Oud 10-06-2005, 17:24
Verwijderd
Nog een paar tijd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2005, 17:57
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Godver, kan niet wachten, laat ze opschieten!
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 23:42
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
de demo voor de PC is uit nu aant downloaden...kben benieuwd
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 00:28
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
jeej ik doe vrolijk mee.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 00:33
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
weet iemand waar ik die demo kan downen waar de snelheid boven de 30kb/sec ligt?? alles wat ik kan vinden is zó traag...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 00:36
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
http://filemirror.i3d.nl/index.html
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 00:50
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
"service unavailable"
maar ik heb al een snelle gevonden op gamershell..die gaat voor the time being voluit
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 04:51
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Als ik morgen wakker word heb ik m binnen .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 09:29
Verwijderd
Hijs vet.

Zoveel mensen en zoveel chaos.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 14:14
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
w00t hij is tof.
Lekker snipen boven op een huisje dit spel gaat de shit worden.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 18:02
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
hij is zeker sweet...et is alleen flink wennen aan de wapens...ze 'voelen' heel anders dan de wapens in Desert Combat...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 18:16
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Hij is wel gaaf ja. Alleen kan iemand me ff uitleggen hoe je moet opstijgen met een vliegtuig. Heb deeltje een namelijk niet gespeeld en weet dus de keys ervoor niet. Ook kom ik er nog niet helemaal uit hoe je moet chatten maar dat zal aan m'n microfoon die niet is aangesloten liggen denk ik...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 20:04
Verwijderd
Screens?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 20:25
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
Citaat:
wammus schreef op 11-06-2005 @ 19:16 :
Hij is wel gaaf ja. Alleen kan iemand me ff uitleggen hoe je moet opstijgen met een vliegtuig. Heb deeltje een namelijk niet gespeeld en weet dus de keys ervoor niet. Ook kom ik er nog niet helemaal uit hoe je moet chatten maar dat zal aan m'n microfoon die niet is aangesloten liggen denk ik...
Mischien moet je eens je key settings door gaan kijken. Dan kom je overal achter.
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 23:22
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Vind hem zwaar tegenvallen, vooral grafisch, is hij nu zo zwaar en nog ziet het er niet al te best uit
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 23:46
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
wammus schreef op 11-06-2005 @ 19:16 :
Hij is wel gaaf ja. Alleen kan iemand me ff uitleggen hoe je moet opstijgen met een vliegtuig. Heb deeltje een namelijk niet gespeeld en weet dus de keys ervoor niet. Ook kom ik er nog niet helemaal uit hoe je moet chatten maar dat zal aan m'n microfoon die niet is aangesloten liggen denk ik...
Je moet gewoon w indrukken om gas te geven en daarna alleen de muis op tijd naar boven (of beneden, ligt aan je instellingen) doen

Edit:
Citaat:
Jolt schreef op 12-06-2005 @ 00:22 :
Vind hem zwaar tegenvallen, vooral grafisch, is hij nu zo zwaar en nog ziet het er niet al te best uit
Ik vind het opzich wel weer een leuk spel en over de graphics heb ik niet echt een goed oordeel aangezien ik hem maar op een radeon 9000 van 64 mb speel .
__________________
Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.

Laatst gewijzigd op 11-06-2005 om 23:53.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 00:41
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 12-06-2005 @ 00:22 :
Vind hem zwaar tegenvallen, vooral grafisch, is hij nu zo zwaar en nog ziet het er niet al te best uit
De game op zich is wel leuk...maar grafisch is ie idd niet zó super...beter dan BF1 natuurlijk, maar sommige sites zeiden dat je bijna fotorealistische beelden had...en dat is zwaar overdreven..
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 10:31
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 12-06-2005 @ 01:41 :
De game op zich is wel leuk...maar grafisch is ie idd niet zó super...beter dan BF1 natuurlijk, maar sommige sites zeiden dat je bijna fotorealistische beelden had...en dat is zwaar overdreven..
Het is best mogelijk als je die Anti-aliasing etc. op zijn hoogst hebt staan.
Trouwens, voor de gene die hem nog gaan spelen.
Niet schrikken als je de eerste keer opstart en vergeten bent die videoresolutie omhoog te halen, echt lelijk.

