Oud 30-09-2004, 22:01
Verwijderd
Deel 11

dreads van eigen haar kun je laten zetten voor 50 euro excl permanent vloeistof bij:
-myrthe/ muckymouse - leiden
-olga/the exploding boy - lelystad
-Renske/acoustic3 - Rotterdam
-Zero-Zero - Haarlem
- Martine (Ramble On) en vriendin - Amsterdam

bij de kapper echte dreads; ca 200 euro
-Hairpolice- amsterdam 020 420841
-kinki zie telefoonboek
-housewives on fire -amsterdam - 020 4380633
- www.dreadlocks.nl

echte dreads bijwerken:
-hairpolice, ca 35-40 euro
-myrthe/muckymouse
- Renske/acoustic3
- www.dreadlocks.nl

nepdreads bestellen of laten zetten kan bij aisa/mortischa-amsterdam per post of voor je hele hoofd en dan kun je langskomen. nepdreads kosten per stuk 1 euro en je hele hoofd komt rond de 100-160 euro, of door lievelieze - Groningen, zelf dreads en elastiekjes kopen.

dreadwax (knottyboy)kun je bestellen via
www.knottyboy.com en goedkoper bij importeur www.dreadlocks.nl

Laatst gewijzigd op 02-10-2004 om 14:16.
Advertentie
Oud 30-09-2004, 22:03
Verwijderd
Zo.. dat is snel
Oud 30-09-2004, 22:09
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
********** schreef op 30-09-2004 @ 22:03 :
Zo.. dat is snel
kom jij online om topics te openen
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 30-09-2004, 22:11
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
en ik wil er ook bij dat 'dreads van eigen haar kun je laten zetten voor 50 euro excl permanent vloeistof bij:'

Martine en vriendin- Amsterdam
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 30-09-2004, 22:12
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 30-09-2004 @ 22:09 :
kom jij online om topics te openen
Het lijkt er bijna wel op jah, maar wees blij dat ie zo enthousiast is
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 30-09-2004, 22:34
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline


ik heb zelf wat nieuwe elastiekjes in mn haar gedaan en het zit strakkk, en doet pijn:/
ik wil geen dreads meer, ik vind ze stom
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 30-09-2004, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 30-09-2004 @ 22:09 :
kom jij online om topics te openen
Nee, ik ben een digibeest.
Ik leef op de digitale snelweg en ben dus altijd aanwezig.

(Let vanavond niet op mij, ik sla wartaal uit)
Oud 30-09-2004, 23:29
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
ohw ik doe het niet meer met een vriendin.. en ik woon nu in haarlem.. kweet niet of dat nog veranderd kan worden?
__________________
up the downstair
Oud 01-10-2004, 11:32
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
@ pebbles

ik kan niet meer bij m'n pm. Kun je me mailen op
prinses_prullaria@hotmail.com
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Oud 01-10-2004, 12:40
Verwijderd
The Exploding Boy/Olga werkt ook dreads bij, voor 20 euro, zei ze in het vorige topic
Oud 01-10-2004, 12:56
Verwijderd
Gaan dreads bij jullie nooit een beetje stinken als je ze een tijd niet wast? Nja, het is meer de hoofdhuid die je ruikt geloof ik, niet de dreads op zich..

wat doen jullie ertegen, behalve wassen?
Oud 01-10-2004, 15:28
Ostard
Ostard is offline
Dreads stinken, jeuken als de ziekte als ze nat zijn, is nog een groter stof nest als mn kamer, ze zijn vet van de wax en moeten bij gewerkt word eens in de zoveel tijd.

wat doe je hier tegen: er aan wennen 1 keer per maand wassen als ik het niet vergeet. want het ruikt dan toch maar 3 dagen naar zwitsal baby shampo.
Oud 01-10-2004, 16:42
CanYouHandleMe
Avatar van CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
Citaat:
Dat ligt er aan of je ze met permanentvloeistof zet. Het schijnt dat het niet goed is binnen een x aantal weken (niet heel veel, ik dacht 3 ofzo) na verven te permanenten. Maar als je geen permanentvloeistof gebruikt is het sowieso geen probleem.
ok thnx tis ook zonder permanentvloeistof..
maar ik meen me ook te herinneren ooit gehoord te hebben dat t dreaden beter gaat met net geverfd haar? (mits je het conditioner-spulletje dat erbij zit niet gebruikt..)
__________________
Please just don't play with me my paper heart will bleed..
Oud 01-10-2004, 16:58
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline






keb me dreads nu 2 maanden en 5 dagen
net gewaxt met knottyboy *goedspul*
Oud 01-10-2004, 23:04
Verwijderd
binnenkort vakantie en dan ga ik mijn dreadjes weer donker verven, want nu is alleen een deel licht ( door permanent vloeistof en al eerder verven...)


