Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2004, 19:59
Kikkiee
Kikkiee is offline
hallo allemaal,
ik heb al met de zoekfunctie geprobeerd, maar hier krijg ik alleen maar topics over grote binnenste schaamlippen. Maar ik heb het idee dat ik juist grote buitenste schaamlippen heb. Je ziet mijn binnenste niet, en ik heb het idee dat het lelijk staat. Nog meer meisjes die dit hebben/last van hebben? En hoe denken jongens hier over.

*nog een klein vraagje: is bij een 'normale' kut, het gedeelte waar de vagina zit, dus tussen de kleine schaamlippen helemaal glad met dan een gaatje erin?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:12
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Alle vagina's zijn anders, de ene heeft grotere binnenste schaamlippen en de ander grotere buitenste schaamlippen, en het maakt allemaal niet uit. Het is een ander verhaal als ze 20 cm uitlubberen, maar denk dat dat bij jou niet het geval is. Geen enkele vagina is lelijk, en die van jou dus ook niet. Je hoeft je nergens zorgen over te maken. En ik neem aan dat geen enkele jongen hier een probleem van zal maken. Waarschijnlijk heeft hij het zelf niet eens in de gaten totdat jij het hem vertelt.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:13
Verwijderd
Ik denk inderdaad dat geeneen jongen hier een probleem van maakt. Ik in ieder geval niet.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:14
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Veel mensen beschouwen het als normaal dat (in niet opgewonden toestand) de kleine schaamlippen niet uitsteken en dat je die dus ook niet ziet. Dus die mensen zouden jou normaal vinden.
Maar goed, uiteindelijk is iedereen anders. Je hebt geen grote buitenste schaamlippen, maar je hebt geen hele grote binnenste schaamlippen. Hierdoor wordt ook vaak het woord kleine schaamlippen gebruikt.
Bedenk daarnaast ook dat je nog niet volledig volgroeit bent.

Persoonlijk maakt het niet echt uit hoe de vagina eruit ziet. Alleen heb ik voorkeuren voor hoe het schaamhaar eruit ziet, maar dat ter zijde.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:21
Kikkiee
Kikkiee is offline
hmm..maar met het feit dat ik nog niet volgroeit ben..bedoel je daarmee dat ze nog groter worden ....schaamhaar hou ik altijd netjes bij
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Kikkiee schreef op 23-08-2004 @ 21:21 :
hmm..maar met het feit dat ik nog niet volgroeit ben..bedoel je daarmee dat ze nog groter worden ....schaamhaar hou ik altijd netjes bij
Daarom. Er lijkt me echt niks om je druk over te maken.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:33
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Kikkiee schreef op 23-08-2004 @ 21:21 :
hmm..maar met het feit dat ik nog niet volgroeit ben..bedoel je daarmee dat ze nog groter worden ....schaamhaar hou ik altijd netjes bij
O ja, ik bedoelde dat de binnenste nog groter kunnen worden. In mijn ogen maak je je nl. eerder bang dat je binnenste schaamlippen klein zijn dan dat je buitenste groot zijn. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat die buiten proportie kunnen worden.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:41
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Kikkiee schreef op 23-08-2004 @ 20:59 :
hallo allemaal,
ik heb al met de zoekfunctie geprobeerd, maar hier krijg ik alleen maar topics over grote binnenste schaamlippen. Maar ik heb het idee dat ik juist grote buitenste schaamlippen heb. Je ziet mijn binnenste niet, en ik heb het idee dat het lelijk staat. Nog meer meisjes die dit hebben/last van hebben? En hoe denken jongens hier over.

*nog een klein vraagje: is bij een 'normale' kut, het gedeelte waar de vagina zit, dus tussen de kleine schaamlippen helemaal glad met dan een gaatje erin?

alvast bedankt
eeh om je gerust te stellen ik vindt het zelfs mooi als de buitenste wat groter en steviger zijn
nix mis mee
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:44
Kikkiee
Kikkiee is offline
alvast heel erg bedankt allemaal ....en nu nog een ander klein puntje.

Citaat:
Kikkiee schreef op 23-08-2004 @ 20:59 :
*nog een klein vraagje: is bij een 'normale' kut, het gedeelte waar de vagina zit, dus tussen de kleine schaamlippen helemaal glad met dan een gaatje erin?

alvast bedankt
haha een beetje raar gezegd maar "gaatje erin" is dan natuurlijk je vagina
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Kikkiee schreef op 23-08-2004 @ 21:44 :
alvast heel erg bedankt allemaal ....en nu nog een ander klein puntje.



haha een beetje raar gezegd maar "gaatje erin" is dan natuurlijk je vagina
Is je vagina niet het geheel? Of zit ik hier fout?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Kikkiee schreef op 23-08-2004 @ 20:59 :
*nog een klein vraagje: is bij een 'normale' kut, het gedeelte waar de vagina zit, dus tussen de kleine schaamlippen helemaal glad met dan een gaatje erin?
Volgens mij is het daar niet helemaal 'glad'. Heb er nooit echt op gelet eigelijk, denk niet dat iemand anders dat wel doet.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 21:29
Verwijderd
Volgens mij is het wel min of meer normaal als het tussen je binnenste schaamlippen vrij glad is. En de vagina is idd het gaatje; het geheel heet 'vulva' .
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 23-08-2004 @ 22:29 :
En de vagina is idd het gaatje; het geheel heet 'vulva' .
Danke
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 21:49
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-08-2004 @ 22:29 :
Volgens mij is het wel min of meer normaal als het tussen je binnenste schaamlippen vrij glad is. En de vagina is idd het gaatje; het geheel heet 'vulva' .
krijgen we hier nog biologie les ook
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 23:08
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Geen probleem
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 04:05
CrovaX85
CrovaX85 is offline
ik vind het persoonlijk mooier als de buitenste schaamlippen
wat groter/dikker/breder/steviger zijn.

totaal niet lelijk dus, maak je nergens zorgen over meid!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Lichaamshaar scheren in de winter
Verwijderd
38 09-04-2013 18:51
Lichaam & Gezondheid Probleem schaamlippen
Mimie_ik
8 06-10-2009 22:35
Lichaam & Gezondheid Bultje binnenkant buitenste schaamlip...?
Chiwawa
6 27-12-2007 23:29
Seksualiteit buitenste schaamlippen
star123
27 10-01-2005 21:35
Lichaam & Gezondheid Blaasje/bobbeltje op schaamlip --> *ongerust* :(
-Meisje-
8 15-07-2002 11:08
Lichaam & Gezondheid kleine schaaplip=groot
moedergans
12 03-07-2002 20:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06.