Weet iemand hoe hoog mijn videoinstellingen kunnen staan met een Nvidia 6600GT samen met een P4 2,4 Ghz - 512RAM.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-06-2005, 12:06
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb m gisteravond nog een tijdje zitten spelen maar ik vind de demo in ieder geval veelbelovend. Dat de graphics dan niet zo mooi zijn als dat word beweert vind ik niet zo erg. Het is heel erg speelbaar en ik denk dat ik hier nog aardig wat uurtjes aan kwijt ga raken.

Ik heb het origineel nooit echt fanatiek gespeeld ivm het gebrek aan een pc die m aan kon dus ik suck er nog behoorlijk hard in. Heeft iemand nog wat tips voor me hoe ik een beetje beter kan worden? Ik word nu iedere keer afgemaakt voordat ik uberhaupt door heb waar m'n enemy staat . Ik heb in de pczone ook gelezen dat het mogelijk zou zijn comandant enzo te worden. Kan iemand me daar ook wat meer over vertellen of is dat in de demo allemaal nog niet mogelijk en moet ik tot de 24e (in het reclamestukje voordat de demo echt begint staat volgens mij dat ie de 24e uit komt ) wachten om daar achter te komen?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 12:34
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
wammus schreef op 12-06-2005 @ 13:06 :
Ik heb m gisteravond nog een tijdje zitten spelen maar ik vind de demo in ieder geval veelbelovend. Dat de graphics dan niet zo mooi zijn als dat word beweert vind ik niet zo erg. Het is heel erg speelbaar en ik denk dat ik hier nog aardig wat uurtjes aan kwijt ga raken.

Ik heb het origineel nooit echt fanatiek gespeeld ivm het gebrek aan een pc die m aan kon dus ik suck er nog behoorlijk hard in. Heeft iemand nog wat tips voor me hoe ik een beetje beter kan worden? Ik word nu iedere keer afgemaakt voordat ik uberhaupt door heb waar m'n enemy staat . Ik heb in de pczone ook gelezen dat het mogelijk zou zijn comandant enzo te worden. Kan iemand me daar ook wat meer over vertellen of is dat in de demo allemaal nog niet mogelijk en moet ik tot de 24e (in het reclamestukje voordat de demo echt begint staat volgens mij dat ie de 24e uit komt ) wachten om daar achter te komen?
Voor dat commandant gedoe moet je maar even op caps lock drukken. Probeer dit in een singleplayer game, want in multiplayer is die rol denk ik meer weggelegd voor ervaren spelers. Verder heb ik battlefield 1 en vietnam beide niet heel actief gespeeld, maar toch had ik daar nooit problemen met het zien van mijn vijanden zodra ze mij doodschieten en in battlefield 2 heb ik dat wel. Het zal dus gewoon wel een goede tactiek zijn: zorgen dat je niet opvalt.

Verder nog een tip: zet zelf even een local server op. Je kan dan zolang als je wilt spelen (want de counter start niet zolang je maar in je eentje bent) en je kan heel goed oefenen met vliegtuigen en helicopters.
__________________
Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 14:05
Carriteras
Avatar van Carriteras
Carriteras is offline
Echt een mooi spel, ik ga meteen beginnen aan een clan

Ik heb een vraagje, ik ahd ergens gelezen dat je als commander je kon verschuilen in je 'commander vehicle' en zo kon niemand je doden. Hoe doe je dit?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 14:19
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 12-06-2005 @ 13:34 :
Voor dat commandant gedoe moet je maar even op caps lock drukken. Probeer dit in een singleplayer game, want in multiplayer is die rol denk ik meer weggelegd voor ervaren spelers. Verder heb ik battlefield 1 en vietnam beide niet heel actief gespeeld, maar toch had ik daar nooit problemen met het zien van mijn vijanden zodra ze mij doodschieten en in battlefield 2 heb ik dat wel. Het zal dus gewoon wel een goede tactiek zijn: zorgen dat je niet opvalt.

