Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2004, 10:15
Verwijderd
[QUOTE]Machiavelli schreef op 12-10-2004 @ 23:05 :
Citaat:

Het zou wel de indruk wekken dat de school achter de inhoud staat.
Staan ze dan wel achter de inhoud van de pauze?Daar staat anders ook alleen maar rommel in.

Citaat:
Sommige mensen zijn nou eenmaal walgelijk bekrompen. Niet jouw probleem net zoals het niet hun probleem is hoe ongelooflijk ruimdenkend jij jezelf wel niet vind.
Dan probeer je ze te informeren en jaja ze zijn bekrompen ofdat een excuus is om een groep uittesluiten van informatie over hun geaardheid

Citaat:

Er is niks mis met bekrompen zijn.
Als je verstoken wilt blijven van gezond verstand is ook prima hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2004, 10:42
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
makelville schreef op 13-10-2004 @ 11:15 :
Als je verstoken wilt blijven van gezond verstand is ook prima hoor
In jouw ogen is het tolereren van zulke rommel 'gezond verstand' en dat is jouw goedrecht. In onze ogen is het geloof in het O.T. en haar inhoud 'gezond verstand', en dat moet je ook kunnen respecteren. Waar jij in gelooft is een theorie en dat mag je van mij part je hele leven blijven doen, maar er zijn mensen die andere theorieën aanhangen en jouw mening is niet de absolute waarheid... handel daar dus ook niet naar .
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 10:51
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik respecteer het geloof van andere mensen in het O.T., maar ik respecteer het niet als ze dat boek aanvoeren als reden/excuus om andere groepen mensen te discrimineren.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 10:52
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-10-2004 @ 11:51 :
Ik respecteer het geloof van andere mensen in het O.T., maar ik respecteer het niet als ze dat boek aanvoeren als reden/excuus om andere groepen mensen te discrimineren.
Ik discrimineer mensen die homoseksueel zijn niet, maar ik verwerp wel hun handelingen!
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 10:55
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 11:52 :
Ik discrimineer mensen die homoseksueel zijn niet, maar ik verwerp wel hun handelingen!
Nou, je geschreeuw en geblaat en aanstellerij eerder in dit topic kwam anders behoorlijk homofoob over. Als je ze niet discrimineert, waarom sta je dan niet toe dat die blaadjes woren neergelegd op school zodat mensen zich kunnen informeren?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:04
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-10-2004 @ 11:55 :
Nou, je geschreeuw en geblaat en aanstellerij eerder in dit topic kwam anders behoorlijk homofoob over. Als je ze niet discrimineert, waarom sta je dan niet toe dat die blaadjes woren neergelegd op school zodat mensen zich kunnen informeren?
Homoseksualiteit als daad wijs ik onherroepelijk af. Ook propagandablaadjes daarvoor. Deze kunnen mensen erg beschadigen en op slechte gedachten brengen.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:05
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 12:04 :
Homoseksualiteit als daad wijs ik onherroepelijk af. Ook propagandablaadjes daarvoor. Deze kunnen vrome mensen erg beschadigen.
Ow ja, want als ze erover lezen, worden ze 1-2-3- allemaal spontaan ook homosexueel....
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:08
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-10-2004 @ 12:05 :
Ow ja, want als ze erover lezen, worden ze 1-2-3- allemaal spontaan ook homosexueel....
Nee maar als er in een tijdschrift ook zo positief zou worden gesproken over bijv. stelen of moorden zet dit net zo goed aan tot foute daden.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:09
CzechStudent
CzechStudent is offline
Het gedrag van die religieuze scholen is verwerpelijk.

Ook het gedrag van mijn medeforummers met joodse achtergrond spreekt mij niet aan. Klaarblijkelijk is het in hun geheugen niet opgeslagen dat in de shoah (holocaust) naast miljoenen joden ook tienduizenden homoseksuelen werden afgemaakt als beesten.

Homofobie is even afschrikwekkend als antisemitisme en Roma-discriminatie.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:11
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
CzechStudent schreef op 13-10-2004 @ 12:09 :
Het gedrag van die religieuze scholen is verwerpelijk.

Ook het gedrag van mijn medeforummers met joodse achtergrond spreekt mij niet aan. Klaarblijkelijk is het in hun geheugen niet opgeslagen dat in de shoah (holocaust) naast miljoenen joden ook tienduizenden homoseksuelen werden afgemaakt als beesten.

Homofobie is even afschrikwekkend als antisemitisme en Roma-discriminatie.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:11
CzechStudent
CzechStudent is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 11:08 :
Nee maar als er in een tijdschrift ook zo positief zou worden gesproken over bijv. stelen of moorden zet dit net zo goed aan tot foute daden.
Homoseksualiteit is dus gelijk te stellen aan economische misdrijven?

