Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2003, 20:07
Verwijderd
Goed iedereen kent het verschijnsel, je vriendin krijgt een vriend, en jij staat op de achtergrond. Ik heb dat nu ook met een vriendin, alleen bij haar sta ik dan ook echt ver op de achtergrond....

In het begin snapte ik het wel heel erg, misschien/ waarschijnlijk heb ik dat de eerste maand ook nog wel gedaan, wat minder naar mijn vrienden omgekeken. Logisch ook.

Maar ze heeft nu meer dan 3 maanden een vriend en ik heb toch wel een beetje van hallo. Het klinkt misschien een beetje zeurderig, maar ik vind het eigenlijk toch wel behoorlijk lomp van haar.

In de vakantie heb ik haar niet gezien eigenlijk, maar dat kwam ook omdat zij op vakantie was, en toen zij weer terug kwam ging ik weg, daarna had ik intro, maar goed, daarna heb ik wel heel erg snel gemaild. Bellen zat er toen niet in.

Ze beloofde me toen via een smsje dat ze het weekend na Lowlands zou mailen. 2 weken na Lowlands, heb ik maar weer eens gemaild, een week daarna had ze gemaild. En ze wist ook dat het door haar vriendje kwam, blablabla... Ze beloofde ook te bellen... Nu, na een week of 2 nog niks gehoord. Misschien moet ik haar bellen, maar ja ik heb haar nog wel een keer gemaild dat ik nog niet kon bellen vanaf mijn kamer, ik woon namelijk sinds augustus op kamers in Nijmegen. Opzich vind ik het ook wel raar dat ze eigenlijk geen interesse heeft in hoe het me bevalt, ook naar mijn nieuwe opleiding heeft ze niet echt gevraagd.

Nu, in begin oktober gaat haar vriend naar azie voor 8 maanden! Daar zal ze dan ook wel heel erg mee bezig zijn, maar goed mij ''even'' bellen zal toch wel ergens tussen door passen...?

Dus eigenlijk, voor mijn gevoel is ze heel erg met zichzelf bezig, en ik weet niet hoe ik daar mee om moet gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2003, 20:26
Hagel
Hagel is offline
Het is inderdaad niet echt netjes van haar dat ze totaal geen contact legt met je, maar waarschijnlijk is ze idd erg druk bezig met der vreind, maar op zich is dat geen excuus. Ik denk dat je gewoon eens tegen haar moet vertellen wat je vind en dat je het vervelend vind dat ze uit zich zelf geen contact meer legt en dat je daar best mee zit.

Misschien een beetje voorbarig, maar ik heb dit ook eens meegemaakt met een vreindin en toen haar vriend eenmaal op vakantie (in dit geval) was, was ik weer wel goed genoeg en wilde ze alles met mij doen.

Probeer dat voor te zijn en hou bijv een hosuewarming party ofzo (je zit toch net op kamers) waarbij je haar ook uitnodigt..?
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 20:30
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Er zijn twee dingen aan de hand...

Je vriendin besteedt vrijwel al haar aandacht aan dr vriend.... Of dat goed of slecht kan eindeloos over gesproken worden, maar dat is niet relevant.

Het tweede is dat je kennelijk op een bepaalde manier afhankelijk bent van haar. Jij ziet dat als dat ze veel met dr zelf bezig is, maar dat is hoe je het bekijkt....

Zeker zoals nu waar je in een nieuwe omgeving bent zonder veel bekenden in de buurt, wil je vaak teruggrijpen naar vrienden...
Misschien is het geen slech idee om wat contacten op te doen in Nijmegen, via uitgaan, studentenverenegingen etc etc... Niet zozeer om e vriendin te vervangen, maar meer om je minder afhankelijk te maken, van wat zij doet...

succes...
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 20:37
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 19-09-2003 @ 21:30:
Het tweede is dat je kennelijk op een bepaalde manier afhankelijk bent van haar. Jij ziet dat als dat ze veel met dr zelf bezig is, maar dat is hoe je het bekijkt....