maar dus niet die conditionair erbij doen?
en welk merk is beetje goed? en nu te duur
Oud 01-10-2004, 23:48
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
LadyOfTheFlowers schreef op 01-10-2004 @ 23:04 :
binnenkort vakantie en dan ga ik mijn dreadjes weer donker verven, want nu is alleen een deel licht ( door permanent vloeistof en al eerder verven...)


maar dus niet die conditionair erbij doen?
en welk merk is beetje goed? en nu te duur
niet die conditioner erin doen nee. en ik had l'oréal excellence genomen omdat daar verzorgend spul voor voor en na het kleuren bijzit, dus dan leek me de verf minder verzorgend, kweet niet of dat zo is maar mn dreads werden niet slechter door die verf dus die kun je wel gebruiken.
wel heeeeel goed uitspoelen, elke keer als ik dacht dat alle verf er wel uit was en ik kneep in mn dreads kwam er nog steeds een lading uit. vorige keer heb ik echt 3 kwartier ofzo onder de douche gestaan om alles eruit de krijgen (daarna ook pijn aan mn handen )
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 02-10-2004, 09:52
Verwijderd
Ik ga mijn dreads ook weer verven denk ik, donkerbruin, maar niet zwart-bruin. Als dat lukt tenminste.

Ze zijn echt een beetje lelijk aan het worden maar zelf bijwerken lukt niet zo goed en m'n moeder heeft geen tijd . Ik kreeg gister opeens de neiging om ze uit te kammen
Oud 02-10-2004, 10:22
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
echt bijna iedereen gaat zijn/haar dreads donker verven of hebben et al gedaan, niet dat ik et erg vin ofzo.
ik ga me dreads misschien half blond half zwart verven, ben ik weer hip

heb ik net wax gekogt voor donker haar, kan ik et maar voor de helft van me haar gebruiken
Ads door Google
Oud 02-10-2004, 11:58
Verwijderd
Citaat:
ja_dus_en schreef op 02-10-2004 @ 10:22 :
echt bijna iedereen gaat zijn/haar dreads donker verven of hebben et al gedaan, niet dat ik et erg vin ofzo.
ik ga me dreads misschien half blond half zwart verven, ben ik weer hip

heb ik net wax gekogt voor donker haar, kan ik et maar voor de helft van me haar gebruiken
Mijn dreads zijn altijd al donker maar ik heb ze een poosje geleden rood geverfd maar dat is alweer helemaal vervaagd, het pakt op een of andere manier nooit zo goed. Dus ik wil het weer egaal .
Oud 02-10-2004, 12:14
lievelieze
Avatar van lievelieze
lievelieze is offline
bij mij zijn is de staart oranje-bruinig (licht) en bovenop is het bruin (donker), mijn eigen kleur. ik wil het weer opnieuw verven, zodat het bovenop ook weer lichter is. maar das nog een heel gehengel welk product het beste is... ik wil het een paar tinten lichter, maar geen blondeerspul erin mikken, althans niet van die über blond spul. ik zal, als ik er aan denk, eens een fototje posten van mijn gekke bos .
Oud 02-10-2004, 12:17
acoustic3
acoustic3 is offline
Citaat:
********** schreef op 30-09-2004 @ 22:01 :
Deel 11

dreads van eigen haar kun je laten zetten voor 50 euro excl permanent vloeistof bij:
-myrthe/ muckymouse - leiden
-olga/the exploding boy - lelystad
-Renske/acoustic3 - Rotterdam
-Zero-Zero en vriendin - Almere
- Martine (Ramble On) en vriendin - Amsterdam

bij de kapper echte dreads; ca 200 euro
-Hairpolice- amsterdam 020 420841
-kinki zie telefoonboek
-housewives on fire -amsterdam - 020 4380633
- www.dreadlocks.nl

echte dreads bijwerken:
-hairpolice, ca 35-40 euro
-myrthe/muckymouse
- www.dreadlocks.nl

nepdreads bestellen of laten zetten kan bij aisa/mortischa-amsterdam per post of voor je hele hoofd en dan kun je langskomen. nepdreads kosten per stuk 1 euro en je hele hoofd komt rond de 100-160 euro, of door lievelieze - Groningen, zelf dreads en elastiekjes kopen.

