Oud 03-04-2006, 18:26
Streepjescode
Avatar van Streepjescode
Streepjescode is offline
..niet klaarkomt. (edit - verduidelijking: nooit klaarkomt en dat ook nooit gedaan heeft) En zegt dat dat niet aan jou ligt. En het wel lekker vind en graag sex heeft.

Wat dan? Wat denk je, voel je, doe je?

Laatst gewijzigd op 03-04-2006 om 18:36.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 18:31
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Beter m'n best doen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 18:36
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik zou me geen zorgen maken, dat klaarkomen kan voor vrouwen moeilijk zijn. Volgende keer beter m'n best doen dan.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 18:37
Verwijderd
Yep, tis toch wel een deuk in mn ego..
ookal vind ze het wel 'lekker, en graag seks heeft'..

Het is toch jammer als het me niet lukt haar klaar te laten komen. Het geeft me juist voldoening als het me ook lukt haar te laten genieten, en klaar te laten komen. Als dat niet lukt, voelt het(voor mij althans) toch een beetje alsof de seks niet compleet is. Zelfs al ben ik zelf wel klaargekomen.

Dus ik zou gewoon nog meer proberen en beter mn best doen

edit: hoow, ineens redelijk andere vraag. als ze nog nooit is klaargekomen. zou ik het iig niet meer mezelf 'kwalijk nemen' en me er druk om maken.
ik zou met haar gaan proberen haar lichaam te ontdekken. Maybe wil ze wel nieteens moeite doen klaar te komen(heeft ze hetl ang geleden al opgegeven, of nooit leuk gevonden te proberen).. en dan in de loop der tijd kijken of het ons 'samen' wel lukt haar te laten komen. In ieder geval niet overhaasten en als een gek gaan proberen haar te laten komen.

Laatst gewijzigd op 03-04-2006 om 18:40.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 18:40
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
1 woord: beffen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 18:42
Verwijderd
Niet ieder meisje komt van beffen hoor..
(hoewel ik dat nog mee moet maken, mja, het schijnt)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 18:46
Streepjescode
Avatar van Streepjescode
Streepjescode is offline
ja sorry van die edit, ik zag ineens dat je dat op twee manieren kom lezen.

Ik zal later vanavond terugkomen om uit te leggen waarom ik dit wil weten
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 18:49
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 03-04-2006 @ 19:42 :
Niet ieder meisje komt van beffen hoor..
(hoewel ik dat nog mee moet maken, mja, het schijnt)
Het werkt voor mij, dus het is de beste tip die ik kan geven.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 03-04-2006 @ 19:49 :
Het werkt voor mij, dus het is de beste tip die ik kan geven.
Ik ken een aantal mensen die het gewoon op geen enkele manier kunnen...

Ach, als jongen lijkt me dat ook wel weer relaxt - je komt tenminste nooit te vroeg klaar
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 19:00
Streepjescode
Avatar van Streepjescode
Streepjescode is offline
Citaat:
Morgan schreef op 03-04-2006 @ 19:55 :
Ach, als jongen lijkt me dat ook wel weer relaxt - je komt tenminste nooit te vroeg klaar
Dat je geen climax bereikt betekent niet dat het niet uitmaakt als hij binnen 2 minuten klaar is.
__________________
you fluttered struggling between two waves in the air now...and then under the water and out again...a fish...a bird...a fin thing...a wing thing...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 19:23
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 03-04-2006 @ 19:40 :
1 woord: beffen.
Daar kom ik dus niet van klaar
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 19:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Streepjescode schreef op 03-04-2006 @ 20:00 :
Dat je geen climax bereikt betekent niet dat het niet uitmaakt als hij binnen 2 minuten klaar is.
Stemt in...

Stel dat ik een vriendin zou hebben, dan zou het toch een behoorlijke deuk voor m'n ego betekenen wanneer het me niet zou lukken om haar klaar te laten komen. Maar ik ken genoeg mensen die niet of nauwelijks klaar kunnen komen (ik ben er zelf ook ééntje van) wanneer iemand anders het doet, en zeker wanneer het haar zelf ook nog nooit gelukt is zou het me niet al te dwars zitten. Wel zou het voor mij reden zijn om nog wat beter m'n best te doen, en wel omdat ik weet hoe irritant het is wanneer mensen het op den duur niet eens meer goed proberen. En daarbij zou ik het gewoon geweldig vinden wanneer haar het dan uiteindelijk wel zou lukken, puur om het feit dat zij dat gevoel dan ook eindelijk eens heeft mogen ervaren...