Verder nog een tip: zet zelf even een local server op. Je kan dan zolang als je wilt spelen (want de counter start niet zolang je maar in je eentje bent) en je kan heel goed oefenen met vliegtuigen en helicopters.
Tnx voor je tips dat ga ik zeker proberen. Het vliegen gaat me nu wel al beter af. Ik kwam al van de grond en na 2 x tegen een berg te zijn gevlogen (Ik zat niet bij amerika maar die andere daar zit het vliegveld helemaal achter in met de opstijgbaan recht op de bergen gericht ) kreeg ik door hoe ik een beetje moest sturen. Helaas heb ik alleen een muis en toetsenbord tot mijn beschikking en dat is nogal lastig sturen en richten tegelijk. Ik ga dus van de week als ik weer geld heb een joystick kopen. Dan zal het denk ik wel al wat beter gaan.

Citaat:
Carriteras schreef op 12-06-2005 @ 15:05 :
Echt een mooi spel, ik ga meteen beginnen aan een clan

Ik heb een vraagje, ik ahd ergens gelezen dat je als commander je kon verschuilen in je 'commander vehicle' en zo kon niemand je doden. Hoe doe je dit?
Ik heb er wel interesse in om daarbij te kunnen komen. Heb je een website oid zodat ik kan kijken en natuurlijk de vraag of jij er interesse in hebt. Zoals ik al zei heel goed ben ik (nog) niet maar ik wil zeker wel wat beter worden. En ik denk dat dit spel toch bedoeld is om in teamverband ( een clan dus ) te spelen. Laat maar via pm of in dit topic weten wat je ervan vind en dan zie ik het wel.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Carriteras schreef op 12-06-2005 @ 15:05 :
Echt een mooi spel, ik ga meteen beginnen aan een clan

Ik heb een vraagje, ik ahd ergens gelezen dat je als commander je kon verschuilen in je 'commander vehicle' en zo kon niemand je doden. Hoe doe je dit?
Ik heb er ook wel interesse in.

Dan pakken we het natuurlijk wel meteen groot aan met een teamspeak server en een clanserver.

Dit spel is super leuk met veel mensen en veel teamwork.


Helicopters en Straaljagers zijn geil!

Als je iemand hebt die een beetje stabiel kan vliegen in een heli en jij zit erin kan je van die laser raketten schieten, vet leuk.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 15:23
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 12-06-2005 @ 13:06 :
Ik heb m gisteravond nog een tijdje zitten spelen maar ik vind de demo in ieder geval veelbelovend. Dat de graphics dan niet zo mooi zijn als dat word beweert vind ik niet zo erg. Het is heel erg speelbaar en ik denk dat ik hier nog aardig wat uurtjes aan kwijt ga raken.

Ik heb het origineel nooit echt fanatiek gespeeld ivm het gebrek aan een pc die m aan kon dus ik suck er nog behoorlijk hard in. Heeft iemand nog wat tips voor me hoe ik een beetje beter kan worden? Ik word nu iedere keer afgemaakt voordat ik uberhaupt door heb waar m'n enemy staat . Ik heb in de pczone ook gelezen dat het mogelijk zou zijn comandant enzo te worden. Kan iemand me daar ook wat meer over vertellen of is dat in de demo allemaal nog niet mogelijk en moet ik tot de 24e (in het reclamestukje voordat de demo echt begint staat volgens mij dat ie de 24e uit komt ) wachten om daar achter te komen?
Allereerst moet je een goede squatteam hebben.

Vooral een medic is erg handig voor als je dood gaat.


