Oud 20-05-2009, 18:09
Verwijderd
Doodgravers wiegelied


Zacht neuriënd steekt Archonts schep in het zand. Hij weet niet meer waarom hij graaft; voor wie of hoe lang al. Hij graaft gewoon een graf en wanneer het graf gegraven is, begint hij een nieuw graf. Zijn vrouw, Severus, bezoekt hem de laatste maanden steeds minder en het begint koud te worden. Het enige gezelschap dat Archont nog zo nu en dan geniet, is dat van de jonge dochter van mr Soija.
Archonts droevige geneurie begint zich, buiten zijn bewustzijn om, in zijn keel om te vormen tot een lied. Een lied wat hij al duizenden malen zong, maar dat iedere keer duisterder, melancholieker en beladener wordt.

Zoveel leegte in hun hart
Al die mensen in het zwart
De omgeschepte zoden;
mijn gaten voor de doden

Het volk dat ik begraven heb
Ze blijven aan mij kleven
Er vallen gaten in mijn hart
de dood beheerst mijn leven.


Het was avond in Ville Morvitam. De straten waren stil en mensen zochten de plaatsen op waar licht was. In de bar was veel licht. Er stonden een hoop kaarsen die allemaal brandden en de warmte van drank, gezelligheid, mensen en zang trok voorbijgangers naar binnen. Ook de haard stond aan, deze deed de sneeuw aan de schoenen van de vaste en minder vaste bezoekers smelten. Er stonden een aantal stoeltjes voor de haard en er lag een berenvel op de grond. De bar stond helemaal aan de andere kant, een houten verhoging met hoge krukken aan beide kanten. De sfeer was eerst onwennig geweest met de nieuwe barman, maar nu leek het grotendeels hersteld, hoewel het nooit meer helemaal hetzelfde zou zijn. Alles was in bruintinten en het grootste gedeelte van het interieur en het gebouw zelf was van hout gemaakt.
Aan de bar zat een man, Biertank. Hij zag er nogal instabiel uit, hij wiebelde heen en weer op zijn stoel en leek in zichzelf te praten. Naast hem stond een lege kruk.

Zwijgend zaten Archont en Allure tegenover elkaar. Het vuur knetterde weinig ambitieus en het raam werd door vorst, mist en schemer steeds ondoorzichtiger. Om te communiceren hoefden de doodgraver en de jonge vrouw steeds minder te spreken. Ze deelden zoveel herinneringen, aan mensen, aan betere tijden, en ze deelden zoveel verdriet.

Toen het buiten donker geworden was en het vuur te zwak werd om de ruimte nog afdoende te verlichten, stak Archont een vetkaars aan. Allure merkte een ongewone glinstering op in de ogen van de oude weduwnaar en ze besloot dat het tijd was voor een gesprek in woorden. ‘Heeft Severus nog nieuws gebracht?’ – ‘van mijn Vytan?’ wilde ze eigenlijk vragen, maar het leek haar onbeleefd om meteen over haarzelf te beginnen. Archont snoof hard en veegde ruw zijn scheve neus af met de rug van zijn hand. ‘Ik denk dat Light Fighter weer is gaan doen waar ze voor is aangesteld.’ ‘Heb je haar helemaal niet gesproken? Hoe lang al?’ Allure was geschrokken van dit nieuws. Straks was Vytan al overgebracht! Dan zou ze hem nooit meer zien, of zijn aanwezigheid voelen, of berichten van hem krijgen! Dan stond ze er nu echt helemaal alleen voor. Al had ze altijd Archont nog, haar trouwe vriend.

‘Ik wou dat ik meer bij haar kon zijn,’ zuchtte Archont. ‘Ik mis Vytan ook erg.’ Allure had gereageerd voor ze besefte wat Archont had gezegd. Ze hefte haar hoofd op en keek hem geschrokken aan. Archont staarde in de vlam van de kaars. ‘Je bedoelt toch zeker,’ zei Allure voorzichtig, ‘dat je wou dat Severus jou meer bezocht?’ Traag schudde Archont van nee. Het was precies zoals Allure gevreesd had. En ze wist wat hij van haar vroeg, al sprak hij het niet uit.

‘Ik zal wat bier voor je warm maken, dan voel je je vast beter. Het is hier ook wat koud, vind je niet?’ Allure liep naar buiten om een blok hout te pakken voor op het dovende vuur. Vlak naast het huisje van de doodgraver groeide een mos, Cherry Springs had haar erover geleerd. Ook het mos nam ze mee; dat zou Archont helpen in zijn leed.

Even later zette Allure een dampende pul bier voor Archont neer en ze kuste de goede man op zijn voorhoofd. ‘Drink het maar lekker heet op. Dan zal ik je met rust laten, zodat je goed kunt slapen.’ Ze wachtte geduldig tot Archont zijn bier geheel had opgedronken en in bed was gaan liggen. Toen doofde ze zijn kaars, trok ze haar kap over haar haren en rende ze door het duister terug naar huis. Het was gaan sneeuwen.

Biertank sloeg een volgend biertje achterover. Absinthe zat naast hem en bekeek haar weduwnaar. Ze hield zoveel van hem, ze wist dat de drank niet goed voor hem was, maar ze kon hem ook geen pijn doen. Ze bleef zijn bier bijvullen tot hij op het randje van leven en dood zweefde en hij haar aanwezigheid kon voelen. Daar was hij nu bijna aangekomen. Ze aaide hem over zijn hoofd, hij draaide zich naar haar toe en gaf haar een kus op haar wang.
“Lieverd?” zei hij met zijn lage bromstem. Absinthes gezicht begon te stralen en ze zette zich neer op zijn schoot. Ze sloeg haar armen om hem heen en zei: “Ik vind je zo lief!”.
“Ik jou ook, schat van me. Wil je nog wat drinken?” Absinthe knikte en liet een glas voor zich neerzetten.

Het doodsmos had haar werk gedaan. Allure had het graf netjes afgedicht met een berg aarde en strooide nu bloemen op het graf. Ze besefte dat ze nog één taak had te volbrengen, voor haar leven op aarde volbracht was en ze eindelijk eeuwige rust kreeg, zoals Archont had gekregen. Beide hadden ze er zo lang op gewacht.

