Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2016, 10:35
Candyluv95
Candyluv95 is offline
Hallo allemaal,

Ik ga Mondzorgkunde studeren in Leuven. Zijn er mensen die in Leuven studeren of gestudeerd hebben en hun tips en ervaringen willen delen?

Groetjes

Laatst gewijzigd op 14-05-2016 om 18:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2016, 13:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb in Leuven gestudeerd. De stad was super. Heb het er heel erg naar mijn zin gehad. Had een kamer in een studentenhuis en had leuke huisgenoten waar ik prima op mijn plek was.

Ik vond alleen dat mijn Nederlandse vwo diploma slecht aansloot op mijn studie biomedische wetenschappen waardoor ik andere voorkennis had dan bekend werd verondersteld wat het erg zwaar maakte. De manier van lesgeven eneexamineren is heel anders dan in Nederland waardoor ik zo weinig punten gehaald had dat ik na een jaar gestopt ben en in Nederland ben gaan studeren. Dat zie je helaas erg vaak.

Kom jij ook uit Nederland of uit België? Vergeet niet dat België echt een ander land is met een andere dag cultuur ondanks dat de taal hetzelfde is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2016, 14:06
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Onze favoriete Belg studeert daar toch? Macrador naamzoek!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 14-05-2016, 18:24
Candyluv95
Candyluv95 is offline
Citaat:
Ik heb in Leuven gestudeerd. De stad was super. Heb het er heel erg naar mijn zin gehad. Had een kamer in een studentenhuis en had leuke huisgenoten waar ik prima op mijn plek was.

Ik vond alleen dat mijn Nederlandse vwo diploma slecht aansloot op mijn studie biomedische wetenschappen waardoor ik andere voorkennis had dan bekend werd verondersteld wat het erg zwaar maakte. De manier van lesgeven eneexamineren is heel anders dan in Nederland waardoor ik zo weinig punten gehaald had dat ik na een jaar gestopt ben en in Nederland ben gaan studeren. Dat zie je helaas erg vaak.

Kom jij ook uit Nederland of uit België? Vergeet niet dat België echt een ander land is met een andere dag cultuur ondanks dat de taal hetzelfde is.

Ohjee.. Ik kom uit Nederland. Nu maak je me wel erg bang..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2016, 08:14
Online hulp
Avatar van Online hulp
Online hulp is offline
Een vriend van me heeft er ook gestudeerd, komt ook uit Nederland, en had er geen problemen mee.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Criminologie in Leuven
Catsoe
1 17-04-2009 15:40
Studeren Studeren in Belgie
jenna90
13 01-08-2008 09:42
Studeren Dé gang van zaken m.b.t. geneeskunde studeren in Antwerpen
sjtuijp
1 18-04-2007 19:51
Algemene schoolzaken Waar Geneeskunde studeren
lollol
52 22-12-2004 11:34
Werk, Geld & Recht ziektekostenverzekering en studeren in het buitenland.
Daantje_0705
4 21-01-2004 08:26
Algemene schoolzaken verschil tussen studeren in Nederland en Belgie
Daantje_0705
18 26-02-2003 17:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.