Zelf heb ik het liefst een medic, een sniper, anti tank 2x support en een assault.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 15:25
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 12-06-2005 @ 16:09 :
Ik heb er ook wel interesse in.

Dan pakken we het natuurlijk wel meteen groot aan met een teamspeak server en een clanserver.

Dit spel is super leuk met veel mensen en veel teamwork.


Helicopters en Straaljagers zijn geil!

Als je iemand hebt die een beetje stabiel kan vliegen in een heli en jij zit erin kan je van die laser raketten schieten, vet leuk.
Jah met zo'n radarschermpje en dan naar beneden schieten. echt vette sjit . Ook het rondrijden met autos en iemand anders die er dan in zit om te schieten vind ik erg gaaf . Goed plan trouwens van die teamspeak server en clanserver .

Wat ik van te voren wel ff wil melden is dat ik wat betreft clans en echt in teamverband spelen enzo een gigantische n00b ben en dat ik dus best hele domme fouten zal maken. Dat doe ik niet expres maar omdat ik gewoon niet weet hoe het allemaal werkt. Als dat in eerste instantie geen probleem is ga ik m'n best doen om het allemaal zo snel mogelijk door te krijgen en dan moet het goed komen .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2005, 15:58
Carriteras
Avatar van Carriteras
Carriteras is offline
pm's zijn verzonden
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 17:32
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Hm, clan? Is dat leuk?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 17:37
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 12-06-2005 @ 18:32 :
Hm, clan? Is dat leuk?

Geen idee ik heb er geen ervaring mee dus ik kan er niet over oordelen maar Battlefield is natuurlijk wel een spel wat zich uitermate goed leent voor teamplay en tactics dus ik denk dat een clan in dit geval wel heel leuk is. Moet je er natuulijk niet van die sukkels tussen hebben zitten die een beetje aan lopen te kloten want dan schiet het niet op maar als je het goed aanpakt denk ik dat het wel heel leuk kan zijn .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 12-06-2005 @ 18:32 :
Hm, clan? Is dat leuk?
w00t, ik heb al iets van 4 jaar ervaring met clans.

Als je echt goede afspraken maakt en iedereen elkaar goed kent dan is het echt heel leuk.
TO was het niet helemaal maar B2 wel, alles is gericht op teamwork.
Ik zie mezelf alweer voor me met zo een team, maar deze keer niet 1 maar iets van 4 a 5.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 18:36
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
wammus schreef op 12-06-2005 @ 18:37 :
Geen idee ik heb er geen ervaring mee dus ik kan er niet over oordelen maar Battlefield is natuurlijk wel een spel wat zich uitermate goed leent voor teamplay en tactics dus ik denk dat een clan in dit geval wel heel leuk is. Moet je er natuulijk niet van die sukkels tussen hebben zitten die een beetje aan lopen te kloten want dan schiet het niet op maar als je het goed aanpakt denk ik dat het wel heel leuk kan zijn .
Daar heb je gelijk in. Ik speel het nu ook al 2 dagen en erger me aan ongecoördineerde acties.
Misschien is zo'n clan wel wat ja...sign me up
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 12-06-2005 @ 19:36 :
Daar heb je gelijk in. Ik speel het nu ook al 2 dagen en erger me aan ongecoördineerde acties.
Misschien is zo'n clan wel wat ja...sign me up

Deze vond ik wel leuk:
Een straaljager zat me achterna in de lucht, toen vloog ik langs een heli van zijn team en toen knalde hij ertegen aan.

Of ik keek een keer in de lucht en toen zag ik wat mensen van een heli springen maar ze deden hun parachute niet open.