dreadwax (knottyboy)kun je bestellen via
www.knottyboy.com en goedkoper bij importeur www.dreadlocks.nl


hoi kunnen jullie mij er ook bijvoegen voor het bijwerken?

groetjes Renske
Oud 02-10-2004, 14:15
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 30-09-2004 @ 23:29 :
ohw ik doe het niet meer met een vriendin.. en ik woon nu in haarlem.. kweet niet of dat nog veranderd kan worden?
But offcourse

Renske, uw wens is mijn bevel
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 02-10-2004, 15:13
acoustic3
acoustic3 is offline
handig, van die trouwe onderdanen
Oud 02-10-2004, 23:56
Verwijderd
Citaat:
FaZ schreef op 02-10-2004 @ 23:53 :
ik heb ze nu iets van n maandje en wil ze echt graag wassen, de ergste jeuk is gelukkig voorbij en er komt nu telkens een lading vetspul van mn hoofdhuid af.. ieuwh...
gewoon wassen, heb ik ook na 3 weken gedaan
ik geloof best dat het beter is als je langer wacht, maar erg kwaad kan het denk ik ook niet.. knottyboy shampoo gebruiken
Oud 03-10-2004, 00:02
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-10-2004 @ 23:56 :
gewoon wassen, heb ik ook na 3 weken gedaan
ik geloof best dat het beter is als je langer wacht, maar erg kwaad kan het denk ik ook niet.. knottyboy shampoo gebruiken
ja.. ik had mn reactie weg gehaald want dit is dus niet mijn naam, maar die van m'n vriend. ik denl wel dat ik t deze week ga wassen want heb al korstjes op m'n hoofd van t krabben...
__________________
We know that the world will hate this..
Advertentie
Oud 03-10-2004, 00:31
MirandaDrummele
MirandaDrummele is offline
dreads zijn vies. rrr.

als ik iemand met dreads zie, krijg ik moordneigingen. of hij of zij moet net een stuk fruit aan het eten zijn. dan heb ik wel respect voor diegene. rrrr. een appel of zo!
Oud 03-10-2004, 00:38
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
en ik heb een hekel aan fruittypetjes
__________________
We know that the world will hate this..
Oud 03-10-2004, 12:59
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
MirandaDrummele schreef op 03-10-2004 @ 00:31 :
dreads zijn vies. rrr.

als ik iemand met dreads zie, krijg ik moordneigingen. of hij of zij moet net een stuk fruit aan het eten zijn. dan heb ik wel respect voor diegene. rrrr. een appel of zo!
__________________
up the downstair
Oud 03-10-2004, 14:24
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
M'n dreads heb ik nu iets van anderhalf jaar en ze zijn nu best wel hard, ik heb het idee dat dat ook een groot deel door knottyboy komt

Maar ik ga ze weer rood doen, want bruin is niet leuk.
Oud 03-10-2004, 18:28
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik heb ze nu 3 maanden, en bij sommigen schiet het idd mooi op, zijn al aardig hard, weinig lossen haren, uitgroei dread mooi mee, maar zitten ook paar tussen waar ik zo moe van wordt... Die schieten gewoon echt voor geen meter op. Maar, ik heb 22 oktober afspraak bij kapper voor grootscheepse bijwerking
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 03-10-2004, 19:10
Verwijderd
Citaat:
MirandaDrummele schreef op 03-10-2004 @ 00:31 :
dreads zijn vies. rrr.

als ik iemand met dreads zie, krijg ik moordneigingen. of hij of zij moet net een stuk fruit aan het eten zijn. dan heb ik wel respect voor diegene. rrrr. een appel of zo!
Dat je geen vrienden hebt kunnen de mensen met dreads niks aan doen...