Biertank en Absinthe liepen buiten in de sneeuw, het begon al licht te worden. Ze luisterden naar het zangerige geluid dat met de wind was meegevoerd naar het dorp. Dronken lalden ze een beetje mee en voelden zich gelukkig, samen met elkaar.

En door de nevel, in de ochtendschemer, tussen de graven, over de heide en in de straten van Ville Morvitam, klonk zoals iedere morgen het lied van de doodgraver. Het was vriendelijker, zachter, hoger. Bijna vrouwelijker.


Zoveel leegte in hun hart
Al die mensen in het zwart
De omgeschepte zoden;
Zijn gaten voor de doden

Zalig zijn onwetenden
Wiens liefde romantiek is;
Stervend de vergetene.

Wie eenzaam en met dood belijd
De graven groef, is nu door dood
tot rust geleid

Wie eenzaam hier de graven schiep,
En wie de dood nu tot zich riep,
Hij heeft opnieuw in plaats van mij
Zijn vrouw Severus aan zijn zij

Met zelfs mijn vaders steun niet meer
En niet de liefde van mijn heer,
Zijn zoete kus, Vytan, oprecht,
Ik word de nieuwe doodgraafknecht

Het volk dat ik verloren heb
Ze blijven aan mij kleven
Er vallen gaten in mijn hart
de dood beheerst ons leven.



1. Light Fighter
2. Wammus
3. Eye of Sauron
4. Katje
5. arPos
6. Severus
7. Ghidorah (dorpeling / geliefde)
8. VeGs
9. Allure
10. Kazet Nagorra (/Pippeloen)
11. Matige Muis (ziener)
12. Archont (heks)
13. Vytan (dorpeling)
14. Mr Soija
15. Cherry Springs
16. Absinthe
17. kleinepierik (cupido)
18. Tink*
19. geen punt (dorpeling / geliefde)
20. Daboman
21. Biertank 52
22. Sens.

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = gestorven aan liefdesverdriet



Archont is opgehangen! Hij is de heks. De wolven hebben tot 20.30 morgenavond om te stemmen.


Vraagje: Willen jullie de uitslag voor het verhaal? Of willen jullie afwachten? Wij willen graag kwaliteit leveren, we vinden het schrijven van het verhaal leuk, maar hebben daar wel enige tijd voor nodig. We kunnen de uitslag wel in een spoiler doen en het verhaal later? (flyaway) (ik weet niet wat fizzle-fluffy vindt, ik dacht ik vraag naar de meningen)
Advertentie
Oud 20-05-2009, 18:20
Verwijderd
Hoofdrolspeler dood, gemenerds!
Oud 20-05-2009, 18:32
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Morsdood is morsdood, dus het topic verder niet vervuilen met nutteloze posts als je dood bent. *kijkt naar Archont en Geen Punt*

Citaat:
Oeps.

Dan verdenk ik Light Fighter en Tink des te meer.
Hmm, zou je willen uitleggen waarom je Light Fighter en Tink* precies verdacht vindt? Mij is wat betreft deze personen eigenlijk nog niets verdachts opgevallen, afgezien van het feit dat ze beiden in één van de gelijkspelrijtjes voorkomen van de eerste hangronde - Light Fighter stond bij het rijtje van Ghidorah, en Tink* bij dat van Kleinepierik.

Verder snap ik ook niet helemaal waarom sommige mensen Daboman verdacht vinden, want deze komt tot nu toe ook normaal op me over, eigenlijk.

Zelf vind ik dat er wel iets verdachts is aan Eye of Sauron, want deze post wel erg weinig voor zijn doen (plus zijn posts zijn ook aan de veilige kant, als je begrijpt wat ik bedoel) én staat bovendien in één van de gelijkspelrijtjes van de eerste hangronde (hij stond bij Ghidorah). Verder heb ik ook wel een beetje een gevoel bij Absinthe, wat ik niet nader kan verklaren. Haar houd ik in ieder geval wel in de gaten - wie weet is ze een actieve wolf. Waarschijnlijk ga ik de volgende hangronde op één van deze twee stemmen, als ik dan nog leef. Maar dat zie ik dan wel.

Voor de rest kan ik eigenlijk ook nog weinig zinnigs zeggen; hopelijk wordt er gauw meer duidelijk naarmate het spel vordert.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 20-05-2009, 18:37
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Morsdood is morsdood, dus het topic verder niet vervuilen met nutteloze posts als je dood bent. *kijkt naar Archont en Geen Punt*
Toch even een tvp
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 20-05-2009, 18:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
tvp
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 20-05-2009, 18:50
Sens.
Sens. is offline
Het spijt me mensen maar ik heb gisteren niet meer kunnen stemmen. (Er was ineens een noodgeval met een groepswerk dat ik moest binnengeven deze middag. ) Het zal niet meer gebeuren!
In het vervolg ga ik altijd een voorlopige stem binnengeven wanneer ik al een keuze heb gemaakt.

En ik Archont maar onschuldig vinden, gelukkig zijn de andere dorpelingen slimmer. :

Vanavond ga ik alles eens rustig nalezen.
Oud 20-05-2009, 20:24
Verwijderd
't Is jammer dat ik me niet echt kan verdedigen tegenover Severus, aangezien ze niet vertelt waar haar gevoel bij mij op gebaseerd is.

Verder heb ik op dit moment even echt geen idee.
Oud 20-05-2009, 21:27
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het meesterwerk

Light fighter keerde terug naar het kerkhof. Ze had een opdracht meegekregen en ze moest deze binnenkort gaan uitvoeren. Ze zag er tegenop en keek er ook naar uit. Ze voelde dat ze aan energie won, haar vleugels werkten bijna weer als tevoren. Toen ze neerdaalde zag ze Katje in haar vermomming rondsluipen. Wat was hier gebeurd? Ze zag de doodgraver niet waar hij zich normaal bevond en er leken mensen verdwenen en anderen gekomen.

