Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Bekijk resultaten poll: Wat was de beste quote van 2019?
1. Deadlock 5 45.45%
2. Henk de Steen 1 9.09%
3. Enilorac 1 9.09%
4. MrDodojo 0 0%
5. Daniël24 0 0%
6. Deadlock 0 0%
7. Haller 4 36.36%
8. PUDDINGPOWER 0 0%
9. Daniël24 0 0%
10. JaapieEleven 0 0%
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2019, 16:14
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Zie poll, ik zal de citaatjes hieronder zetten. #huts

1.
Citaat:
Niet een van m’n normale berichtjes, maar wat meer serieus. Als iemand eenzame ouderen kent die deze kerstmis alleen moeten eten omdat ze geen familie of vrienden hebben, wil je het me dan laten weten?

Ik wil graag wat stoelen van ze lenen.
2.
Citaat:
JaapieEleven is 11. Weet je wie ook 11 is? Jaap. Jaap heeft 4 letters. Bier heeft ook 4 letters. Bier is geel. Geel rijmt op meel. Meel gaat in brood. Brood krijg je bij de bakker. Bakker is ook een speler bij FC Emmen. Emmen ligt in Drenthe. Drenthe heeft 7 letters. Bier+Drenthe=4+7=11. Jaapie is ook 11. Dat kan maar 1 ding betekenen: JaapieEleven is Illuminatie Confirmed.
3.
Citaat:
ER ZIJN ECHT AL MILJOENEN MENSEN DIE HET JE NORMAAL GEZEGD HEBBEN ACHTERLIJK STUK RUND.
4.
Citaat:

(heb wel graag dat je me eventjes een whatsappje stuurt, niet dat ik heel boos ben fzo)
Nou, ik zit in de problemen.
1. Ik ben een chaoot

2. Ben het doosje van mijn draadloze oortjes verloren, nu kan ik ze niet meer opladen,
IK KAN NIET ZONDER.

3. Ik ging naar m'n vriendin toe, typisch ik, kutchaoot, laat de fietssleutel in mijn fiets zitten. Fiets weg gooooooooooone looeeesoeeeeeeeeee

4. Het volgende topic:
This is my real oopsie.
De reden waarom je nooit dezelfde username of profielpicture gebruikt. Mijn ma weet nu dus via iemand die bij haar op yoga(waarschijnlijk, is wat ik nu denk) die weer van haar(/zijn? zitten er mannen op yoga)? zoon of dochter weet wat ik op dit forum heb geplaatst omdat ik met m'n domme kop dezelfde profielfoto als op whatsapp gebruik(heb wel graag dat je me eventjes een whatsappje stuurt, niet dat ik heel boos ben fzo), toevallig weet ik nu wel dat ik diegene die me heeft gesnitch in mijn contacten heb. Shame on you. Yeeeeeuh my life sucks rn. Toen mn ma me kwam ophalen omdat mn fucking fiets was gestolen moest ik vertellen wat ik aan het doen was, ik ben wel goed in liegen maar ik krijg me dus blijkbaar niet overal uitgelogen. Toen moest ik vertellen dat ik dus bij mijn vriendin was, heuyyyy krijg ik daar weer gezeik over
En nu heb ik dus ook geen fiets.
Heuyyy
Ik verwijder mijn account maar en maak een nieuwe anonieme zodat die dipshit die zonet paar dagen geleden(ik wist het nu pas) mijn leven heeft verpest(heb wel graag dat je me eventjes een whatsappje stuurt, niet dat ik heel boos ben fzo)
5. ik verwijder mijn acc dusja dus tot op een ander moment later ergens in mijn leven
luvyaaaa

waar blijft dat nieuwe forum waar jullie mee lopen te teasen voor maanden nou?
Met vriiiieeeendelijke groet, diegene met een Groen en Paarse middelvinger profielfoto.
5.
Citaat:
Ik wijs geen vinger maar jullie kunnen niet normaal doen. Jesus is dat nou zo moeilijk te snappen?
6.
Citaat:
Little Phoebe is sowieso mijn lievelingskankerbitch
7.
Citaat:
Hou je snuit, stomme spruit.
8.
Citaat:
Ja mensen, het is echt waar! Er lopen een hoop geweldige forumbazen rond op dit forum. Twee daarvan zijn Pluis en Elin3. Ze hebben het forum echt naar een hoger forum getrokken met hun positieve instellingen en geweldige vorm van raadgeven. Daarnaast is het echt heel fijn dat ze nooit een kant kiezen; ze helpen iedereen zo goed mogelijk, ongeacht wie het is! Ook is het heel prettig dat iedereen bij Elin3 en Pluis terecht kan! Scholieren.com mag heel erg blij zijn met deze forumbazen! Natuurlijk zijn de andere forumbazen ook geweldig in hun werk, maar in dit topic wilde ik graag even Elin3 en Pluis in het zonnetje zetten, want zij vallen bij mij echt enorm op, op een heel positieve manier.
9.
Citaat:
Poepen is hemels!!!
10.
Citaat:
Hoe kan een meid nou een stijve krijgen?

daaaaaaaaaaaag
Succes met het kiezen.

EN NU WEL DIE TYFUSPOLL ERBIJ
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2019, 16:16
Verwijderd
Ik zie geen poll
Met citaat reageren
Oud 24-12-2019, 16:16
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Nu wel
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2019, 19:26
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Tja echt een succestopic
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2020, 13:18
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
dit topic is officieel tot triest verklaard
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2020, 19:15
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Tja echt een succestopic
Niet echt.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 12-03-2020, 19:33
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Niet echt.
tja het viel toch een beetje tegen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2020, 19:34
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
O ja deadlock nog gefeliciteerd
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2020, 21:19
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
O ja deadlock nog gefeliciteerd
Ik heb vorig jaar geen felicitoetsie gehad.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 24-03-2022, 09:52
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
was een mooi ding
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32.