Nee ik zou het niet al te persoonlijk opvatten en gewoon nog net wat harder door proberen.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Streepjescode schreef op 03-04-2006 @ 20:00 :
Dat je geen climax bereikt betekent niet dat het niet uitmaakt als hij binnen 2 minuten klaar is.
Oh, ik bedoel niet dat hij dan maar meteen heel snel klaar moet komen, maar dat het zo frustrerend is als je een tijdje lekker bezig bent en je zit echt op het rándje en dan komt hij klaar en jij gewoon net niet. Argh. (Kun je natuurlijk wel afmaken met hand- of mondwerk, maar dan is de spanning er toch al deels weer af en moet je dat op een andere manier gaan opbouwen... maar dat is een ander verhaal )
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 20:12
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Nuck schreef op 03-04-2006 @ 20:23 :
Daar kom ik dus niet van klaar
Same here, niet van beffen alleen.

En als jongen, tja, ik zou ook beter mn best proberen te doen, maar blijkt na een tijdje echt dat je nieuwe vriendinnetje niet kan klaarkomen, leg je er dan bij neer en probeer haar op andere manieren te verwennen, dingen te doen die ze erg lekker of fijn vindt.
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 20:20
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Mijn vriendin kan (naar eigen zeggen) ook niet komen.
Ik heb het dan ook nooit opgevat als egodeuk, als zij zichzelf niet kan laten komen en niet eens gelooft dat ze het kan, was ik verrast geweest als het mij wel meteen gelukt was.
We proberen van alles, en het is wel mijn doel, en ik doe er dan ook goed m'n best voor, maar na 6 maand is het nog steeds niet gelukt. Wel zegt ze dat we steeds dichterbij komen, het is al een paar keer voorgekomen dat ze er bijna was, maar dat laatste stukje lukt niet. Ze is er niet goed genoeg bij dan, ze raakt afgeleid (opeens denken aan boodschappenlijstjes of iets dergelijks) of het doet gewoon pijn omdat ik al te lang bezig ben.
Handwerk, oraal, we hebben van alles geprobeerd en het is er dus nog steeds niet van gekomen (Hahaha woordgrap hahaha).

Ik denk, ze geniet met volle teugen van de sex ondanks dat ze (nog) niet kan komen, dat telt ook zwaar mee. Verwen haar, bedenk dingen die kunnen helpen haar te laten komen, en blijf proberen. Uiteindelijk is dat komen ook niet zaligmakend (al telt het wel voor een hoop).
Succes
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 20:48
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
heel lang voorspel? haar genoeg opgeilen? Beginnen bij haar hele lichaam, eerst lang haar rug strelen. Massage?!...
__________________
less is more
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 21:33
Streepjescode
Avatar van Streepjescode
Streepjescode is offline
Nou ik ben dus zo'n meisje dat niet klaarkomt... dwz, het is tot nu toe nooit gelukt. Niet met iemand samen en ook niet in m'n eentje. Ik kom als het ware tot de rand van de afgrond, maar in plaats van los te laten en me te laten vallen neem ik onbewust een stapje terug. En dat wil ik absoluut niet, maar blijkbaar is dat juist op dat cruciale moment niet iets wat je kan beinvloeden. Ik zit bv. ook precies op dat moment m'n adem vast, maar als ik dan bewust ga denken 'doorademen!' dan kom ik niet eens op dat punt.

Het is ook mentaal, die afgrond. Want ik kan bv een vibrator net zo goed gewoon op z'n plek houden, maar na die 'stap terug' doet dat dus (even) weinig meer. Doorgaan met de stimulatie is dus niet de oplossing.

Ik heb een nieuwe vriend... nog heel pril dus we zijn nog niet zo ver. Maar dit houd me tegen. Ik vind het raar om niet klaar te kunnen komen... schaam me er bijna een beetje voor. En ik wil niet dat hij het persoonlijk opvat. Ik bedoel, als het mij na jaren zelfstudie nog steeds niet lukt verwacht ik echt niet dat hij het wondermiddel is waardoor het opeens wel lukt.

