammer genoeg geen contact met hem.
ik heb 2 vriendinnen waar ik heel goed bevriend mee ben en hun hebben allebei contact met de bae's, ze chatten met hun enzo.

maar dus, ik heb zelfs nog nooit met hem gepraat
en het schooljaar is bijna voorbij en volgend jaar zijn ze dus allemaal weg!
hoe trek ik zijn aandacht (dat het mogelijk is dat wij contact krijgen)?
ik wil heel graag nog met hem praten.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 01:24
PiettePeter
PiettePeter is offline
Ben je man? Of dachht je dat M voor meisje staat?
Als je niet zeker weet of ze gay zijn, dan is dat nog ff iets moeilijker. Maar je kunt altijd proberen om wat meer contact te zoeken, a.k.a je vraagt zn nummer en/of ps4/xbox. En dan zou je misschien in de zomervakantie af kunnen spreken
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 01:30
RVB
RVB is offline
ik ben man btw,
er gaan wel geruchten rond op school dat hij gay is (as if he is )
maar dan nog, hij weet alleen dat ik besta en bij hem op school zit en meer niet.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 01:47
PiettePeter
PiettePeter is offline
Weet, was just fooling around
Zit hij misschien in een vriendengroep waar je gemakkelijk bij kan? Of is er iets wat jullie gemeen hebben, waar via je je contact kunt uitbreiden?
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 01:54
RVB
RVB is offline
mijn 2 vrienden zijn wel heel goed bevriend met hem, maar ze promoten me ook niet bij hem
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 04:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je voorstellen iets met die hele groep te gaan doen? Dat geeft jou de kans hem beter te leren kennen zonder direct awkward te zijn.

Vergeet niet dat dit niet het meest succesvolle moment is hiervoor. Deze persoon start bijna met een vervolgopleiding en heeft daardoor misschien wel geen zin in een flirt/ relatie met iemand van de middelbare school. Misschien gaat hij na de zomer zelfs weg ver weg wonen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 10:12
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Je hebt al een topic hierover: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1911496

Misschien zijn de antwoorden daarin wat magertjes, maar heb je er wel wat mee gedaan?





Edit: inmiddels zijn de twee topics dus samengevoegd.

Laatst gewijzigd op 21-05-2016 om 23:01.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 22:56
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Hoeveel crushes kan een mens tegelijk hebben, vraag ik me alleen maar af!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Trekken aan een doodpaard?
Smokeyking
46 13-04-2013 22:58
Liefde & Relatie Ik kom er niet uit :s Help!
Vrouw009
4 13-02-2012 22:00
Psychologie Ik zie het niet zitten
Diamera
21 13-12-2011 00:27
ARTistiek Signatures
Snitzel
22 27-09-2007 19:03
Psychologie wat te doen bij oververhitting?
Verwijderd
27 23-05-2003 20:39
Psychologie mun vriendin pleegde zelfmoord, nu haaaaat ik mensen die zelfmoord plege..
Verwijderd
8 17-10-2002 20:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.