Zeker zoals nu waar je in een nieuwe omgeving bent zonder veel bekenden in de buurt, wil je vaak teruggrijpen naar vrienden...
Misschien is het geen slech idee om wat contacten op te doen in Nijmegen, via uitgaan, studentenverenegingen etc etc... Niet zozeer om e vriendin te vervangen, maar meer om je minder afhankelijk te maken, van wat zij doet...

succes...
Dit is een misverstand. Ik ben totaal niet afhankelijk van haar hoor!! Alleen ja ze is toch een aantal jaar echt een hele goede vriendin van mij. Maar afhankelijk van haar totaal niet. Toch kan ik het dan toch jammer vinden, en dat lijkt me ook meer dan logisch dat ik haar op een bepaalde manier ''mis''.

En ik heb daar al zoveel leuke aardige nieuwe mensen leren kennen, maar dan kan ik haar toch ook nog wel eens willen zien. Eigenlijk vind ik het ook raar dat ze niet vraagt of ik leuke mensen heb leren kennen, omdat zij daar juist wel altijd heel erg mee bezig was.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 20:42
Verwijderd
Ken het maar al te goed... al duurt dat bij mijn beste vriendin al meer dan een jaar
Gelukkig heb ik nog een heel erg goeie vriendin (eigenlijk zijn ze allebei m'n beste vriendinnen) en ook 3 hele goeie vrienden. Ik zie het dus niet als een heel groot 'gat' in m'n leven, maar ik vind het wel vervelend. Erover praten met d'r helpt niet (zeker niet omdat ik er toch niks vanaf weet: ben al m'n hele leven vrijgezel), want ze snapt het niet. Bovendien zegt ze dan altijd dat ik 'maar moet afwachten tot ik iemand krijg, want dan ga ik hetzelfde doen'... Ik weet dus al waar ik op ga letten als ik ooit een vriendje krijg...
Ik vraag me wel af wat er gaat gebeuren als het ooit uit gaat. Voordat ze haar vriendje had, spraken we eigenlijk elk weekend af, maar nu helemaal nooit meer. Ik heb m'n eigen weekenden nu ook wel volgepland, dus ze past er straks niet meer in, al zou ze het weer willen. Heel lullig, maar: eigen schuld
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 23:45
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 19-09-2003 @ 21:42:
Ik heb m'n eigen weekenden nu ook wel volgepland, dus ze past er straks niet meer in, al zou ze het weer willen. Heel lullig, maar: eigen schuld
eerlijk gezegd vind ik er niks lulligs aan, wat zij doet is pas lullig..

ik heb ook zo'n vriendin en het duurt onderhand al 4mnd.. ik kan de naam van die jongen al niet meer horen, laat staan hem zien (en dan zittie ook nog bij me op school.. arme jongen, kan dr ook niks aan doen ).. laatste x dat we hadden afgesproken is een maand terug en toen kon ze maar 2 uur blijven (we zouden naar de bios gaan ) want ze had met... verrassing... dr boyfriend afgesproken.. (die afspraak van ons stond al een maand ofzo..)
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 23:50
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 19-09-2003 @ 21:30:
Het tweede is dat je kennelijk op een bepaalde manier afhankelijk bent van haar. Jij ziet dat als dat ze veel met dr zelf bezig is, maar dat is hoe je het bekijkt....
Dat ben ik niet met je eens. Ik ben niet ontzettend afhankelijk van mijn vrienden maar ik zou me toch óók behoorlijk rot voelen in zo'n situatie, misschien zelfs pissig.
Ik zou er eens een goed gesprek over hebben met haar, ze moet je wel verantwoording afleggen en haar excuses aanbieden. Ik denk dat je best over mag laten komen dat je je rot voelt of misschien zelfs een beetje pissig bent om haar gedrag, gewoon open kaart spelen lijkt me het beste.
Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 23:57
Verwijderd
Hmm, ik denk dat ik beide kanten wel kan begrijpen..

