Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2006, 13:04
Fenominal
Avatar van Fenominal
Fenominal is offline


http://img88.imageshack.us/img88/1681/ghosttown6wr.png
^Klik daar als je het volledige plaatje met de goede afmetingen wil zien.

Gebruik gemaakt van Photoshop. Stel je vragen over hoe het gemaakt is hier, en geef ook commentaar waar ik wat aan heb.
__________________
"Opinions are immunities to being told you're wrong"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2006, 13:11
Verwijderd
wel sfeervol, maar die tekst past er echt slecht bij.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 13:21
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Smudge

Ook snap ik de titel ghost town niet, tis gewoon een wazige vlek in een zwaar bewerkte foto.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 13:27
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik vind m wel kèk, hou wel van zulke plaatjes. Alleen die grote zwarte vlek bij haar rechter voet stoort me een beetje, en de woorden zou je idd weg kunnen laten.
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 14:01
Fenominal
Avatar van Fenominal
Fenominal is offline
Citaat:
Captain N schreef op 15-04-2006 @ 14:21 :
Smudge

Ook snap ik de titel ghost town niet, tis gewoon een wazige vlek in een zwaar bewerkte foto.
Het is geen wazige vlek, kijk eens wat beter.

Als je ziet wat het is, snap je de titel ook. Geef je ogen eens wat meer de kost.

Dankjewel, Doavid.

~Fenom.
__________________
"Opinions are immunities to being told you're wrong"

Laatst gewijzigd op 15-04-2006 om 14:04.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 20:19
Verwijderd
Ik kan er ook niks van bakken hoor?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 20:25
Lunatik
Avatar van Lunatik
Lunatik is offline
Volgens mij moeten het geesten lijken die haar aan de voeten zitten.. Maar vind het niet zo, Het is het plaatje van dat nieuwe parfum van hugo boss toch? die paarse fles... gewoon beetje getruckt met photoshop en de typografie is echt lelijk en past er totaal niet bij....
best leuk ( als je de typografie weg laat) maar erg simpel...
-x-
__________________
'Dat meisje dat rammelt als ze loopt'
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 20:52
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Nou meneer Fenominaal, ik ben nu al 5 minuten aan het staren maar kan er echt geen bestaande vorm, laat staan persoon uithalen.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 22:23
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik zie toch echt duidelijk een vrouw. Daar heb nog geen 5 minuten voor nodig. Verder vind ik het beeld erg mooi. Vooral de sfeer. Een beetje jammer van de tekst.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 22:29
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Nou ik kan op mn kop gaan staan maar ik zie het niet, kan er niet even met pijlen aangegeven worden waar ik op moet letten ofzo want ik wordt nu wel nieuwschierig.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 00:39
Fenominal
Avatar van Fenominal
Fenominal is offline
Citaat:
Vice schreef op 15-04-2006 @ 23:23 :
Ik zie toch echt duidelijk een vrouw. Daar heb nog geen 5 minuten voor nodig. Verder vind ik het beeld erg mooi. Vooral de sfeer. Een beetje jammer van de tekst.
Hoera, er is er één niet inspiratieloos. Thanks.

Citaat:
Captain N schreef op 15-04-2006 @ 23:29 :
Nou ik kan op mn kop gaan staan maar ik zie het niet, kan er niet even met pijlen aangegeven worden waar ik op moet letten ofzo want ik wordt nu wel nieuwschierig.
Koop dan alstublieft een bril. Het is een schim van een vrouw in een witte jurk dat met de rug naar je toe staat en van je af rent.

Het is niet de foto van Hugo Boss, ik heb een random foto van DeviantArt geplukt, de achtergrond eraf 'gerendered' en hem op een andere foto geplakt. Daarna heb ik er 3 uur aan lopen knutselen om het één geheel te maken. Het is de bedoeling dat het mysterieus en niet te herkenbaar is.

