Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2004, 22:05
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
MonkeyBeer schreef op 05-07-2004 @ 23:02 :
wat heb je in godsnaam te verliezen?
idd. En als je het eng vind, is het opzich ook wel, ga dan met iemand die je kan vertrouwen (niet met grote groep) naar een club / kroeg waar niemand je kent, en probeer het daar. Mocht je onderuit gaan (kleine kans, als je rustig aan doet), is er niemand die je zal uitlachten o.id.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2004, 22:07
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 05-07-2004 @ 23:00 :
I have a dream


ook lullig, komt er een meisje naar je toe, is het een breezersletje ook niet bevordelijk voor je zelfvertrouwen

En zoeken is idd niks. Zou btw niet eens weten hoe ik dat zou moeten aanpakken, "zoeken" naar een meisje.... (maar das gelukkig ook niet nodig )
Herkenbaar, juist die breezersletje vinden je dan wel interessant (ben juist het tegengestelde van wat zij nou juist willen vind ik).

Zoeken is niet nodig, gewoon tegen iemand aan gaan praten mocht het onverhoopt wel wat zijn (al is mijn flirttechniek voor verbetering vatbaar)
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:08
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 05-07-2004 @ 23:05 :
idd. En als je het eng vind, is het opzich ook wel, ga dan met iemand die je kan vertrouwen (niet met grote groep) naar een club / kroeg waar niemand je kent, en probeer het daar. Mocht je onderuit gaan (kleine kans, als je rustig aan doet), is er niemand die je zal uitlachten o.id.
Ook dat is waar. Als je vaak op dezelfde plekken komt probeer je het sowieso al niet zo vaak want dan word je herkend
Daarom werkt het op vakanties juist beter
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:09
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Mimosa schreef op 05-07-2004 @ 23:07 :
Herkenbaar, juist die breezersletje vinden je dan wel interessant (ben juist het tegengestelde van wat zij nou juist willen vind ik).

Zoeken is niet nodig, gewoon tegen iemand aan gaan praten mocht het onverhoopt wel wat zijn (al is mijn flirttechniek voor verbetering vatbaar)
ach ja... en wat ik al zei, als je een babbeltje begint, en het is iemand die wel bij je past, en jij ook bij haar, gaat het balletje vanzelf wel rollen. En zo niet, dan niet. Weet je ook dat je weer snel weg moet wezen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:10
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 05-07-2004 @ 23:03 :
venlo is toch wel stukje fietsen vanaf hier maar zodra ik ov heb sleep ik wel wat mensen mee

maar ik moet inderdaad het eerste meisje nog tegenkomen, dat vroeg wat voor levensovertuiging ik had, en of ik zin had om de volgende ochtend bij haar oma op de koffie te gaan....

dan sta je trouwens best wel raar te kijken haha
Wie dat vraagt schrikt me al helemaal af. Aan oma's heb ik the-day-after dan toch geen trek

Utrecht zal ongetwijfeld beter zijn zou je zeggen
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:12
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 05-07-2004 @ 23:09 :
ach ja... en wat ik al zei, als je een babbeltje begint, en het is iemand die wel bij je past, en jij ook bij haar, gaat het balletje vanzelf wel rollen. En zo niet, dan niet. Weet je ook dat je weer snel weg moet wezen
Balletje rolde in een café nog nooit overigens
Afgelopen week was ik toch ook vrij snel weg toen een breezersletje tegen me aan begon te praten. Dat was dus echt nee en wegwezen
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:13
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Veel ste veel jongens in dit topic, net alsof die weten hoe een meisje moet versieren .

Een drankje aanbieden vindt ik echt een nono, dan voel ik gelijk iets verplicht. Ik heb liever iemand die iets te melden heeft dan iemand die gelijk laat zien dat hij de man is door een drankje voor me te kopen (en ik drink altijd water, en dat mag dat plotseling ook niet meer).