Katje begon haar vacht te likken. Tink liep, het leek haast op dansen wat ze deed, naar Katje toe en nam haar op haar schoot. Ze begonnen een gesprek. Light fighter zag een dikke kleine man rondlopen, hij was wat minder verschrikt dan nieuwelingen, maar was nog steeds een beetje onwennig. Wel had hij al een plekje gevonden bij de doden, hij liep met een schaal drank rond en noemde iedereen bij naam. Light fighter was neergedaald op de grond en werd door de dikke man gespot.
“Hoi! Ik ben kleine pierik en ik was barman in bar Galgevelt, in Ville Morvitam. Lekkere plek hier, beetje doods, ha ha. Nooit gedacht dat dit zou volgen. Wie ben jij?” Light fighter stelde zich voor en excuseerde zich. Ze had wat te doen.

Tink zat met Katje op schoot. “Katje, ik voel dat er iets gaat gebeuren. Iets groots.” Katje knikte, zij voelde het ook. “Ik voel het in de lucht, alsof het gaat onweren. Ik vind het eng.” Katje sprong van haar schoot af en transformeerde terug naar haar menselijke vorm. Ze ging naast Tink zitten.
“Ik voel het ook, maar ik denk dat we het beste maar gewoon kunnen afwachten, en vooral op ons hoede zijn. Houd je ogen open.” Tink knikte en ze liepen richting het bruingroene gras dat in een slingerig patroon rond de graven liep. Ze hadden elkaar leren vertrouwen, hoewel ze niet veel van elkaar wisten. Tink was er niet eens zeker van dat Katje haar kon zien in haar menselijke gedaante, als kat zeker wel. Beiden waren ze niet echt dood, maar ook niet helemaal levend. Ze vroegen elkaar er niet naar, zodat er ook niet naar gevraagd zou worden. Het was ook niet nodig. Tink vroeg zich wel af wat Katje deed op het kerkhof als ze zich als kat rond de levenden kon begeven. Misschien was ze verbannen, of voelde ze zich hier meer thuis.

Er klonk geschreeuw vanaf het kerkhof. Tink en Katje keken verschrikt om en staarden naar de plaats waar het geschreeuw vandaan kwam. Iedereen kwam uit zijn graf of waar hij zich ook bevond en er vormde zich snel een cirkel om het schouwspel heen. Tink en Katje voegden zich bij hun.

“Je kunt me niet meenemen!” schreeuwde Arpos. Hij rende rond en gooide potten verf om. Zijn laatste doek, een enorm canvas vierkant, stond in het midden. Grote spatten verf kwamen terecht op wat al afgebeeld stond en vreemd genoeg paste het daar precies. Arpos zag dat ook en leek er even door afgeleid, precies wat miste werd opgevuld. Hij richtte zijn ogen weer op Light fighter, die tegen hem sprak.
“Dat kan ik wel, Arpos. Je hebt het lot lang genoeg getart en het is tijd dat je krijgt wat je toebehoort.”
“Dat wil ik niet! Dat wil ik niet!” Hij klonk als een kind. Nog meer verf droop op het doek en langzaam vormde het een duidelijke afbeelding. “Je mag me niet meenemen! Ik wil daar niet heen!”
“Dat had jij je eerder moeten bedenken. Je weet dat dit heidens is wat je doet, je doet of kunst grenzeloos is, maar dat is niet zo! Er zijn grenzen, en daar ben jij al lang geleden overheen gegaan.” Light fighter liep op Arpos af en hij kon zich niet bewegen. Hij bleef verf en kwasten gooien, hij gooide mis en achter Light fighter werd het doek steeds voller. Met grote ogen van schrik zag hij wat er op het doek gebeurde en hij kreeg slappe knieeen. Hij kon niet meer vechten. Hij zag wie er gewonnen had. Light fighter sloot hem in zijn armen en fluisterde: “Stil maar. Kom met mij mee en laat dit achter. Kom maar mee.” En Arpos volgde. Hij liet zich in haar vleugels verdwijnen en samen stegen ze op. Steeds hoger en hoger vlogen ze, tot hij plotseling niets meer zag en zich overgaf aan het zwart, de kleur die zijn doek nu ook had. Niemand wist wat Arpos had gezien, wat voor zijn ogen op het doek gevormd was voor het zwart werd.

De doden begonnen nu te begrijpen dat waar zij zich bevonden niet hun laatste rustplaats was.

Ze stonden in een cirkel, hand in hand keken ze naar de plaats waar Arpos was verdwenen, vrezend daar ook ooit terecht te gaan komen.
Samen zongen ze de melodie, beschreven ze het einde van iemand die lange tijd onder hen geweest was en nu nooit meer terug zou keren.


Hier komt men in het oord der folteringen
Hier komt men waar de zondaar eeuwig lijdt
Hier komt men onder de verworpelingen

Waar men met de zonden eeuwig strijdt
Verdorven in een onomkeerbaar leven
Van God verwijderd en tot kwaad verleid

Voorgoed uit ‘t hemels paradijs verdreven
Zijn geld vergokt, verdronken en verspild,
Zijn ziel voor kortstondig plezier gegeven.

In wezen was hij onbeheersd en wild
Bedroog en sloeg zijn vrouw - het werd haar dood
Nu is kunst - te laat - wat zijn aggressie stilt.

Hij schilderde, betekende de dood
Dit leidde tot zijn graf en naar de hel
Daar hij negeerde wat god hem gebood



1. Light Fighter
2. Wammus
3. Eye of Sauron
4. Katje
5. arPos
6. Severus
7. Ghidorah (dorpeling / geliefde)
8. VeGs
9. Allure
10. Kazet Nagorra (/Pippeloen)
11. Matige Muis (ziener)
12. Archont (heks)
13. Vytan (dorpeling)
14. Mr Soija
15. Cherry Springs
16. Absinthe
17. kleinepierik (cupido)
18. Tink*
19. geen punt (dorpeling / geliefde)
20. Daboman
21. Biertank 52
22. Sens.