~Fenom.
__________________
"Opinions are immunities to being told you're wrong"
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 09:21
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Nou ik zie het niet, en dan kan je als een klein kind verontwaardigd gaan reageren, maar je had ook gewoon wat beter je best kunnen doen natuurlijk.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 09:27
Fenominal
Avatar van Fenominal
Fenominal is offline
Citaat:
Captain N schreef op 16-04-2006 @ 10:21 :
Nou ik zie het niet, en dan kan je als een klein kind verontwaardigd gaan reageren, maar je had ook gewoon wat beter je best kunnen doen natuurlijk.
Ik ga m'n werken niet aanpassen aan jouw visuele capaciteiten.

~Fenom.
__________________
"Opinions are immunities to being told you're wrong"
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 09:42
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Nee stel je voor, want dan zou je er daadwerkelijk vorm in moeten gooien.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Fenominal schreef op 16-04-2006 @ 01:39 :
Hoera, er is er één niet inspiratieloos. Thanks.



Koop dan alstublieft een bril. Het is een schim van een vrouw in een witte jurk dat met de rug naar je toe staat en van je af rent.

Het is niet de foto van Hugo Boss, ik heb een random foto van DeviantArt geplukt, de achtergrond eraf 'gerendered' en hem op een andere foto geplakt. Daarna heb ik er 3 uur aan lopen knutselen om het één geheel te maken. Het is de bedoeling dat het mysterieus en niet te herkenbaar is.

~Fenom.
een vrouw? wtf?!?! et is een paard man!
misschien moet je zelf een bril kopen, als je in paarden vrouwen ziet..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 12:17
hmhm
Avatar van hmhm
hmhm is offline
Citaat:
Fenominal schreef op 16-04-2006 @ 01:39 :

Koop dan alstublieft een bril. Het is een schim van een vrouw in een witte jurk dat met de rug naar je toe staat en van je af rent.


~Fenom.
Nu zie ik het wel, maar het had net zo goed een paard of een robot kunnen zijn, ik vind het niet zo mooi, misschien komt dat omdat ik niet zo van deze stijl houd.
__________________
Don't trust anything that bleeds for three to five days and doesn't die.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 13:01
Fenominal
Avatar van Fenominal
Fenominal is offline
Citaat:
Captain N schreef op 16-04-2006 @ 10:42 :
Nee stel je voor, want dan zou je er daadwerkelijk vorm in moeten gooien.
Je mag best mijn werk afkraken hoor. Ik maak het eigenlijk ook niet voor andere mensen, ik maak het om mijn eigen gevoel uit te drukken, en daar is kunst ook voor bedoeld oorspronkelijk.

Mag ik wat van jou zien, om te kijken welk recht jij hebt om te zeggen dat mijn werk lelijk is ? No offense, gewoon benieuwd.

~Fenom.
__________________
"Opinions are immunities to being told you're wrong"

Laatst gewijzigd op 16-04-2006 om 13:07.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 13:06
Boebsie
Boebsie is offline
Ik zie eerder een soort schim ofzo die juist naar ons toe rent? Ik kan echt geen vrouw erin ontdekken?

De sfeer is cool, maar vind die "vrouw" of whatever het is er te opgeplakt uit zien. Juist die tegels en de achtergrond is wel cool, middengedeelte vind ik minder. Veelste verwarrend en druk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-04-2006, 13:17
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Fenominal schreef op 16-04-2006 @ 14:01 :
Je mag best mijn werk afkraken hoor. Ik maak het eigenlijk ook niet voor andere mensen, ik maak het om mijn eigen gevoel uit te drukken, en daar is kunst ook voor bedoeld oorspronkelijk.

Mag ik wat van jou zien, om te kijken welk recht jij hebt om te zeggen dat mijn werk lelijk is ? No offense, gewoon benieuwd.

~Fenom.
Ik kraak niets af, ik zeg simpelweg dat ik er geen persoon in zie en je vraagt zelf om commentaar waar je iets aan hebt.
Zou ik zien wat jij wilt laten zien dan zou het geheel vast een hele andere indruk op me maken, maar als ik en meerdere mensen er niet in zien wat jij bedoeld hebt dan ben je toch ergens de mist in gegaan en een beetje artiest neemt die kritiek met zich mee en kijkt waar die de fout is ingegaan.
Dat je er verder niets mee wilt doen of dat jij tevreden bent met het huidige resultaat dat is jou goed recht, maar vraag niet om commentaar als je alleen positieve reacties verwacht.
Daarnaast is het beledigen van mijn visuele capaciteiten nou niet een motivatie voor mij om een beetje aardig tegen jou te gaan zitten doen.