En dat gemiep over op iemand afstappen snap ik ook niet, iemand praat wel terug hoor. En zo niet, jammer dan (je hebt een heel cafe vol met mensen en je hebt meer avonden).
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:13
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Mimosa schreef op 05-07-2004 @ 23:10 :
Wie dat vraagt schrikt me al helemaal af. Aan oma's heb ik the-day-after dan toch geen trek

Utrecht zal ongetwijfeld beter zijn zou je zeggen
ja utrecht is wel gezellig
Opzich kom ik er niet zo heel vaak, heb zo "mn kroegjes" hier in de buurt, ben ik ook niet afhankelijk van het openbaar vervoer. Maar de keren dat ik er wel kom, is het altijd heel erg leuk.
Misschien keer idee voor meeting, uitgaan in utrecht beetje uit de koers voor een hoop mensen, maar er kunnen er hier al 2 slapen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:17
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 05-07-2004 @ 23:13 :
ja utrecht is wel gezellig
Opzich kom ik er niet zo heel vaak, heb zo "mn kroegjes" hier in de buurt, ben ik ook niet afhankelijk van het openbaar vervoer. Maar de keren dat ik er wel kom, is het altijd heel erg leuk.
Misschien keer idee voor meeting, uitgaan in utrecht beetje uit de koers voor een hoop mensen, maar er kunnen er hier al 2 slapen
Zo af en toe deserteer ik wel eens als Limbo
Toch wordt het breezersletten gehalte boven de rivieren al hoger heb ik altijd het idee

Maar goed, je weet het maar nooit, zelfs de non-Limbo kan je wel eens verbazen
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:20
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 05-07-2004 @ 23:13 :
Veel ste veel jongens in dit topic, net alsof die weten hoe een meisje moet versieren .

Een drankje aanbieden vindt ik echt een nono, dan voel ik gelijk iets verplicht. Ik heb liever iemand die iets te melden heeft dan iemand die gelijk laat zien dat hij de man is door een drankje voor me te kopen (en ik drink altijd water, en dat mag dat plotseling ook niet meer).

En dat gemiep over op iemand afstappen snap ik ook niet, iemand praat wel terug hoor. En zo niet, jammer dan (je hebt een heel cafe vol met mensen en je hebt meer avonden).
Inderdaad, drankjes kopen is toch een beetje een kansloze bedoeling om de breezerslet dronken te voeren en je dan als een achterlijke player te laten gaan.
Beschaafdheid door middel van gesofisticeerde gesprekken in een kroeg met herrie op de achtergrond blijft de voorkeur hebben. Maar goed, heb geen behoefte als een player rond te gaan rennen met het IQ van een grasspriet.

Maar verder helemaal mee eens
De simpelheid regeert echter bij de dronken massa
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 22:53
Verwijderd
Citaat:
I-alone schreef op 05-07-2004 @ 21:45 :
Hoezo ik generaliseer?
You got a problem with that?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 23:08
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
MonkeyBeer schreef op 05-07-2004 @ 23:02 :
wat heb je in godsnaam te verliezen?
Ik vind het niet leuk om afgewezen te worden, dan voel ik me gewoon klote. En zo moet ik me dan ook niet voelen.

Ooit heeft iemand me een goede raad gegeven: kijk al mijn vrienden (op 1tje na dan) zijn ook nog vrijgezel, durven ook niet zo veel... heeft die ene persoon gezegd: Leg een geldbedrag met je vrienden bij elkaar: iedereen dronken zuipen en ga dan de kroeg in en probeer zo veel mogelijk te versieren. Degene met de meeste afwijzingen krijgt het hele geldbedrag van zijn vrienden terug.
Kijk, ook al ben je dan afgewezen, je heb in ieder geval financieel winst geboekt. En als je een keer niet bent afgewezen is dat ook goed, heb je het op het gebied van versieren goed gedaan.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-07-2004 @ 00:08 :
Ik vind het niet leuk om afgewezen te worden, dan voel ik me gewoon klote. En zo moet ik me dan ook niet voelen.

(...)
Daarom moet je het ook in de kroeg doen: als je dan afgewezen wordt, kun je je tenminste nog schandalig bezatten.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 06:27
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 05-07-2004 @ 23:00 :
ook lullig, komt er een meisje naar je toe, is het een breezersletje ook niet bevordelijk voor je zelfvertrouwen
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 07:53
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-07-2004 @ 00:16 :
Daarom moet je het ook in de kroeg doen: als je dan afgewezen wordt, kun je je tenminste nog schandalig bezatten.
En mensen die zich al bezat hebben zijn een easy target
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 10:24
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-07-2004 @ 00:08 :
Ik vind het niet leuk om afgewezen te worden, dan voel ik me gewoon klote. En zo moet ik me dan ook niet voelen.

Ooit heeft iemand me een goede raad gegeven: kijk al mijn vrienden (op 1tje na dan) zijn ook nog vrijgezel, durven ook niet zo veel... heeft die ene persoon gezegd: Leg een geldbedrag met je vrienden bij elkaar: iedereen dronken zuipen en ga dan de kroeg in en probeer zo veel mogelijk te versieren. Degene met de meeste afwijzingen krijgt het hele geldbedrag van zijn vrienden terug.
Kijk, ook al ben je dan afgewezen, je heb in ieder geval financieel winst geboekt. En als je een keer niet bent afgewezen is dat ook goed, heb je het op het gebied van versieren goed gedaan.
Klinkt wanhopig maar wel een grappig idee
Maar breezersletjes tellen dan maar voor 0,5 eigenlijk. Maar ik snap het achterliggende idee. Moet je dan wel ergens doen waar niet al te veel bekenden rondlopen, oftewel een andere stad
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 10:35
Verwijderd
om breezahsletjes te versieren moet je er (redelijk) goed uitzien. Dat is echt het de enige kwaliteit waaraan je moet voldoen.

Voor de interessante doelgroep is het leuk als je een vermakend gesprek kan aanknopen waarin je de toehoorder kan overtuigen van het feit hoe leuk, charmant en galant jij bent. Hiermee bedoel ik niet dat je een kwartier moet gaan lopen opscheppen over jezelf, want, dat zal de ervaring gauw leren, hier zitten de dames ook niet op de wachten.

je moet iig op ze af gaan stappen, want met barhangen kom je helemaal nergens en tijdens het gesprek gewoon zo leuk zijn al je zelf bent. Gewoon jezelf blijven maar dan in een zo leuk mogelijke bui!!!!

en tuurlijk heb je dan ook vaak geen succes, maar er komt een tijd.....
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 10:50
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Wat Poser4life zegt is helemaal waar.

Hangt er een beetje af wat je wilt hé. Als je puur sex wil moet je een makkelijk slachtoffer vinden om het zo maar te zeggen.

Voor gewoon een praatje maakt het niet zo veel uit. Zoek gewoon een leuke meid, die je aanstaat, begin er een praatje mee.

Luister goed naar wat ze zegt, val daar later nog op terug, dan weet ze dat je goed geluisterd hebt.

Vraag haar een aantal dingen, niet té persoonlijk, houd het redelijk oppervlakkig maar vraag gewoon de normale dingen, waar woon je, wat doe je voor school, etc. Als ze jezelf ook dingen gaat vragen dan zit je goed.
Valt er een stilte, geen ramp, er is muziek, kijk wat om je heen, kijk wat er gebeurd, begin daarover te praten, maakt niet uit. Lach vriendelijk, kijk haar een beetje aan.

Kijk om je heen, zorg dat bepaalde dingen je opvallen, praat daarover, zeg gewoon maar iets, lul slap, maakt niet uit wat, zeg gewoon iets, als ze interesse heeft praat ze vanzelf terug en dan komt alles goed. Maar ga niet te raar praten, dus niet zo dat je persé iets wilt zeggen en dat je dus maar lulkoek gaat verkopen, daar heeft niemand wat aan. Als je het niet weet, verzin gewoon iets, vraag wat voor film ze leuk vind, wat ze op TV kijkt, weet ik veel, zegt iets!