Citaat:
Levitating Nun schreef op 12-06-2005 @ 19:36 :
Daar heb je gelijk in. Ik speel het nu ook al 2 dagen en erger me aan ongecoördineerde acties.
Misschien is zo'n clan wel wat ja...sign me up
In clan besteed je trouwens wel veel tijd eraan, je gaat ook samen trainen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 18:54
Andrew
Avatar van Andrew
Andrew is offline
bij mij start ie niet op, weet niet waar het aan ligt

2.2ghz cpu
1gb ddram
geforce ti 4400 128mb
nieuwste directx en drivers
win xp + servicepack 2

als ik t spel start dan wordt mn scherm zwart en 5 sec later springt ie weer naar t bureaublad, dedicated server draait wel alleen het spel zelf niet...

iemand een idee waar het aan kan liggen?
__________________
I'm not drunk, I'm Scottish!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Andrew schreef op 12-06-2005 @ 19:54 :
bij mij start ie niet op, weet niet waar het aan ligt

2.2ghz cpu
1gb ddram
geforce ti 4400 128mb
nieuwste directx en drivers
win xp + servicepack 2

als ik t spel start dan wordt mn scherm zwart en 5 sec later springt ie weer naar t bureaublad, dedicated server draait wel alleen het spel zelf niet...

iemand een idee waar het aan kan liggen?
Ik neem aan dat je windows hebt?

Nieuwste patch al gedownload voor je videokaart?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 19:01
Andrew
Avatar van Andrew
Andrew is offline
heb windows xp ja, (zie vorige post ) heb nieuwste drivers, reinstall ze wel weer, kijk dan of ie het doet, demo overnieuw installeren werkt iig niet, moet nu helaas werken.. straks terug
__________________
I'm not drunk, I'm Scottish!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 20:46
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik heb het vandaag gedownload en gespeeld en ik moet zeggen dat het een zeer goede demo is

Het is alleen ff wennen met het vliegwerk aangezien dat heel anders vliegt dan in BF1942 en Desert Combat maar ik weet nu iig heel zeker dat ik het spel meteen ga halen als het te krijgen is hehehe
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 20:54
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ja, ik denk dat ik 'm ook wel ga aanschaffen.

Hij's fun.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-06-2005, 22:42
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Het blijft een vette demo. Ik doe nu eigenlijk alleen maar singleplayer omdat die bots een stuk serieuzer zijn dan de mensen die nu op de multiplayer servers rondhangen en ik het straks in clanverband wil gaan spelen, dan zijn tactics en planning enzo toch wel een vereiste en dat is iets wat ik nog niet veel tegenkom in de multiplayer. Weet iemand of je singleplayer ook die grote map (dus met vliegtuigen) kan doen? Dat heb ik nu nog niet kunnen vinden.

Verder is het nu nog wel wat laggy en helemaal bugvrij ook nog niet. Ik vloog daarstraks met m'n vliegtuigje te pletter en ik ging recht door de grond heen zonder explosie of wat dan ook. Ik hoop dat ze dit soort dingetjes nog aanpassen voor de definitieve versie die ik zeker ga kopen. Dit word echt een topspel waar ik tot deel 3 plezier van ga hebben .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 22:59
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 12-06-2005 @ 11:31 :

