Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was trouwens op het station, omdat ik naar vriendje was, omdat hij winterbanden moest fixen (alleen op m'n kamertje is ook zo saai). Toen waren we aan het wachten tot de garage open ging en toen belden ze dat ze de banden niet konden vinden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vroegah moest ik altijd met de trein reizen tijdens etenstijd, dus toen kocht ik altijd duisent dingen op het station. Had ik met een vriendin iets van 1 frikandelbroodje op en 2 kaasbroodjes oid. Zo'n debiel anorexia klasgenootje van toen keek echt zo van: wtf. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hebben jullie trouwens ook zo'n hekel aan mensen die bijna niks lusten?
Ik vind dat gewoon een gevalletje van verwend zijn, maar een vriendin van mij zegt dat ze echt moet kokhalzen/kotsen als ze iets eet dat ze niet lust. Volgensmij is dat pure aanstellerij, maargoed. Ik weet wel dat mijn kinderen later gewoon moeten eten wat de pot schaft. Ja, okee, ze mogen een paar dingen niet lusten, maar dan niet al te veel en ze moeten het wel een paar keer geproefd hebben. |
![]() |
|
Mijn gezicht voelt een beetje trekkerig door het masker dat er nu 10 min. opzit.
Dit doet me denken aan dat ene probleem-oplossingtopic ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nu ga ik boodschappen doen, byebye! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh ja, ik had trouwens gisteren m'n evalutatie gesprek op m'n werk en m'n bazin vind dat ik teveel praat, teveel mopper en dat ik me niet kan aanpassen aan nieuwe regels. Nou jaaaa. Als ik nieuwe regels belachelijk vind laat ik dat gewoon duidelijk merken. En ik mag blijkbaar niet meer zeggen dat ik het te druk heb voor bepaalde dingen. Soms ben ik heen en weer aan het rennen en dan hoor ik steeds: "Anouk, je moet dit en dat nog doen" en dan zeg ik gewoon "JAAA dat weet ik, maar duizent andere dingen moeten ook gebeuren en ik heb maar 2 handen!" en dat mag dus niet. Grrrr. ![]() Vanaf nu ga ik dus proberen de positiviteit zelfve te zijn.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik weet niet wat ik ga eten. Ik hoop iets in de trant van aardappels met doperwten en wat vlees. Ik heb zin in doorsnee ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|