Ga er niet vanuit dat ze gelijk sex met je wil, bouw het een beetje op, maar heel belangrijk, wees vooral jezelf.

Op een meisje afstappen is héél erg moeilijk (zeker als je haar gewoon niet kent).
Een makkelijke manier is met een paar vrienden op stap gaan, die kennen ook meisjes natuurlijk, dan komen die er bij staan, grijp je kans, maak er een praatje mee, lul gewoon raak, ze vinden het echt niet erg! Maar ga niet de hele tijd denken ik wil sex want dat merken ze echt wel.

Als je gewoon een praatje maakt word je echt niet zomaar afgewezen, tenzij het echt zo'n breezersletje is met een te groot ego, maar die moet je gewoon mijden imho.

Als het goed klikt, dan zeg haar gewoon wat je voelt en of ze met je mee wil (hangt er vanaf wat voor type je bent, ik kan dat makkelijk zeggen), bij zo'n "sletje" moet je het anders aanpakken, daar heb ik verder geen ervaring mee, want ik houd daar niet zo van.
__________________
I have a dream.

Laatst gewijzigd op 06-07-2004 om 10:55.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 10:54
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
of doe het gewoon net zo als jongens van mijn leeftijd : laat n "vriendje" van je vragen aan het betreffende meisje of ze wel met je wil gaan.


egt Treurig dat !
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 10:55
Verwijderd
Je hoeft jezelf niet aan te passen aan de gelegenheid waar je naar toe gaat, je kunt beter de gelegenheid waar je naar toe gaat aanpassen aan jezelf en/of jouw smaak. Naar de altotent als je alto bent (dat rijmt) of als je graag een gothic meisje wil, naar het top-40-danscafe als je een breezermeisje zoekt of als je zelf graag wat rondspringt, naar een studentencafé als je studeert en/of dat van je volgende partner hoopt, etc.

En schone kleren, die er ook niet te kreukelig uitzien.

Dronkenschap is geen goed idee, soms maakt het je kansen kleiner, soms blijven ze gelijk, maar groter worden ze er niet van. Aangeschoten zijn is meestal geen probleem, tenzij je een fanatieke geheelonthouder wilt versieren.

En ikzelf vindt flauwe grapjes ("Hee, er zit een eend in je haar!" en dan zelf bulderen van het lachen) altijd heel vervelend. Maar ach, er zijn ook meisjes die dat juist leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 10:57
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 06-07-2004 @ 11:54 :
of doe het gewoon net zo als jongens van mijn leeftijd : laat n "vriendje" van je vragen aan het betreffende meisje of ze wel met je wil gaan.


egt Treurig dat !
Zou ik niet doen, maar het kan wel hoor... Gewoon proberen.
In mijn geval kan het niet zo'n kwaad omdat ik zelf maar een simpele dude ben, maar als je meer van het macho type bent kun je zoiets echt niet maken!
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 10:59
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ga inderdaad ergens naar toe waar je je op je gemak voelt (ik voel me niet op me gemak in zo'n breezer tent), trek mooie kleren aan waar je je goed in voelt, zorg er voor dat je haar goed zit. Zorg er gewoon voor dat je je goed voelt.

Je moet niet echt dronken zijn, maar een paar biertjes kan imho geen kwaad.
Maar probeer het eerst eens zonder.
Maar iedereen (ok bijna iedereen) drinkt alcohol, het kan geen kwaad imho, maar houd het allemaal clean en ga geen rare dingen doen.

Dit is een beetje hoe ik het zie, maar kan zijn dat het voor jouw niet van toepassing is. Probeer het gewoon.

Als je een keer op je bek gaat, geen probleem, volgende keer beter. Een (lief) meisje neemt het je niet kwalijk als je het probeerd en ze ziet je gewoon niet zitten, als je een goede hebt dan geeft ze dat gewoon aan, als je een slechte hebt gaat ze je zwart maken en uitlachen (die moet je dus vermijden). Dus ben voorzichtig met je "keuze".