Waarschijnlijk ziet zij het als dat wanneer haar vriend 8 maanden weg is zij alle tijd voor jou heeft en nu dus zoveel mogelijk aandacht aan hem besteedt.
Maar voor jou is het hoe dan ook vervelend dat je ineens niet interessant genoeg meer lijkt en alles..

Ik heb het zelf ook wel gehad, het veel minder tijd aan vriendinnen besteden. Ik heb/had best wel veel goede vriendinnen en met iedereen 1 keer per week afspreken was/is al niet echt haalbaar, toen ik een vriend kreeg ging dat al helemaal niet meer. Nu probeer ik er goed op te letten maar alsnog zie ik mensen minder dan toen ik vrijgezel was.

Ik vind het ook altijd lastig mensen te beoordelen op hoeveel ze van zich laten horen. Ik kan soms zelf weken niets van me laten horen wat niet betekent dat ik iemand niet wil zien of heb afgeschreven, ik ben gewoon niet goed in initiatief nemen. Als iemand mij dan belt ben ik altijd wel enthousiast etc.

Ik zou haar gewoon eens om uitleg vragen en ook uitleggen dat je het vervelend vind. Verder zegt het denk ik niets over wat je voor haar betekent
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 00:25
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Tuurlijk heb ik ook hetzelfde meegemaakt (jaja onverwacht) mijn vriendin kreeg een vriendje. Gelukkig (zo dacht ik) zat ze nog bij me op school dus zou ik haar toch wel zien. Buiten school, tjah dat was da gewoon maar ff pech voor mij. Op een gegeven moment ging het alleen zo ver dqat ze ook spijbelde om bij haar vriend te zijn, ik zag haar zo weinig. Achteraf is het wel goed gekomen, zeker nadat we twee weken met school op vakantie gingen moesten we wel. Daarvoor hadden we het dus uitgepraat. Ik weet wel dat ze nu heel veel spijt heeft van toen. Ookal heeft ze nu nogsteeds haar vriendje, nu heeft ze wel tijd gemaakt. Tjah ik denk dat je vriendin gewoon prioriteiten moet stellen, haar tijd eerlijk verdelen.

Ik denk dat je har er gewoon eens echt op moet aanspreken. Misschien ligt het wel niet alleen aan haar vriendje, maar weet ze ook gewoon niet zo goed hoe om te gaan met de nieuwe situatie (jij op kamers, jij die allemaal nieuwe vrienden leert kennen)
Misschien is het idee van haar wel om gewoon veilig te zijn bij haa vriendje daar kan nix haar deren. En ik hoop dat ze luisterd als je haar gewoon uitlegt dat je je best wel tekortgedaan voelt.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 04:40
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
god is het alweer 4 weken na lowlands? jeetje wat gaat de tijd snel

maar in ieder geval... zulke dingen gebeuren
als je echt goede vrienden bent, gaan die periodes altijd vanzelf weer over
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 08:31
hajo
Avatar van hajo
hajo is offline
toch he, op het moment dat je een partner vind waarmee het gewoon heel serieus is, en waarschijnlijk ook gaat blijven verdwijnen vrienden gewoon naar de 2e plaats. En soms verdwijnen ze helemaal. Ik had helemaal geen behoefte meer aan al mijn vrienden toen ik mijn huidige vriendin ontmoette, het enige wat ze doen is praten over borstgrootte, voetbal of ze vallen me lastig met al hun depresies. Dingen waar ik gewoon geen zin in heb. En het ergste is nog dat als je een keertje wel tijd vrijmaakt ze beginnen te zeiken dat ik teveel bij mijn vriendin ben?! Mag ik alsjeblieft!!! ik ben van plan met haar te trouwen!!! wat wil je dan.
Daarbij is het zo dat vriendschap ook verloop kent, ik maak elke dag wel nieuwe vrienden, en af en toe kom ik zelfs iemand tegen waar het heel goed mee klikt. Dat zijn misschien niet Beste vrienden ofzo, maar ik vind juist het kenmerk van beste vriendin weer dat het goed is als je ze ziet en dat het goed is als je ze niet ziet.

