Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2011, 19:51
Verwijderd
Advertentie
Oud 02-10-2011, 19:52
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Mijn LL is lang genoeg, Uice.
Oud 02-10-2011, 19:52
Verwijderd
@Uice dat weet ik niet zo goed want daar heb ik nog nooit over nagedacht. Wat zijn de voors en tegens? Dan ga ik er ondertussen ook even over nadenken.
Oud 02-10-2011, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net nog bier gedronken. Neuken doe ik niet.
Ben je een Masaï? :;d:;;d
Oud 02-10-2011, 19:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wauw, die vent in Obese is nu al mega afgevallen
Oud 02-10-2011, 19:55
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Voor:
- Eenvoudig te heffen
- Moeilijk te ontwijken
- Ook van toepassing op buitenlanders die naar Nederland komen
Tegen:
- Regressief
- Als het verschil met omringende landen groot is, is het slecht voor ondernemers in de buurt van de grens
Oud 02-10-2011, 19:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Mijn LL is lang genoeg, Uice.
Ik hoopte al dat iemand het zo zou interpreteren.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 02-10-2011, 19:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ben je een Masaï? :;d:;;d
Wat?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 02-10-2011, 19:57
Verwijderd
Subsidies, zullen we het niet hebben over subsidies! En dan niet die voor musea cs, maar die op m.n. vlees, waar je nooit iets over hoort.
Oud 02-10-2011, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Wat?
Gnork zei dat er op tv was dat ze zoenen heel vies vinden. Maar ik bedacht te laat dat dat voor seks as such natuurlijk niet zo zal zijn.
En je las dat blijkbaar niet dus is het totaal niet grappig, my bad.
Oud 02-10-2011, 19:58
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Daar zijn we het vast over eens, Quis, want ik vind dat die afgeschaft moeten worden.
Oud 02-10-2011, 19:58
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Zoenen, bedoel ik.
Oud 02-10-2011, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Daar zijn we het vast over eens, Quis, want ik vind dat die afgeschaft moeten worden.
Hehe, het bestaat.
Oud 02-10-2011, 20:00
Verwijderd
Mensen in West-Europa eten gemiddeld (!) een halve kilo geraffineerde suiker per week, ook zoiets.
Oud 02-10-2011, 20:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Gnork zei dat er op tv was dat ze zoenen heel vies vinden. Maar ik bedacht te laat dat dat voor seks as such natuurlijk niet zo zal zijn.
En je las dat blijkbaar niet dus is het totaal niet grappig, my bad.
Niet erg, hoor.

Maar nee, het is geen principekwestie. Het is gewoon niet iets waar ik me op het moment mee bezighoud.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 02-10-2011 om 20:13.
Oud 02-10-2011, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Niet erg, hoor.

Maar nee, het is geen principekwestie. Het is gewoon niet een iets waar ik me op het moment mee bezighoudt.
Oh, dacht ik al, hoor. Prima toch?
Oud 02-10-2011, 20:03
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Niet erg, hoor.

Maar nee, het is geen principekwestie. Het is gewoon niet een iets waar ik me op het moment mee bezighoudt.
Zijn er geen Jesusophile-fans die hun vagina full of aids willen?
Oud 02-10-2011, 20:03
Verwijderd
Ik heb er een beetje over nagedacht en ik overzie het vast niet helemaal, maar op het eerste gezicht ben ik tegen, want ik vind het progressieve van inkomstenbelasting een prima iets, dat zou komen te vervallen op het moment dat je dat (deels) afschaft en vervangt door consumptiebelastingen te verhogen.
Ads door Google
Oud 02-10-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Subsidies, zullen we het niet hebben over subsidies! En dan niet die voor musea cs, maar die op m.n. vlees, waar je nooit iets over hoort.
Ik ken eigenlijk maar 1 iemand die daar voor is, en dat is een boerendochter.
Oud 02-10-2011, 20:05
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik ken eigenlijk maar 1 iemand die daar voor is, en dat is een boerendochter.
Het is jammer dat er maar weinig mensen van op de hoogte zijn, want er wordt een hoop belastinggeld aan verspild.
Oud 02-10-2011, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Het is jammer dat er maar weinig mensen van op de hoogte zijn, want er wordt een hoop belastinggeld aan verspild.
Wij hebben dat gewoon geleerd op de middelbare school hoor, best gek dat het dan zo onbekend is.
Oud 02-10-2011, 20:09
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wij hebben dat gewoon geleerd op de middelbare school hoor, best gek dat het dan zo onbekend is.
Hmm. Ja, het is ook jammer dat partijen die tegen zijn, zoals D66, er in het politieke debat weinig nadruk op leggen.
Oud 02-10-2011, 20:11
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Maar ja, Henk Bleker heeft pony's.
__________________
Schmach.
Oud 02-10-2011, 20:12
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh, dacht ik al, hoor. Prima toch?
Ja, ik heb er geen last van.

Het zou ook maar raar zijn om kort na een lange relatie met zomaar iemand het bed in te duiken.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 02-10-2011, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben dat gewoon geleerd op de middelbare school hoor, best gek dat het dan zo onbekend is.
Ik nooit.
Advertentie
Oud 02-10-2011, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik heb er geen last van.