Verder krijg je geen werk van mij te zien, want ik ga me echt niet zitten bewijzen tegenover jou...
Daarbij is het een BS argument, alsof je moet kunnen filmen om een film niet leuk te mogen vinden, of gitaar spelen om de muziek bagger te vinden.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 13:19
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
Fenominal schreef op 16-04-2006 @ 14:01 :
Mag ik wat van jou zien, om te kijken welk recht jij hebt om te zeggen dat mijn werk lelijk is ? No offense, gewoon benieuwd.

~Fenom.
Op verzoek van captain N verwijdert

Sorry, ik vond het op het forum dus dacht dat je geen bezwaar zou hebben
__________________
Disgustibus non est disputandem

Laatst gewijzigd op 16-04-2006 om 17:37.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 13:21
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Uh ja bedankt, maar ik zou het op prijs stellen als je die weer weghaald
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 13:43
Verwijderd
ik word waus van al die mensen die hier komen met hun 'laat es wat van jou zien, want misschien heb jij wel helemaal geen recht van spreken' zooi, leer kritiek te ontvangen.

ohja en t is al helemaal niet de bedoeling om random foto's van deviantart ( andermans werk!) te gaan verpauperen, dus eigenlijk moet je hem hier nog weg halen ook.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 13:47
Fenominal
Avatar van Fenominal
Fenominal is offline
Citaat:
Captain N schreef op 16-04-2006 @ 14:17 :
Ik kraak niets af, ik zeg simpelweg dat ik er geen persoon in zie en je vraagt zelf om commentaar waar je iets aan hebt.
Zou ik zien wat jij wilt laten zien dan zou het geheel vast een hele andere indruk op me maken, maar als ik en meerdere mensen er niet in zien wat jij bedoeld hebt dan ben je toch ergens de mist in gegaan en een beetje artiest neemt die kritiek met zich mee en kijkt waar die de fout is ingegaan.
Dat je er verder niets mee wilt doen of dat jij tevreden bent met het huidige resultaat dat is jou goed recht, maar vraag niet om commentaar als je alleen positieve reacties verwacht.
Daarnaast is het beledigen van mijn visuele capaciteiten nou niet een motivatie voor mij om een beetje aardig tegen jou te gaan zitten doen.

Verder krijg je geen werk van mij te zien, want ik ga me echt niet zitten bewijzen tegenover jou...
Daarbij is het een BS argument, alsof je moet kunnen filmen om een film niet leuk te mogen vinden, of gitaar spelen om de muziek bagger te vinden.
Jij schrijft: Nee stel je voor, want dan zou je er daadwerkelijk vorm in moeten gooien.

Met andere woorden, wat ik gemaakt heb is vormloos en dat is een belachelijk argument.

En ik wilde het alleen maar van je zien, omdat jij blijkbaar veel verstand hebt van digital art en ik benieuwd ben wat jij kan.

Excuses voor de discussie.

~Fenom.
__________________
"Opinions are immunities to being told you're wrong"
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 14:21
Verwijderd
ik vind het erg gewaagd om je werk kunst te noemen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 14:55
Verwijderd
Ik zie er echt helemaal niks in en ik vind hem te bewerkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2006, 15:26
Fenominal
Avatar van Fenominal
Fenominal is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 16-04-2006 @ 15:21 :
ik vind het erg gewaagd om je werk kunst te noemen
Ik noem het geen kunst, ik zeg dat kunst bedoeld is om gevoelens te kunnen weergeven in een beeld.

~Fenom.
__________________
"Opinions are immunities to being told you're wrong"
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Fenominal schreef op 16-04-2006 @ 14:01 :
Je mag best mijn werk afkraken hoor. Ik maak het eigenlijk ook niet voor andere mensen, ik maak het om mijn eigen gevoel uit te drukken, en daar is kunst ook voor bedoeld oorspronkelijk.
~Fenom.
Hier maak ik uit op, dat je probeert kunst te maken. Verder vind ik het ook gewaagd om een uitspraak te doen, dat kunt gevoel uit moet drukken. Dat is ongeveer hetzelfde als zeggen dat elke mens blank moet zijn.