Neen, want een homoseksueel stel begaat met wederzijdse instemming een zonde. Er is geen slachtoffer, zoals bij diefstal of levensberoving.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 12:04 :
Homoseksualiteit als daad wijs ik onherroepelijk af. Ook propagandablaadjes daarvoor. Deze kunnen mensen erg beschadigen en op slechte gedachten brengen.
Ben je werkelijk zo dom of doe je alsof?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 12:08 :
Nee maar als er in een tijdschrift ook zo positief zou worden gesproken over bijv. stelen of moorden zet dit net zo goed aan tot foute daden.
Want stelen en moorden is te vergelijken met homosexualiteit, wou je zeggen?
En als je over homosexualiteit leest, zet het je daartoe aan? Waarom ben ik dan nog steeds geen homo, en met mij velen anderen ook niet?
Als je alles meent wat je zegt, moet je je eens serieus na laten kijken.

Ow, en zo achterlijk lachen naar ChechStudent is nergens voor nodig, want die heeft hartstikke gelijk! (Hoewel 't natuurlijk geen zonde is)
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:17
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
CzechStudent schreef op 13-10-2004 @ 12:11 :
Homoseksualiteit is dus gelijk te stellen aan economische misdrijven?

Neen, want een homoseksueel stel begaat met wederzijdse instemming een zonde. Er is geen slachtoffer, zoals bij diefstal of levensberoving.
Als mensen zulke daden willen begaan moeten ze dat vooral lekker zelf weten, maar ga er geen reclame over lopen maken en ongevraagd mensen daar mee lastigvallen.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:19
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 12:17 :
Als mensen zulke daden willen begaan moeten ze dat vooral lekker zelf weten, maar ga er geen reclame over lopen maken en ongevraagd mensen daar mee lastigvallen.
Het is geen reclame, maar voorlichting.
Ze vallen je niet lastig. Als je het niet wilt lezen, lees het dan niet, maar geef andere mensen wél de kans zich te informeren.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:21
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-10-2004 @ 12:19 :
Het is geen reclame, maar voorlichting.
Ze vallen je niet lastig. Als je het niet wilt lezen, lees het dan niet, maar geef andere mensen wél de kans zich te informeren.
Moeten er bij 'voorlichting' zulke vieze plaatjes bij en vreselijke teksten? Kom op zeg dat kan véél neutraler. En natuurlijk zal er op scholen over gesproken worden op een bepaald moment, maar wel op de manier van de school én op het tijdstip dat ze zelf willen.
En ik denk dat als ze (iig bij mij) op school een poll zouden houden de meerderheid die boekjes toch wel afwijst/er totaal geen behoefte aan heeft.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:23
CzechStudent
CzechStudent is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 11:17 :
Als mensen zulke daden willen begaan moeten ze dat vooral lekker zelf weten, maar ga er geen reclame over lopen maken en ongevraagd mensen daar mee lastigvallen.
Zolang bepaalde mensen met een reusachtig bord voor de kop lopen is dat nodig hoor. Ik zou geen homoseksuele jongen in een gereformeerd gezin op een gereformeerde school in Barneveld willen zijn.

Die scholen moeten dat blad accepteren en aan alle studenten geven, of ze dat nou fijn vinden of niet. Desnoods maar via de rechter en onder politiedwang.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:24
CzechStudent
CzechStudent is offline
[QUOTE]Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 11:21 :
Moeten er bij 'voorlichting' zulke vieze plaatjes bij en vreselijke teksten? Kom op zeg dat kan véél neutraler. En natuurlijk zal er op scholen over gesproken worden op een bepaald moment, maar wel op de manier van de school én op het tijdstip dat ze zelf willen./quote]
Volgens mij vielen die plaatjes best wel mee.
Citaat:
En ik denk dat als ze (iig bij mij) op school een poll zouden houden de meerderheid die boekjes toch wel afwijst/er totaal geen behoefte aan heeft.
Als dat niet zo zou zijn zouden die boekjes ook niet nodig zijn, lijkt me?
Waar denk je dat die boekjes voor zijn?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:26
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
CzechStudent schreef op 13-10-2004 @ 12:23 :
Zolang bepaalde mensen met een reusachtig bord voor de kop lopen is dat nodig hoor. Ik zou geen homoseksuele jongen in een gereformeerd gezin op een gereformeerde school in Barneveld willen zijn.

Die scholen moeten dat blad accepteren en aan alle studenten geven, of ze dat nou fijn vinden of niet. Desnoods maar via de rechter en onder politiedwang.
Dat moeten die mensen toch lekker zelf weten denk ik zo?