Hoeveel procent van de mensen van 30 heeft nog steeds vrienden van de mideelbare school? en hoeveel vrienden zijn dat dan? eentje misschien?
__________________
If you're going to think anyway: think BIGG
www.abcpraktijk.nu
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 20-09-2003 @ 00:57:
Hmm, ik denk dat ik beide kanten wel kan begrijpen..

Waarschijnlijk ziet zij het als dat wanneer haar vriend 8 maanden weg is zij alle tijd voor jou heeft en nu dus zoveel mogelijk aandacht aan hem besteedt.
Maar voor jou is het hoe dan ook vervelend dat je ineens niet interessant genoeg meer lijkt en alles..

Ik heb het zelf ook wel gehad, het veel minder tijd aan vriendinnen besteden. Ik heb/had best wel veel goede vriendinnen en met iedereen 1 keer per week afspreken was/is al niet echt haalbaar, toen ik een vriend kreeg ging dat al helemaal niet meer. Nu probeer ik er goed op te letten maar alsnog zie ik mensen minder dan toen ik vrijgezel was.

Ik zou haar gewoon eens om uitleg vragen en ook uitleggen dat je het vervelend vind. Verder zegt het denk ik niets over wat je voor haar betekent
Als haar vriend 8 maanden weg is, ja dan zal ik wel weer nodig zijn, maar zo werkt het niet.

En natuurlijk is het logisch dat wanneer je een vriend krijgt dat je dan minder aandacht voor je vriendinnen hebt, logisch, dat neem ik haar ook totaal niet kwalijk hoor. Dat was bij mij namelijk ook zo, toen ik een vriendje kreeg, ik zag mijn vriendinnen een stuk minder (daar heb ik ook wel eens voor ''op mijn kop'' gekregen door een vriendin ), maar goed ik belde, mailde, smsde ze nog wel regelmatig, en van deze vriendin hoor ik echt niks meer, geen belletje, geen smsje, en geen mailtje

En uitleg, tsjaa ze weet het wel, een quote uit haar mail: Ten eerste, 100000000 maal sorry dat ik nu pas terug mail, ik schaam me dood!! (ik zal maar geen excuusjes gaan verzinnen, ik kan wel zeggen dat het door mijn vriendjel komt, maar ja...). Toen ik dat las had ik wel van ze weet het, dus ik vind het niet erg, maar ja als ze dan aan het eind belooft; '' zeg even wanneer ik je kan bellen, dan doe ik dat'', tsjaa als je dat dan ook niet doet, dan heb ik toch wel echt zovan stomme trut

Maar goed ik ben me eigenlijk veel te druk aan het maken over dit maar soms kan ik overal wel van wakker liggen.
Nou ja ik ga me er maar niet meer te druk over maken.
Bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 10:44
Verwijderd
Ja, ik weet niet hoe het bij jullie allemaal in elkaar zit enzo..

Ik weet alleen hoe ik zelf ben en kan zijn en dat dat verder niets betekent voor de vriendschap. De vrienden die ik nu heb zijn dan ook mensen die het me niet kwalijk nemen als ik niet bel, ze weten hoe ik ben en ze bellen mij gewoon. Nu kun jij dat niet dus snap ik wel dat het heel vermoeiend is te wachten tot iemand belt wanneer diegene dat niet doet.

Ik neem mensen dat soort dingen alleen zelden kwalijk.. Als ik even een tijdje minder nodig ben doordat een ander belangrijker is vind ik dat niet erg, erg zou ik het pas vinden wanneer ik diegene even heel hard nodig zou hebben en diegene is er dan niet voor mij doordat ze het te druk heeft met een ander. Behoeftes veranderen soms enigszins, ik wil ook niet dat mensen me bellen om af te spreken omdat ze zich hier verplicht toe voelen, slechts omdat ze er zin in hebben mij te zien.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 10:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik heb een tijdje terug (in de vakantie) ruzie gehad met mijn beste vriendin. het ging om een compleet ander onderwerp, maar ik denk dat de oplossing hier misschien wel op van toepassing is.