Weet de maker van de foto die je hebt gepakt van deviant art dat je die foto hebt gebruikt?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 19:08
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 16-04-2006 @ 15:21 :
ik vind het erg gewaagd om je werk kunst te noemen
Maar goed wanneer is iets wel kunst dan?

Want dat begrijp ik niet... aan welke criteria moet werk voldoen om kunst te zijn?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 19:11
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Argh niet weer die waardeloze discussie he.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Captain N schreef op 16-04-2006 @ 20:11 :
Argh niet weer die waardeloze discussie he.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 19:27
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 16-04-2006 @ 20:12 :
Jij lacht maar ik reageerde op een opmerking van jou...

Maar hij heeft wel gelijk ghehe, het leidt tot niks, antwoord maar niet .

Had ff gegoogled en wordt er niet veel wijzer van,

http://www.kunstbus.nl/verklaringen/kunst.html

me vraag was wel oprecht, meer uit nieuwsgierigheid ik weet namelijk niks van kunst whatsoever.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 19:28
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Dr zijn geen mensen die wat van kunst weten, enkel mensen die doen alsof ze er wat van weten.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 20:31
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
Citaat:
Fenominal schreef op 16-04-2006 @ 14:01 :
Je mag best mijn werk afkraken hoor. Ik maak het eigenlijk ook niet voor andere mensen, ik maak het om mijn eigen gevoel uit te drukken, en daar is kunst ook voor bedoeld oorspronkelijk.
[Paranoide, daar uitloggen voor mietjes is.]

Kunst is oorspronkelijk bedoeld om God te eren. Kunstenaars kregen de opdracht een tempel of kerk gaaf te versieren en gingen met een Bijbel, Koran of Torah in de hand aan het schilderen of beeldhouwen. In sommige gevallen was kunst er om een farao te eren, maar aangezien de Egyptenaren vonden dat die gelijk stond aan een god, komt het op hetzelfde neer. Grieken vereerden met hun kunst mythische wezens alsook meerdere goden, maar alsnog komt het neer op godsdienst.

Nog oorspronkelijker was kunst bedoeld om verhalen over lastig te vangen bizons door te geven aan de volgende generatie, alsmede angst aan te jagen aan de naburige stam bosjeslui.

Kunst als uiting van het gevoel is iets dat is opgekomen met het expressionisme. Kunst die niet in opdracht stond van de kerk, waarbij de kunstenaar iets te zeggen had over z'n werk, is iets dat is opgekomen met het protestantisme, zo rond de 16de eeuw als ik me niet vergis.

Ken je kunstgeschiedenis, eer je met zulke uitspraken gaat gooien. Voor je 't weet sta je voor paal op een geel forum.

Verder heb ik aan de bovengenoemde waardeloze discussie toe te voegen dat alle definities van kunst aan hun doel voorbij gaan, maar dat ik sterk het gevoel heb dat het doorgaans uit schijt bestaat. Soms zelfs letterlijk.
__________________
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 20:47
Verwijderd
Nu ik het heb gelezen kan ik de vrouw er met moeite in ontdekken, maar voor ik het wist zag ik er echt niets in. Ik vind de achtergrond heel vet en ook wel enigszins een spooky gevoel geven, door de kleuren et cetera. De vrouw zou er best in kunnen passen, maar ik stoor me nu erg aan al die zwarte plekken. Ik vind ze te onduidelijk en ik snap niet van allemaal wat ze er doen.