En dan krijgen mensen onder dwang zulke boekjes, denk je dat dat enig positief effect zal hebben ik denk eerder dat dat alleen nog maar méér afschuw oproept.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:27
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 12:21 :
Moeten er bij 'voorlichting' zulke vieze plaatjes bij en vreselijke teksten? Kom op zeg dat kan véél neutraler. En natuurlijk zal er op scholen over gesproken worden op een bepaald moment, maar wel op de manier van de school én op het tijdstip dat ze zelf willen.
En ik denk dat als ze (iig bij mij) op school een poll zouden houden de meerderheid die boekjes toch wel afwijst/er totaal geen behoefte aan heeft.
Twee zoenende jongens is niet meer of minder vies dan een zoenend jongen en meisje. Dat jij dat wél vindt, toont alleen maar meer je bekrompenheid aan.
En dat 'demanier van de school én op het tijdstip dat ze zelf willen' is natuurlijk een mooi excuus om je achter te verschuilen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:27
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
CzechStudent schreef op 13-10-2004 @ 12:24 :

Waar denk je dat die boekjes voor zijn?
Goedpraten en propaganderen van homoseksuele praktijken.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:29
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-10-2004 @ 12:27 :
En dat 'demanier van de school én op het tijdstip dat ze zelf willen' is natuurlijk een mooi excuus om je achter te verschuilen.
Waarom zouden er anders speciale scholen zijn? Juist ja, om les te geven op de grondslag van de leerlingen.... niet die van de 'mainstream' anders zouden die scholen net zo goed kunnen worden opgeheven.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:30
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
en dit is nou een goede reden warom "speciale" scholen verboden moeten worden en we via de staat moeten gaan lesgeven in staats-scholen. dan voorkomen we dit soort verkeerde indoctrintie.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:30
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-10-2004 @ 12:27 :
Dat jij dat wél vindt, toont alleen maar meer je bekrompenheid aan.
Ik bekrompen? Ik ken anders genoeg 'homoseksueel' geaarde mensen die je het tegendeel zullen beweren .
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:31
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 13-10-2004 @ 12:30 :
en dit is nou een goede reden warom "speciale" scholen verboden moeten worden en we via de staat moeten gaan lesgeven in staats-scholen. dan voorkomen we dit soort verkeerde indoctrintie.
Ja dag dat nooit.

Dan nog liever thuis theorie-onderwijs.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:31
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 12:27 :
Goedpraten en propaganderen van homoseksuele praktijken.
Het hoeft niet 'goedgepraat' te worden, want er ís niets om goed te praten, aangezien homofilie in de eesrte plaats al niet 'fout' is.
En nogmaals: het propagandeert het niet, het licht voor. Of denk je dat de Nederlandse overheid wil dat iedereen homosexueel 'wordt'?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:32
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 12:31 :
Ja dag dat nooit.

Dan nog liever thuis theorie-onderwijs.
er zijn tal van vieze islamitische en orthodoxe scholen waar je echt foute dingen leert. dat moet echt eens afgelopen zijn
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:33
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-10-2004 @ 12:31 :

En nogmaals: het propagandeert het niet, het licht voor. Of denk je dat de Nederlandse overheid wil dat iedereen homosexueel 'wordt'?
Nee, maar de overheid wil wel dat iedereen homoseksualiteit normaal moet vinden terwijl er in 't ot toch heeeel anders over wordt gesproken.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:33
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 12:30 :
Ik bekrompen? Ik ken anders genoeg 'homoseksueel' geaarde mensen die je het tegendeel zullen beweren .
Dat je 'homosexueel' al tussen haakjes zet, bewijst al het tegenovergestelde. En als ik je posts zo less, geloof ik er geen bal van. En haal die ook maar weg, want dat wil niet zeggen dat ik het opeens allemaal wél leuk vind wat je post.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:33
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 13-10-2004 @ 12:32 :
er zijn tal van vieze islamitische en orthodoxe scholen waar je echt foute dingen leert. dat moet echt eens afgelopen zijn
Ik wil ook mijn diploma halen.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:34
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 12:33 :
Nee, maar de overheid wil wel dat iedereen homoseksualiteit normaal moet vinden terwijl er in 't ot toch heeeel anders over wordt gesproken.
Ja, iedereen zou homosexualiteit normaal moeten vinden of tenminste moeten accepteren. En als ik jouw reacties zo zie, concludeer ik dat er nog een lange weg te gaan is.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:35
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-10-2004 @ 12:33 :
want dat wil niet zeggen dat ik het opeens allemaal wél leuk vind wat je post.
net alsof mij dat iets kan schelen
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:36
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 12:35 :
net alsof mij dat iets kan schelen
Doe dan ook niet zo je best.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:39
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-10-2004 @ 12:34 :
Ja, iedereen zou homosexualiteit normaal moeten vinden of tenminste moeten accepteren. En als ik jouw reacties zo zie, concludeer ik dat er nog een lange weg te gaan is.
Ik weet dat zulke dingen voorkomen, ik zal zelf de laatste zijn die er met een geweer achteraan zou gaan rennen, maar het propageren ervan gaat me veel en veels te ver.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-10-2004 @ 12:34 :
Ja, iedereen zou homosexualiteit normaal moeten vinden of tenminste moeten accepteren. En als ik jouw reacties zo zie, concludeer ik dat er nog een lange weg te gaan is.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:40
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 12:39 :
Ik weet dat zulke dingen voorkomen, ik zal zelf de laatste zijn die er met een geweer achteraan zou gaan rennen, maar het propageren ervan gaat me veel en veels te ver.