Ze zeggen wel ooit eens "je moet niet op zoek gaan", maar dat is imho larie, je moet wél op zoek gaan, maar niet overdreven, je mag echt wel een leuk meisje aanspreken, dat vind ik echt niet gelijk van "op zoek zijn", je moet toch ergens beginnen, niet waar?

Je moet de kleine "hints" er uit zien te pikken... Dus ben alert op de kleine dingen des levens.

En dit heeft niks met playen te maken, maar gewoon met gezonde interesse, daar is niks mis mee.
__________________
I have a dream.

Laatst gewijzigd op 06-07-2004 om 11:07.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 11:17
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
Sarah schreef op 06-07-2004 @ 11:55 :
Je hoeft jezelf niet aan te passen aan de gelegenheid waar je naar toe gaat, je kunt beter de gelegenheid waar je naar toe gaat aanpassen aan jezelf en/of jouw smaak. Naar de altotent als je alto bent (dat rijmt) of als je graag een gothic meisje wil, naar het top-40-danscafe als je een breezermeisje zoekt of als je zelf graag wat rondspringt, naar een studentencafé als je studeert en/of dat van je volgende partner hoopt, etc.

En schone kleren, die er ook niet te kreukelig uitzien.

Dronkenschap is geen goed idee, soms maakt het je kansen kleiner, soms blijven ze gelijk, maar groter worden ze er niet van. Aangeschoten zijn is meestal geen probleem, tenzij je een fanatieke geheelonthouder wilt versieren.

En ikzelf vindt flauwe grapjes ("Hee, er zit een eend in je haar!" en dan zelf bulderen van het lachen) altijd heel vervelend. Maar ach, er zijn ook meisjes die dat juist leuk vinden.
Helemaal waar. Je hoeft jezelf niet aan te passen als je gewoon naa rplaatsen gaat waar je je op je gemak voelt.
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 15:43
MonkeyBeer
Avatar van MonkeyBeer
MonkeyBeer is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 06-07-2004 @ 11:35 :
om breezahsletjes te versieren moet je er (redelijk) goed uitzien. Dat is echt het de enige kwaliteit waaraan je moet voldoen.

Voor de interessante doelgroep is het leuk als je een vermakend gesprek kan aanknopen waarin je de toehoorder kan overtuigen van het feit hoe leuk, charmant en galant jij bent. Hiermee bedoel ik niet dat je een kwartier moet gaan lopen opscheppen over jezelf, want, dat zal de ervaring gauw leren, hier zitten de dames ook niet op de wachten.

je moet iig op ze af gaan stappen, want met barhangen kom je helemaal nergens en tijdens het gesprek gewoon zo leuk zijn al je zelf bent. Gewoon jezelf blijven maar dan in een zo leuk mogelijke bui!!!!

en tuurlijk heb je dan ook vaak geen succes, maar er komt een tijd.....
__________________
Ik ben een lief aapje!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 16:06
MonkeyBeer
Avatar van MonkeyBeer
MonkeyBeer is offline
Stappenplan


-Zorg dat je er zo goed mogelijk uitziet, mooie kleding, geschoren, haar goed, luchtje op etc.

-Zorg dat je zekerheid uitstraalt, jij bent de man en dat mogen die meiden allemaal best weten.

-Kijk niet sagerijnig om je heen, want daar houden de meeste meisjes niet van, maar ga geen plastic glimlacht trekken.

-Kijk intresserend om je heen en als je een leuk meisje ziet kijk er af en toe naar, niet te veel kijken en niet elk meisje wat je ziet.

-Probeer zo subtiel mogelijk de oogcontact te houden, ga niet de hele tijd staren, maar kijk af en toe.
De kans is groot dat ze op gegeven moment
naar je lacht, als dit het geval is is dat een goed teken.
Of jij begint met een lachje naar haar en je weet vanzelf of je de volgende stap moet ondernemen.

-Je moet niet te vroeg of te laat in grijpen.
bij te vroeg heb je namelijk de kans dat ze naar iemand anders zat te kijken inplaats van jou.
En bij te laat heb je de kans dat ze al ergens anders is.