Dus ga ergens anders spelen.
Oud 03-10-2004, 19:13
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 03-10-2004 @ 18:28 :
Ik heb ze nu 3 maanden, en bij sommigen schiet het idd mooi op, zijn al aardig hard, weinig lossen haren, uitgroei dread mooi mee, maar zitten ook paar tussen waar ik zo moe van wordt... Die schieten gewoon echt voor geen meter op. Maar, ik heb 22 oktober afspraak bij kapper voor grootscheepse bijwerking
Je moet ze echt gewoon of zelf bijwerken of laten bijwerken door iemand die dat doet, want dat is net zo goed. Tenminste... als ik bij mensen bijwerk, dan doe ik ook hun haar met elastiekjes en ik haak bovendien ook alle losse plukjes haar in de dread terug, iets wat ze bij de kapper niet doen. Het scheelt wel bergen geld. Kapper bijwerken vind ik onnodig ( maar ok ik doe het ook nooit, wie weet vind ik het geweldig )
Oud 03-10-2004, 19:40
Verwijderd
hey, zijn er mensen die regio groningen/assen dreads zetten? een vriendin van mij wil dreads, maar ik heb haar maar aangeraden dat niet bij de kapper te laten doen. dus is er iemand in die omgeving die dat doet????
Oud 03-10-2004, 20:53
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ik heb mn dreads nu 10 maanden, de meeste zijn intussen best goed hard en ik gebruik zelden wax.
sommigen zijn echt flut, die kan ik zo uitelkaar halen en zitten niet eens inelkaar en doordat ik mn haar heb geblondeerd zitten en meer haken in
ik twijfel of ik ze eruit zal halen, het is uiteindelijk toch niet wat ik verwacht had
Oud 03-10-2004, 20:58
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 03-10-2004 @ 19:13 :
Je moet ze echt gewoon of zelf bijwerken of laten bijwerken door iemand die dat doet, want dat is net zo goed. Tenminste... als ik bij mensen bijwerk, dan doe ik ook hun haar met elastiekjes en ik haak bovendien ook alle losse plukjes haar in de dread terug, iets wat ze bij de kapper niet doen. Het scheelt wel bergen geld. Kapper bijwerken vind ik onnodig ( maar ok ik doe het ook nooit, wie weet vind ik het geweldig )

Bij mij in omgeving kan niemand dat Of ze hebben zich nog niet aangeboden...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 03-10-2004, 20:59
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Urm schreef op 03-10-2004 @ 19:40 :
hey, zijn er mensen die regio groningen/assen dreads zetten? een vriendin van mij wil dreads, maar ik heb haar maar aangeraden dat niet bij de kapper te laten doen. dus is er iemand in die omgeving die dat doet????
Ik ga binnenkort dreads zetten bij een vriend van me, als dat goed gaat, dan wil ik het wel proberen... Maar nu nog niet dus Wil eerst even zeker weten dat ik het wel een beetje kan
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Ads door Google
Oud 03-10-2004, 21:19
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 03-10-2004 @ 20:59 :
Ik ga binnenkort dreads zetten bij een vriend van me, als dat goed gaat, dan wil ik het wel proberen... Maar nu nog niet dus Wil eerst even zeker weten dat ik het wel een beetje kan
haha, ja ik wou het ook wel proberen opzich..maar denk niet dat zij daar blij van wordt
Oud 03-10-2004, 21:30
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
zo erg is het anders niet hoor!
ik heb mn dreads ook eigenlijk zelf gezet, een vriendin heeft meegeholpen en het resultaat is gewoon goed.
op 1 klein ding na...dat de hokjes niet goed verdeeld zijn en ik dus nu een 'kale'plek heb midden op mn achterhoofd
maar het is echt niet moeilijk ofzo
ik zou t gewoon doen, met goede voorbereiding en tips enzo
Oud 03-10-2004, 21:51
Verwijderd
ik ben echt een tegenstander van het zelf doen, of door zomaar een vriend laten doen, vaak hebben die vrienden geen flauw idee hoe 'profs' het doen, of weten neit hoe ze vakjes moeten maken (en opeeens heb je dikke en dunne dreads met haren van de linkerkant voor je hoofd vast aan een dreads ergens aan de reachterkant) en en kloten maar wat aan