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = gestorven aan liefdesverdriet



Arpos is opgegeten! Hij was de leerlingziener.

Stemmen voor de hangronde kunnen tot morgenavond 20.30 worden opgestuurd.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 20-05-2009 om 21:35.
Oud 20-05-2009, 21:28
Verwijderd
Wederom geen lijstje?

Ziener dus.
Oud 20-05-2009, 21:32
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ik was nog aan het editten
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 20-05-2009, 21:33
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
whut
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 20-05-2009, 21:37
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
*driftig op zoek ga naar arPos' opmerkingen*
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 20-05-2009, 21:50
Verwijderd
Citaat:
*driftig op zoek ga naar arPos' opmerkingen*
De laatste pagina's van het vorige topic doorgelezen. Geen verdenking en/of hint te vinden zo 1-2-3.
Oud 20-05-2009, 23:21
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
(Gekopieerd uit ander topic, quoten kon niet meer)

17-05-2009, 19:03
Citaat:
Severus schreef:
Ik wil deze ronde op Vytan gaan stemmen ...en zijn reactie op degene die nu is opgegeten

arPos:
Ik heb vytan ook als risky, niet om dezelfde redenen als jij maar wel ook inclusief die reactie.
Ik stem dus ook op vytan.


Citaat:
Vegs schreef:
Natuurlijk stem ik op Ghidorah met 4 stemmen en niet op Mr.Soija met 3 stemmen.
Of ben je zo'n fan van gelijkspel in de eerste ronde?

arPos:
Ik vind gelijk spel altijd wel leerzaam, maar ja dat is mogelijk, daarom vroeg ik ook wat je ermee bedoelde en heb ik niet op je gestemd.

---

Misschien bedoelde arPos hiermee te zeggen dat hij deze twee functies heeft opgevraagd en te horen gekregen dat Vytan slecht is en VeGs goed?

Edit: lolfail... Vytan is al uit het spel en was gewoon goed...
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 21-05-2009, 00:30
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Ouch tvp
Weet overigens niet of dit mag maar met de dood van de ziener heb ik uiteraard maar 1 naam kunnen opvragen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 21-05-2009 om 00:51.
Oud 21-05-2009, 01:00
Verwijderd
Kutverdeurie.
Oud 21-05-2009, 01:13
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Beetje jammer.

Citaat:
arPos:
Ik vind gelijk spel altijd wel leerzaam, maar ja dat is mogelijk, daarom vroeg ik ook wat je ermee bedoelde en heb ik niet op je gestemd.

---

Misschien bedoelde arPos hiermee te zeggen dat hij deze twee functies heeft opgevraagd en te horen gekregen dat Vytan slecht is en VeGs goed?

Edit: lolfail... Vytan is al uit het spel en was gewoon goed...
Hij had nog geen kans gehad om iemand op te vragen toen hij die opmerking over mij maakte.

Arpos laatste stem ging naar LF. Het zou nogal een lucky shot geweest zijn, als ze hem opgevraagd had. Er staat ook geen argumentatie voor die keuze bij. Ik ben er nog niet over uit of ik dat voor of tegen haar vind spreken.
Oud 21-05-2009, 15:01
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik denk dat ik maar op EoS ga deze ronde, omdat ik verder niet echt een idee heb en ik wel wat zie in Severus haar theorie. Nou ja.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Ads door Google
Oud 21-05-2009, 15:09
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ja, ik ga ook op Eye of Sauron stemmen. Hij heeft net een streepje voor op Absinthe qua verdachtheid, vind ik, dus ik zal haar maar sparen deze ronde.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 21-05-2009, 15:10
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Overige spellen zei EoS ook continu vrij weinig en weinig inhoudelijks, dus ik zie niet in waarom hij verdachter is dan anderen. Daarnaast vind ik het dom om op die stemlijstjes van de eerste ronde te bljiven hameren.
Je argument voor Absinthe is ook niet bepaald sterk: 'een gevoel'. Mja, daar kan niemand wat mee.

Ik vind je laatste post nogal verraderig overkomen. Even twee nieuwe namen er in gooien met weinig onderbouwing, kijken of er op gehapt wordt en daar op mee gaan. Daarnaast blijf je doorgaan over dat gelijkspel van de eerste ronde, terwijl iedereen na kan gaan dat met een verrader en stelletje in het spel dat vrij weinig zegt, zonder onderbouwing van overige rondes.

Laatst gewijzigd op 21-05-2009 om 15:16.
Oud 21-05-2009, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ga ook op Eye of Sauron stemmen. Hij heeft net een streepje voor op Absinthe qua verdachtheid, vind ik, dus ik zal haar maar sparen deze ronde.
Dankje Heel verstandig, ook.

Ik heb echt geen idee mensen. Ik denk dat ik maar meeschaap op EoS, omdat ik hem verbazend stil vind voor zo'n goede weerwolfspeler.
Oud 21-05-2009, 15:19
Verwijderd
Ik vraag me trouwens nu wél af waarom Severus de hieronder onderstreepte tekst aan haar betoog moet toevoegen:

Citaat:
Waarschijnlijk ga ik de volgende hangronde op één van deze twee stemmen, als ik dan nog leef. Maar dat zie ik dan wel.
Ze vond het blijkbaar nodig om haar verdenkingen al uit te spreken vóór de eetronde. En vervolgens zegt ze er zoiets bij. Misschien is ze verrader, en probeert ze hiermee de wolven duidelijk te maken dat ze haar niet op moeten eten. En daarbij noemt ze twee mensen die onschuldig zijn (van EoS weet ik dat dus niet, maar van mezelf wel) waardoor de wolven haar tactiek doorzien en haar inderdaad niet opeten.

Hm, misschien een beetje kromme theorie, maar ik ga toch liever voor Severus deze ronde.
Bij dezen dus. Stemwijziging.

edit: en ik had de post van VeGs nog niet gelezen toen ik dit postte. Fijn dat we wat dat betreft hetzelfde denken.