Weet iemand hoe hoog mijn videoinstellingen kunnen staan met een Nvidia 6600GT samen met een P4 2,4 Ghz - 512RAM.
Medium, maximaal, high haal je helemaal niet, ik haal met Athlon 64 3200+ 1024 mb en 6600 GT net Medium, high trekt mijn gpu niet.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 23:14
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Alles op high trekt ie bij mij (Athlon64 3500+, ati saphire x800xl, 1024mb ram ) net niet dan gaat ie raar doen. Dat is verholpen door de anti aliasing uit te zetten en een aantal opties naar medium te zetten en nu doet ie het prima en ziet het er voor mij in ieder geval acceptabel uit.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 01:06
Andrew
Avatar van Andrew
Andrew is offline
Citaat:
Andrew schreef op 12-06-2005 @ 20:01 :
heb windows xp ja, (zie vorige post ) heb nieuwste drivers, reinstall ze wel weer, kijk dan of ie het doet, demo overnieuw installeren werkt iig niet, moet nu helaas werken.. straks terug
werkt nogsteeds niet
__________________
I'm not drunk, I'm Scottish!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 10:51
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
wammus schreef op 13-06-2005 @ 00:14 :
Alles op high trekt ie bij mij (Athlon64 3500+, ati saphire x800xl, 1024mb ram ) net niet dan gaat ie raar doen. Dat is verholpen door de anti aliasing uit te zetten en een aantal opties naar medium te zetten en nu doet ie het prima en ziet het er voor mij in ieder geval acceptabel uit.
Denk dat je voor high toch meer een 6800 Ultra/X850XT(PE)/X800XT (PE) nodig hebt. Ik denk een 6800 Ultra, want het loopt iets beter op nvidia hardware.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 10:56
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Jolt schreef op 13-06-2005 @ 11:51 :
Denk dat je voor high toch meer een 6800 Ultra/X850XT(PE)/X800XT (PE) nodig hebt. Ik denk een 6800 Ultra, want het loopt iets beter op nvidia hardware.
Waarom dat nou zo is heb ik ook nooit echt begrepen. Dat het beter op een bepaald merk hardware loopt dan op de andere.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:08
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
Citaat:
wammus schreef op 13-06-2005 @ 11:56 :
Waarom dat nou zo is heb ik ook nooit echt begrepen. Dat het beter op een bepaald merk hardware loopt dan op de andere.
Mischien omdat het met die hardware is ontwikkeld
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:40
Andrew
Avatar van Andrew
Andrew is offline
grrrrr nu draait alles bagger, echt geen idee wat er mis is of waarom ie het niet doet, mn videokaart zou toch wel goed genoeg moeten zijn om m te draaien :/
__________________
I'm not drunk, I'm Scottish!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 12:43
Andrew
Avatar van Andrew
Andrew is offline
ok lekker dan, geforce 4 wordt gewoon niet ondersteund, is op het moment ook geen fix voor te vinden... ffs...
__________________
I'm not drunk, I'm Scottish!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 12:59
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
wat een boutspel. sfeerloos, en voegt in feite niets toe aan bf1942..
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 12-06-2005 @ 23:59 :
Medium, maximaal, high haal je helemaal niet, ik haal met Athlon 64 3200+ 1024 mb en 6600 GT net Medium, high trekt mijn gpu niet.
Ik zet hem op 2xAA en alles op medium.

Als je niet zo een snelle pc hebt kan je beter 2x of 4x AA doen en alles op medium dan dat je alles op high doet zonder AA.
Zonder AA krijg je van die oerlelijke kartels.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 15:55
Andrew
Avatar van Andrew
Andrew is offline
ok, voor de geforce 4 mensen, ben met wat anderen op een ander forum bezig om uit te zoeken of we het toch aan de gang kunnen krijgen, gaan vooruit, in het begin werd het scherm zwart en sprong het terug naar desktop, we hebben het spel nu aan de gang gekregen (zijn in de menus) maar als ik nu op join klik dan vlieg ik dr uit, gaat iig vooruit.. laat wel weten als we wat verder zijn
__________________
I'm not drunk, I'm Scottish!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 16:55
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Andrew schreef op 13-06-2005 @ 13:43 :
ok lekker dan, geforce 4 wordt gewoon niet ondersteund, is op het moment ook geen fix voor te vinden... ffs...
Logisch je hebt pixel shader 2.0 nodig.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 18:47
MaHo
Avatar van MaHo
MaHo is offline
Citaat:
Jolt schreef op 12-06-2005 @ 23:59 :
Medium, maximaal, high haal je helemaal niet, ik haal met Athlon 64 3200+ 1024 mb en 6600 GT net Medium, high trekt mijn gpu niet.

Ik heb hetzelfde, maar dan een PIV 2,6ghz en alles draait goed op medium, 1024x7**, no AA. Het loopt lekker vloeiend, dus ik kan niet klagen Is er ook een command ofzo om je FPS te zien?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.