als het fout gaat (en je bent een beetje ijdel of perfectionistisch) dan verneuk je je haar echt en dan baal je dat je het niet gewoon goed had laten doen..
Oud 03-10-2004, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 03-10-2004 @ 21:51 :
ik ben echt een tegenstander van het zelf doen, of door zomaar een vriend laten doen, vaak hebben die vrienden geen flauw idee hoe 'profs' het doen, of weten neit hoe ze vakjes moeten maken (en opeeens heb je dikke en dunne dreads met haren van de linkerkant voor je hoofd vast aan een dreads ergens aan de reachterkant) en en kloten maar wat aan

als het fout gaat (en je bent een beetje ijdel of perfectionistisch) dan verneuk je je haar echt en dan baal je dat je het niet gewoon goed had laten doen..
oneens. ik wou echt dat ik het bij gewoon een kennis heb laten doen. ik heb er dus enorm veel voor betaald, en ze waren niet eens mooi. als ik nu de fotos van toen zie denk ik ook echt ' ' sommige dreads heel dun, andere heel dik (en dan heb ik het wel over bovenop mn hoofd...aan de zijkant is natuurlijk logisch dat ze wat dunner zijn), sommige waren gewoon plakken...niet rond zeg maar, en ook wel een soort van krullen erin, maar dan lelijke die er niet meer uit wilden. sommige stukken waren mooi dread, andere echt gigantisch 'haar' . en ook al in het begin van die plukjes eruit die je dus met een haaknaald er weer bij in moet stoppen. tuurlijk zijn ze in het begin niet zo mooi, maar mijne waren wel uberlelijk. ik heb daarna een vriendin van me een schaar gegeven en zij heeft overal stukken dread aan de zijkanten bij weggeknipt, zodat ze een beetje een ronde (in dit geval waren ze eerst wat vierkant) vorm kregen. maand later leerde ik een jongen kennen die zelf hele mooie dreads kon zetten nouuu wat had ik toen een spijt.

inmiddels 2 jaar verder en mijn dreadjes zijn mooi <3

maar mortischa, zette jij zelf ook geen dreads? of haal ik je nu in de war met iemand anders?
Oud 03-10-2004, 22:49
Verwijderd
hmm, wat ik doe als ik dreads heb die niet zo willen dreaden, dus die je makkelijk uit elkaar kan halen, gewoon weer even kammetje pakken en even bijdreaden dat het weer wat strakker is, werkt goed
Oud 04-10-2004, 00:02
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Urm schreef op 03-10-2004 @ 22:10 :
oneens. ik wou echt dat ik het bij gewoon een kennis heb laten doen. ik heb er dus enorm veel voor betaald, en ze waren niet eens mooi. als ik nu de fotos van toen zie denk ik ook echt ' ' sommige dreads heel dun, andere heel dik (en dan heb ik het wel over bovenop mn hoofd...aan de zijkant is natuurlijk logisch dat ze wat dunner zijn), sommige waren gewoon plakken...niet rond zeg maar, en ook wel een soort van krullen erin, maar dan lelijke die er niet meer uit wilden. sommige stukken waren mooi dread, andere echt gigantisch 'haar' . en ook al in het begin van die plukjes eruit die je dus met een haaknaald er weer bij in moet stoppen. tuurlijk zijn ze in het begin niet zo mooi, maar mijne waren wel uberlelijk. ik heb daarna een vriendin van me een schaar gegeven en zij heeft overal stukken dread aan de zijkanten bij weggeknipt, zodat ze een beetje een ronde (in dit geval waren ze eerst wat vierkant) vorm kregen. maand later leerde ik een jongen kennen die zelf hele mooie dreads kon zetten nouuu wat had ik toen een spijt.