Laatst gewijzigd op 21-05-2009 om 15:28.
Oud 21-05-2009, 15:23
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Even twee nieuwe namen er in gooien met weinig onderbouwing, kijken of er op gehapt wordt en daar op mee gaan.
Zo was dat helemaal niet bedoeld. Ik had gewoon het topic doorgelezen en gekeken of er mogelijke verdachten zijn naast degenen die tot nu toe genoemd waren, want we zitten op dit moment namelijk een beetje in een impasse, zonder een concreet idee van hoe we verder moeten gaan. Hoe zou jij het dan willen zien?

Over verdachten gesproken: men heeft mij nog steeds niet uitgelegd hoe sommige mensen aan Light Fighter, Tink* en Daboman komen, want zoals ik al eerder zei, vind ik deze personen tot nu toe niet echt verdacht.

Citaat:
Daarnaast blijf je doorgaan over dat gelijkspel van de eerste ronde, terwijl iedereen na kan gaan dat met een verrader en stelletje in het spel dat vrij weinig zegt, zonder onderbouwing van overige rondes.
Wellicht, maar ik vind niet dat je dat gelijkspel dan maar helemaal links moet laten liggen, want het kán en zál toch nog nuttig blijken. Beetje verdacht dat jij suggereert om het gelijkspel (grotendeels) te negeren, want dat komt een slechterik natuurlijk goed uit. Dus misschien een ideetje voor iedereen: ook letten op degenen die erop hameren om het gelijkspel (grotendeels) te negeren.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 21-05-2009, 15:33
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Wellicht, maar ik vind niet dat je dat gelijkspel dan maar helemaal links moet laten liggen, want het kán en zál toch nog nuttig blijken. Beetje verdacht dat jij suggereert om het gelijkspel (grotendeels) te negeren, want dat komt een slechterik natuurlijk goed uit. Dus misschien een ideetje voor iedereen: ook letten op degenen die erop hameren om het gelijkspel (grotendeels) te negeren.
Ik vind het vreemd dat degene die aan het begin van het spel als 'ervaren' speler even de nieuwelingen onder de neus moet wrijven dat ze de stemlijstjes niet te letterlijk moeten nemen, er nu juist over door blijft gaan.
Dat je uit een combinatie van rondes informatie kunt halen, ben ik absoluut met je eens.

Maar je blind staren op één ronde is dom.
Ik weet uit ervaring hoe makkelijk je als stelletje de stemlijstjes compleet kunt verneuken en het kwam ons achteraf goed uit dat de dorpelingen toen blindelings iedereen die onder het 'verdachte' rijtje stond op ging hangen (en ze waren allen onschuldig).
Oud 21-05-2009, 15:35
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik vraag me trouwens nu wél af waarom Severus de hieronder onderstreepte tekst aan haar betoog moet toevoegen:

*quote*

Ze vond het blijkbaar nodig om haar verdenkingen al uit te spreken vóór de eetronde. En vervolgens zegt ze er zoiets bij. Misschien is ze verrader, en probeert ze hiermee de wolven duidelijk te maken dat ze haar niet op moeten eten. En daarbij noemt ze twee mensen die onschuldig zijn (van EoS weet ik dat dus niet, maar van mezelf wel) waardoor de wolven haar tactiek doorzien en haar inderdaad niet opeten.

Hm, misschien een beetje kromme theorie, maar ik ga toch liever voor Severus deze ronde.
Bij dezen dus. Stemwijziging.
Als je bij het vorige spel had meegedaan (of zelfs maar gewoon had meegelezen) had je gezien dat ik óók in de eetronde verdenkingen uitspreek. Ergens begrijp ik wel dat je "als ik dan nog leef" als verdacht ziet, maar het was eigenlijk niets anders dan een beetje bijgeloof mijnerzijds, omdat ik ergens denk dat als je jezelf als het ware onaantastbaar waart en zo ook het spel speelt, het ongeluk jouw kant op zal komen. Als je begrijpt wat ik bedoel - waar men in het dagelijks leven dan afklopt, voeg ik dan zo'n zin toe als vervanger voor afkloppen.

Verder vind ik het wel frappant dat jij gemakkelijk meeschaapt en blijkbaar ook gemakkelijk van stem wisselt (eerst een warme wang jegens mij, en dan binnen een mum van tijd een koude wang). Nu zijn er twee stemmen voor Eye of Sauron, en zijn er twee stemmen voor mij. Als de slechteriken het een beetje goed sturen, kan hieruit eventueel gelijkspel komen tussen Eye of Sauron en mij. Dat moet niet al te moeilijk zijn, aannemende dat de slechteriken een beetje ervaren spelers zijn. Als dit scenario inderdaad zo uitloopt, maakt jou dat verdachter in mijn ogen, omdat jij dan degene bent die de olie op het vuur heeft gegooid door meteen van de eerste verdachtmaking op mij (van VeGs) gebruik te maken en zo subtiel op gelijkspel aan te sturen. Misschien dat ik later mijn stem alsnog ga wijzigen - dat laat ik dan in ieder geval op tijd weten, maar voorlopig kijk ik het nog even aan.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 21-05-2009 om 15:51. Reden: Sorry, ik zei één stem op Eye of Sauron, terwijl het er in feite twee zijn. Ik was even de stem van Cherry Springs vergeten.
Advertentie
Oud 21-05-2009, 15:42
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Maar je blind staren op één ronde is dom.
Dat doe ik niet: ik neem deze niet letterlijk, maar gebruik het als een soort van algemene leidraad. Net als bij "Wie is... de Mol?" noteer ik alle *mogelijke* verdachte dingen, alleen doe ik dat dan hier hardop inplaats van privé in een mollenboekje. Verder: in deze fase van het spel is er echter nog weinig concreet bewijs - als er wél al voldoende concreet bewijs was, zaten we nu immers niet in een impasse - dus nee, dan ga ik de gelijkspelronde niet helemaal links laten liggen als dat het enige beetje bewijs is dat we hebben. Ik begrijp verder jouw zorgen wel, maar ik vind ze misschien iets te extreem - ik denk niet dat de dorpelingen zich nóg eens een keer zoiets laten gebeuren. Door schade en schande wordt men immers wijs. Bovendien is het opletten bij de gelijkspelen bij het vorig spel van pas gebleken, dus het hoeft echt niet op een drama uit te lopen zoals jij dat voorstelt. Een beetje bangmakerij vind ik dat, wat men eventueel ook als verdacht bij jou kan aanmerken.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 21-05-2009, 15:54
Verwijderd
Ik heb geen gebruik gemaakt van de verdenking van VeGs (zie de edit van mijn post). Ik had gewoon geen idee, en baseerde mijn stem aanvankelijk op het feit dat EoS zo inactief is. Verder had ik gewoon nog niet alle posts echt doorgelezen.
Nou ja, en vervolgens wissel ik makkelijk van stem omdat ik werkelijk geen idee heb en dus ieder minuscuul theorietje dat ik kan bedenken voor mij een reden kan zijn om op iemand anders te stemmen.