Maar zo'n eerste keer met een nieuw iemand is al spannend genoeg (ik ben niet zo heel comfortabel met m'n lichaam) zonder dat je dit soort onderwerpen gelijk aan moet breken.
__________________
you fluttered struggling between two waves in the air now...and then under the water and out again...a fish...a bird...a fin thing...a wing thing...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 21:33
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik heb een vriendin, die erg graag seks heeft, maar nooit kan klaarkomen. Ze komt dichtbij het begrip van nymfo , en toch kan ze het niet. Maar ze geniet er dus wel heel erg van. Voor sommige mensen is het gewoon niet weggelegd.

Maar dat is dus niet persoonlijk ofzo, heeft puur met je lichaam te maken. Ergens gelezen dat het ook genetisch bepaald is, klopt dat?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 21:38
Streepjescode
Avatar van Streepjescode
Streepjescode is offline
Ik denk dat het bij mij in m'n hoofd zit. Ik kan mezelf blijkbaar niet genoeg los laten... out of control laten gaan... omdat te laten gebeuren. En helaas veranderd het feit dat ik me dat bewust ben er geen barst aan.

maw mijn onderbewustzijn is een controlfreak
__________________
you fluttered struggling between two waves in the air now...and then under the water and out again...a fish...a bird...a fin thing...a wing thing...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 21:44
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Je vriend zal er vast niet mee zitten, en als hij er wel mee zit begint hij er zelf wel over, kan je altijd dan wel vertellen dat je het niet kunt. Zolang je geniet is hij al wel tevreden, en als het goed is zet het hem aan tot nog beter z'n best doen
Maak je geen zorgen!
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 22:04
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Dat soort gedrag moet je niet accepteren natuurlijk, dat lijkt me duidelijk. Als daarvoor de huig moet wijken, het zij zo..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 22:17
Streepjescode
Avatar van Streepjescode
Streepjescode is offline
Joh.
__________________
you fluttered struggling between two waves in the air now...and then under the water and out again...a fish...a bird...a fin thing...a wing thing...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 22:28
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ah, wacht, je bent een chick en zij ook. Daar gaat mn opmerking. Ik bedoel natuurlijk, ga zo door, veel oefenen en gaarne op video vastleggen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 00:07
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 03-04-2006 @ 23:28 :
Ah, wacht, je bent een chick en zij ook. Daar gaat mn opmerking. Ik bedoel natuurlijk, ga zo door, veel oefenen en gaarne op video vastleggen.
Je hebt er weer eens duidelijk niks van gesnapt.
__________________
Como se dice..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 00:26
Verwijderd
Als ik een man was (ben ik natuurlijk niet, maar goed als) zou ik mijn vriendin gewoon vertrouwen op haar woord dat ze inderdaad geniet van de seks en het lekker vind. Klaarkomen is leuk, maar het is geen must en moet het ook absoluut niet worden. Belangrijk is toch dat alles ontspannen gaat? Kan me niet voorstellen dat je je ontspannen voelt als je weet dat je vriend je met alle geweld wil laten klaarkomen. Dan krijg je juist dat je je onder druk gezet voelt.
Voel het ook niet als een falen van jezelf. Feit is nou eenmaal dat er vrouwen zijn die het simpelweg niet kunnen. Als mensen zeggen dat seks zonder klaarkomen eigenlijk geen seks is, vraag ik me serieus af wat ze dan eigenlijk wel aan het doen zijn.... Leer toch eens genieten en vertrouw elkaar gewoon in wat de ander zegt.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 07:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik snap dat (gelukkig) niet zo... Ik kan al klaarkomen van de gedachte dat zijn penis in me zit En ook van het zien van de bewegingen die we maken. Dan hoef ik zn lul nog niet eens zo heel erg te voelen ofzo (liever wel natuurlijk ).

