Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2003, 01:31
ScarletWithin
Avatar van ScarletWithin
ScarletWithin is offline
Een vriend van me had het erover dat ik wel eens kinestetisch kon zijn, een gevoelsmens volgens hem.
Nou was ik wel benieuwd wat het inhield, maar hij kon het niet helemaal goed uitleggen. Weet iemand hier er wat meer over?
__________________
Try Scaring The Cat, Not Me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2003, 09:27
Fantodo
Avatar van Fantodo
Fantodo is offline
Citaat:
ScarletWithin schreef op 25-06-2003 @ 02:31:
Een vriend van me had het erover dat ik wel eens kinestetisch kon zijn, een gevoelsmens volgens hem.
Nou was ik wel benieuwd wat het inhield, maar hij kon het niet helemaal goed uitleggen. Weet iemand hier er wat meer over?
Voor zover ik weet zijn kinestetische vaardigheden , de vaardigheden wat betrefd het gevoel in letterlijke zin (tast enz. ) Ieder mens heeft als het goed is vaardigheden op dit gebied (met uizondering van bepaalde handicaps en ziektes) en ieder zou dus ook kinestetisch zijn . Wat jouw vriend bedoelt met dat jij wel eens kinestetisch zou kunnen zijn begrijp ik dan ook niet. Misschien bedoelt hij dat je begaafd bent op dit gebied en dingen snel aanvoelt. Leer je vaak d.m.v gevoel? Leer je bijv. woorden vooral op de beweging?
Bijvoorbeeld blinden zijn vaak begaafd op dit gebied : zij 'lezen' in het brailleschrift , voelen gezichten enz....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.