En het spijt me ontzettend dat ik vorig spel niet meegelezen heb. Ik was helaas toen niet op dit forum aanwezig. Maar het feit dat je ook je verdenkingen uitspreekt in de eetronde is niet de reden waarom ik je verdacht vind.

Ook frappant dat je nu het misschien dreigende gelijkspel tegen mij gaat gebruiken. Jouw ideale situatie (hypothetisch gezien natuurlijk) lijkt mij als volgt:
het wordt gelijkspel tussen EoS en jou, EoS - onschuldige dorpeling - gaat eruit, vervolgens kun jij mij aanwijzen als de schuldige, want ik ben het gelijkspel begonnen. (wat sowieso onzin is natuurlijk, ik ben gewoon van stem gewisseld, gelijkspel is nog totaal niet aan de orde).
Oud 21-05-2009, 15:57
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
@ Severus:
Loop je niet wat hard van stapel? :?

Ik zit met meer verdachten in mijn hoofd, maar ik ben alles nog op een rijtje aan het zetten. Ik heb dan ook nog nergens een definitieve stem geplaatst.
Daarnaast zijn er nog zo'n 12 andere spelers waarvan je niet weet waar ze op stemmen.
Er is nog lang geen sprake van gelijkspel.
Oud 21-05-2009, 16:06
Verwijderd
Dat ja.
Oud 21-05-2009, 16:18
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Verder had ik gewoon nog niet alle posts echt doorgelezen.
Dat betekent dat je dan niet welgeïnformeerd je stem kunt uitbrengen, wat jij blijkbaar voor lief neemt (aangezien je geen zin hebt of om wat voor reden dan ook niet de moeite wilt nemen om wél eens alles fatsoenlijk door te lezen).

Citaat:
Nou ja, en vervolgens wissel ik makkelijk van stem omdat ik werkelijk geen idee heb en dus ieder minuscuul theorietje dat ik kan bedenken voor mij een reden kan zijn om op iemand anders te stemmen.
Wispelturigheid vind ik een indicator voor slechterikheid. Hierbij denk ik zelf (wat voor anderen verder helemaal niet relevant hoeft te zijn) aan de zee, die wispelturig is en daarmee ook verraderlijk. Een wispelturige speler zou dus best nog eens de verrader kunnen zijn, iets om misschien in het achterhoofd te houden.

Citaat:
Maar het feit dat je ook je verdenkingen uitspreekt in de eetronde is niet de reden waarom ik je verdacht vind.
O ja? Je zou het niet zeggen, gelet op datgene wat je hier had gepost. Als het werkelijk waar is wat je zegt, dan had je het blijkbaar een beetje ongelukkig geformuleerd. Maar dat vind ik zelf dan weer zoiets van: "Moet ik dat geloven? Ik kan toch niet alles aan het toeval gaan overlaten?"

Citaat:
het wordt gelijkspel tussen EoS en jou, EoS - onschuldige dorpeling - gaat eruit, vervolgens kun jij mij aanwijzen als de schuldige, want ik ben het gelijkspel begonnen. (wat sowieso onzin is natuurlijk, ik ben gewoon van stem gewisseld, gelijkspel is nog totaal niet aan de orde).
Ik ben geen slechterik (wat ik natuurlijk verder niet bewijzen kan), dus het door jou beschreven scenario is voor mij niet van toepassing. Verder: wanneer veel dorpelingen neigen tot schaapgedrag (ik zie dat er dit spel weer veel exemplaren van aanwezig zijn), kan een slechterik die vroeg in de hangronde net op de juiste manier een onschuldige heeft aangewezen wel degelijk gelijkspel bewerkstelligen. Zie het als een soort van sneeuwbal-effect; zelfs het kleinste, nietszeggende dingetje kan desastreuze gevolgen hebben. Daarom vind ik het heus zo paranoïde nog niet van mij om jouw stemwijziging als juist dat te zien: het subtiele kleine sneeuwballetje dat een lawine tot gevolg heeft.

Citaat:
@ Severus:
Loop je niet wat hard van stapel? :?

Ik zit met meer verdachten in mijn hoofd, maar ik ben alles nog op een rijtje aan het zetten. Ik heb dan ook nog nergens een definitieve stem geplaatst.
Daarnaast zijn er nog zo'n 12 andere spelers waarvan je niet weet waar ze op stemmen.
Er is nog lang geen sprake van gelijkspel.
Ik vind het grappig hoe jij en Absinthe mijn woorden uit het verband rukken en alles wat ik zeg in een zwart-wit-verband stellen. Ik zeg niet dat er daadwerkelijk gelijkspel zal komen: ik ben immers geen helderziende of een paranoïde weerwolfspelfanaat. Ik zeg wel dat de kans op gelijkspel wel degelijk aanwezig is, zeker als ik naar vorige spellen kijk en hoe gemakkelijk sommige dorpelingen meeschapen. Hoe vroeg het ook is, het is gemakkelijker voor de slechteriken om gelijkspel te veroorzaken dan je denkt. Maar liever dan achteraf bekijken of er in het begin signalen (of beter gezegd: aansturingen op gelijkspel) zijn geweest, doe ik dat nu al. Ik werk liever preventief.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 21-05-2009, 17:25
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik las zojuist even het vorige, inmiddels gesloten topic door, en toen viel me nog iets in, waarbij ik even terug moet komen op deze quote van VeGs:

Citaat:
Even twee nieuwe namen er in gooien met weinig onderbouwing, kijken of er op gehapt wordt en daar op mee gaan.
Grappig dat je Allure niet van hetzelfde beschuldigt, aangezien zij hier óók met weinig onderbouwing twee namen (okee, drie, maar Geen Punt is dan al dood, zoals jij toen zei) opnoemt.