inmiddels 2 jaar verder en mijn dreadjes zijn mooi <3

maar mortischa, zette jij zelf ook geen dreads? of haal ik je nu in de war met iemand anders?
Is altijd zo dat het goed en slecht uit kan pakken. Ik heb er hele mooie dreads tussen zitten, maar idd ook enkelen die niet echt rond willen worden nog, maar dat komt vanzelf. Maar heeft niets met wel of niet prof laten doen te maken denk ik.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 04-10-2004, 00:13
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 04-10-2004 @ 00:02 :
Is altijd zo dat het goed en slecht uit kan pakken. Ik heb er hele mooie dreads tussen zitten, maar idd ook enkelen die niet echt rond willen worden nog, maar dat komt vanzelf. Maar heeft niets met wel of niet prof laten doen te maken denk ik.
ik wou nu dat ik er close up fotos van had gemaakt dan postte ik ze en zou je zeggen 'OMG je hebt fucking gelijk, wat een monsterdingen' en als je toch iets van E200 neertelt bij een kapper die goed bekend staat (kinki) mag je toch minstens verwachten dat ze dat ook zelf even goed in orde maken. had ik hetzelfde resultaat gehad als ik het bij een vage kennis had laten doen, had je mij niet horen klagen.
Oud 04-10-2004, 15:37
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 03-10-2004 @ 18:28 :
Ik heb ze nu 3 maanden, en bij sommigen schiet het idd mooi op, zijn al aardig hard, weinig lossen haren, uitgroei dread mooi mee, maar zitten ook paar tussen waar ik zo moe van wordt... Die schieten gewoon echt voor geen meter op. Maar, ik heb 22 oktober afspraak bij kapper voor grootscheepse bijwerking
dat heb ik ook
een aantal zijn mooi, geen losse haren, beginnen al harder te worden. maar ik heb ook dreads die heel zacht zijn, waar ik elke dag de haren opnieuw in moet haken omdat ze er meteen uitglijden, en waar haken of bobbels inzitten die ik niet wegkrijg. Daar heb ik nu maar kraaltjes om heen gedaan
Oud 04-10-2004, 18:14
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Dat bovenstaande heeft er allemaal weinig mee te maken, hoe ze gezet zijn. Dat heeft gewoon te maken met je haarsoort, hoe je je dreads bijhoudt en hoe vaak je het wast.

Slecht zetten houdt gewoon in, zoals aisa al zei; plukken niet duidelijk in vakjes verdelen ( het lijkt simpeler dan het is namelijk ), te los touperen, met een verkeerde kam touperen, permanentvloeistof te kort ( of te lang) laten zitten etc.

Dus daar moet je gewoon goed op letten en ik zou het zeker niet laten doen bij iemand die het nog nooit gedaan heeft, en denkt dat ie het wel kan.
Oud 04-10-2004, 18:27
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
mijne zijn ook gezet door twee mensen die nog nooit dreads hadden gezet en zijn wel ok hoor.
maar ik vind dikte verschillen wel leuk.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 04-10-2004, 20:59
paranoid
paranoid is offline
ik heb ze vanavond gewassen, heb eerst de elastiekjes eruit gehaald en toen gewassen en toen de elastiekjes erweer ingedaan, omdat ik bang was dat die troep aan en onder m'n elastiekjes zou blijven hangen. ze zijn nog nat zelfs na het fohnen... heb nu nog geen zin om knottyboy wax erin te doen dus dat komt morgen wel weer.. ben erg blij dat ik het heb gedaan ze zien er meteen beter uit en heb weer een lekker fris gevoel.. ze waren echt ranzig!
Oud 04-10-2004, 21:00
Kit
Avatar van Kit
Kit is offline
ja ik heb mijn dreads laten zetten bij de kapper.

Ik dread zelf ook en sja als ik mijn haar zelf had kunnen dreaden dan had ik hetzelfde effect gekregen want het lijkt zo ingewikkeld dat je er wel ff een paar honderd euro voor betaald, maar dat valt allemaal wel mee. Maar ik ben dan ookwel erg perfectionistisch met iemand anders zn haar, als je dat niet bent kan je er beter niet aan beginnen om het door iemand te laten zetten die niet goed weet wat hij/zij doet.
__________________
teddybeer...
Oud 04-10-2004, 21:37
Verwijderd
Even zomaar tussendoor een schattige quote van een van mn stagekinders: juf, ben je zo met dat haar geboren?
Toen ik zei van niet was ze erg geschokt
Oud 05-10-2004, 11:05
acoustic3
acoustic3 is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 04-10-2004 @ 21:37 :
Even zomaar tussendoor een schattige quote van een van mn stagekinders: juf, ben je zo met dat haar geboren?
Toen ik zei van niet was ze erg geschokt
grappig,

het arme kind houd er toch geen trauma aan over


xxx Renske
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Dreadtopic, deel 18!
Qamra
500 29-10-2006 20:40
Lifestyle Algemeen Dreadstopic deel 13
Verwijderd
501 17-01-2005 15:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30.