Tsja, probeer nieuwe dingen uit. Misschien zit er wel wat tussen wat haar wel kan laten klaarkomen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 09:07
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
nou, hoe harder jij t gaat proberen, hoe minder het zal lukken waarschijnlijk
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 11:40
herr renz
herr renz is offline
mijn ex kwam mega snel klaar, was verschrikkelijk snel geil en dan kon ze met vingeren wel binnen de minuut klaarkomen... Zij heeft mij ontmaagd dus wist 'k veel dat da nie bij dem eeste meisjes is (wie weet was ik wel e groot natuur talent gewoon )

mijn huidige vriendin komt heel moeilijk klaar... da was dus wel ff schrikken... maar aangezien ik zelf nog niet zo heel "ervaren" ben, focus ik niet teveel p dat klaarkomen maar gewoon om haar liefst zo lang mogelijk te laten genieten... (ben vrij "gevoelig" dus moet echt wel verschrikkelijk veel moeite doen om't zelf uit te stellen)

ik blijf er in ieder geval relax bij en dat heeft zo zijn positieve uitwerking. 'k kan dus wel bevestigen wat snoopy zegt: hoe harder ge gaat proberen hoe minder het waarschijnlijk zal lukken.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 19:01
Streepjescode
Avatar van Streepjescode
Streepjescode is offline
volgens mij zit sex/opwinding bij mij voor meer dan 50% in m'n hoofd. Dingen kunnen lichamelijk lekker voelen, maar als het in m'n hoofd niet ook lekker/sexy/opwindend is doet het dus eigenlijk niets voor me. Beffen is daar 1 van. Het voelt heerlijk, maar in m'n hoofd kan ik er niet opgewonden van raken.
__________________
you fluttered struggling between two waves in the air now...and then under the water and out again...a fish...a bird...a fin thing...a wing thing...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 19:05
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Tja dan kun je hoog en laag springen, ik neem aan dat zij ondertussen alles heeft geprobeerd om klaar te komen (evt ook bij ex bedpartners) Soms kán het gewoon niet en het enige wat je kan doen is het voor haar zo leuk mogelijk te maken.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 19:05
Streepjescode
Avatar van Streepjescode
Streepjescode is offline
Qimm, ik ben de 'haar' in dit verhaal
__________________
you fluttered struggling between two waves in the air now...and then under the water and out again...a fish...a bird...a fin thing...a wing thing...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 21:59
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Streepjescode schreef op 04-04-2006 @ 19:05 :
Qimm, ik ben de 'haar' in dit verhaal
Ow overheen gelezen Maar ik ben ook 'haar' en ik weet hoe het is, en ik heb gelukkig een heel begripvol vriendje die het zich (niet meer) aantrekt en gewoon blij is dat hij mij een plezier kan doen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 00:09
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Streepjescode schreef op 04-04-2006 @ 20:05 :
Qimm, ik ben de 'haar' in dit verhaal
ja dan moet jij je kop laten nakijken?
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 09:06
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
dext0r schreef op 05-04-2006 @ 00:09 :
ja dan moet jij je kop laten nakijken?
er mist een woordje; 'ook'. Maar ik neem aan dat 'men' dat wel snapt.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 12:39
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik kan het ook alleen van beffen. maar op dit moment met m'n nieuwe vriend kan ik het ook niet, op een of andere manier is t bijna en dan kan ik me niet laten gaan ofzo. komt vast wel weer. maar kwestie van verder proberen en dan gata t vanzelf wel.. misschien bij haar ook..?
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 13:46
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
dext0r schreef op 05-04-2006 @ 01:09 :
ja dan moet jij je kop laten nakijken?
Gelukkig zijn dit soort dingen zeer zelden het gevolg van hersenschade.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 00:10
mugenpower16v
Avatar van mugenpower16v
mugenpower16v is offline
Ik denk nog niet veel de eerste paar x.

Kan natuurlijk zo zijn dat het kwestie is van spanning wat toch ruimschoots aanwezig is in een beginnende relatie.

Mocht ze zelf nog nooit klaargekomen zijn. Kan ze A verschrikkelijk onervaren zijn en als B ze gewoon nooit klaarkomt ligt het dus niet per definitie direct aan jou bedkwaliteiten.

Ze zal toch eerst zelf is die ervaring moeten opwekken zou ik voorstellen zodat ze zelf precies weet wat ze voelt/lekkervind etc.. als partner zou je hier dan weer op in kunnen spelen om haar ook door jou toedoen te laten komen.