Het zou ook maar raar zijn om kort na een lange relatie met zomaar iemand het bed in te duiken.
Waarom? Of nou ja, ik snap het wel een beetje, maar ik vind het eigenlijk niet zo gek.
Oud 02-10-2011, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Ik nooit.
Brabant
Oud 02-10-2011, 20:14
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Waarom? Of nou ja, ik snap het wel een beetje, maar ik vind het eigenlijk niet zo gek.
Nee, dat is het eigenlijk ook niet. Hm.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 02-10-2011, 20:14
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb het op mijn school in Brabant wel gehad.
Oud 02-10-2011, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Brabant
Jaja.
Oud 02-10-2011, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is het eigenlijk ook niet. Hm.
Oud 02-10-2011, 20:15
Verwijderd
Misschien hebben wij het juist wel gehad omdat er behoorlijk wat boerenzonen en dochters op mijn middelbare school zaten hoor.
Oud 02-10-2011, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Misschien hebben wij het juist wel gehad omdat er behoorlijk wat boerenzonen en dochters op mijn middelbare school zaten hoor.
Precies. In Brabant wonen geen boeren.
Oud 02-10-2011, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Precies. In Brabant wonen geen boeren.


Maar je bent wel een stadskind, dat bedoel ik
Oud 02-10-2011, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Precies. In Brabant wonen geen boeren.
Oud 02-10-2011, 20:18
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Oh ja, Eindhoven is geen stad.
Ads door Google
Oud 02-10-2011, 20:19
Verwijderd
WEETIKVEELIKZEGTOCHOOKMAARWAT
Oud 02-10-2011, 20:19
Verwijderd
Citaat:


Maar je bent wel een stadskind, dat bedoel ik
Ja, true.
Oud 02-10-2011, 20:23
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
WEETIKVEELIKZEGTOCHOOKMAARWAT
Deze episode brengt je deskundigheid m.b.t. alimentatiekwesties ook wel in twijfel, hoor.
Oud 02-10-2011, 20:24
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Ik kan jullie vertellen dat het een slecht idee is een stuk eierschaal met je vinger uit een gloeiend hete pan te pakken.
__________________
Schmach.
Oud 02-10-2011, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Deze episode brengt je deskundigheid m.b.t. alimentatiekwesties ook wel in twijfel, hoor.
Oud 02-10-2011, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ik kan jullie vertellen dat het een slecht idee is een stuk eierschaal met je vinger uit een gloeiend hete pan te pakken.
Dat ondervond ik van de week ook ja. Sorry dat ik het niet gepost heb, dat had je misschien behoed voor dit noodlottige ongeval.
Oud 02-10-2011, 20:28
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
bel ongv 35 mensen of ze op m'n feest komen

..komen ze allemaal
__________________
O nou
Oud 02-10-2011, 20:29
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik kan jullie vertellen dat het een slecht idee is een stuk eierschaal met je vinger uit een gloeiend hete pan te pakken.
Dat had ik je al best vaak kunnen vertellen! Maar met een vork is het ook niet te doen. Ze zouden een betere verpakken voor eieren moeten maken dan schalen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 02-10-2011, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ken eigenlijk maar 1 iemand die daar voor is, en dat is een boerendochter.
Indirect zijn heel veel mensen voor, want heel wat mensen protesteren heftig als je ze de echte prijs van vlees voorhoudt.

Citaat:
Het is jammer dat er maar weinig mensen van op de hoogte zijn, want er wordt een hoop belastinggeld aan verspild.
Jup.

Citaat:
Wij hebben dat gewoon geleerd op de middelbare school hoor, best gek dat het dan zo onbekend is.
Oja joh? Ik weet het alleen omdat ik nou eenmaal een beetje in de 'anti-scene' zit, niet omdat mijn middelbare school zo werelds was.

Citaat:
Ja, ik heb er geen last van.

Het zou ook maar raar zijn om kort na een lange relatie met zomaar iemand het bed in te duiken.
Ik vind dat niet raar, maar ik vind het ook niet raar als men dat inderdaad niet doet.
Oud 02-10-2011, 20:29
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat had ik je al best vaak kunnen vertellen! Maar met een vork is het ook niet te doen. Ze zouden een betere verpakken voor eieren moeten maken dan schalen.
Ja, die genetisch manipulatoren zijn wel slackers, heb ik het idee.
Oud 02-10-2011, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Dat had ik je al best vaak kunnen vertellen! Maar met een vork is het ook niet te doen. Ze zouden een betere verpakken voor eieren moeten maken dan schalen.
Schalen van gezonde kippen zijn al een stuk handiger!
Oud 02-10-2011, 20:30
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Dat ondervond ik van de week ook ja. Sorry dat ik het niet gepost heb, dat had je misschien behoed voor dit noodlottige ongeval.
.
__________________
Schmach.
Oud 02-10-2011, 20:31
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Indirect zijn heel veel mensen voor, want heel wat mensen protesteren heftig als je ze de echte prijs van vlees voorhoudt.
Die "echte prijs" wordt nu ook betaald, alleen deels via de belastingbetaler.
Oud 02-10-2011, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Die "echte prijs" wordt nu ook betaald, alleen deels via de belastingbetaler.
Gaan we weer. Echte prijs IN de supermarkt, je snapt toch ook wel dat ik dat bedoel? Waarom denk je dat ik denk dat nu een deel van de prijs 'verdwijnt.'
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22.