ik heb haar een email geschreven; een hele lange. Daarin heb ik werkelijk alles uitgelegd wat ik voelde, dacht en bereid was wel of niet te doen. Ik heb haar niet gespaard, juist niet. Ze mocht van mij helemaal weten hoe ik over haar dacht, hoe ze me gekwetst had, hoe ik niet wenste gebruikt te worden enz enz. Wel heb ik de brief nog enigszinds vriendelijk gehouden. Zeggen waar het op staat, maar dus niet meteen vijandig worden.
Zij stelde die email (waar je uiteraard ook een brief van zou kunnen maken) heel erg op prijs en was blij dat ik er over begon. Ze voelde zich erg schuldig, maar durfde er (na lange tijd) niet meer over te beginnen. Ik had haar geschreven dat ik het via de email wilde oplossen en niet over de telefoon, aangezien daar snel dingen vergeten worden of niet worden uitgesproken. Dit is heel goed gegaan. Zij heeft precies haar situatie en gedachtes uit kunnen leggen en begreep helemaal hoe ik mij voelde. Bij ons is het dan ook weer helemaal goed, maar ik ben echt blij dat ik die email heb geschreven.
Jij zou dit dus ook kunnen doen. Zet er precies in wat je wil, denkt, dacht enzovoorts. Ook dat het volgens jou door haar vriendje komt enzo. Het scheelt in ieder geval dat je dan weet dat de mogelijkheid d'r is voor haar om het weer goed te maken. Doet ze dit niet, dan weet je ook dat het voorbij is. Dat is beter dan in deze situatie zitten, denk ik.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 16:52
lieve
lieve is offline
* Een echt zeer goede vriendin van me heeft vaak vriendjes , en toch kan ik niet zeggen dat ik of iemand anders van vrienden door haar naar de achtergrond geschoven zijn.
Echt geen klagen naar, ik hoop dat als ik (ooit nog eens) een vriend heb dat ze dit van mij ook kunnen zeggen.
* Een ander goede vriendin, die ik al jaren ken. Heeft nu al 2 jaar een vriend, en ook zij heeft me nog nooit in de steek gelaten. Nu moet ik wel zeggen dat ze met haar vriend het winnende lotje heeft hoor. Hij zou alles doen voor haar. Dus als ik met een probleem zit en ik vraag haar om even af te komen, dan zet hij haar met veel plezier bij mij thuis af...
Hij is gewoon één van ons geworden. En niet het vriendje van...

* Iemand anders, die ik beschouwde als een vriendin daarentegen... begon enkele maanden geleden iets met m'n ex-vriend. Nu had ik helemaal geen problemen mee, ik vond ze best wel goed passen.
Maar hij mocht niet meer met mij praten en omgaan van haar. Nu ja, best wel moeilijk naargelang we op dezelfde fuiven belanden en in de zelfde plaatsen rondhingen.(Waar zij bij was, dus ze kon hem goed in het oog houden! )
Er was dan ook ergens een kleine ruzie ontstaan...(godweet waarom weeral!)
Dus hele tijd niets van haar gehoord!
Nu is het sinds een 2 weken uit tussen hen, en na de 2de dag kreeg ik al een SMS'je van haar. Hoe het was enzo.
Sorry maar die moet niet afkomen nu hoor.

Greets Lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 17:09
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 19-09-2003 @ 21:30:
Het tweede is dat je kennelijk op een bepaalde manier afhankelijk bent van haar. Jij ziet dat als dat ze veel met dr zelf bezig is, maar dat is hoe je het bekijkt....
Dat is dus onzin. Dat je graag met je vriendin wil blijven omgaan betekent niet dat je er van afhankelijk bent, dat staat los van mekaar.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 23:06
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef op 20-09-2003 @ 11:44:
ik heb een tijdje terug (in de vakantie) ruzie gehad met mijn beste vriendin. het ging om een compleet ander onderwerp, maar ik denk dat de oplossing hier misschien wel op van toepassing is.
Wij hebben geen ruzie eigenlijk, dus het is misschien wel een beetje anders allemaal. Ik baal daar alleen van, zij weet daar niks van. Daarnaast weet ik niet of ik de moeite waard vind om hier ruzie over te gaan maken...