Bedenk wel dat klaarkomen voor veel vrouwen absoluut niet altijd een verplichting is tijdens sex om de vrijpartij als 'geslaagd' te ervaren. "Taart is ook lekker zonder slagroom"..
__________________
Subaru Impreza GTT. complete Scoobysport exhaust and chipped.. 280PK / 0-100 5,8sec (H)

Laatst gewijzigd op 06-04-2006 om 00:12.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 08:20
Verwijderd
Citaat:
mugenpower16v schreef op 06-04-2006 @ 01:10 :
Bedenk wel dat klaarkomen voor veel vrouwen absoluut niet altijd een verplichting is tijdens sex om de vrijpartij als 'geslaagd' te ervaren. "Taart is ook lekker zonder slagroom"..
Hou er dan wel rekening mee dat de vrouwen die wél kunnen klaarkomen, dat over het algemeen ook willen. Je moet niet het idee in de wereld brengen dat vrouwen het hoe dan ook wel best vinden, want dat is gewoon niet waar.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 09:22
Verwijderd
Sommige meiden komen ook pas klaar als ze zichzelf kunnen laten gaan en daarvoor is vertrouwen nodig. Vaak is dat pas na n tijdje.

Komt dus vanzelf wel, al heb ik t zelf nooit gehad. Maar het lijkt me wel dat iemand makkelijker komt na ervaring met 1 specifieke persoon.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 17:12
lieve
lieve is offline
dan denk ik dat ze niet goed weet hoe een orgasme = klaarkomen voelt.
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 17:31
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-04-2006 @ 09:20 :
Hou er dan wel rekening mee dat de vrouwen die wél kunnen klaarkomen, dat over het algemeen ook willen. Je moet niet het idee in de wereld brengen dat vrouwen het hoe dan ook wel best vinden, want dat is gewoon niet waar.
Goh hoe toepasselijk in mijn situatie, haha.

*schoot in de lach, maar kan ondertussen wel janken* En ik maar denken dat ik zo'n veeleisende slet was, dat valt dus best mee. - zucht -
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 20:54
Streepjescode
Avatar van Streepjescode
Streepjescode is offline
Citaat:
lieve schreef op 07-04-2006 @ 18:12 :
dan denk ik dat ze niet goed weet hoe een orgasme = klaarkomen voelt.
Hoe bedoel je? Dat moet je maar even uitleggen.

Ik heb me laten vertellen (wat klinkt dat erg) dat een orgasme meemaken niet te missen is, qua sensatie. Dus ik kan me niet voorstellen dat ik het gewoon niet herkent of opgemerkt zou hebben.
__________________
you fluttered struggling between two waves in the air now...and then under the water and out again...a fish...a bird...a fin thing...a wing thing...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 21:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Streepjescode schreef op 07-04-2006 @ 20:54 :
Hoe bedoel je? Dat moet je maar even uitleggen.

Ik heb me laten vertellen (wat klinkt dat erg) dat een orgasme meemaken niet te missen is, qua sensatie. Dus ik kan me niet voorstellen dat ik het gewoon niet herkent of opgemerkt zou hebben.
Ik denk ook dat als je er een hebt je het echt wel weet, als je je afvraagt of dat het was dan zal het dat wel niet zijn geweest... Heb ik me laten vertellen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 21:48
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-04-2006 @ 09:20 :
Hou er dan wel rekening mee dat de vrouwen die wél kunnen klaarkomen, dat over het algemeen ook willen. Je moet niet het idee in de wereld brengen dat vrouwen het hoe dan ook wel best vinden, want dat is gewoon niet waar.
Inderdaad. Ik kom eigenlijk altijd wel 1 of meerdere keren klaar en daar wil ik ook altijd wel voor gaan eerlijk gezegd. Voor mij is seks pas goed afgesloten als we beiden klaar zijn gekomen. Een hele enkele keer voel ik dat het er niet in zit voor die keer, maar dat komt eigenlijk zelden voor. En vaak word ik op het laatst dan toch nog door hem meegetrokken...