-Voordat je op haar afga ga je je bedenken welke openingzin je gaat gebruiken.
Doe het liefst iets orgineels
.

-Laat zien dat je zeker van jezelf bent.

-Zorg voor een boeiend gesprek, vraag naar haar intresse's en probeer grappig te zijn, dat werkt bij de meeste dames.

-Kijk haar veel in haar ogen aan terwijl je praat, je kan haar een beetje verlangend kijken als je goed kijkt.
Dan is het moment aanwezig en kan je haar proberen te gaan zoenen.

-Doe dit subtiel heel rustig met je lippen op haar lippen en dan doe je langzaam je mond open en dan zal zij dit ook doen en dan stop je er je tong in
__________________
Ik ben een lief aapje!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 17:59
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mimosa schreef op 06-07-2004 @ 11:24 :
Klinkt wanhopig maar wel een grappig idee
Maar breezersletjes tellen dan maar voor 0,5 eigenlijk. Maar ik snap het achterliggende idee. Moet je dan wel ergens doen waar niet al te veel bekenden rondlopen, oftewel een andere stad
Haha, mja de persoon die dit idee voorlegde was echt geen wanhopige persoon, maar was gewoon een goede raad.
Mja, op breezers val ik sowieso niet, en de kroeg waar ik kom is 18+, al komen meiden onder de 18 met wat make-up overal wel binnen maar over het algemeen volk van rond mijn leeftijd. Maar ook een kroeg met veel bekenden ja... kan een voordeel zijn maar ook een nadeel.
En over dat laatste... in een andere stad... heb liever dat mijn toekomstige vriendin in dezelfde stad woont als ik, kost minder reistijd... maar goed das een ander punt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 18:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-07-2004 @ 00:16 :
Daarom moet je het ook in de kroeg doen: als je dan afgewezen wordt, kun je je tenminste nog schandalig bezatten.
Ja, maar ook door diezelfde meiden achter je rug uitgelachen worden. Daar moet je je uiteraard niets van aantrekken en zo zou ik me ook proberen op te stellen, maar dan zit het toch binnen in me te vreten...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 18:28
loveflower
Avatar van loveflower
loveflower is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-07-2004 @ 19:00 :
Ja, maar ook door diezelfde meiden achter je rug uitgelachen worden. Daar moet je je uiteraard niets van aantrekken en zo zou ik me ook proberen op te stellen, maar dan zit het toch binnen in me te vreten...
Dan toch maar zuipen
__________________
Re-tired.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 18:32
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-07-2004 @ 18:59 :
Haha, mja de persoon die dit idee voorlegde was echt geen wanhopige persoon, maar was gewoon een goede raad.
Mja, op breezers val ik sowieso niet, en de kroeg waar ik kom is 18+, al komen meiden onder de 18 met wat make-up overal wel binnen maar over het algemeen volk van rond mijn leeftijd. Maar ook een kroeg met veel bekenden ja... kan een voordeel zijn maar ook een nadeel.
En over dat laatste... in een andere stad... heb liever dat mijn toekomstige vriendin in dezelfde stad woont als ik, kost minder reistijd... maar goed das een ander punt.
Dat laatste is wel waar ja...te lange afstand is ook weer niet bevorderlijk.
Een echte breezersslet komt overigens ook wel die 18+ kroegen binnen door de uitsmijters met hoerige trucjes te imponeren. Maar goed, dat is weer een verhaal apart
Als je geen stuk tuig bent dat van playen houd dan val je ook niet op breezersletjes.
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 21:31
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
gewoon in dr kruis grijpen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 22:11
Verwijderd
Zelf op het desbetreffende meisje afstappen, i.p.v. een vriend te sturen, vind ik al een groot pluspunt.

Verder kun je gewoon een leuk gesprekje aanknopen. De meeste meisjes praten heus wel terug.

En vooral niet te opdringerig zijn.