Bij deze neem ik jou ook in mijn verdachtenlijstje op, VeGs - het is, samen met de laatste paar posts van jou, net iets te veel om te negeren. Misschien komt Allure daar later nog bij, aangezien het mogelijk is dat zij een medeweerwolf is en jij het daar bij haar gewoon door de vingers hebt gezien - maar voorlopig ga ik ervan uit dat zij onschuldig is en dat het is omdat zij minder een bedreiging vormt dan ik.

In ieder geval is de stemlijst op dit moment als volgt:

Eye of Sauron
Cherry Springs
Severus


Severus
Absinthe

Ik meen me te herinneren dat VeGs gezegd had op mij te zullen stemmen, maar dit kan ik fout gelezen hebben óf dat was weggehaald bij de edit in deze post. Opheldering hierover zou ik wel graag willen hebben, als dat mogelijk is.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 21-05-2009, 17:35
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik vrees dat ik mijn plicht als deelnemer enigszins verzaakt heb en afgelopen keer niet heb gestemd. Mijn excuses. Ik ben het echt compleet vergeten door alle hectiek hier (en dat in m'n vakantie ).
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 21-05-2009, 17:37
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
@ Severus;

Ik wacht nog op het antwoord van Allure, aangezien jij al eerder gevraagd hebt waar de verdenking van hen op gericht is. Het heeft weinig nut elkaar alsmaar te blijven herhalen.

Verder heb ik gezegd je verdacht te vinden, zoals ik wel meer mensen verdacht vind. Ik heb nergens gezegd op je te gaan stemmen.
Waarom hap je zo op mensen die je verdacht vinden? Het vorige spel liep je ook continu te roepen dat je zeker wist dat de tovenaar jou beschermd had voor de wolven, want de wolven wilden je dood, terwijl noch de wolven, noch de tovenaar iets met jou van doen hadden.
Nu hoeft ook maar iemand een vinger naar jou te wijzen (Absinthe en ik) en we komen op je lijstje. Ik hoef je maar verdacht te noemen, of ik stem ineens op je. Er zijn twee stemmen op EoS en één op jou, en je loopt al stennis te schoppen dat het vooral geen gelijkspel mag worden, want stel je voor dat je dood gaat en dat is natuurlijk precies waar de bad guys nu al op aan sturen.

Doe niet zo slachtofferig.
Je bent nog lang niet dood; er zijn alleen een paar mensen die je verdacht vinden.
Oud 21-05-2009, 17:45
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
EoS is stiller dan anders, maar daboman ook. De laatste laat eigenlijk alleen wat horen als verdediging. En waar is Biertank die normaal altijd wolf zit te spelen?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 21-05-2009, 17:47
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
EoS is stiller dan anders, maar daboman ook. De laatste laat eigenlijk alleen wat horen als verdediging. En waar is Biertank die normaal altijd wolf zit te spelen?
Speelt die niet altijd wolf als hij ook daadwerkelijk wolf is?
Ik vind het juist voor hem pleiten dat hij zich niet als wolf uitgeeft, deze keer.
Oud 21-05-2009, 17:48
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Speelt die niet altijd wolf als hij ook daadwerkelijk wolf is?
Ik vind het juist voor hem pleiten dat hij zich niet als wolf uitgeeft, deze keer.
Nou ik heb al een tijd niet meer meegedaan, maar vroegah (jaja ) toen deed ie altijd of ie wolf was, ook al was ie onschuldig. Maar hij post nu amper.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Ads door Google
Oud 21-05-2009, 18:05
Allure
Allure is offline
Jullie mogen mijn post waarin ik Light Fighter en Tink verdenk als niet gelezen beschouwen, want ik was even helemaal in de war (zo goed had ik het topic dus niet bestudeerd).

Ik heb maandag een tentamen en ik heb er zo ongeveer nog niks aan gedaan, dus ik ben niet zo actief deze dagen, excuses daarvoor. En ik wacht nog even af met stemmen nu.
Oud 21-05-2009, 18:58
Verwijderd
Wat zijn we weer vaag met zn allen. Er zitten mij iets te veel stillen in dit spel, dus ik ga voor één van hen. Maar ook echt een heleboel stille spelers, die normaal actief zijn: Kazet, EoS, Biertank en Daboman. Deze laatste vier, geef ik voor nu het voordeel van de twijfel en ik ga voor de allerstilste speler: Wammus. Hij heeft ook nog eens niet gestemd kennelijk, dus hem vind ik een prima keuze.
Oud 21-05-2009, 19:05
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Kazet en EoS zijn voor mijn gevoel niet stiller dan de afgelopen paar spelen; Dabo is inderdaad stiller dan anders. Biertank kan ik niet inschatten.
Oud 21-05-2009, 19:06
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Speelt die niet altijd wolf als hij ook daadwerkelijk wolf is?
Ik vind het juist voor hem pleiten dat hij zich niet als wolf uitgeeft, deze keer.
*grom*

Citaat:
Nou ik heb al een tijd niet meer meegedaan, maar vroegah (jaja ) toen deed ie altijd of ie wolf was, ook al was ie onschuldig. Maar hij post nu amper.
Hoe durf je aan mij te twijfelen, je zit nog wel bij mij in het team.