Maar ik kan me voorstellen dat als je van jezelf weet dat je niet of moeilijk klaarkomt, jezelf eerder tevreden stelt tijdens de seks. Maar ik weet gewoon dat het er voor mij inzit en dus maakt het de seks minder compleet als ik er niet voor zou gaan.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 11:04
Verwijderd
@Streepjescode: heel herkenbaar. Ik had dat ook altijd en op een gegeven moment ook heel erg bij mn ex-vriend. Bij een ander ex-vriendje was ik ook maar ooit één keer klaargekomen en daarna nooit meer gelukt. En die keer was volgens mij per ongeluk
Op een gegeven moment werd het ook zo dat ik het zo graag wilde. Ik voelde me ook lullig tegenover die jongen dan. Want ik wilde wel, maar het lukte gewoon niet. Ook niet als ik op het randje balanceerde.
Ik vond (en vind nog regelmatig) het ook erg lastig om er over te praten op één of andere manier. Omdat ik graag ook gewoon lekker makkelijk klaar wil kunnen komen
Nu heb ik de mazzel gehad met mijn laatste ex-vriend die dus het dus op één of andere manier voor elkaar kreeg. Gek genoeg voelde ík me schuldig als het een keer niet lukte, want hij deed zo z'n best... En het lukte dan gewoon niet. Hoe graag ik ook wilde.

Eigenlijk heb je niets aan deze post, maarja, maakt niet uit Bij mij lukte het dus idd nooit. Nu nog steeds bv niet als ik t zelf zou doen/willen. Toch lukte het op een gegeven moment bij mn ex wel (en nu ben ik bang dat t bij een ander weer niet lukt ).. Er is dus hoop

Maar wat anderen zeggen herken ik ook heel erg: lukt het eenmaal wil je het ook gewoon elke keer
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 13:28
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 07-04-2006 @ 18:31 :
Goh hoe toepasselijk in mijn situatie, haha.

*schoot in de lach, maar kan ondertussen wel janken* En ik maar denken dat ik zo'n veeleisende slet was, dat valt dus best mee. - zucht -
Veeleisend? Kom nou, vrijwel alle jongens willen toch ook graag klaarkomen? Kijk, de meeste mensen zullen het wel niet willen afdwingen, bij zichzelf of bij een ander... Maar als het kan, gaan de meeste mensen er wel voor, denk ik zo.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 19:57
s_2dah_z
s_2dah_z is offline
gast luister je bakt er niks van klaar.. je bent gewoon geklaard en als je gaat huilen faked ze je gewoon gap je moet naar dr schumacher je tolly biggie laten zetten of leren die poenie te chappen met je tong
__________________
je weet
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 10:32
Verwijderd
Citaat:
s_2dah_z schreef op 15-04-2006 @ 20:57 :
gast luister je bakt er niks van klaar.. je bent gewoon geklaard en als je gaat huilen faked ze je gewoon gap je moet naar dr schumacher je tolly biggie laten zetten of leren die poenie te chappen met je tong
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 11:56
Streepjescode
Avatar van Streepjescode
Streepjescode is offline
Citaat:
s_2dah_z schreef op 15-04-2006 @ 20:57 :
gast luister je bakt er niks van klaar.. je bent gewoon geklaard en als je gaat huilen faked ze je gewoon gap je moet naar dr schumacher je tolly biggie laten zetten of leren die poenie te chappen met je tong
http://www.lezenenschrijven.nl/

HTH, HAND
__________________
you fluttered struggling between two waves in the air now...and then under the water and out again...a fish...a bird...a fin thing...a wing thing...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 22:24
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
wat denk je? geen idee. Wat doe je?

praten
blijven sexen & lief zijn
Samen (of alleen) naar de seksuoloog.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe reageren jullie als je ex een nieuwe vriend(in) heeft?
x-spekkie-x
32 31-12-2008 13:00
Liefde & Relatie Zijn nieuwe vriendin domineert mij
Kwekky
22 12-05-2006 22:48
Liefde & Relatie Vervolg van ik durf geen nieuwe relatie meer aan te gaan..
meisje833
13 26-10-2004 19:19
Liefde & Relatie Als je beste vriendin de ex is, van je 1e grote liefde, (advies gevraagd)
stuivertje
7 17-08-2004 11:07
Liefde & Relatie wat te doen als je ex je lastig valt?
dolliefijntje
18 29-10-2003 11:54
Liefde & Relatie hoe zou je, je voelen al zie je ,je ex met zijn of haar nieuwe vriendin???
**~yvie~**
32 08-09-2002 16:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.