Ik ben het eigenlijk wel met *sunrise1986* eens.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 00:42
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Naar haar toelopen in een rechte lijn met een pimp-hoofd.
Zorg dat ze het ziet.
En net doen alsof je struikelt.

Als ze dan om je lacht en er begint een gesprek door...
En anders sta je flink voor lul.
(Of de hele avond te struikelen.)
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 06:54
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Wel naar een kroeg gaan waar je geen ruzie hebt met meisjes die je al eens gepimped hebt. he-he-he
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 07:45
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 06-07-2004 @ 22:31 :
gewoon in dr kruis grijpen.
Ervaringen?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:15
loveflower
Avatar van loveflower
loveflower is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 06-07-2004 @ 22:31 :
gewoon in dr kruis grijpen.
dat heb jij dus het liefst?
__________________
Re-tired.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 13:06
Verwijderd
Citaat:
loveflower schreef op 07-07-2004 @ 10:15 :
dat heb jij dus het liefst?
is genieten
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 17:11
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 07-07-2004 @ 14:06 :
is genieten
als je van een klap in je gezicht houdt wel ja. Denk niet dat meiden daarop zitten te wachten. Beetje pech en je wordt nog dezelfde avond opgepakt ook

En breezersletjes van 14 komen in utrecht nog 21+ tenten binnen ook. Ik alleen als ik met een groep ben, als 18 jarige. Sta je daar (Jam in utrecht, weetnie of dat zo mag op forum? anders haal ik het wel weg). Maar daar komen meisjes, die net van de basisschool afkomen....
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 17:19
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 21-07-2004 @ 18:11 :
als je van een klap in je gezicht houdt wel ja. Denk niet dat meiden daarop zitten te wachten. Beetje pech en je wordt nog dezelfde avond opgepakt ook

En breezersletjes van 14 komen in utrecht nog 21+ tenten binnen ook. Ik alleen als ik met een groep ben, als 18 jarige. Sta je daar (Jam in utrecht, weetnie of dat zo mag op forum? anders haal ik het wel weg). Maar daar komen meisjes, die net van de basisschool afkomen....
Geil toch?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 19:23
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 21-07-2004 @ 18:11 :
En breezersletjes van 14 komen in utrecht nog 21+ tenten binnen ook. Ik alleen als ik met een groep ben, als 18 jarige. Sta je daar (Jam in utrecht, weetnie of dat zo mag op forum? anders haal ik het wel weg). Maar daar komen meisjes, die net van de basisschool afkomen....
Ik ging ook al uit op mijn 14de (toen nog in een boerendorpje maar een jaar later ook in het centrum). Op die leeftijd is het ook leuk om uit te gaan, ook al doe je dat op een andere manier . Wij waren zaterdag te vroeg bij een discotheek ( 11 uur, we hadden de tijd ruim genomen omdat we de route niet wisten ) en toen waren we in de kinderdisco belandt (die dus om 11 uur eindigde) . Ach, ik heb er geen last van, er zijn altijd ook wel genoeg mensen wel van "mijn" leeftijd. En als meisje kom je eerder binnen, net zoals dat je wanneer je blank bent eerder binnenkomt.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 20:12
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Mijn tip is misschien de meest achterlijke, maar <ok alles draait om het uiterlijk in de kroeg, aan jou de eer daarvan af te wijken> kijk eens naar mensen met lieve ogen, maar die misschien niet mrs. Perfect zijn

Die zijn vaak veel leuker om mee te praten dan die arrogante snolletjes <sorry maar dat zijn ze meestal> die al van iedereen aandacht krijgen......
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 13:08
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-07-2004 @ 18:19 :
Geil toch?
neuh val niet zo op meisjes van 14 liever ietsie ouder
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 14:20
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Zorg dat je niet te bezopen bent.
Wees vatbaar voor subtiele hints (niets is vervelender dan jongens met een bord voor hun kop)
Verwacht niet teveel in eens. Knoop een praatje aan, bied wat te drinken aan en neem dan even wat afstand. Veel lachen en oogcontact maken naar d'r, en later gewoon weer een praatje aanknopen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 17:53
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Waar stap je nou eigenlijk op af in de kroeg? Iemands uiterlijk of het gedrag wat je ziet?

