Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb al weken ruzie met m'n broertje. We zijn niet eens meer on speaking terms. Maar het goede nieuws is dat ie nog leeft. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan riep ze ook nog dat mensen hun verantwoordelijkheden moeten nemen :') En ik heb ook nova gekeken, ik moest steeds aan jou denken ![]() Wat een geduld hadden die mensen zeg, ik zou dat slecht trekken. Ik kan heel slecht tegen brutale kinderen, maar dit gedrag van die kinderen ging buiten alle perken. Ook een beetje vreemd trouwens dat die moeder (die mollige met dat rode haar) haar verhaaltje voor de camera hield, met zoon op de achtergrond, en het dan raar vindt dat dat zoontje iets gemeens zegt. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Moet je je dat zoontje is voorstellen. Zit je daar, zit je moeder gewoon te vertellen hoe vervelend je bent. Bovendien heeft hij al die woorden echt niet van een vreemde. Daarnaast zat ze gewoon te lachen om wat hij allemaal zei en zei ze dat ze hem zoveel mogelijk aandacht probeert te geven. Ja, als hij vervelend doet zeker? Beloon dat maar hoor ![]() ![]() Wel apart dat er een wachtlijst is voor dit soort kinderen. Het onderzoek waar ze het over hebben is dus mijn werk straks. Ik wist helemaal niet dat daar wachtlijsten voor waren ![]()
||
Citaat:
Wat stelt het forum voor als je niet even lekker moeilijk mag doen over een opmerking?
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Precies, dat dacht ik dus ook. Zo krijgt een kind alleen maar meer het idee dat het zíjn schuld is, terwijl het natuurlijk voor het grootste gedeelte door haar/vader komt. die andere moeder leek me veel 'normaler'. Maar toen ze zei dat die vader het gedrag niet als problematisch zag, begon ik toch te twijfelen...ik vraag me echt af wat voor type die vader is. Dat jongetje, echt niet normaal hoe hij keek en deed, die vond ik nog erger dan die ander, die ander vond ik hopelozer, deze bozer. Wat voor onderzoeken doen ze dan eigenlijk allemaal(en ga jij straks doen)? Dat kwam niet echt naar voren. (behalve adhd test.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je zo'n kind krijgt weet je natuurlijk niet direct wat het is. Het kind kan een laag IQ hebben en gefrustreerd raken doordat ie constant te hoog (qua niveau) wordt aangesproken, het kind kan adhd hebben, het kind kan ODD of CD (antiscociale gedragsstoornissen) hebben, het kind kan moeite hebben met prikkelverwerking, het kind kan moeite hebben met structuur oppikken en snapt zijn omgeving daardoor niet, etc. Als je zo'n kind krijgt stel je daarom allemaal hypotheses af en vervolgens ga je allemaal tests doen om de hypotheses te testen. Dus ook IQ test, observaties, vragenlijsten, gesprekken, projectietests, etc.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wordt er eigenlijk ook naar de ouders gekeken, en hoe die met hun kinderen omgaan? En hoevaak is het zo dat de ouders de 'schuldige' zijn van zulk gedrag? Ik vraag me echt af waar dat vandaan komt namelijk....worden er ook iq testen bij ouders afgelegd? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |