Oud 03-05-2019, 11:27
turk25
turk25 is offline
Hallo allemaal,

Veel meegemaakt vanaf de basisschool. Ik ben begonnen op de middelbare met de niveau vmbo-t / havo kansklas, helaas wegens privéomstandigheden heb ik het niet gehaald in de eerste en moest ik ook meteen van school veranderen.

Vanaf de tweede leerjaar doe ik kader en nu zit ik in de 3de leerjaar en ik ben nu 14.
Ik wil graag weten als er mensen zijn die me kunnen adviseren over mijn leerweg.
Ik wil heel graag iets met juridische kant doen uiteindelijk wil ik voor advocaat gaan, ik weet dat het lang duurt maar ik ga er 100% voor.

Ik ben al naar een opendag geweest van niveau-4 juridische opleiding, ik vond het wel leuk.
Heeft iemand al zoiets meegemaakt of het opleiding gevolgd? Geef het a.u.b hieronder aan en help me.

Laatst gewijzigd op 06-05-2019 om 10:38.
Advertentie
Oud 03-05-2019, 13:57
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Het lijkt me lastig. Wat me opvalt is dat je begrip van de lidwoorden niet zo best is. Het moet zijn: De basisschool, de middelbare, het leerjaar, de opleiding.


Maar doe je best en kijk hoever je komt. Het is sowieso heel goed dat je weet wat je wilt en dat leuk vindt. Blijf er hard voor werken.
Oud 06-05-2019, 10:40
turk25
turk25 is offline
Ik weet op dit moment echt niet waarover u het heeft.
Lidwoorden staan allemaal op de juiste plek
Oud 07-05-2019, 00:20
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Je hebt er al 1. Dus deze gooi ik dicht. En die andere ga ik verplaatsen!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.