Kroegcontacten zijn meestal imo
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 18:02
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 24-07-2004 @ 14:08 :
neuh val niet zo op meisjes van 14 liever ietsie ouder
Mijn vriendin is 14.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 19:41
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-07-2004 @ 19:02 :
Mijn vriendin is 14.
uitzonderingen daargelaten.

Ik ga ook wel om met meisjes van 15 hoor . Misschien leer ik dr dan ook nog wel eentje van 14 kennen, waar ik smoorverliefd op wordt.

who knows
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 19:50
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
* terug van weg geweest (weekje vakantie) *

En als je dat stappen ziet op vakantie... een grote playerbende, phuuuu... Niet dat ik dat erg vind, integendeel, soms is het wel lachen om te zien. De gemiddelde leeftijd waar ik was, was denk ik rond de 18, dus ook veel jongere mensen.
Nog versierd in de vakantie? Nee, helemaal nix. Ik ben er heen gegaan met de hoop misschien een leuke meid te treffen, maar heb er geen gevonden. Maar als reden is het duidelijk: ik durf gewoon totaal niets! Zelfs niet in 1 grote playertent waar de meeste mensen een eventuele afwijzing als "niet erg" beschouwen en weer lekker verder gaan jagen. Die instelling heb ik nu eenmaal niet.
Ik had op de voorlaatste avond een meid kunnen hebben. Best wel knap, net als haar vriendin. We praatten wat tegen elkaar, zij nam een beetje van mijn drankje... maar daar bleef het bij. Ik had echt een gesprek moeten aanknopen, dat was het op het einde van de avond misschien wel wat geworden, want later op de avond stonden beiden met andere jongens te tongen.
Ach ja, en van de andere kant boeit het me ook niet zo... vanavond weer naar mijn stadje, wie weet wat ik misschien daar tref...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 20:01
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
in welk vakantie oord ben jij geweest?

bij mij in turkije was het in ieder geval hetzelfde verhaal. In elke discotheek / club werd er door iedereen van alles gedaan, deed ik ook niet aan mee. Beetje zelfde verhaal....

uiteindelijk met 1 meisje gezoend, maar pas tegen het einde van haar vakantie, terwijl we toen al een week met elkaar omgingen (ze zat in hetzelfde hotel als ik). Opzich niet echt vakantieliefde, meer gewoon gezellig met uiteindelijk zoenen. Maar al over gehad, en nu gewoon goede vrienden, verder niets. (gelukkig beide kanten zo). Was dus verder ook niet in een club ofzo.

Vanaf volgende week weer proberen in de nederlandse kroegen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 14:26
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-07-2004 @ 20:50 :
* terug van weg geweest (weekje vakantie) *
Dude, dat zeg je echt in elk topic....

We hebben je gemist hoor!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-07-2004 @ 20:50 :
Ik had echt een gesprek moeten aanknopen, dat was het op het einde van de avond misschien wel wat geworden, want later op de avond stonden beiden met andere jongens te tongen.
Ja, echt een gouden kans die je gemist hebt.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 16:22
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-07-2004 @ 15:26 :
Dude, dat zeg je echt in elk topic....

We hebben je gemist hoor!!!!!!!

hehe lol
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat te doen?
Jochemska
60 08-11-2007 13:20
Liefde & Relatie De versiertoer
Armoed
81 06-11-2007 12:25
Liefde & Relatie mannen:vrouweninitiatief leuk?
DvoorA
76 21-01-2007 01:28
Liefde & Relatie Hard weigeren. N.a.v. Versierd worden - bloopers
Draakje83
72 01-05-2005 20:52
Psychologie geen contact durven zoeken
Dr.FEY
7 11-11-2002 17:34
Liefde & Relatie Arrogante jongens, waarom vinden jullie ze leuk ???
Stainleszs
83 21-10-2002 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.