Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2003, 16:04
Blabal
Blabal is offline
er zit een jongen in de klas. die vind ik zo enorm iritant in het begin van ut jaar deed hij nog normaal enzo maar hij denkt elke keer grappig te zijn zegt iritante dingen is vaak agressief en is echt dom maar dan ook echt dom zijn gedrag en zijn intelligentie ik snap niet dat hij de havo hebt gered.
en in het begin dacht hij mij te kunnen pesten door elke keer dingen te zeggen tegen de leraar wat helemaal niet waar was en mijn de hele tijd uit te schelden en IK kreeg steeds op m`n flikker en hij zat maar met zijn grote apenbek te lachen

maar nu haat iederene hem hij is nu gewoon het lulletje van de klas.....nou ik kan wel school zeggen doordat ik het lef had die eikel een flinke klap te geven.........en je raad het hoor ik heb nog nooit een strafkaart gehad ofzo en ik word 1 dag geschorst...maar die klap luchte wel een flink stuk op voor een paar weekjes en hij durft mij niks meer te doen en nu ben ik nog steeds zo verschikkelijk kwaad op hem dat ik hem ben gaan pesten eigen schuld dikke bult !

er zijn nog veel meer redenen ik heb maar een klein deel vertelt anders was ik morgen nog niet klaar

wat vinden jullie ervan ?
__________________
Hoi

Laatst gewijzigd op 24-04-2003 om 16:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2003, 16:18
mleen
Avatar van mleen
mleen is offline
Ik heb ook iemand in mijn klas die ik niet kan uitstaan, maar ik luister gewoon niet naar hem en negeer hem.
Jij schijnt het goed te vinden dat hij nu het lulletje van de school is?

daar ben ik het niet mee eens. Dat hij eerst vervelend deed wil nog niet zeggen dat jij dat dan ook maar mag doen!
Als het op jullie school zo werkt dat je geschorst wordt als je een klap uitdeeld(bij ons niet) dan vind ik dat terecht alleen het beleid van je school niet

Overigens is het fijn dat het een opluchtig was maar ik denk dat je je frustraties ook wel op een andere manier kwijt kan. Ik denk niet dat het erg bevordelijk is als jij hem nu gaat pesten want dat vond jij ook neit leuk, wat geeft jou dan het recht dat wwel te doen?


Oh en waarom moest er nou weer bij dat het een turk was?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 16:50
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Laat hem lekker. Iedereen heeft m nu door, iedereen weet hoe ie is. Stop met die pesterijen etc. Je weet hoe t voelt als iemand je voor lul zet, dus je weet ook hoe hij zich nu voelt. Tis goed dat de hele klas m doorheeft, maar laat m gewoon. Zn ego is waarschijnlijk meer aangetast dan je je voor kunt stellen...
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 17:04
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik vind slaan geen oplossing.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 17:15
Verwijderd
Citaat:
wallflower schreef op 24-04-2003 @ 18:04:
ik vind slaan geen oplossing.
Ben ik het mee eens. En pesten ook niet.

Op deze manier ben je net zo verkeerd bezig als hij eerst.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 17:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Er zitten in mijn klas ook twee of drie mensen die ik echt niet kan uitstaan, negeren is de beste oplossing. Het probleem bij mij is dat ze iedere keer weer aardig lijkt en als ik dan een keer iets zeg dan erger ik me alweer dood aan haar antwoord. Ik ben het gewoon nooit met haar eens en met haar argumentatie ook niet. Ze is ook niet voor rede vatbaar om naar mijn argumenten te luisteren dus ik heb zoiets van laat maar doen, je wilt toch niet naar me luisteren. Een ander meisje waar ik en de rest van de klas me dood aan erger was vroeger mn vriendin, maar nu dus absoluut niet meer. Niemand kan haar uitstaan en als ik nieuwe kleren heb, bijvoorbeeld een of ander shirtje, of als ik zeg dat ik dat leuk vind maar het te duur vind (ik heb het niet zo breed) dan loopt ze de volgende week in precies diezelfde kleren en dan loopt ze te showen met spullen die ik leuk vind maar die ik nooit zou kunnen betalen, echt laf vind ik dat.

Ik denk dat er altijd wel mensen zullen zijn die je niet uit kan staan en dat je daar maar mee moet leren leven en ze gewoon moet proberen te negeren, hoe moeilijk het ook is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 24-04-2003 @ 18:28:
Ik denk dat er altijd wel mensen zullen zijn die je niet uit kan staan en dat je daar maar mee moet leren leven en ze gewoon moet proberen te negeren, hoe moeilijk het ook is.
Idd, d'r zijn ook genoeg mensen die ik niet uit kan staan, maar ik probeer me zo min mogelijk met ze te bemoeien. Soms is dat best moeilijk, maar pesten is geen oplossing. Dat je niet zo vriendelijk tegen bepaalde mensen kunt doen, das logisch, maar pesten, slaan enz. zijn geen oplossingen. Nu niet en in het latere leven al helemaal niet. Je veroorzaakt er eerder nog meer problemen door.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 18:16
Verwijderd
als heel de school hem niet kan uitstaan, kan je op voldoende steun rekenen als hij weer eens bijdehand doet.

NIET slaan, pas als hij daarmee begint kan je je verdedigen.

blijft hij irritant -------> ga naar een leraar waar je aardig bekend mee bent, hij kan je vast wel helpen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 18:25
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-04-2003 @ 18:15:
Ben ik het mee eens. En pesten ook niet.

Op deze manier ben je net zo verkeerd bezig als hij eerst.
Ben ik het helemaal mee eens. Probeer hem te negeren of probeer het op te lossen, misschien samen met je mentor ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:13
Verwijderd
Luister eens, iemand een ontzettende lul vinden is een ding.
Maar dat is geen reden om hem de rest van het jaar het leven zuur te maken.

Als je echt zo'n hekel aan 'm hebt, negeer hem dan gewoon.
Hij is de aandacht niet waard.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:15
Wasteland
Avatar van Wasteland
Wasteland is offline
Laat het rusten. Doe er verder niks aan. Gun hem jouw ergernis over hem niet. Laat hem links liggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zusje niet uit kunnen staan
Denise_kaas
23 26-05-2013 22:05
Psychologie Neiging tot competitie
Warsocket
23 18-09-2007 08:58
Liefde & Relatie vrienden
Charlottetje
26 13-01-2006 19:50
Algemene schoolzaken Vanaf 16 jaar stemmen??
Paulaah
32 25-10-2002 15:54
Liefde & Relatie Kben zo jaloers op zijn ex...
DigitalStorm
12 14-07-2002 23:36
Liefde & Relatie jaloers?
~*DeathlyDiva*~
10 20-04-2002 16:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.