Citaat:
Wat zijn we weer vaag met zn allen. Er zitten mij iets te veel stillen in dit spel, dus ik ga voor één van hen. Maar ook echt een heleboel stille spelers, die normaal actief zijn: Kazet, EoS, Biertank en Daboman. Deze laatste vier, geef ik voor nu het voordeel van de twijfel en ik ga voor de allerstilste speler: Wammus. Hij heeft ook nog eens niet gestemd kennelijk, dus hem vind ik een prima keuze.
Ik vind Kazet en EoS niet bijster verdacht ofzo, afgezien van het feit dat EoS inderdaad stiller dan anders is. Ik heb echter al eerder op Dabo gestemd, dus ik denk dat ik dat nu weer ga doen.

Ik zelf ben natuurlijk altijd verdacht, maar wat wil je als extra wolf.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 21-05-2009, 19:08
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Speelt die niet altijd wolf als hij ook daadwerkelijk wolf is?
Ik vind het juist voor hem pleiten dat hij zich niet als wolf uitgeeft, deze keer.
[add-on] Nog even een add-on die verder niets met het spel te maken heeft: ik kwam er vorig spel achter dat dorpeling spelen ook wel eens leuk kan zijn, dus trek ik dat in dit spel door. [/add-on]
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 21-05-2009, 19:15
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Bij deze laat ik even weten dat mijn stem op Eye of Sauron gewoon blijft staan en dat ik die niet ga wijzigen (eerder had ik namelijk gezegd dat ik die heel misschien nog zou gaan wijzigen).

De stemlijst ziet er inmiddels dus zo uit:

Eye of Sauron
Cherry Springs
Severus
Allure
Light Fighter
*

Severus
Absinthe

Wammus
Mr Soija

Daboman
Biertank 52*

Een sterretje (*) betekent dat de persoon in kwestie dénkt op die persoon te gaan stemmen, maar dat blijkbaar nog niet definitief voor zichzelf heeft vastgesteld en/of dat nog niet definitief heeft doorgegeven.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 21-05-2009 om 19:29. Reden: Stemlijst geupdate; stem van Allure & Light Fighter erbij gezet.
Oud 21-05-2009, 19:18
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Wat zijn we weer vaag met zn allen. Er zitten mij iets te veel stillen in dit spel, dus ik ga voor één van hen. Maar ook echt een heleboel stille spelers, die normaal actief zijn: Kazet, EoS, Biertank en Daboman. Deze laatste vier, geef ik voor nu het voordeel van de twijfel en ik ga voor de allerstilste speler: Wammus. Hij heeft ook nog eens niet gestemd kennelijk, dus hem vind ik een prima keuze.
Waar blijven jouw scherpe opmerkingen om mensen mee uit te lokken eigenlijk?

Je manier van spelen doet me steeds meer denken aan die keer dat je verrader was en er mee weg kwam.

Laatst gewijzigd op 21-05-2009 om 19:21. Reden: Ernstig slechte spelvoud weggehaald.
Oud 21-05-2009, 19:21
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Bij deze laat ik even weten dat mijn stem op Eye of Sauron gewoon blijft staan en dat ik die niet ga wijzigen (eerder had ik namelijk gezegd dat ik die heel misschien nog zou gaan wijzigen).

De stemlijst ziet er inmiddels dus zo uit:

Eye of Sauron
Cherry Springs
Severus


Severus
Absinthe

Wammus
Mr Soija

Daboman
Biertank 52*

Een sterretje (*) betekent dat de persoon in kwestie dénkt op die persoon te gaan stemmen, maar dat blijkbaar nog niet definitief voor zichzelf heeft vastgesteld en/of dat nog niet definitief heeft doorgegeven.
Mijn stem blijft voorlopig staan, maar mocht het zijn dat rond 20:15 gelijkspel lijkt te ontstaan, zal ik mijn stem wijzigen om dit niet uit te lokken.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 21-05-2009, 19:22
Allure
Allure is offline
Ik wil nu toch gaan stemmen om te voorkomen dat ik het vergeet. Het wordt Eye of Sauron, omdat hij inderdaad erg stil is en normaal gesproken redelijk wat theorieën post. Buiten het feit dat hem dat verdacht maakt, heb ik heb liever een stille dan een actieve speler eruit.
Oud 21-05-2009, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Waar blijven jouw scherpe opmerkingen om mensen mee uit te lokken eigenlijk?

Je manier van spelen doet me steeds meer denken aan die keer dat je verrader was en er mee weg kwam.
Alsjeblieft zeg, stel je niet aan. Dat doe ik al een aantal spellen niet meer.
Oud 21-05-2009, 19:27
light fighter
light fighter is offline
Ehm de leerling-ziener dood, en hij heeft geen informatie nagelaten helaas.

Opzich dat eos en daboman allebei vrij stil zijn en geen theorieën posten wat ook al eerder is gezegd. Ik denk dat ik daarom ook maar op eos ga stemmen.
Oud 21-05-2009, 19:32
Allure
Allure is offline
Eye of Sauron
Cherry Springs
Severus
Allure
Light Fighter
*

Severus
Absinthe

Wammus
Mr Soija

Daboman
Biertank 52*

Een sterretje (*) betekent dat de persoon in kwestie dénkt op die persoon te gaan stemmen, maar dat blijkbaar nog niet definitief voor zichzelf heeft vastgesteld en/of dat nog niet definitief heeft doorgegeven.
Oud 21-05-2009, 19:35
Verwijderd
Oh ja, ik moet nog stemmen. Ik ga denk ik maar voor Wammus.
Oud 21-05-2009, 19:37
Verwijderd
Een versie voor mezelf, zonder allerlei gekke sterretjes.

Eye of Sauron
Cherry Springs
Severus
Allure
Light Fighter


Severus
Absinthe
VeGs


Wammus
Mr Soija
KaPip


Daboman
Biertank 52
Katje
Sens.


Sens.
Daboman

Laatst gewijzigd op 21-05-2009 om 20:18. Reden: +vegs; +katje; +daboman; +sens.;
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 84 deel 2
Verwijderd
500 10-04-2011 23:55
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 11:20
De Kantine Weerwolfspel #59
fizzle-fluffy
500 20-05-2009 18:07
De Kantine Weerwolfspel 52 deel 2.
Verwijderd
400 28-10-2008 08:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.