Toch bedankt voor je reactie.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 14:52
Verwijderd
Sorry dat ik mijn eigen topic up, maar ik word er weer verdrietig over/ door.

Nu heb ik wel een mail van haar gekregen, maar alleen met informatie over haar vriendje, blablabla. Natuurlijk ook wel logisch, die jongen gaat voor 8 maanden naar Azie over 12 (??) dagen. Maar dan nog, ik heb de laatste tijd ook een hele verandering doorgemaakt, op kamers gaan wonen is toch wel net even iets anders dan veilig bij papa en mama blijven. En daar wordt in haar mail nog van gezegd. Dat kan me best wel boos maken; is ze dan echt alleen met zichzelf bezig?!

Ze had gemaild dat ze zat uitging naar een avond waar wij vroeger altijd heengingen (en de grootste lol hadden!!), en ik gezegd dat ik ook kwam... in zo ongeveer de enigste reactie van haar, o leuk dan kan je eindelijk eens mijn vriendje ontmoeten... dan heb ik echt zoiets van hallo er is meer dan dat vriendje van je hoor.

En ja misschien is het asociaal van mij dat ik wil dat ze ook naar en over mij vraagt etc, maar toch het is toch niet zo raar dat je ''beste'' vriendin een beetje belangstelling ook voor jou heeft?!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-09-2003, 15:22
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ja ik heb ook een vriend en (onbewust) heb ik ook minder tijd of maak ik minder tijd voor vriendinnen

Vriendinnen op school hebben daar nauwelijks last van en een paar hebben zelf ook vriendjes maar andere vriendinnen van buiten school die zie ik minder....als ik ze zie is het dan weer helemaal gezellig!

ik heb er ook weer een hele hoop vriendinnen bijgekregen omdat hij daat goed bevriend mee is

Toch ben ik het allerliefste bij mijn vriendje! bij hem wil ik gewoon het liefste zijn.... en vin ik het niet erg dat is sommige vriendinnen minder zie....ik krijg geen schuldgevoel maar ik heb ook niet het idee dat andere vriendinnen boos op me zijn omdat ik het druk heb met mijn vriendje....
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 15:57
ammiebammie
ammiebammie is offline
Hmm...het is idd soms een erg vervelende situaties voor vrienden als iemand uit de vriendengroep een relatie heeft. Ik zelf geef ook best wel toe...ik vind een jongen hartstikke leuk en schenk daardoor ook minder aandacht aan mn andere vrienden..dat zegt overigens niet dat ik ze helemaal geen aandacht meer geef...ik vraag nog aan iedereen hoe het met ze gaat en blijf in mijn vrienden geinteresseerd..ik wil niet dat ze het echte gevoel krijgen dat ze op de achtergrond gaan horen...ik vind dat jou vriendin dat ook zou moeten doen...alleen of ze het wil en kan.....je zou het kunnen vragen...ookal lijt me dat wel best moeilijk...Succes drmee zou ik zeggen!
__________________
Love excists about truth, friendship andmost of all sweet kisses..:D
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet
Zeeslag
1 01-04-2015 16:14
Liefde & Relatie Het niet kunnen vinden met de vriend/vriendin van je zus/broer
Verwijderd
41 12-01-2007 11:31
Liefde & Relatie hoe ga je hier nu mee om? (zijn vrienden)
mystery86
16 01-11-2006 13:26
Liefde & Relatie Vriend van beste vriendin
computer
22 13-10-2004 16:05
Liefde & Relatie Vriendin+ vriendje
Verwijderd
23 26-06-2003 16:50
Liefde & Relatie is uit met me vriend en ik voel me verschrikkelijk lees mijn verhaal please!!!
**~yvie~**
3 23-07-2002 16:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36.