VOORLICHTEN
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:40
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 13-10-2004 @ 12:39 :
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:41
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 12:40 :
*We hebben geen braak-smiley*
Die zou hier wel gepast zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:42
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 12:39 :
Ik weet dat zulke dingen voorkomen, ik zal zelf de laatste zijn die er met een geweer achteraan zou gaan rennen, maar het propageren ervan gaat me veel en veels te ver.
propageren? bedoel je dat voorlichting over homoseksualiteit mensen homoseksueel maakt?

mischien moet je eens wat lezen over het hoe&waarom.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 12:40 :
Jullie gelovigen sporen niet, laat die mensen toch gewoon lekker.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:42
CzechStudent
CzechStudent is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 11:33 :
Nee, maar de overheid wil wel dat iedereen homoseksualiteit normaal moet vinden terwijl er in 't ot toch heeeel anders over wordt gesproken.
Nederland is niet gebaseerd op het 'OT' (dat heet voor mij de Tenach).
Als je dat wil zal je een land moeten stichten dat wel gebaseerd is op dat boek, maar ik ga niet mee.

http://www.jewsnotzionists.org/

[The Torah] forbids us to strive for the reunion or possession of the land by any but spiritual means
-Rabbi S. R. Hirsch

Not via our desire did we leave the land of Israel, and not via our power will we come back to the land of Israel.
- Rabbi S.D. Schneerson


http://www.jewsagainstzionism.com/

http://www.netureikarta.org/
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:43
CzechStudent
CzechStudent is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 13-10-2004 @ 11:42 :
Jullie gelovigen sporen niet, laat die mensen toch gewoon lekker.
Hohoho.. Ik ben een keppeltjesdragende Tsjechische jood die uitstekend spoort IMHO.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:44
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 13-10-2004 @ 12:42 :
Jullie gelovigen sporen niet, laat die mensen toch gewoon lekker.


Zie je, Staafmixer, zie je? Jouw soort is hier de schuld van!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:48
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
CzechStudent schreef op 13-10-2004 @ 12:43 :
Hohoho.. Ik ben een keppeltjesdragende Tsjechische jood die uitstekend spoort IMHO.
Als je zo kippah-dragend frum zou zijn zou je homoseksualiteit niet goedkeuren....
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:48
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-10-2004 @ 12:44 :


Zie je, Staafmixer, zie je? Jouw soort is hier de schuld van!
Ik voel me vereerd!
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:51
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
CzechStudent schreef op 13-10-2004 @ 12:43 :
Hohoho.. Ik ben een keppeltjesdragende Tsjechische jood die uitstekend spoort IMHO.
OMG dit is toch niet stiekem Fleet Admiral hè

die zit toch in czechland momenteel?
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:53
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 12:48 :
Ik voel me vereerd!
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-10-2004 @ 12:12 :
Ben je werkelijk zo dom of doe je alsof?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:53
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 12-10-2004 @ 15:05 :
Niemand die je dwingt zo'n blaadje te pakken, maar mensen die wel de mogelijkheid willen hebben om zo'n blad te hebben ontneem je wel de mogelijkheid
Dan bestellen ze die toch lekker als ze thuis zijn, maar ik wil er niet mee geconfronteerd worden.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:53
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 13-10-2004 @ 12:51 :
OMG dit is toch niet stiekem Fleet Admiral hè

die zit toch in czechland momenteel?
Nee, hij is te slim, verstandig en genuanceerd om Vloot te zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:54
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 13-10-2004 @ 12:53 :
Dan bestellen ze die toch lekker als ze thuis zijn, maar ik wil er niet mee geconfronteerd worden.
Dat hoeft toch ook niet? Jij hebt je oogkleppen toch op?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.