Waarom zit er een grote zwarte vlek rechts en waarom een grote zwarte vlek bij haar voet? De rest van de vlekkerigheid geeft enige dynamiek en beweging weer, maar deze twee begrijp ik dus niet en vind ik verwarrend.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 23:51
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline


Zie je toch gelijk?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 00:40
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Ik hoop dat dat sarcasme is...
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-04-2006, 01:58
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Captain N schreef op 17-04-2006 @ 01:40 :
Ik hoop dat dat sarcasme is...
Offtopic: normaal doe ik niet aan enkele quote rep. Maar dit is toch wel dermate...
__________________
In love with my oven glove. <3
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 02:45
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
In eerste instantie zag ik dit:





Nu zie ik de vrouw in de witte jurk ook maar duidelijk is anders.
De foto is verder wel oke en de sfeer mag ik wel.

Laatst gewijzigd op 17-04-2006 om 02:52.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 10:11
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Haha.

Verder vind ik het te bewerkt. Hoe zag het origineel eruit?
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 11:33
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Roos schreef op 17-04-2006 @ 00:51 :
[afbeelding]

Zie je toch gelijk?
Zo zie ik het dus ook.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 15:46
Verwijderd
Fotografie: Jammer dat je zelf geen foto maakt.

Typografe: jezus met een kleine j

Sfeer: Wel goed.

Effecten: Standaard, erg cliché

totaal: beetje simpel gevonden.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 18:02
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Ik vind het erg mooi!

Maar om eerlijk te zijn herkende ik ook geen vrouw in de vlek.
Eigenlijk zag ik er niets in.

Nu wel trouwens, na het paint-kunstwerkje van Roos
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 18:21
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
heb je de originelen ook? zou fijn zijn.

het komt te bewerkt over en, zoals duizend andere mensen al hebben gezegd, is het moeilijk om op het eerste gezicht te zien dat het een vrouw is. in plaats van mensen te vertellen dat ze beter moeten kijken, zou je dat kunnen zien als kritiek/commentaar. zo kom je nogal arrogant over.
__________________
pics or it didn't happen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 20:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Zo he, anders is de helft van de forummers hier verziend?! Zo moeilijk is het niet om er een vrouw uit te halen.

Ik vind m wel wat hebben. Alleen die zwarte vlek snap ik niet zo.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 18-04-2006 @ 21:43 :
Zo he, anders is de helft van de forummers hier verziend?! Zo moeilijk is het niet om er een vrouw uit te halen.

Ik vind m wel wat hebben. Alleen die zwarte vlek snap ik niet zo.
dat is juist die vrouw
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 09:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 18-04-2006 @ 22:45 :
dat is juist die vrouw
Nee Die compleet zwarte vlek onder die vrouw.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 09:38
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 19-04-2006 @ 10:25 :
Nee Die compleet zwarte vlek onder die vrouw.
Misschien schaduw?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 15:30
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Ik zie er ook geen vrouw in. Alleen na een beetje heen en weer scrollen tussen Roos' uitleg en het original zie ik er wat van in terug.. ik wil altijd het liefste dat bij een foto in 1 opslag duidelijk is wat er mee bedoeld word. Bij deze foto moet het denk ik angst zijn oid? Maar dat zou ik niet in een oogopslag (zonder een hele shitload aan uitleg) weten.

En ik vind foto's met tekst trouwens ook (bijna) nooit mooi.

De kleuren spreken me wel aan btw; die heb je wel goed gekozen om een spookachtig beeld weer te geven.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 16:12
Bart
Avatar van Bart
Bart is offline
Het zal wel aan mij liggen, maar toen ik het plaatje zag herkende ik meteen de vrouw.

Ik kan zelf niks in photoshop en mijn tekenkunsten zijn ook niet echt geweldig, maar ik vind dit best mooi. Zou best kunnen dat het slecht gefotosoept is hoor, ik heb er geen verstand van, maar ik vind het een mooi sfeertje en het heeft wel wat
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 19:56
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
wat mandi zegt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Dump de playlist
mmuddy
83 17-06-2004 00:06
Muziek Luister nu!
Verwijderd
256 09-01-2004 10:22
Muziek Een nieuw muziekspel voor degenen die geen fuck te doen hebben.
telluriet
250 29-09-2003 16:38
Muziek Muziek associatie spel deel 2
QuantumKitten
253 04-09-2003 18:58
Muziek Wat Luister Je ??
thugz-angel
290 16-06-2003 18:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.